Mies tapaa naisen treffeillä ja seuraavana päivänä ne ovat jo rakastuneita ja seurustelevat.
Miten suhteet syntyy?
47
759
Vastaukset
- tinderissä.seksiseuralai
noinhan se on ellei jo samana päivänä seurustele mutta kiva kuulla tinderiläisten ja korkeastikoulutettujen mietteet asiasta niin seksiseuralaiset voi olla eri mieltä
- envoiymmärtää
Jouduin yksissä häissä sinkkupöytään, enkä oikein tiennyt mitä puhua naisille. Viereinen kaveri kuitenkin käveli jo ruokailun jälkeen pöydässä tapaamansa naisen kanssa umpirakastuneina käsikädessä, vaikka vaihtoi vain muutamia lauseita, enkä edes ymmärrä mitä nainen tuossa lihavassa miehessä näki.
- misspönttöuuni
Ei kait se nyt ihan noin mene? Sie olet katellu jotain Brettiä ja Scarlettia höpsö. Kyllä siihen kuules tarvitaan vuosien jankkaus ja jaaritus, sittenkään olla umpirakastuneita vaan umpihulluja, jo.
Ja suhteethan syntyy silleen, että tärräytät sanoa suoraan, että "haluan olla sinun kanssa", ei mitään shaibaa "lähetkö kahville", "mennäänkö lenkille" tms. Kukaan halua juoda kahvia kahdestaan eikä raahata vaihtoaskelhyppy-tyyppiä pururadalla mukana, joka sohii koko ajan otsalampulla näköhermoon. Sitä hommaa voi tehdä yksinkin. "Haluan olla sinun kanssa" tarkoittaa vähintään jo sitä, että kohta kootaan Ikean hylly, tuot Sinuhes ja Remekses, Vaimolle ruokaa-kirjat siihen ja oot loppuikäs sitä kautta sitoutunut naiseen, oikeastaan lopputulos, onnistui se sitten miten hyvään, ei vaikuta. Jos ei jää yhtään ylimääräistä pulttia eikä mutteria, niin oot tavallaan jo isännän paikalla talossa. Paa mielees se (saattaahan se olla joku kattolampun valonvaihtokin, on syytä varautua kaikkeen millon napsahtaa). Öljynvaihdon tullessa eteen on totisin paikka kysseessä. Siitähän ei sitten pinttyneinkään poikamies voi enää perääntyä mamman helmoihin. Sinut on valtuutettu siihen tehtävään seuraavat viiskytvuotta.
Vieläkö kysyt miten suhteet syntyy. Miehellä on aika paljon suhteessa hommaa, koska naisella ei ole mitään. Niin tarkoitan vaan sitä, että kannattaa sinunkin vielä miettiä, haluatko oikeasti.Suhteet voi alkaa myös ihan viattomista panosuhteista, joten niissäkin on oltava varuillaan.
- misspönttöuuni
A.Palstamäki kirjoitti:
Suhteet voi alkaa myös ihan viattomista panosuhteista, joten niissäkin on oltava varuillaan.
Eihän sellaisen jälkeen muuta mahdollisuutta olekaan. Se on sillon peli selvä. "Viaton" ja tuo toinen sana eivät sovi samaan lauseeseen. Jos mies kokkeilee tuommosta touhua, se on joka naiselle kosinta. Yhden illan juttu on loppuelämän iltojen juttu. Naiset ovat nimittäin takiaisia. Et tiedä, miten rankkaa oli luopua vanhasta volkkaristakaan...sekin on vielä työn alla. Se oli luottoratsu.
misspönttöuuni kirjoitti:
Eihän sellaisen jälkeen muuta mahdollisuutta olekaan. Se on sillon peli selvä. "Viaton" ja tuo toinen sana eivät sovi samaan lauseeseen. Jos mies kokkeilee tuommosta touhua, se on joka naiselle kosinta. Yhden illan juttu on loppuelämän iltojen juttu. Naiset ovat nimittäin takiaisia. Et tiedä, miten rankkaa oli luopua vanhasta volkkaristakaan...sekin on vielä työn alla. Se oli luottoratsu.
Volkkarista en tiedä kun mulla ei ole moista ollut, mutta tässä syksyn aikana kokeilin pitkästä aikaa taas ihan vakiopanosuhdetta. Homma kaatui taas samaan mihin ennenkin, naiset haluaa aina suhteeseen.
- misspönttöuuni
A.Palstamäki kirjoitti:
Volkkarista en tiedä kun mulla ei ole moista ollut, mutta tässä syksyn aikana kokeilin pitkästä aikaa taas ihan vakiopanosuhdetta. Homma kaatui taas samaan mihin ennenkin, naiset haluaa aina suhteeseen.
Ai,...mä luin ensin, että vakionopeudensäädintä :D Tosin sekin olisi miehille monesti tarpeen. Joka asiassa.
Ja totta kai halutaan suhteeseen. Ei aina jaksa murehtia ettei oo talonmiestä, autokuskia ja tallirenkiä. Kuka on tällä viikolla remonttireiskana ja kuka taas ensi viikolla. Ja kuka hullu haluaa koko ajan koeajaa. Se on aika raskasta...olihan se autokaupoillakin. Oli, oli.. Olisin halunnu miettiä jo vaateostoksia, mut piti vaan jatkaa. Olin jo niin kyllästynyt siihen vaihdekepin veivaamiseen.
Mikset sitten alkanu suhteeseen? Halusit vaan "körötellä" öhm, tai mitä se sitten ikinä onkaan? Sinussakin menee kuule ihan hyvä mies hukkaan ja tärviölle. Miehen elämä kaipaa naisen -VAKITUISEN- kättä. misspönttöuuni kirjoitti:
Ai,...mä luin ensin, että vakionopeudensäädintä :D Tosin sekin olisi miehille monesti tarpeen. Joka asiassa.
Ja totta kai halutaan suhteeseen. Ei aina jaksa murehtia ettei oo talonmiestä, autokuskia ja tallirenkiä. Kuka on tällä viikolla remonttireiskana ja kuka taas ensi viikolla. Ja kuka hullu haluaa koko ajan koeajaa. Se on aika raskasta...olihan se autokaupoillakin. Oli, oli.. Olisin halunnu miettiä jo vaateostoksia, mut piti vaan jatkaa. Olin jo niin kyllästynyt siihen vaihdekepin veivaamiseen.
Mikset sitten alkanu suhteeseen? Halusit vaan "körötellä" öhm, tai mitä se sitten ikinä onkaan? Sinussakin menee kuule ihan hyvä mies hukkaan ja tärviölle. Miehen elämä kaipaa naisen -VAKITUISEN- kättä.Ainahan minä olen "körötellyt", se on ihan kivaa. En kuitenkaan ole koskaan ollut omimmillani parisuhteissa, olen enemmän yksinäinen susi.
Tää nainen olikin vähän skitso. Hän kertoi pitävänsä siitä että olen mies joka kulkee omia polkujaan, mutta silti hän ei ymmärtänyt ettei sellaiset miehet jaksa suhteita. Ainakaan liian tiiviitä.- misspönttöuuni
A.Palstamäki kirjoitti:
Ainahan minä olen "körötellyt", se on ihan kivaa. En kuitenkaan ole koskaan ollut omimmillani parisuhteissa, olen enemmän yksinäinen susi.
Tää nainen olikin vähän skitso. Hän kertoi pitävänsä siitä että olen mies joka kulkee omia polkujaan, mutta silti hän ei ymmärtänyt ettei sellaiset miehet jaksa suhteita. Ainakaan liian tiiviitä.Hän halusi cowboyn ja auringonlaskun...Mies, joka tulee ääneti salunaan, lattialankku narahtaa. Revolverivyö kilahtaa hiljaa. Ennio Morriconen sävellys soi taustalla. Hän vetää viskinsä ja poistuu yhtä ääneti. Vain tuuli kuljettaa risupalloja, mies vilkaisee olkansa yli ja sylkäisee. Satulanahka narahtaa ja gringo raapaisee parransängestään tulen tupakkaansa. Hevonen nousee komeasti laukalle. He's gone.
Ah! Mies, joka kulkee omia polkujaan (naurua). Sellasen se nainen on tahtonu.
No leikki leikkinä. Sä oot niinku mä. Kyllä susi suden tunnistaa... Kaipaa enemmän "yksinäisyyttä ku laumaa". Toinen ihminen voi joskus viedä huoneesta kaiken ilman, I know. Niin se vaan on. Mut nykyaikana tän parisuhteenkin voi järjestää silleen, et molemmilla omat asumiset. Oletko ajatellut. Pysyy toisen arvo korkealla ja itsestä ei tule ihan hullu :)
P.s. Lopeta köröttely, oikean kanssa voi mennä ohituskaistaa ja kovaa ;D misspönttöuuni kirjoitti:
Hän halusi cowboyn ja auringonlaskun...Mies, joka tulee ääneti salunaan, lattialankku narahtaa. Revolverivyö kilahtaa hiljaa. Ennio Morriconen sävellys soi taustalla. Hän vetää viskinsä ja poistuu yhtä ääneti. Vain tuuli kuljettaa risupalloja, mies vilkaisee olkansa yli ja sylkäisee. Satulanahka narahtaa ja gringo raapaisee parransängestään tulen tupakkaansa. Hevonen nousee komeasti laukalle. He's gone.
Ah! Mies, joka kulkee omia polkujaan (naurua). Sellasen se nainen on tahtonu.
No leikki leikkinä. Sä oot niinku mä. Kyllä susi suden tunnistaa... Kaipaa enemmän "yksinäisyyttä ku laumaa". Toinen ihminen voi joskus viedä huoneesta kaiken ilman, I know. Niin se vaan on. Mut nykyaikana tän parisuhteenkin voi järjestää silleen, et molemmilla omat asumiset. Oletko ajatellut. Pysyy toisen arvo korkealla ja itsestä ei tule ihan hullu :)
P.s. Lopeta köröttely, oikean kanssa voi mennä ohituskaistaa ja kovaa ;DKyllä minun on pakko myöntää että en viihtynyt suhteessa ja avioliitossa silloin kun sellaisissa elin, minä tarvin oman rauhani ja tilani.
Olen miettinyt itsekin että kahden asunnon järjestely toimii minun kohdallani parhaiten, mutta se vaatii naisen jolle tuo on ok. Ei ole järkeä yrittää sellaista naisen kanssa joka tähtää kimppa-asumiseen.
Ei se köröttelykään aina huono vaihtoehto ole, toki rytminvaihdokseenkin pitää tarvittaessa pystyä.- misspönttöuuni
A.Palstamäki kirjoitti:
Kyllä minun on pakko myöntää että en viihtynyt suhteessa ja avioliitossa silloin kun sellaisissa elin, minä tarvin oman rauhani ja tilani.
Olen miettinyt itsekin että kahden asunnon järjestely toimii minun kohdallani parhaiten, mutta se vaatii naisen jolle tuo on ok. Ei ole järkeä yrittää sellaista naisen kanssa joka tähtää kimppa-asumiseen.
Ei se köröttelykään aina huono vaihtoehto ole, toki rytminvaihdokseenkin pitää tarvittaessa pystyä.Jep. Minusta se on paras ratkaisu. Oma tila, oma piha ja sopu säilyy. Mut tosiaan se pitää olla sellasilla tyypeillä, jotka tästä asumismuodosta nauttii eikä vaan sano nauttivansa. Esim. joskus jopa nukkuminen ihan yksin on nautinnollista tai vaan laahustaminen vapaapäivänä kun tietää ettei ketään ole tulossa jalkoihin. Ja vanha sanonta sanoo, että jäätelö on hyvää kun yksin syö :D Mun akut täyttyy kun on yksinolojaksoja. Työelämäkin on nykyisin niin kuluttavaa ettei siihen päälle aina jaksa toisen säksätystä. Ja kahden asunnonjärjestely on tätä päivää. Voi unohtaa sen useamman sukupolven Niskavuoren tuvan, kyllä. Sitten kun rupee tuntumaan siltä, niin voi toisen kanssa sopia yhteistuumin, et halittaisko ens viikolla :) Että joo ymmärrän tämän yskän, ja kun sinäkin olet itsessäsi tuon asian huomannut, niin älä yritä naisen kanssa yksiöön, kaksioon äläkä kolmioonkaan, sä tiedät ettei se vaan tule toimimaan. Kohta on käsillä tyhjiö. Meitä on tällaisia niin naisissa kuin miehissäkin. Laajan reviirin tarve.
- semmoinenelämäa
A.Palstamäki kirjoitti:
Viisaasti sanoo engelsmannit, että seksi on rakkauden tekemistä. Siitä se seurustelun halu sitten tulee.
No tähän varmaan saa monenlaisia vastauksia ja mielipiteitä. Mutta se riippuu kahdesta ihmisestä ja siitä miten asiat vaan etenee.
Itse mietin jo alkukesästä, että pitääkö alkuhuuma elää ja sitten vasta miettiä että onko itsestä ja toisesta pitempään suhteeseen. Mutta jos nykyisestä naisen tapailusta tulisi pidempi suhde, mennään niin rauhallisesti eteenpäin, että alkuhuuma karisee jo siihen, että edetään niin hitaasti.
Mutta jokainen tekee yhdessä niinkuin parhaaksi näkee.. Hitaasti tai nopeasti..mutta tottahan on, että toiseen kannattaa oikeasti tutustua, ettei ihastu vaan kivaan ulkonäköön tai ihanaan halihalipusupusu-höttöön, puhumattakaan seksiin, mikä tietty osaa olla mukavaa...sitä voi ajaa itsensä sellaisen ihmisen kanssa yksiin, että ei saa olla oma itsensä tai se toinen ei saa olla sitä...
Eli jotenkin toisen pelkkään ihmisyyteen pitää tutustua. Ja olla itsekin se normaali oma itsensä.... sitten kun siihen rakastutaan, voi puhua jo suhteesta, jos molemmat niin haluaa.Jätät alkuhuuman väliin ja etenet suoraan arkeen? Vai miten tämä sun suhde etenee? Mielenkiintoinen tapa tutustua, koska liian hidas eteneminen mielestäni tarkoittaa, ettei kumpaakaan oikeasti kiinnosta.
Aloittajan kysymykseen palaisin sen verran, että suhteet syntyy sattumalta, ei väkisin päättämällä, että tässä nyt ollaan parisuhteessa, vaikka mikä tulisi. Joskus natsaa, mutta yleensä ei, tuuripeliä kaikin puolin.elämänpeli1 kirjoitti:
Jätät alkuhuuman väliin ja etenet suoraan arkeen? Vai miten tämä sun suhde etenee? Mielenkiintoinen tapa tutustua, koska liian hidas eteneminen mielestäni tarkoittaa, ettei kumpaakaan oikeasti kiinnosta.
Aloittajan kysymykseen palaisin sen verran, että suhteet syntyy sattumalta, ei väkisin päättämällä, että tässä nyt ollaan parisuhteessa, vaikka mikä tulisi. Joskus natsaa, mutta yleensä ei, tuuripeliä kaikin puolin.Alkuhuuma... se voi olla ihastumista tai uutuudenviehätystä. Ihastuminen onnistuu parhaiten 12-vuotiailta... sen jälkeen taito laimenee ja sitten katoaa.
Himoa voi lähestyä etu- tai takaperin. Uutuudenviehätys ei kestä kovin kauaa. Sen sijaan sopiva tasapaino, jossa himoa luodaan tietoisesti leikitellen ja pelaillen, voi maustaa arkea vuosikymmenet. Sellainen pitkäkestoinen, matalan koron investointi.
"suhteet syntyy sattumalta"
Luulet vain.elämänpeli1 kirjoitti:
Jätät alkuhuuman väliin ja etenet suoraan arkeen? Vai miten tämä sun suhde etenee? Mielenkiintoinen tapa tutustua, koska liian hidas eteneminen mielestäni tarkoittaa, ettei kumpaakaan oikeasti kiinnosta.
Aloittajan kysymykseen palaisin sen verran, että suhteet syntyy sattumalta, ei väkisin päättämällä, että tässä nyt ollaan parisuhteessa, vaikka mikä tulisi. Joskus natsaa, mutta yleensä ei, tuuripeliä kaikin puolin.No nyt menee niin. Niinkuin sanoin, suhde muodostuu alusta lähtien kahden ihmisen välille. Itse olen ilmaissut, että pidän naisesta ja nainen on sanonut saman, mutta on muistettava oma elämä ja lapset, toisaalta myös rauhallinen eteneminen jättää molemmille aikaa maistella millainen on todella. Tuo tunne kyllä käväisi mielessä, että eikö kiinnosta, mutta aikuinen ihminen osaa sanoa sen.
Ja samaa mieltä aloittajalle sanomasta. Eikä sitä voi yksin päättää..Mehukatri kirjoitti:
Alkuhuuma... se voi olla ihastumista tai uutuudenviehätystä. Ihastuminen onnistuu parhaiten 12-vuotiailta... sen jälkeen taito laimenee ja sitten katoaa.
Himoa voi lähestyä etu- tai takaperin. Uutuudenviehätys ei kestä kovin kauaa. Sen sijaan sopiva tasapaino, jossa himoa luodaan tietoisesti leikitellen ja pelaillen, voi maustaa arkea vuosikymmenet. Sellainen pitkäkestoinen, matalan koron investointi.
"suhteet syntyy sattumalta"
Luulet vain.Tarkoitatko, että sinä voit päättää, alkaako suhde vai ei? Tottakai voit päättää, jos potentiaalinen kumppaniehdokas ei kiinnosta, silloin voit tehdä täysin yksipuolisen päätöksen. Mutta tarvitaan sattumaa ja aika paljon tuuria, että kohdalle sattuu kiinnostava ja kaikin puolin kumppaniksi sopiva yksilö. Hän ei kuitenkaan välttämättä pidä sinua kiinnostavana, joten silloin hän tekee päätöksen, ettei suhdetta synny. Kaksi toisilleen sopivaa ihmistä tapaa sattumalta ja tuurilla päätyvät onnelliseen parisuhteeseen. Siihen tarvitaan molemminpuolista ihastumista, alkuhuumaa ja tietenkin himoa. Se on stalkkausta ja ahdistelua, jos väkisin yritetään toinen pakottaa suhteeseen.
Dissident kirjoitti:
No nyt menee niin. Niinkuin sanoin, suhde muodostuu alusta lähtien kahden ihmisen välille. Itse olen ilmaissut, että pidän naisesta ja nainen on sanonut saman, mutta on muistettava oma elämä ja lapset, toisaalta myös rauhallinen eteneminen jättää molemmille aikaa maistella millainen on todella. Tuo tunne kyllä käväisi mielessä, että eikö kiinnosta, mutta aikuinen ihminen osaa sanoa sen.
Ja samaa mieltä aloittajalle sanomasta. Eikä sitä voi yksin päättää..Eihän siinä sitten muuta kuin onnea tulevaan. Toivotaan parasta, pelätä ei kannata.
elämänpeli1 kirjoitti:
Eihän siinä sitten muuta kuin onnea tulevaan. Toivotaan parasta, pelätä ei kannata.
Kiitos. Joo, enkä pelkääkään mitään. Ja arkeen tämä väkisin menee, koska lapset on aika paljon kuvioissa mukana naisella. Varovainen alku senkin takia, mutta sopii hiton hyvin.
Itse mietin, että tunteet on tärkeät, mutta voiko ne omat tunteet tarkistaa ihan kysymällä ja toteamalla faktat aikuismaisesti? Minulla tässä se ainakin sujuu ja veikkaan, että saan silti tästä vielä sitä huikeaa tunnetta ja hattaraakin ajallaan, ehkä se tulee kuin kirsikkana leivoksen päälle vielä...aika näyttää.elämänpeli1 kirjoitti:
Tarkoitatko, että sinä voit päättää, alkaako suhde vai ei? Tottakai voit päättää, jos potentiaalinen kumppaniehdokas ei kiinnosta, silloin voit tehdä täysin yksipuolisen päätöksen. Mutta tarvitaan sattumaa ja aika paljon tuuria, että kohdalle sattuu kiinnostava ja kaikin puolin kumppaniksi sopiva yksilö. Hän ei kuitenkaan välttämättä pidä sinua kiinnostavana, joten silloin hän tekee päätöksen, ettei suhdetta synny. Kaksi toisilleen sopivaa ihmistä tapaa sattumalta ja tuurilla päätyvät onnelliseen parisuhteeseen. Siihen tarvitaan molemminpuolista ihastumista, alkuhuumaa ja tietenkin himoa. Se on stalkkausta ja ahdistelua, jos väkisin yritetään toinen pakottaa suhteeseen.
Tarkoitin, että suhteen muodostuminen edellyttää päätöksiä. Toisen pitää päättää, että haluaa tuon mukaansa ja toinen päättää samoin. Molemmilla on myös elämänsä loppuajan mahdollisuus päättää kävellä ovesta ulos. Kyllä se on päätös ja tahto, joka pitää yhdessä silloinkin kun joudutaan erimielisyyksiin ja kohdataan hankaluuksia.
"Se on stalkkausta ja ahdistelua, jos väkisin yritetään toinen pakottaa suhteeseen."
Se on tunnekylmyyttä ja flegmatiaa, jos ei tee yhtään työtä suhteen eteen ;)
- panssarivaunulla
Ai miten suhteet syntyy?
Yks aika tärkeä juttu on se, että molemmilla on jotain mitä toinen haluaa ja tarvii. Vaikka lämpöä ja lempeä. Kiima siis ajaa suhteeseen. Voi se olla muutakin, jos toinen on materialisti saattaa arvostaa sitä että toinen on hyväpalkkainen ja talollinen.
Sitten on supliikkimiehet. Saavat ihan puhumalla ja flirtillä seuraa. Voivat olla ulkonäöltään kuin pallokaloja mutta hauskat jutut viehättävät naisia.
Sitten on ulkonäkömiehet. Ulkonäkö vetää jo naisia kuin hunaja kärpäsiä mutta se ei pelkästään riitä. Näiden miesten pitää osata tehdä aloite ja puhua naiselle kivoja.
Rahamiehet. Iällä ei ole väliä, raha vetää tietynlaisia naisia. Tähän voi laskea myös julkkikset, totta kai osa muijista on kiinnostunut niistä. Sehän on ihan evoluutiota että halutaan rikkaita miehiä, omille lapsille hyvät lähtökohdat jne. elämiähän me ollaan kaikki.
Jännämiehet. Ovat jännittäviä, taiteilijoita, boheemeja, vähän hämyisiä, salaperäisiä, jopa kriminaaleja. Ovat villejä ja jänniä. Hirveän jänniä. Sehän kiinnostaa osaa naisista (usein samanlaisia levottomia muijia).
Sitten on harrastemiehet. Saman harrasteen parissa löytyy samanhenkinen nainen. Tähän voi lukea myös työpaikalta löytyvät naiset.
Siinä nyt muutama.
Sanoisin, että samanlaiset ihmiset sopivat toisilleen. Ei prkl erilaiset kun on niin riitaahaan siitä vaan tulee.- taiteilijanainen
"Jännämiehet. Ovat jännittäviä, taiteilijoita, boheemeja, vähän hämyisiä, salaperäisiä, jopa kriminaaleja. Ovat villejä ja jänniä. Hirveän jänniä. Sehän kiinnostaa osaa naisista (usein samanlaisia levottomia muijia). "
Onko eri alojen taiteilijatkin siis jännämiehiä? Olen itse nainen ja työskentelen taiteen saralla (ei kuvataide, mutta toisen alan). Kyllä itse ainakin koen, että taiteilija sopii minulle kumppaniksi. Toinen taiteilija ymmärtää taidealan vaatimukset ja realiteetit sekä etenkin sen, mitä kaikkea ja millä tavalla oma työ minulle merkitsee. Se ei ole pelkkä työ, se on muutakin. Mutta mikä tekee taiteilijasta jännämiehen? Ja kriminaaleja heissä muuten on varmaan prosentuaalisesti vähemmän kuin monissa muissa ihmisryhmissä. - kulttuurihumanistipelle
Kyllä ns. henkisen alan tai taidealan kutsumus on sellainen, että kumppanin olisi hyvä olla samalla aaltopituudella. Niin kuin sanoit, kyseessä on kuitenkin pelkän palkkatyön rajat ylittävä elämäntapa ja -katsomus.
Koettu on tämäkin.
- Buhahaha
Mun tietojeni mukaan on perin harvinaista että sitä rakkautta julistettaisiin puolin taikka toisin heti seuraavana päivänä. Pikemminkin päinvastoin: tuntuu siltä että rakkauden tunnustusta suorastaan pelätään sanoa ääneen, olit sitten se kumpi sanoo tai se kummalle sanotaan. Yleensä vaan "aletaan olemaan" eikä sitä asiaa ruveta sen enempää analysoimaan.
- mikä.tökkii
kertokaas jos joku hakee netistä seuraa niin miksi et mene treffeille jos joku pyytää treffeille ja jos eka ette pidä ulkonäöstä niin toisille treffeille ja jos ette tule toimeen niin muutamat lisää niin kyllä joku kiva löytyy eli viikon kahden sisällä olet löytänyt iki oman kumppanin vai tuleeko mielenterveydelliset syyt esiin etkä vastaa toiselle ja pelottaa eli voiko sanoa että neteistä seuraa hakevat ovat ongelma sinkkuja ja livestä ei löydä seuraa niin tinderiläiset kertokaa mikä tökkii miksi et ole kuin muut ja mitä oikein puhutte treffeillä kun kukaan ei teitä toiste halua nähdä
- Nainen39vee
No jos toiveena on enemmän kuin vaan "joku kiva".
- sellainen.kiva.tyyppi
Nainen39vee kirjoitti:
No jos toiveena on enemmän kuin vaan "joku kiva".
joku kiva tarkoitaa sitä oikeaa joka vie sydämmesi ja antaa omansa sinulle
- Nainen39vee
sellainen.kiva.tyyppi kirjoitti:
joku kiva tarkoitaa sitä oikeaa joka vie sydämmesi ja antaa omansa sinulle
No sellaista ei ole todennäköistä löytää yhtä helposti kuin muuten vaan kivaa tyyppiä. Käsitys, että kun on pari viikkoa deittipalstalla ja käy treffeillä eri ihmisten kanssa, niin jotenkin todennäköisesti rakastuisi ja löytäisi kumppanin, ei ole kovin realistinen. Hyvällä tuurilla kumppani voi löytyä nopeasti, mutta ei se todennäköistä ole.
- älä.pelkää.rakkautta
Nainen39vee kirjoitti:
No sellaista ei ole todennäköistä löytää yhtä helposti kuin muuten vaan kivaa tyyppiä. Käsitys, että kun on pari viikkoa deittipalstalla ja käy treffeillä eri ihmisten kanssa, niin jotenkin todennäköisesti rakastuisi ja löytäisi kumppanin, ei ole kovin realistinen. Hyvällä tuurilla kumppani voi löytyä nopeasti, mutta ei se todennäköistä ole.
eli jos treffille pyytää komea mies tai treffeillä on täydellinen mies joka ihastuu sinuun niin tuleeko mielenterveydelliset asiat esteeksi etkä halua enään tavata miestä tai livessä se herra oikea pyytää ulos ja treffaatte niin ja rakastut niin annat pakit koska pelkäät rakkautta ja pelko rakastua ja mietit kotona viillätkö ranteesi auki miksi sitten etsit niin älä etsi livestä neteistä ketään ja tiedän jos lähtisin kanssasi ulos etsimään miestä sinulle niin samana päivänä löydät iki oman miehesi ja viimeistään seuraavana päivänä
- Nainen39vee
älä.pelkää.rakkautta kirjoitti:
eli jos treffille pyytää komea mies tai treffeillä on täydellinen mies joka ihastuu sinuun niin tuleeko mielenterveydelliset asiat esteeksi etkä halua enään tavata miestä tai livessä se herra oikea pyytää ulos ja treffaatte niin ja rakastut niin annat pakit koska pelkäät rakkautta ja pelko rakastua ja mietit kotona viillätkö ranteesi auki miksi sitten etsit niin älä etsi livestä neteistä ketään ja tiedän jos lähtisin kanssasi ulos etsimään miestä sinulle niin samana päivänä löydät iki oman miehesi ja viimeistään seuraavana päivänä
Älä tuo keskustelua henkilökohtaiselle asteelle - en minä etsi enkä halua löytää minkäänlaista miestä! Kumppani on jo katsottuna.
Eikä se riitä vielä kiinnostukseen, että toinen on komea. Eikä se, että toinen ihastuu - jos ei itse ihastu takaisin. Eikä toiseen noin vaan ihastuta. Jos kumppanin löytyminen olisi noin helppoa, ei sinkkuja olisi melkein ollenkaan. - nyt.on.ongelmia
Nainen39vee kirjoitti:
Älä tuo keskustelua henkilökohtaiselle asteelle - en minä etsi enkä halua löytää minkäänlaista miestä! Kumppani on jo katsottuna.
Eikä se riitä vielä kiinnostukseen, että toinen on komea. Eikä se, että toinen ihastuu - jos ei itse ihastu takaisin. Eikä toiseen noin vaan ihastuta. Jos kumppanin löytyminen olisi noin helppoa, ei sinkkuja olisi melkein ollenkaan.mikä siitä tekee niin vaikeaa nyt näkee jo että jokin ongelma on ja mitä pelkäät rakkautta ja rakastua niin mikä on ongelma
- aika.helppoa
nyt.on.ongelmia kirjoitti:
mikä siitä tekee niin vaikeaa nyt näkee jo että jokin ongelma on ja mitä pelkäät rakkautta ja rakastua niin mikä on ongelma
niin huomaat itsekkin ettei se rakettitiedettä ole
- Nainen39vee
nyt.on.ongelmia kirjoitti:
mikä siitä tekee niin vaikeaa nyt näkee jo että jokin ongelma on ja mitä pelkäät rakkautta ja rakastua niin mikä on ongelma
Katos kun mulla on jo kumppani ;)
- Kokonaisvalt
Täytyy olla aidosti kiinnostunut toisen asioista, historiasta ym.
Ei keinotekoinen oo mitää.
Muistat myös kaiken toisesta. - Ulkonäkö-on-kemia
Kyllä se on sitä että nainen ihastuu miehen ulkonäköön tuntematta miestä ja nainen julistaa jo parin päivän päästä rakkautta kunnes mies paljastuu jännämieheksi myöhemmin. Ihmiset ei oikeesti tutustu enää toisiinsa, etenkin naiset ei ota selvää miehestä vaan se on heti ja siibnä elämänsä rakkaus. Sitten itketään tai tulee yllätys kuolema kun mies olikin jännämies. Olen nähnyt sellaisia monia juttuja että tuosta vaan nainen julistaa rakkautta parin päivän jälkeen jo.
- Pillujen--asiantuntija
Kyllä nainen haluaa äkkiä olla miehen kanssa jos miehellä on raha-asiat ja ulkonäkö kunnossa. Ei mikään muu merkitse mitään, muutenhan ne rumatkin saisi suhteita jos esim luonteella oois merkitystä. Ilmeisesti jännämiehillä on rahaa.
- luovatilluusionsiitä
Ne antaa ymmärtää että sitä on tai että sitä on kyllä joskus tulossa.
No mä en usko tollaisiin pika rakastumisiin, ihastua voi ihan hetkessä. Mutta rakastuminen vaatii jo enemmän tuntemista ja tietämistä, kokemista yhdessä. :)
- Mielipiteeni
Sinä et usko, mutta suurin osa naisista ei jää odottelemaan tunteiden voimistumista. Pitää olla räjähtävää kemiaa ja perhosia vatsassa ensi tapaamisella. Siksi pelin opettelu on tärkeää tavismiehelle, joka ei ole naisen silmissä juuri minkään arvoinen omana itsenään.
Mielipiteeni kirjoitti:
Sinä et usko, mutta suurin osa naisista ei jää odottelemaan tunteiden voimistumista. Pitää olla räjähtävää kemiaa ja perhosia vatsassa ensi tapaamisella. Siksi pelin opettelu on tärkeää tavismiehelle, joka ei ole naisen silmissä juuri minkään arvoinen omana itsenään.
Moni alkaa ihastuneena seurustelemaan ja katselee siinä samalla miten suhde kehittyy. Syveneekö suhde ja tunteet ihan rakkaudeksi saakka.
Niin minäkin olen tehnyt. Mutta rakastuminen, ehkä olen vaan pikkutarkka sanoista ja niiden merkityksistä minulle. Ihastumisesta käytetään liian helposti sanaa rakastunut...
Kun ne ei ole kuitenkaan sama asia. Siis mun mielestä. Päätäpahkaan ihastuminen voi olla jonkun mielestä sitä "rakkautta ensi silmäyksellä"...musta se on edelleenkin vaan ihastumista.
Mä puhuisin rakastumisesta vasta, kun tunnen realistista ihmistä eli myös niitä nurjiakin puolia ja silti tunteet syvenee ja lujittuu toiseen. Rakastuneena ei myöskään eroa niin helposti vastoinkäymisien myötä, kun ihastuneena voi laittaa pelin poikki vähemmästäkin.- Nainen39vee
Mielipiteeni kirjoitti:
"Sinä et usko, mutta suurin osa naisista ei jää odottelemaan tunteiden voimistumista. Pitää olla räjähtävää kemiaa ja perhosia vatsassa ensi tapaamisella. Siksi pelin opettelu on tärkeää tavismiehelle, joka ei ole naisen silmissä juuri minkään arvoinen omana itsenään. "
Ihastuminen ja alun kemia on ihan eri asia kuin tunteet ja parisuhteen kemia. Ihastuminen on eri asia kuin rakastuminen, joka on myös eri asia kuin rakkaus. Harva aikuinen kokee olevansa rakastunut muutaman treffin jälkeen, mutta ihastunut voi olla tai voi tuntea sen, että itsen ja toisen välillä on kemiaa ja vetovoimaa. Aika näyttää sitten, syveneekö ja kehittyykö se. Mutta jos alussa ei tunne erityistä kiinnostusta toista kohtaan, niin vähän epätodennäköistä se kyllä on, että niin tapahtuisi jatkossakaan. Tai siis on se mahdollista, mutta todennäköisyys on ehkä joku 1/100. Ei ole järkeä ruveta tapailemaan saati seurustelemaan ilman mitään tunnetta vetovoimasta tai ilman minkäänlaista ihastumisen tunnetta. Tuskinpa niin miehetkään tekevät - ainakaan normaalisti. Nainen39vee kirjoitti:
"Sinä et usko, mutta suurin osa naisista ei jää odottelemaan tunteiden voimistumista. Pitää olla räjähtävää kemiaa ja perhosia vatsassa ensi tapaamisella. Siksi pelin opettelu on tärkeää tavismiehelle, joka ei ole naisen silmissä juuri minkään arvoinen omana itsenään. "
Ihastuminen ja alun kemia on ihan eri asia kuin tunteet ja parisuhteen kemia. Ihastuminen on eri asia kuin rakastuminen, joka on myös eri asia kuin rakkaus. Harva aikuinen kokee olevansa rakastunut muutaman treffin jälkeen, mutta ihastunut voi olla tai voi tuntea sen, että itsen ja toisen välillä on kemiaa ja vetovoimaa. Aika näyttää sitten, syveneekö ja kehittyykö se. Mutta jos alussa ei tunne erityistä kiinnostusta toista kohtaan, niin vähän epätodennäköistä se kyllä on, että niin tapahtuisi jatkossakaan. Tai siis on se mahdollista, mutta todennäköisyys on ehkä joku 1/100. Ei ole järkeä ruveta tapailemaan saati seurustelemaan ilman mitään tunnetta vetovoimasta tai ilman minkäänlaista ihastumisen tunnetta. Tuskinpa niin miehetkään tekevät - ainakaan normaalisti.Justiinsa jetsulleen näin.
- jokumies83
Sillon jos naisella on haluja viedä asiaa eteenpäin.. eipä sitä muulloin ole paljon mahdollistakaan. Yksipuolisesti ei synny suhdetta. Salama juttua en ole itse koskaan kokenut, johtuen siitä syystä että ne joita kohtaan kiinnostusta olisi ollut enempikin eivät sitten ole ottaneet elettäkään minua kohtaan... mut sitte taas on ollut semmosia tilanteita joskus että nainen on ollut hyvin innossaan ym. mut ite vaan et jaa no menettelee ehkä ja omasta puolesta homma ei etene.
Se vaan noiden kiinnostumisten kohtaaminen on harvinaista, jos olis yleistä niin sinkkuja ei juuri olisi... .. Etkö ole kuullut Kukista&Mehiläisistä?.. Tai HeinäSirkoista&LihanSyöjäKasveista.. ;D
.. Edellä mainittujen Kantsii vältellä Jälkimmäisiä.. Syystä, että.. ;D- Parisuhdemies-
Nainen testaa miehen panotaidot ja sanoo että haluaa seurustella sitten että jos mies osaa tyydyttää naisen.
- IhmeIsmo
Noinhan se suunnilleen kaikilla muilla vaikuttaa menevän, en sitten tiedä mikä omalla kohdallani tökkii kun naiset ei koskaan halua mitään jatkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463