Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vesamasai
profiilit
vesamasai
vesamasai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
100
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+kun+et+oo+mikään+läski.+Ite+olen+antiikin+veistoksen+muotoinen+filosofian+ja+humppaviihteen+professori.+Otan+vain+yhden+kerrallaan+,+joten+vastaa+äkkiä.
14.04.2018 06:55
Muuttakaa+lutkat+islamistienemmistömaihin+,+niin+huolenne+ovat+ohi.
14.04.2018 06:46
Läski+lähtee+liikkumalla.
16.12.2017 23:18
Islam+on+syöpä+,+ei++uskonto.
16.12.2017 22:56
Jos+matu+on+islamisti+,+niin+pitäisi+kohdella+kuin+muitakin+rikollisia.++Rikollisten+avustajat+pitäisi+myös+saattaa+vastuuseen.++Syöpää+ei+saa+päästää+leviämään.
16.12.2017 22:54
Me+kristityt+kyllä+pärjäämme.+Käännetään+vain+toinen+poski.+Jossain+vaiheessa+kun+jihadistit+murhaavat+läheisiämme+,+se+voi+olla+vaikeaa.+Suvakit+tulevat+kärsimään.+Sori.+Olette+ymmärtänyt+islamin+väärin.+Islam+on+sairas+kollektiivinen+ideologia+.+Ei+uskonto+,+jota+voisi+itsenäisesti+harjoittaa.+++Natsismin+kaltainen+tuhoava+syöpä.
16.12.2017 22:47
Helsinki+olisi+hyvä+ilman+islamisteja.+On+ikävää+,+että+ns.+suvaitsevaiset+edesauttavat++jiadistien+invaasiota.+Islaminuskoisille+tämä+on+sota-aluetta.++Islam++pyrkii+maailmanvaltaan+samoin+kuin+natsit.++Tänä+päivänä+syöpä+leviää.+Nyt+on+taisteltava+vastaan.++Väitelkää+minun+kanssa+,+jos++ette+ymmärrä.
16.12.2017 22:33
E+i+islam+ole+samanlainen+uskonto+kuin+kristinusko.+Uskonnon+perustaja+muhammed+oli+valehtelija+,+pedofiili+ja+saatananpalvoja.+Muslimin+uskonto+kehottaa+valehtelemaan+,+tappamaan+ja+raiskaamaan+islamin+puolesta.+Lukekaa+koraani++ja++sunna.+Ennen+sitä+,+ette+voi+ymmärtää.
30.11.2017 04:21
Pedofiili.
30.11.2017 04:06
Muhammed+otti+aishan+vaimokseen+kun+hän+oli+vain+6+vuotias.+Raiskasi+hänet+kun+hän+oli+9+vuotias.+Piti+useita+jalkavaimoja+ja+oli+täysi+sika.+Mekan+valtauksen+aikoihin+muhammed+kunnostautui+sillä+,+että+tappoi+henkilökohtaisesti+vankeja+viiltämällä+kaulan+auki.+Nykypäivänä+on+vaikea+perustaa+uskonto+,+joka+kehottaa+tappamaan+ja+orjuuttamaan+muut+(vääräuskoiset)+.+Ihmettelen+miksi+ns.+sivistyneet+länsimaat+hyväksyvät+islamin+invaasion.+Te+suomalaiset+jotka+olette+suvaitsevaisia+kaikkia+uskontoja+kohtaan.+Voitteko+hyväksyä+saatananpalvonnan+,+natsismin+ja+islamin?
30.11.2017 04:04
Ei+ole+vain+markuksen+,matteuksen+.lukaksen+ja+johanneksen+evankeliumit.+Evankeliumeja+on+17+jo+löydetty.+Jos+sinä+kuvittelet+tuntevasi+jumalan+paremmin+kuin+minä+,+olet+väärässä.+Kysy+minulta+jos+haluat+tietää.+Jeesus+on+sinun+herrasi+,+älä+luule+tuntevasi+isää+,+jos+et+tunne+poikaa.+kysy+minulta.+Minä+vastaan.
30.11.2017 03:51
Jeesus+Kristus+on+jumalan+poika.+Minun+herrani+ja+vapahtajani.+Rukoilkaa+niin+kuin+isä+on+opettanut.+Jeesus+Krisus+on+tie+,+totuus+ja+elämä.
30.11.2017 03:40
Minä+en+ole+rasisti.+Toivottavasti+et+sinäkään.+Silti+kannatan+tiukkaa+maahanmuuttopolitiikkaa+jotta+ongelmat+eivät+kasva+kohtuutomasti.+Kotiutuminen+ei+muslimeilla+onnistu+,+koska+heidän+ideologiansa+mukaan+vääräuskoisten+kulttuuriin+ei+saa+sopeutua.+Ota+selvää+islamista+,+niin+huomaat+mihin+se+pyrkii.+Sinun+kaltaisesi+myötäilijä+dhimmy+on+apuna+islamisaation+levittämisessä+koska+kuvittelet+puolustavasi+ihmisoikeuksia.+Ne+maahanmuuttajat+,+jotka+oikeasti+haluavat+mukaan+suomalaiseen+yhteiskuntaan+ovat+tervetulleita.
23.11.2017 13:17
Sähkömiehenä+minulla+ei+ole+paljon+sanottavaa.+Voisimme+tehdä+suomesta+edistyksellisen+maan+sähköautojen+ja+muun+tulevaisuuden+liikkumisen+suhteen.+Poliitikot+vain+jakavat+liikaa+rahaa+maahanmuuton+ja+syntyvyyden+lisäämiseen.++Eu+ryssii+mahdollisuutensa+,+että+eurooppa+vielä+joskus+nousisi+tästä+liberaalien+ja+vasemmiston+synnyttämästä+kuplasta.+Maailmaa+ei+voi+pelastaa.+Suomi+voi+olla+voittaja+,+jos+ollaan+kansallismielisiä.+Suomi+ensin+kuntoon.
15.07.2017 21:51
Syökää+perseenne.
12.06.2017 03:13
Onneksi+olkoon+jussi.+Äänestin+sua+jo+kaksi+kertaa+,+ja+nyt+olet+perussuomalaisten+puheenjohtaja.
12.06.2017 02:29
Miksei++ole+joulu.+Jos+minä+olisin+ollut+vastaavassa++tilanteessa.+Olisin+ojentanut+poikia.+Mutta+toisaalta+minähän+olen+vasta++50++vuotias.+Sitten+kun++matu+jengi+hyökkää+minun+kimppuun+olen+varmaan+60+vuotias.+Ei+se+mitään+,++tapan+yhden+,+ennenkuin+he+tappavat+minut.++Ei+se+paljon+ole+mutta+teen+sen+,+niin+kuin+sankarivainajat+ennen+minua.
01.06.2017 22:56
Ei+sole+poka+mikhään.+Onhan+näitä+saksalaisia+natseja+nähty+täälä.+Jos+nyt+tullee++näitä+muhamatteja+,+niin+eiköhän+me+nekin+käännytetä+tai++palautettaan+kottiinsa.+Lappi+on+viimeinen+paikka++,+jonka+nämä+jihadistit+valtaavat.+Helsingissä+saavat+hetken+juhlia+,+sitten+tullee+sota.+Laitamme+ne++paluumatkalle.+Ei+ne+täälä+lapissa+pärjää.
01.06.2017 22:48
Euroopan+unioni+on+hyvä+vastine+neuvostoliitolle.+Me+eurooppalaiset+emme+ikinä+saa+luotua+euroopan+yhdysvaltoja.+Meidän+yhtenäisyytemme+on+vain+sodissa+keskenämme,+Jos+joku+teistä+haluaa+kommentoida+.+niin+hyvä+on.+Käydään+älykästä+keskustelua..+Jos++kuvittelette+teidän+tunteenne+olevan+ylivertaista+,+muiden+pragmaattisempaan+tietoon+,+voitte++ihan+rauhassa+elää+omassa+kuplasssa.+Euroopan+unionin+idea+oli+hyvä+,+mutta+toteutus+oli+alle+arvostelun.
01.06.2017 22:35
Kuori+vain+jää+kun+kuollaa.+Sitten+se+meno+vasta+alakaa.+Oletko+valmis+lapiohommiin.
28.05.2017 03:44
2 / 5