Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valitettavasti+näillä+nurisijoilla+ei+ole+varaa+maksulliseen+naiseen,+kun+kaikki+rahat+on+menneet+viinaan+tai+masennuslääkkeisiin.
16.08.2018 09:11
Kyllä+tämä+on+ihan+minun+oikea+elämäni.+Miksi+tuhlaisin+aikaa+ja+energiaa+toivomalla+parempaa,+kun+osaan+olla+tyytyväinen+näinkin.+Duunissa+päätään+nostanut+ihmisvihakin+on+laantunut+lomalla,+kotona+remppa+on+siinä+mallissa,+että+ulkohommiinkin+kerkesi.+Ainoa,+mikä+ei+ole+muuttunut,+on+tämä+palsta.+Pari+kuukautta+poissa+täältä+ja+kas+kummaa,+samaa+virttä+veisataan+edelleen.
16.08.2018 09:08
Jos+joku+mies+on+niin+epätoivoinen,+että+haluaa+maksullisen+naisen+elätiksi,+niin+siitä+vaan.+Kyllä+normaali+mies,+siis+älyllisesti+ja+ulkoisestikin,+saa+naisen,+joutumatta+kustantamaan+kaikkea.+Voi+tietenkin+kohteliaisuuttaan+tai+yrittäessään+tehdä+vaikutusta,++maksaa+illallisen+tai+pari,+mutta+en+minä+ainakaan+haluaisi+olla+automaattisesti+maksaja.+Ja+kun+nykynaiselle+ei+enää+saa+edes+kohtelias+mies+avata+ovea,+koska+nainen+osaa+ihan+itse+avata+oven+(+tästä+minua+eräs+nainen+valisti+jokin+aika+sitten)+,+niin+silloin+itsenäinen+ja+omillaan+tuleva+nainen+kustantaa+kaikki+omat+menonsa+ja+osallistuu+yhteisiin+puoliksi.
16.08.2018 09:01
Se,+että+on+omasta+tahdostaan+sinkku,+on+melkoinen+tabu+tällä+palstalla.+Tuossa+tekstissäsi+tuli+paljon+asioita,+joissa+olen+samaa+mieltä.+Ei+pidä+lähteä+suhteeseen+vain+toisen+mieliksi+tai+pysyä+siinä,+ettei+toiselle+tule+paha+mieli,+mutta+ainoastaan+kokeilemalla+tietää,+natsaako+vaiko+ei.+Ja+tapailusuhde+on+hyvä+keino+tutustua,+pidetään+homma+kevyenä+ja+lopetetaan,+jos+ei+toimi.+Kaikkihan+eivät+tätä+ymmärrä,+kun+kerran+ollaan+kahvilla+käyty,+niin+seurustellaan,+jos+seksiin+asti+mennään,+niin+ollaan+jo+naimisiin+menossa.+Ärsyttävää.+Varsinkin,+jos+on+sovittu,+että+me+ei+olla+pari.+Tosin+jos+suhde+epäilyttää+vielä+muutaman+tapaamisen+jälkeen,+niin+ei+se+tule+koskaan+toimimaankaan.
21.06.2018 07:22
Palstajuhannus?+Ei+kiitos,+ennemmin+saunaa,+grillaamista,+hyvää+juomaa+hyvässä+seurassa,+eli+hyvä+juhannus+tulossa.+Lomakin+alkaa+sopivasti.+Vähän+pitäis+kuitenkin+remonttia+tehdä,+sekä+autoon+että+taloon,+mutta+jussi+olkoon+rauhoitettua+aikaa.
19.06.2018 07:18
Jos+saldollaan+pitää+kehua,+se+kertoo+ihmisestä+paljon.+Kuten+sanoin,+ei+se+minulta+ole+pois++jos+sinä+haluat+helpon+saaliin.+Itse+keskittyisin+mieluummin+ihmiseen,+jolle+se+saldon+kasvattaminen+ei+ole+pääasia.
18.06.2018 05:27
Humalassako+te+tennistä+pelasitte?
15.06.2018 12:25
Kyllä+minä+ainakin+nuoruuden+sekoilujen+jälkeen+olen+selvinpäin+tavannut+kumppanit.+En+tarvii+humalan+tuomaa+"rohkeutta"+puhuakseni+vastakkaisen+sukupuolen+edustajien+kanssa.+Eihän+se+läheskään+aina+johda+suureen+romanssin,+mutta+eipä+haittaa,+kun+joskus+onnistaa.
15.06.2018 12:24
Niinpä,+sitä+voi+ottaa+sivistyneesti+muutaman+ja+saada+seuraa.+Mutta+kyllä+tuhdissa+humalassa+vain+nolaa+itsensä+ja+jää+varmasti+ilman+seuraa.+Tietenkin+jos+tavoitteena+on+jonkun+pubiruusun+hurmaaminen,+niin+sitten+ei+muuta+kuin+kaljaa+koneeseen.
15.06.2018 12:19
Olet+ymmärtänyt+väärin,+hän+tapailee+vain+jännämiehiä,+ei+törkyukkoja.+Hän+haluaa+tuntea+itsensä+naiseksi,+ei+patjaksi.+Jännämies+saa+aikaan+sen+tunteen,+mutta+tuollainen+pillunvonkaaminen+vain+saa+hänet+nyrpistämään+puuteroitua+nenäänsä.
15.06.2018 12:00
Eihän+kunnon+mies+koske+tuollaiseen+naiseen+edes+pitkällä+tikulla,+joten+mitä+väliä?+Antaa+eronneen+vosun+juosta+treffeillä+ja+kasvattaa+saldoaan,+ei+se+kunnon+miehiltä+ole+pois.
15.06.2018 11:57
Melkeinpä+kaikki+keskustelupalstat+täyttyy+trollaajista+ja+trollaaamisesta,+netissä+on+niin+helppoa+anonyymisti+länkyttää,+vaikka+oikeassa+elämässä+ei+uskaltaisi+suutaan+avata.+Keskusteluun+tarvitaan+aina+mielikuvitusta,+mutta+minulla+ei+ole+tarvetta+miettiä,+millainen+ihminen+siellä+nimimerkin+takana+oikeasti+on.+Toisille+se+tuntuu+olevan+liiankin+tärkeää.+Mutta+taas+täytyy+rientää,+ei+ehdi+keskittymään+näihin+keskusteluihin.
04.06.2018 05:32
Et+sitten+itse+tietenkään+sorru+millään+tavalla+trollaamaan?
04.06.2018 05:22
Trollaamiseksi+voidaan+tulkita+melkeimpä+mikä+tahansa+kommentti,+jos+lukijalla+on+pipo+liian+kireällä.+Sanot+tuolla+ylempänä,+että+"Hahmon+takana+voi+olla+tunteva+ihminen,+mutta+itse+hahmo+ei+tunne+mitään+ja+sen+nimissä+voikin+lasketella+palturia+niin+paljon+kun+ikinä+haluaa."+Kyllä+näissä+tapauksissa+vastuu+jää+lukijalle.
04.06.2018 05:15
Toiset+eivät+ymmärrä,+etteivät+kaikki+halua+jakaa+koko+elämäänsä+palstalla.+Monet+luulevat+pystyvänsä+lukemaan+rivien+välistä+milloin+mitäkin,++minunkin+kohdallani+innokkaimmat+analysoivat+ovat+saaneet+keksittyä+melkoisia+tarinoita+kommenttieni+innoittamina.+Minä+tietenkin+ikävänä+ihmisenä+olen+vain+lyönyt+löylyä+lisää.
03.06.2018 18:24
Menee+mielenkiintoiseksi,+kuka+on+sinua+kiusannut+täällä?++Ei+pitäisi+kaikkea+ottaa+niin+tosissaan.
03.06.2018 18:18
Eikö+se+ole+itsestäänselvyys,+että+jokainen+päättää+itse,+miten+kirjoittelun+antaa+itseensä+vaikuttaa+?+Kyllähän+täällä+pyörii+näitä+mielensäpahoittajia+ja+sormen+heristelijöitä,+mutta+aika+köyhää+pitää+elämän+olla,+jos+palstakirjoittelun+antaa+mennä+tunteisiin.
03.06.2018 18:16
Maapallolla+on+liikaa+ihmisiä+muutenkin,+ihan+fiksua,+jos+kaikki+eivät+väkisin+väännä+lisää+tenavia+maailmaan.+Jos+perheen+perustaminen+on+ainoa+tavoite+elämässä,+niin+onhan+se+vähän+voi+voi...
02.06.2018 06:16
Ihmisen+onnellisuus+tuskin+tulee+pakotettuna+suhteeseen+tai+pakotettuna+yksinoloon.+Eiköhän+ihminen+ole+onnellisimmillaan+silloin,+kun+kumpi+tahansa+on+vapaaehtoista+ja+itse+valittua,+ei+yhteiskunnan+tai+muun+ulkopuolisen+tekijän+pakotamaa.+Tuskin+seksin+saaminen+tai+ilman+jääminen+on+ratkaisu+häiriökäyttäytymiseen+mittasitpa+sinä+sitä++minkälaisella+kupilla+tahansa.
02.06.2018 06:10
Eli+sun+mielestä+seksin+saaminen+ehkäisee+rikollisuutta?+Sitähän+suvunjatkaminen+on.++Perhe-+ja+parisuhdeväkivaltahan+ei+sitten+ole+häiriökäyttäytymistä?
30.05.2018 05:24
2 / 39