Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuon+teorian+mukaan+minun+olisi+pitänyt+olla+syrjäytynyt+ja+ikisinkku+vastoin+omaa+tahtoani+koko+elämäni,+vaan+näin+ei+ole.+Nuoruus+oli+näin+jälkikäteen+ajateltuna+normaali,+vaikka+olikin+vain+muutama+kaveri,+enkä+kulkenut+kylillä+kovisjengin+mukana.+Seurustelua+en+osannut+edes+ajatella+mahdollisuutena,+kukapa+minut+olisi+huolinut.+Tunteiden+suuria+hyökyaaltoja+ei+ollut,+pientä+laineiden+liplatusta+vain+hetkittäin.+Mutta+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä+tänä+päivänä,+kun+se+on+taakse+jäänyttä+elämää.+Minä+en+ole+antanut+vastoinkäymisten+tai+huonojen+parisuhteiden+määritellä,+miten+minä+elän+tänään+elämääni.+Kun+jokin+ahdistaa,+siihen+pitää+tehdä+muutos,+nuorena+olin+taipuvaisempi+itsesääliin,+mutta+äkkiä+opin,+ettei+se+muuta+mitään+ainakaan+paremmaksi.+Ei+pidä+antaa+historian+toistaa+itseään+ja+katkeroitua,+kun+kukaan+ei+tule+ja+pelasta,+ihan+omasta+itsestä+se+muutos+lähtee.
05.01.2018 13:59
Sosiaalisia+taitoja+ei+todellakaan+pidä+väheksyä,+oli+kyse+työelämästä+tai+parisuhteen+muodostamisesta.+Kun+osaat+tulla+toimeen+ihmisten+kanssa,+mahdollisuutesi+ovat+aina+paremmat+kuin+sellaisella,+jolta+tämä+taito+puuttuu.+Mutta+mielestäni+kaikkien+kanssa+ei+ole+mikään+pakko+tulla+toimeen,+mielistelijöistä+pitävät+vain+tietyntyyppiset+ihmiset.+Sosiaalisia+taitoja+voi+myös+oppia+ja+opetella,+jos+vain+halua+löytyy.+Nuorena+moni+on+kovin+estynyt+ja++ujo,+ettei+kykene+keskusteluun+ihmisten+kanssa+ja+jää+porukan+ulkopuolelle+jo+senkin+takia.+Aikuisena+kuvitellaan,+että+se+oma+urpoilu+on+ainoa+oikea+tapa+elää+ja+jäädään+siksi+ilman+naisseuraa.+
Ja+sillähän+ei+ole+merkitystä,+minkäikäisestä+ihmisestä+on+kiinnostunut,++mutta+yleensä+suuri+ikäero+alkaa+ennenpitkää+heijastua+parisuhteeseen.+Kiinnostuksen+kohteet+ja+ajatusmaailma+menevätkin+ristiin+kun+ensihuuma+haihtuu.+On+toki+onnistuneitakin+parisuhteita,+joissa+ikäero+on+huomattava.+Jos+5-kymppinen+mies+on+ajatusmaailmaltaan+2-kymppisen+tytön+tasoa,+niin+mikäs+siinä.
05.01.2018 13:40
Kyllä+se+hyvin+tulee+esiin+kommenteissasi,+että+harmittaa.+Kerro+ihmeessä,+että+miksi?
05.01.2018 13:17
Kummasti+vain+nämä+super+yyteet++saavat+tumputtaa+keskenään,+kun+naiset+valitsee+mieluummin+normaalin+näköisen+tavismiehen,+jonka+kanssa+parisuhde+on+mahdollinen.+Nämä+sinun+ihannoimasi+vanhenevat+diplomi-inssit+yms.++jäävät+yksin+jo+ihan+senkin+takia,+ettei+heillä+ole+minkäänlaisia+sosiaalisia+taitoja,+eli+ovat+samalla+tasolla+ätmien+kanssa.+Ei+riitä,+että+itse+ihailee+itseään+ja+kaltaisiaan,+jos+sille+ihailulle+ei+ole+mitään+todellisuuspohjaa.
04.01.2018 06:29
No++miten+tämä+on+sinulta+pois?+Kuten+tuossa+aiemmin+sanon,+suomikurppa+ei+kelpaa+sinunlaiselle+suomiurpolle,+mutta+kovasti+käy+kateeksi,+kun+jollekin+toiselle+kelpaa,+ryppyineen+ja+rahoineen.
04.01.2018 06:15
Sama+asia+tumman+pojan+kannalta.
03.01.2018 18:02
Kyllähän+juopotellessa+jonkun+pubilorton+löytää,+on+ajatusmaailma+ja+elämänarvot+sitten+samanlaiset.+Ei+muuta+kuin+onnea+parisuhteeseen,+jos+ei+tuota+kummoisemmat+odotukset+ole.
01.01.2018 15:01
Ja+nainenko+ei+koskaan,+ikinä,+sorru+samanlaiseen+käytökseen?
31.12.2017 09:33
Keskustelun+jalo+taito+taitaa+unohtua+vielä+kokonaan+ihmisiltä+kunhan+aikaa+kuluu+tarpeeksi.+Parisuhteessa+ei+osata+keskustella,+kun+pistetään+välit+poikki+heti+ensimmäisestä+vastoinkäymisestä,+vaikka+asiat+voisi+puhua+selviksi.+Ystävyyssuhteita+ei+ole,+ellei+niitä+voi+hoidella+netin+kautta,+kun+naamakkain+keskustelu+ei+luonnistu.+Netissä+sitten+huudellaan,+miten+huonosti+asiat+on,+kun+kukaan+ei+ymmärrä.+Ja+sitten+sitä+omaa+pahaa+oloa+yritetään+lieventää+provosoimalla+nettikirjoituksilla+samanlaisia+idiootteja+kuin+itse+on.
31.12.2017 09:32
Jos+kurppa+menee+pantavaksi+Afrikkaan,+niin+keneltä+se+on+pois?+Palstan+ajatusmallin+mukaan+kukaan+itseään+kunnioittava+suomimies+ei+yli+4-kymppiseen+koske,+onhan+sellainen+nainen+jo+saastetta+silmille.+Mutta+nyt+kun+tummalle+pojalle+suomikurppa+onkin+mahtisaalis,+niin+suomiurpokin+heräsi+ulisemaan,+miten+naiset+voi+tehdä+noin!!!
31.12.2017 09:09
Jostainhan+se+keskustelu+on+aloitettava,+miksei+sitten+ammatin+arvailemisesta.+Pointtihan+tuossa+on,+että+JOS+olisit+alunperin+ollut+kiinnostunut,+mutta+sitä+kiinnostustahan+ei+missään+vaiheessa+ollut,+joten+ihan+sama,+miten+keskustelun+aloittaa,+lopputulos+on+sama,+ei+heru.
31.12.2017 09:00
Totta.+Mitä+enemmän+anonyymeja+idiootteja+kirjoittelemaasa,+sitä+katkerammat+jutut.+Näitä+palstoja+kun+lueskelee,+alkaa+oma+paskaakin+paskempi+päivä+tuntua+ihan+hyvältä+päivältä,+kun+huomaa,+ettei+itsellä+ole+tarvetta+siihen+suunnattomaan+katkeruuteen+ja+kateuteen,+mitä+joidenkin+henkisesti+köyhä+elämä+saa+aikaan.
29.12.2017 07:03
Minusta+elämän+realiteetteihin+ei+kuulu+yletön+läträäminen+alkoholin+kanssa,+varsinkaan,+jos+haluaa+tehdä+positiivisen+vaikutuksen+vastakkaiseen+sukupuoleen.+Enpä+usko,+että+kännissä+saisi+yhtään+sen+paremmin+kontaktia+naisiin,+jos+ei+selvinpäinkään+saa+edes+päivää+sanottua.
29.12.2017 06:54
Hyvään+seksiin+ei+ulkonäkö+vaikuta,+se+on+katsos+taidoista+kiinni.+Mutta+kommenttisi+kertovat+kyllä+karulla+tavalla,+ettei+sinulla+ole+omakohtaista+kokemusta+naisen+ja+miehen+välisestä+seksistä.
13.12.2017 05:24
Siihenpä+ne+kokemukset+sitten+jäävätkin,+eipä+siinä+paljon+syntiä+ole+harrastettu.
13.12.2017 05:16
Siis+mikä+totuus+sattuu+ja+keneen?+Sinuunhan+tässä+sattuu,+kun+noin+älähdät.
13.12.2017 05:12
Että+itse+sitten+parempaa+kielenkäyttöä+osaa,+mutta+kun+ei+nasevasti+osaa+vastata+niin+vedetään+esiin+shaming+lanhuage+ja+henkilöhyökkäys+-kortti.+Lapsellista,+ah,+niin+lapsellista.
10.12.2017 21:00
Minä+kun+luulin,+että+sellainen+on+sugar+daddy.
01.12.2017 08:31
Olen+kyllä+samaa+mieltä,+hyvällä+käytöksellä+pääsee+helpommin+päämäärään+naisen+kanssa+kuin+urpoilulla.+Olipa+se+päämäärä+sitten+pelkkä+seksi+tai+parisuhde,+herrasmies+ei+kuitenkaan+alennu+matelemaan+naisen+edessä.+Tuossa+edellä+ei+vain+ymmärretä,+mikä+ero+niillä+on.
01.12.2017 08:29
Naiset+haluavat+miestensä+olevan+herrasmiehiä+ja+miehet+taas+väittävät+ja+monet+luulevatkin+olevansa+herrasmiehiä.+Joillekin+riittää+ovien+availu+ja+se,+että+päästää+naisen+kulkemaan+siitä+ovesta+ensin.+Mutta+oikea+herrasmies+osaa+käyttäytyä+miesporukassakin+sivistyneesti,+eikä+vain+naisen+läsnäollessa+esitä+jotain,+minkä+kuvittelee+miellyttävän+naista.
01.12.2017 08:21
15 / 39