Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turha+itsensä+kehuminen,+ei+kuulu+minun+tapoihini.
25.06.2016 20:18
Kiitos+kutsusta!+Nyt+olisikin+sopivasti+aikaa...missä+päin+kalakeitto+on+lämpimänä?+Laskisin+mielelläni+lusikkani+sinun+soppaasi.
23.06.2016 17:16
180/84kg...
23.06.2016 17:12
Mitäs+jos+käyt+piristäytymässä+muualla?+Kyllä+varmasti+asiallisen+miehen+jostakin+löydät,+ellei+mielessäsi+jo+ole?+
En+ole+koskaan+aktiani+jättänyt+2minuuttii,+ehkä+kymmeneen,+nykyään+vähintään+puolituntia,+mielummin+paljon+pidempään.+
Millaisesta+kokemuksesta+olen+haaveillut?+Millaista+kaipaisit?
22.06.2016 22:15
Kiitos!+Vaikka+täällä+paljon+piip+kirjoitellaan.+Minä+en+lankea+sellaiseen.+
Hiuksista+vielä:+pitkät+hiukset+ovat+kyllä+upean+näköisiä,+mutta....petihommissa+pitkät+ovat+hankalat,+vaikka+olisivat+sidotut,+jossain+vaiheessa+kuitenkin+haluan+työntää+sormeni+hiusten+lävitse,+harmittaa+jos+en+niin+voi+tehdä,+tai+siitä+aiheutuu+suuri+takkuisuus.+Lyhyillä+hiuksilla+varustettua+naisen+päätä+on+mukavampi+myös+naidessa+hieroa.
22.06.2016 22:05
Jotenkin+on+mennyt+silmieni+ohi+tämä+sinun+vartauksesi.+Nyt+kun+olet+treenannut+pilluasi+noinkin+paljon+ja+sulla,+orgasmin+aikana+puristaa+niin+pajon+että+miehen+on+pakko+pysähtyä,+mutta,+mun+kohdalle+osuneissa+naisissa+ei+ole+esiintynyt+noin+suurta+puristumista,+orkun+aikana,+pientä+kylläkin,+olenkin+miettinyt,+kunpiko+olisi+naisesta+mukavampaa,+jatkaa+työntelyä+samaan+tapaan,+vai+pysähtyä?+Itse+haluan,+nykyään,+pysähtyä+tunnustelemaan+pillun+liikkeitä,+sekä+aistimaan+nainen+reagointia+upeaan+orgasmiinsa,+siinä+itsekin+virittäytyy+parhaimpaan+fiilikseen,+parhaimmillaan+kulli+sykkii,+mutta+en+päästä+itseäni+orgasmiin.+Olen+kysynyt+tuota+naisillta,+mutta+ilmeisesti+väärään+aikaan,+kun+eivät+saa+sanottua,+joskun+on+kylläkin+käsillä+mut+pysäytetty.+Naisia+on+erillaisia,+ja+toiset+kokevat+asian+toisella+tavalla+kuin+toiset,+niin+varmaan+on.
En+ole+aiemmin+ollut+mikään+seksihurjastelija,+mutta+viimeiset+puolitoista+vuotta+on+ollut+vilkkaampaa,+pillu+mielessä+miltei+koko+ajan,+tahdon+pystyä+tuottamaan+parhaan+nautinnon+naiselle.
22.06.2016 21:54
1.+Mielummin+lyhyet+tai+lyhyehköt,+parempi+jos+on+vaivauduttu+jotain+letityksiä+tetemään.+Yhellä+tuttavalla+on+pikimusta+polkkatukka,+aina,+jotenkin+se+myös+viehättää+hiukan+enemmän:).
21.06.2016 11:27
Se+on+varmaan+sama+juttu,+kuin+osa+naisista+ei+ole+tyytyväisiä+omiin+rintoihin,+moni+nainen+haluaisi+isommat,+kuin+omat+on.+Olenkin+aina+ihmetellyt,+miksi+pitäisi+olla+suuremmat+rinnat.+Oma+mielipiteeni+kallistuu+a-b+kokoon.
20.06.2016 17:42
Nuorempana+minua+harmitti+ja+hävetti+toi+mun+napero,+paikassa+jossa+toisilla+miehillä+oli+huomattavasti+isompi+meisseli.+Mikään+seksihurjastelija+en+myöskään+ollut,+olin+vain+tyytyväinen+että+puolisoni+ei+valittanut+koskaan+että+mulla+on+niin+pieni+kalu,+harmitti+että+joutuu+tuohon+tyytymään,+mikä+on+kylläkin+selkeästi+aloittajan+kuvailemaa+suurempi.+Taitoja+on+kyllä+kehuttu+aina.+Parin+viimevuoden+aikana,+olen+löytänyt+naisia,+joiden+kanssa+olenkin+harrastanut+upeaa+seksiä.+Kukaan+ei+edelleenkään+haukkunut+työkaluani+pieneksi.+Nyt+harmittaisi+jos+mulla+olisikin+25cm+peto...haluan+nauttia+seksistä+pitkään,+yleensä+vähinttään+tunnin,+parhaat+fiilikset+saadaan+aikaan+kun+ollaan+sylikkäin+meisseli+pohjassa,+aivan+rauhassa,+miltei+liikkumatta+10-15min,+kullilla+voin+tuntea+emättimen+pienimmätkin+liikkeet!+Miten+pystyisin+tuollaiseen+nautintoon+sillä+isolla+pedolla,+nainen+olisi+varmasti+aivan+hellänä+jo+kolmen+vartin+jälkeen,+Naisia+on+tietysti+erillaisia,+ja+niin+pitääkin+olla,+mutta+kohdalleni+on+onneksi+löytynyt+sellaisia+jotka+tykkäävät+mun+vehkeestä+ja+mun+antamasta+nautinnosta.
Kiitos+teille+Suomen+naiset!
20.06.2016 13:38
Haluaisin+tutustua+avoimeen+parikuntaan,+seksileikkien+merkeissä.+Sovitaan+yhteiset+säännöt+ja+pysytään+niissä,+ei+jännitetä+vaan+pidetään+hauskaa!+Luottamus+toisiin+tuo+lisää+rentoutta+ja+hyvää+oloa.++Pariskunta+tai+nainen,+luotettava+47v+mies+tarjoaa+seuraa.
Uusimaa.
19.06.2016 13:32
En+kunnioita+haluasi,+en+roiski+sisääsi+vielä,+pidättäydyn,+nautin,+tunnen+kun+pillusi+puristaa+kulliani,+anoen+spermaa,+mutta+haluan+nauttia!+En+päästä+siemeniä,+vielä....
16.06.2016 18:15
Vaikka+kuinka+yrittäisit+olla+näyttämättä+nautintoasi,+kuitenkin+näen,+aistin+sinussa+onnen,+halun,+suurimpana+se+kuuluisa+kiima!+Kiima+joka+tihkuu+vartalostasi+hempeänä+värinänä,+sitä+värinää+et+voi+estää,+suustasi+ei+kuulu+kuin+vaimeata+ininää,+puristat+huuliasi+yhteen,+ettei+onnesi+pursua+äänenä+suustasi+korviini.
16.06.2016 16:52
Juuri+niin.+Riisun+ensin+itseni,+ja+sitten+sinut,+näen+ensikertaa+rintasi,+jotka+kohoilevat+kiihtyneen+hengityksesi+tahdissa.+Siirtyessäni+alaspäin,+löydän+läpikuultavat+pikkupöksysi,+jotka+ovat+jo+pillun+kohdalta+kostuneet...saattelen+sinut+sänkyyn,+katson+sinua+kauempaa,+makaat+alastomana+sängyssä,+miltei+elottoman+näköisenä,+et+voi+liikkua,+koska+tiedät+että+olet+minun,+ja+haluat+tehdä++juuri+niin+kuin+pyydän!
16.06.2016 16:33
olen+toiminut+yleensä+naisen+hyväksi,+kuunnellut+ja+tuntenut,+kuinka+hyvää+teen+naiselle!+Nyt+aistin,+että+sinä+haluaisit+minun+käyttävän+sinua+vain+itseni+tyydyttämiseen....miksikäs+ei+tuollainen+kiinnostaisi.+Sinä+vain+myötäilisit,+auttaisit,+hellisit+minua+vain+jos+pyytäisin.+Kiinnostavaa,+mutta,+et+pääse+siinä+helpolla.+Oma+ofgasmi+ei+ole+se+mihin+minä+pyrin,+lopuksi+kyllä,+mutta+kun+saan+itseni+pidettyä+pitkään+huipulla,+se+on+upeaa,+ja+siitä+naisetkin+tykkää,+tykkäisitkö+sinäkin??
16.06.2016 12:45
Toki+sinä+saat+pilluasi+jakaa!+Jos+et+kotona+saa+riittävästi,+pitääkö+sinun+riutua,+kärsiä,+murista+muille.+Kun+saat+riittävästi+hyvää,+kun+saat+antaa+halukkaalle+herkkua,+silloin+on+kaikki+muukin+elämä+iloisempaa.+Minä+antaisin+sinulle+hyvää,+saisinko+sinulta+herkkua?
15.06.2016 16:48
Rohkeasti+vaan+kohti+upeaa+nautintoa.+Paikka+voi+löytyä+myös+miehen+puolelta,+parempi+tietysti+jos+eka+kohtaaminen+tapahtuu+vieraassa+paikassa,+vaikka+hotellissa.+Mukavaa+olisi+jos+sinullekin+löytyy,+unohtumaton+keitos,+kahvit+tai+remontti:)+rohkeasti+anonyymi+sp+osoitteella,+yhteyttä+kiinnostavaan+mieheen,+jos+ei+yhteistä+säveltä+löydy,+niin+ei+siinä+mitään+menetä.
14.06.2016 19:11
Lähestyn+viittäkymppiä,+viimeiset+puolitoista+vuotta+on+ollut+seksielämäni+vilkkainta+aikaa.+Aiemmin+luulin+että+minussakin+on+joku+vika,+vehkeestä+loppui+virta,+kun+oman+puolison+kanssa+peuhattiin,+tai+paremminkin,+minä+peuhasin,+sen+saman+naisen+kanssa,+joka+ei+koskaan+itse+tehnyt+aloitetta,+ja+tutuin+lausahdus+häneltä:+ei+nyt,+väsyttää.+Sitten+kävi+se+kuuluisa+laivareissu,+nainen+joka+halusi+minut,+seurasi+seisokki+mikä+ei+hiipunut+ollenkaan.+
En+ole+koskaan+polttanut,+viinaa+menee+keskimäärin+3+annosta+viikossa,+ei+ylipainoa,+en+ole+urheilija,+nuorekkaat+harrastukset+kyllä+on,+liikun+paljon.+Mikä+pitää+kullini+jäykkänä?+Iloiset,+innokkaat+kiimaiset+naiset!+Onneksi+olen+löytänyt+teidät!+Teiltä+olen+oppinut+kuinka+sitä+kullia+pitää+käyttää,+kuinka+minun+pitää+naista+suudella,+kuinka+kuunnella+naista.+Heiltä+en+ole+kuullut:+väsyttää,+en+mä+jaksa.
Mielestäni+ei+ole+ikäkysymys,+jos+seksielämä+kuolee,+oikeasti+innokkaita+naisia+ja+miehiä,+löytyy+joka+ikäisiä.+Jos+parisuhteessa+toinen+on+haluton+tai+ei+kykene+seksiin,+kyllä+sen+toisenkin+seksihalut+hiipuu,+ellei+jotain+muuta+piristystä+keksi,+rumaa,+mutta+upeaa.
13.06.2016 18:03
Ehdotan+että+sopivassa+tilanteessa+näytät+äidillesi+tämän+koko+keskustelun,+ja+vaikka+rohkaiset+häntä+ajattelemaan+kuinka+upeaa,+uusi+seksikokemus+voisi+olla.
12.06.2016 21:23
On+kokemusta+tuollaisesta,+pidettiin+aikoinaan+avovaimon+kanssa+kerran+kuussa+viikko,+jolloin+naitiin+joka+ilta+pikaiset+15-20+min,+niin+ettei+kumpikaan+saanut+orgasmia,+aloitettiin+maanantaina,+sunnuntai+oli+sitten+SE+ilta+jolloin+vedettiin+sitten+pitkään+ja+kunnolla.+Perjantaina+viimeistään+alkoi+voivottelu:+olis+jo+sunnuntai!!
Tama+siis+noin+4-5.+Vuotta+sitten.
12.06.2016 17:10
Itse+en+noin+lähtisi+arvostelemaan,+ilman+tarkempaa+tietoa.+
En+jätä+naista+tyytymättömäksi,+en+tänää,+enkä+tulevaisuudessa,+joskus+vaan+olosuhteet+ja+puuttuvat+varusteet+(esim.+Viltti),+ohjaavat+minun+mittapuun+mukaan+nopeampaan+toimintaan.+Minulta+ei+kuti+lähde+ennenkuin+sille+annan+mahdollisuuden.+
Ei+nyt+enempää+tästä+asiasta.
10.06.2016 19:09
8 / 10