Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LaGitana
profiilit
LaGitana
LaGitana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiva!+Saatiin+trolli+tähänkin+ketjuun.+Mene+leikkimään+itsesi+kanssa.
11.10.2019 20:47
Ettet+sinä+vaan+olisi....+Trolli!
26.09.2019 13:18
Sinä+olet+tyhmä.+Ole+hiljaa+ennen+kuin+kasvua+alkaa+tapahtumaan.
Et+tosiaan+käsitä+mistään+mitään!
26.09.2019 13:16
Tuo+onkin+ainoa+jae+mihin+tiukkapipot+voivat+vedota.+Jeesus+ei+puhu+röökistä+mutta+haureudesta+sitäkin+enemmän.+Mässäily+tuhoaa+Pyhän+Hengen+temppelin.
Teille+syntejä+on+vaan+viina+ja+tupakka+jotka+voivat+olla+sieluun+asti+yltäviä+riippuvuuksia+joista+ihmiset+eivät+voi+omissa+voimissaan+tehdä+parannusta.+Jos+voisivat...+Tuskin+kukaan+tahallaan+joisi+itseään+hautaan.+
Jos+verrataan+tupakointia+ja+normikristityn+saastaista,+kateellista,+pahaa+puhuvaa+mieltä...+Kumpaakohan+ryhmää+Jeesus+kehottaisi+parannukseen?
Tupakoivat+Hän+parantaa+tahtonsa+mukaan.+Siihen+kun+tarvitaan+luomisen+ihme!
Ensin+poistaa+myrkyt+elimistöstä+ettei+verenkierto+huuda+lisää+nikotiinia+ja+sitten+parantaa+henkinen+riippuvuus+joka+varsinkin+vanhoilla+ihmisillä+on+syvemmällä+kun+voit+käsittää.+Spaddu+huulessa+kun+on+yhtä+luonnollista+kuin+hengittäminen!
26.09.2019 13:14
Pitäisitkö+mulle+saman+saarnan?+Minä+olen+60v,+polttanut+siitä+50v.+Ja+joudun+toteamaan+että+sinä+et+taida+olla+ihan+perillä+mitä+riippuvuus+tarkoittaa.
Minun+kohdallani+sitä+että+olen+valmis+mihin+tahansa,+siis+mihin+tahansa+että+pussissa+on+kessuja.+Joten..+Saisinko+tuon+söpön+parannus+saarnan+minäkin?
26.09.2019 13:01
Ne+jotka+käyvät+ihmisten+ilmoilla+voivat+olla+polttamatta+heikkouskoisten+lähellä.+Ei+se+ole+iso+juttu+.
Se+on+iso+juttu+mitä+näiden+tiukkapipojen+mielessä+liikkuu.+
Ylöstempaus+voi+olla+katkera+paikka+monelle.+Himot,+ilkeys+ja+kateus+kalvaa...
26.09.2019 12:54
Joo.+Lopettakaa+hajudteilla+läträäminen.+Se+on+turhamaista+ja+myrkyttää+ilman!
26.09.2019 12:49
Tosi+hyvin+sanottu!
23.06.2019 20:51
Ei+Boa+käärme+työskentele+enää+one+waylle.
23.06.2019 20:50
Sinä+olet+täysin+harhassa.+Niin+kauan+kun+ehdin+Niilo+vainaan+kokouksissa+käymään+pelastuksen+sanoma+oli+ensimmäinen+asia!+Niissä+kokouksissa+ihmiset+pelastuivat+ja+uudistuivat.+Hänen+kokouksensa+olivat+todella+siunaavat.
Älä+vertaa+näitä+hinttari+eksyttäjiä+Niilo+on!
04.06.2019 23:31
Ei+mene.+Hän+voisi+olla+paljon+suorempi+ja+raaempi.+Nämä+hinttarit+ja+harhaanjohtajat+ei+tarvitse+sääliä+koska+parannuksen+paikalle+he+tuskin+nöyrtyvät.
28.05.2019 14:35
Juuri+näin!+Minä+olen+ollut+uskossa+50v+ja+lukenut+Raamatun+läpi+monta+kertaa.+En+ole+virhettä+löytänyt+Mauno+veljen+opetuksista.+Päin+vastoin!+Hän+on+erittäin+armoitettu+opettaja+jonka+opetukset+siunaavat+ja+rakentavat.
Voi+voi+jos+arvostelu+sattuu+omaan+nilkkaan.+
Jos+minä+olisin+mies+opettajan+armoituksella+repisin+nämä+lopunajan+harhaan+johtajat+täysin+kappaleiksi+ilman+armoa+ja+rakkautta.+
Jos+teidän+pitää+jotain+haukkua+ottakaa+Tuksu+hampaisiin!+Siinä+eukossa+riittää+repimistä.
28.05.2019 14:33
Aamen!
30.03.2019 10:37
Varmaan+siksi+kun+Jehovalaiset+ei+ole+kristittyjä+ja+lukee+Raamattua+kuin+piru+itte.+Ilman+Jeesuksen+verta+ja+aitoa+katumusta+kellään+ei+ole+pelastus+mahdollisuutta.
Ite+kukin+käykää+paikoissa+jossa+raamattu+on+ainoa+oppikirja+ja+jossa+kerrotaan+että+tie+taivaaseen+käy+vain+Jeesuksen+veren+kautta+joka+on+verho+meidän+syntisyyden+ja+Pyhän+Jumalan+välillä.
Vielä+on+armoa+jäljellä+joten+tee+sinäkin+konventtiin+menijä+tosi+parannus+ristin+juurella.
30.03.2019 10:37
Hyvää+tsemppausta!+Minä+en+jaksa+käydä+missään+enää+mutta+välillä+näiden+inva+auto+kuskien+kanssa+on+ollut+mielenkiintoisia+tilanteita.+Yks+meni+niin+pitkälle+ettei+meinannut+autosta+päästää+ulos.+"on+meillä+aikaa..."+😆
30.03.2019 10:27
Hyvä+xxx!+Meille+jää+vaan+ikävöinti+unet...
30.03.2019 10:19
Minäkin+sain+sulta+vastauksen.+Hukun+näihin+ikävöinti+uniin.+Niin+monta+joita+olen+jäänyt+kaipaamaan...
30.03.2019 10:13
No+kyllä+minä+selvisin+hupparilla+ja+crocseilla+talven+yli.+Sitä+selviää+mistä+vaan+kun+on+pakko!+Paitsi+sossuista........
07.06.2018 17:14
Sama+mistä+aineesta+on+puhetta+narkkarit+tulee+kiekumaan.
Vetäkää+ränniin,+nokkaan+tai+vaikka+perseeseen+mitä+tykkäätte+mutta+pysykää+pois+ei+narkkareille+tarkoitetuille+keskustelupalstoilta.+Ootte+niin+saa*****n+kuvottavia+ja+tyhmiä.
02.06.2018 07:01
No+edellinen+selitti+asian++oikein.+Nykyään+eli+2018+tilanne+on+se+että+jos+maksat+jonkun+osan+se+mitätöityy+jos+ei+saa+kaikkea++maksettua+eli+kaikki+tai+ei+mitään.+Minua+odottaa+80+päiväsakkoa+eli+kuukausi+istumista.++Ainakin+safka+taattu!
15.01.2018 13:37
1 / 2