Ei se pillu kulu jos sitä käyttää.
Pillunsa pihtaajat on typeriä
Kaisanoasaa
27377
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ketä varten ne sitä oikein säästelee? xD
Kyllä se ainakin löystyy kun nainen ähkii paskoja kakaroita jännämiehille.
Eli ei pillua edelleenkään.
Mun kaverit kertoi että lesbotkin haluaa pillua, onko se totta.
Haytakivi jossain Lännessä:
Tässä lepää miss Mary Smith.
Hän säästi madoille sen, minkä miehiltä eväsi.
.. Kissas oli.. Ja Marsus on vieläkin.. ;D
On se hyvä etten ole nainen. Ne on kaikki pihtareita tai lutkia...
No miehellä on vaihtoehtoja...ätmi, ketmi, ytmi, valkoritari, aisuri, hyvä ja kunnollinen, jännämies...varmaan jäi vielä joku välistä...
Kiltti ja kunnollinen.
Vatevö!
Mutta jos ei ole mitään tarvetta käyttää sitä. Ei kukaan yleensäkään tee mitään sellaista mille ei ole tarvetta esim. harrasta liikuntalajia josta ei tykkää.
Entäs pissihommat? Kai nekin on hoidettava jotenkin jollakin? Ja sitä hommaahan tunnetusti naisilla piisaa.... Ainoat poikkeukset tekee hoitsut....niillä on hoitsurakko....Vetää vertoja uhmakkaammallekin kaljanlipitäjä sohvaperunalle....
Seurustelurakon saa treenaamalla, on ihan hyödyllinen taito mehelläkin. Joskus aikoinaan, kun sain ajokortin ja piti tottakai kylillä pyöriä juoppokuskinakin. Erään kerran kyytiin istu mies, joka oli tuoreen naisystävänsä luo menossa, valitettavasti ei ihan tarkkaa muistikuvaa ollut, missä nainen asuu ja joka mutkassa ja risteyksessä sitten piti vielä kuselle pysähtyä. Alkoi ottamaan sen verran hermoon, että jätin lopulta reviiriään merkkailemaan yksikseen. Matkaa ei kuitenkaan ollut kuin pari kilometriä ja parin sadan metrin välein piti vällykäärmettä ulkoiluttaa.
Pissi tulee ihan eri reiästä.
Joo. Ehkä se vällykäärmeen heiluttaja on istunut kylmällä tai sitten on merkannut huudeja alitajunnaisesti. Haha...
No ei liene sukupuolisesti hirveesti olevan väliä, ehkä enemmän juuri kuinka on rakolla tilaa vatsassa ja miten lantionpohjalihakset on treenattu...
Jos on hyvin...niin sitähän voi laskee tipan kerrallaan ja antaa kuivua, sit taas tippa...alushousuthan imee...heh
No navan ja pepun väliseltä alueela, mitä kutsutaan tuttavallisesti aloituksen tapaan pilluksi. Rakkaalla lapsella myös muita nimityksiä...
Sarkastinen huumori ei ilmeisesti ole alaasi? Mutta elä huoli...en ole erehtynyt reijistä...
Mulla on toinen reikä poissa käytöstä. Toinen on aktiivisessa käytössä.
No niin. Hyvä homma!
Ei kulu mutta sitä suojellaan kun se on omistettu toiselle ja tiedä kuka mitäkin levittää.
Eli tänään kannatatkin naisten huoraamista. Mutta huomenna et, jos huoraamisen tapahtuikin jonkun muun miehen kanssa. Uusi päivä, uudet kohtaukset.
Voisin aloittaa jakelun, sinä pääset sitten viimeiseksi.
Ei enää huonoa eikä vastentahtoista seksiä kertaakaan elämässä.
Erittäin hyvin sanottu, ja ainoastaan vain aidosta ja oikeasta rakkaudesta - eikö vain.
Kyllä vain, juuri näin.
Ex oli pihtaaja joten näytin ovea. Sellaisen kans ei kannata olla.
Tehköön jokainen omalla vehkeellään mitä lystää, kunhan ei lakia riko.
Ei minun pillua saa ihan ketä tahansa käyttää. Annan vain erityisen kivalle miehelle, sellaiselle joka saa minut nauramaan ja osaa ottaa rennosti.