Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LaGitana
profiilit
LaGitana
LaGitana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nauraa.....!+Kellä+on+nykyään+rahaa+hienouksiin?+Voi+kertokaa+mullekin!+Ei+ne+kunnasta+saadut+kamat+hienoja+ole.+Ja+kaikki+ei+ole+varkaita.
12.09.2017 18:02
Toki+on+sanottavaa+ja+jos+itse+lukisit+Raamattua+ei+tarvitsisi+sanoa.+Jeesuksen+sanoin:+mies+joka+sinulla+on+ei+ole+sinun+miehesi.+
Eihän+synnin+hylkäämisestä+ole+mitään+pahaa!+Heivaa+haureus+ja+tee+parannus+nyt+tänään!+Kukaan+ei+tiedä+onko+huomenna+enää+armon+aikaa..
Eikä+tässä+selvässä+asiassa+ole+mitään+"kinkkistä".
14.08.2017 23:07
Aikuistu,+on+minun+mielipiteeni.+Sovi+tapaaminen+ja+tutustu+niin+voit+muodostaa+ihan+oman+mielipiteen
07.08.2017 18:44
On++kovinkin+pidetty!+Totuushan+on+että+Jeesuksen+paluu+on+aivan+nurkan+takana+ja+vaikka+sinä+et+ehdi+näkemään+maapallon+tuhoa+sinänsä,+uskon+että+toivot+sen+tapahtuvan+kun+saatana+riehuu+maan+päällä!+Ja+se+tulee+olemaan+sanomattoman+hirvittävää+eikä+vuoretkaan+lankea+päällenne+niin+kuin+Raamattu+kertoo.
Mitä+vikaa+perverssioiden+ja+säädyttömyyden+vihaamisessa+on?+Jumalakin+vihaa+niitä!
05.08.2017 19:34
Kasteoppi+EI+ole+pelastuskysymys.+Joh.3:16-18
25.07.2017 09:19
No+huh+huh...+sinä+kuulostaa+siltä+että+tarvitsisin+pitkän+kurssin+psykiatrisessa+sairaalassa+itse!
25.07.2017 09:13
Näyttää+että+sinä+olet+parempi+kuin+Jeesus+itse!+Hän+ilman+arvostelun+henkeä+seurusteli+porttojen+ja+"sekopäiden"+kanssa+eli+jouduinkin+kehitysmaan+sinua+tarkoin+tutkistelemaan+omaa+hengellistä+tilaasi.+Vakavasti!
25.07.2017 09:08
Sori+nyt+vaan+mutta+Jumalan+pyhät+eivät+tule+nalkitetuksi+haureudesta+eivätkä+saa+tuomiota+petoksista+niin+kuin+veli+Meller
12.07.2017 21:42
Niin+kuin+todeta+voidaan+nyt+2017+mitään+tempausta+ei+ole+tapahtunut.+Te+eksytte+koska+ette+tunne+kirjoituksia.+Raamattu+vakuuttaa+ettei+sitä+hetkeä+tiedä+edes+Poika+vaan+Isä+yksin.+Raamattu+ei+lupaa+että+tieto+lopullisesta+vapautuksen+päivästä+olisi+uskottu+jollekin+"peräkorven+profeetalle"+kun+ei+edes+Jeesukselle!
Aikain+merkkejä+meillä+kuitenkin+on+lupa+seurata+ja+niitä+tulkita+Raamatun+valossa
24.06.2017 09:19
Kenenkään+uskonto+ei+ole+parempaa.+Ne+ovat+kaikki+yhtä+huonoja.+Ainoastaan+usko+Jeesukseen+on+"hyvää+kamaa"+ja+uskossa+elämisen+ohjeet+löytyvät+väärentämättöminä+Raamatusta.
Tunne+kirjoitukset+ja+kukaan+ei+voi+sinua+eksyttää.
22.06.2017 16:30
Näin+sen+tulee+mennä!
17.06.2017 14:36
Et+sinä+paljon+käsitä+jos+et+erota+luonnollista+lihanhimoa+(perisynti)+aviorikoksesta+jota+ei+tapahdu+jos+osapuolet+eivät+ole+aviossa+eli+aloittajan+luonnollisesti+haureellinen+luonto+etsii+täällä+hyväksyntää+esiaviolliseen+kutemiseen+joka+on+HAUREUS++ja+näin+ollen+Raamatun+valossa+tuomittu+jo.
17.06.2017 14:33
2 / 2