Naisten todella nolot väitteet ettei mies komistu

Naisasialooser11

vanhetessaan. Aina kun tänne otetaan esimerkiksi maailman seksikkäimmiksi valittuja miehiä niin katkerat ja kateelliset naiset alkavät änkyttä, että ne miehet ovat kurppien äänestämiä. No eikös kurppienkin pitäisi pitää komeimpana sitä 20v pojanrimpulaa eikä aikamiestä? Miehetkin pitävät omaan ikäänsä katsomatta kauneimpana noin 22v naista. Naiset siis itse todistavat, että nainen pitää komeimpanaan noin ikäistään miestä.

15

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

Vanhetessaan mies myös rikastuu ja staus nousee joten rikkaus ja komeus menee käsi kädessä. Köyhä mies ei voi olla komea.

• Ikävöinlopunikääni

Mä olen nainen, rakastunut, rakastanut kerran elämässäni. Rakkauteni kohde antoi minun ymmärtää olevani läskiperse, vastenmielinen keski-ikäinen ihrakasa. Ymmärsin totuuden, toivon hänelle hyvää kiinteän 20 vuotta nuoremman ajopuunsa kanssa. Kipeää teki, tekee, faktat pakko hyväksyä kuitenkin. Kaikesta huolimatta kaipaan häntä, joka vain komistuu vanhetessaan.

• Enymmärrälässytystä

Lakkaa länkyttämästä samaa asiaa! Mikä sua ottaa koville tässä asiassa?

• Wwu

Ikää tulee joka päivä lisää ja kuolema lähenee.

• Naisasialooser11

Mutta vain yksi kuolema. Nainen sen sijaan kuolee kaksi kertaa, ensimmäisen kuolemansa nainen kokee kun muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä ja se kuolema on naisella noin 50v ennemmin kuin miehen yksi fyysinen kuolema.

• lurpahta
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Mutta vain yksi kuolema. Nainen sen sijaan kuolee kaksi kertaa, ensimmäisen kuolemansa nainen kokee kun muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä ja se kuolema on naisella noin 50v ennemmin kuin miehen yksi fyysinen kuolema.

Kyllähän ätmillä on myös sosiaalinen kuolema naismaailmassa. Älä väitä ettei sitä ole. Vai voiko sanoa kuolemaksi jotain olematonta, mikä ei ole koskaan oikeastaan alkanutkaan? Mitättömyyden elämässä?

• bööööö

Haudasta noustaan entistä ehompana. Kun on näkymätön niin ei miehet tajua että niiden persettä puristelen.

• bööööö kirjoitti:

Haudasta noustaan entistä ehompana. Kun on näkymätön niin ei miehet tajua että niiden persettä puristelen.

Tämä looseri elää siinä toivossa, että 50v täytettyään hän muuttuisi näkyväksi.

• Naisasialooser11
        lurpahta kirjoitti:

Kyllähän ätmillä on myös sosiaalinen kuolema naismaailmassa. Älä väitä ettei sitä ole. Vai voiko sanoa kuolemaksi jotain olematonta, mikä ei ole koskaan oikeastaan alkanutkaan? Mitättömyyden elämässä?

Myönnät siis, että HC-AT-miehen kannattaa suorittaa itsemurha? Tai tehdä itsensä näkyväksi tappamalla nuoria kauniita naisia?

Olette te aika kaksinaismoralistisia. Vastustatte HC-AT-miesten itesmurhia kovasti ja samaan aikaan kerrotte miten turhaa ja kuollutta heidän elämänsä on mikä kertoo siitä mitä olen sanonutkin eli haluatte HC-AT-miesten olevan hengissä, jotta teillä on joku ihmisryhmä jota polkea suohon vaikka toki olette naisina itse siinä samassa veneessä ikäännyttyäenne.

• lurpahta

Myönnät siis, että HC-AT-miehen kannattaa suorittaa itsemurha? Tai tehdä itsensä näkyväksi tappamalla nuoria kauniita naisia?

Olette te aika kaksinaismoralistisia. Vastustatte HC-AT-miesten itesmurhia kovasti ja samaan aikaan kerrotte miten turhaa ja kuollutta heidän elämänsä on mikä kertoo siitä mitä olen sanonutkin eli haluatte HC-AT-miesten olevan hengissä, jotta teillä on joku ihmisryhmä jota polkea suohon vaikka toki olette naisina itse siinä samassa veneessä ikäännyttyäenne.

Minä en ainakaan vastusta yhtään kenenkään itsemurhaa. Tehköön jos siltä tuntuu. Sinä nal olet kovasti sitä itsaria toitottanut täällä, miten olisi jos näyttäisit vaikka kuuluisaa esimerkkiä, noin "alfaätminä"? Ihan vain ehdotus. Tulisi sullekin edes jotain tarkoituksen tuntua (loppu)elämääs?

• Kyllähän jotkut pojan rimpulat ovatkin komempia, kun jotkut vanhemmat miehet. Komeus ei millään muotoa ole sidottu ikään.... ;)

Se on jälleen kerran siitä kii, kuka näyttää omaan silmään paremmalle. Ja siihen voi vaikuttaa sekin, mitä ihmisestä tietää ja miten tuntee. Joko plussaa tai miinusta, sen mukaan. Kaksi täysin vierasta ihmistä taas voipi erottuu joukosta paitsi ulkonäön, myös eleidensä ansiosta edukseen tai tappiokseen. Kyllä mä ainakin arvioin aina, kun mahdollista ihmistä sen mukaan miten hän käyttäytyy ja millaisin elein kulkee. Hyvin harvoin ihan pelkän ulkonäln perusteella irl.

Jotakin kuvia netistä kattomalla käsitys muodostuu hyvin pitkälle myös ilmeistä, kumpi miellyttää enempi silmää. Kato se henkinen puoli puskee silmistä ja huulista, koko olemusesta läpi. ;)

• Sinkkumies---

Kyllä minusta on tullut komea mies. Nuorena poikana olin laiha ruipelo mutta nyt lihava komea mies.

• Nainen39vee

Toisaalta eipä tällaisissa äänestyksissä seksikkäimmiksi valitut naisetkaan ole mitään teinityttöjä.

• Näitä sun juttuja lukiessa nousee väistämättä mieleen homoeroottinen ihannointi vanhempaa miestä kohtaan. Se selittää kaikki nämä "mies vain komistuu vanhetessaan" jutut, koska eihän sinua naiset edes kiinnosta vaan ne miehet. Olet kuitenkin naisille katkera, koska vanhenevakin mieskin valitsee mieluummin kurpan kuin vanhenevan pojannappulan petikumppanikseen.

• Ei miehet komistu muuta kuin samasta syystä kuin naiset löytämällä oikea tyylinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6044
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      56
      3036
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1760
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49