Kuka viettää palsta juhannusta?

ajattelinvaan

Eikö ole aika säälittävää viettää palsta juhnnusta?
Palstan naisista ainakin suurin osa mutta entäs miehistä?

41

1397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erakkonainen

      Eikös naisille ole aina seuraa tarjolla? Eli jos palstan naiset viettää palstajuhannusta niin tekevät sen ihan vapaaehtoisesti.

    • ÄtmiToteaa

      Palstan naiset viettävät juhannuksen komean miehet, jännämiehet tai yksin seurassa, jotka nussivat palstan naisia kymmeniä kertoja, kunnes naisen pillu on ajettu löysäksi eli sisäänajo ja loppuun ajettu nainen tulee sitten palstalle juhannuksen jälkeen itkemään hyväksikäytöstä ja syyttää tietenki ätmejä kaikesta, vaikkei nainen ätmille pillua koskaan edes antaisi, ei edes anna ätmin pillua nähdä.

      • kaisanoasaa

        Se on just näin. En olisi asiaa osannut paremmin muotoilla.


    • Kurppa27

      Vietän miehen kanssa. Lähdemme festareille. Ajatelkaa nyt että joku mies viettää juhannusta tälläisen kurpan kanssa.

      • Kaikysyäsaa

        Mille festareille menette?


      • rppy

        Idioottihan se on koska oot sanonut että kaikki miehet ovat.


    • viljelypalstanainen

      Tietysti vietän juhannusta palstallani.

    • Kaisanoasaa

      Voisihan sitä palstalla häiriköidä kun ei ole kuitenkaan kavereita kenen kanssa viettää iltoja.

      • lihavihatipunen

        Justhan sä kävit jonkun tyyppien kanssa Tallinnassa ryyppäämässä ja panemassa paikallisia naisia...

        Eikäkö et käynytkään.


    • Ei mitään suunnitelmia..ei oikein huvittais mennä ulos itikoidenkaan syötäväks...Yks kutsu kyllä olis. Mulle ihan sama koko juhannus. Enhän mä vietä edes joulua...

      Plaaplaa..

      • ÄtmiToteaa

        Jännä jänismieskö kutsun lähetti??? Pidähän varasi, ettei jännämies höylää sua...


      • ÄtmiToteaa kirjoitti:

        Jännä jänismieskö kutsun lähetti??? Pidähän varasi, ettei jännämies höylää sua...

        Jännänainen se on.. Sillä on oikeesti miehiä joka sormelle..exänsäkin kanssa vielä vehtailee..


    • Ihan ajattelin olla vanhemmillani juhannuksena. Leipoa synttärikakun itselleni ja mussuttaa sen ainakin melkeen yksinäni. :D

      Sateita tainnut luvata, niin eipä sitä sitten voi kun tuvasta käsin maisemaa katsella. Saunaankaan ei voi mennä, kun on se vekki...tikki ja moni muu.

      • Onneks olkoon, näin etukäteen.. En tiedä miksi synttäreistä pitää onnitella, kai se on vaan sitä, että on taas yks vuos hengissä selvitty..

        Paljonko tulee mittariin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onneks olkoon, näin etukäteen.. En tiedä miksi synttäreistä pitää onnitella, kai se on vaan sitä, että on taas yks vuos hengissä selvitty..

        Paljonko tulee mittariin?

        Kiitos! :D

        No sanotaan, että 24-vuotta...taikka saattoi se olla toisinpäinkin. Se onkin jännää, kun tulee tarpeeksi vanhaksi onnitteluista voi jo suuttua, kun ei kuolema korjaa pois. Näin olen joskus vanhainkodissa päässyt kuulemaan...tässä kohtaa kumminkin ollaan iloisia, että tähän saakka on päästy. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kiitos! :D

        No sanotaan, että 24-vuotta...taikka saattoi se olla toisinpäinkin. Se onkin jännää, kun tulee tarpeeksi vanhaksi onnitteluista voi jo suuttua, kun ei kuolema korjaa pois. Näin olen joskus vanhainkodissa päässyt kuulemaan...tässä kohtaa kumminkin ollaan iloisia, että tähän saakka on päästy. :)

        Ok. Oot sitten jo ihan aikuinen 😄

        42 - elämän tarkoitus.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ok. Oot sitten jo ihan aikuinen 😄

        42 - elämän tarkoitus.

        Heh, ei sitä kyllä aina uskoisi, aikuisuutta meinaan...

        Tuntuu elämän tarkoitus kohdistuvan enemmän ja enemmän itse keksittyihin tarkoituksiin...☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, ei sitä kyllä aina uskoisi, aikuisuutta meinaan...

        Tuntuu elämän tarkoitus kohdistuvan enemmän ja enemmän itse keksittyihin tarkoituksiin...☺️

        Onneva jo etukäteen täältäkin. Etköhän saa ainakin pari herkkusuuta kakkua mutustamaan kaveriks? Veikkaan...

        Muutens... mä mietin sitä teidän pientä ärrimurritilannetta. Tuossa mun kaverilla on niinpäin, että naikkonen on vähän mustiksenoloinen. Kiukkuaa vähän jostain facebooktykkäyksistä vaikka itsekin sanoo, että on typerää. Sen naisenhan pitää kasvattaa itsetunto ja itsevarmuus itsestään, eikä mun kamun käytös ole ollenkaan provosoivaa, mutta taatusti harmittaa.

        Tuli vaan mieleen, että pitäähän sitä voida kasvaa ihmisenä suhteessakin. Sitä vaan toinen joutuu pitämään kiinni omista tärkeistä asioistaan ja suoranaisesti sietää toisen ”kipuilua”. Pitää olla jämäkkänä omasta elämästään, mutta tukea ja olla läsnä toisen kasvussa.

        Kässäätkö? Ei sun tarvia ja pidä tehdä kaikkea. Ja sen voit sanoa suoraselkäisesti rauhassa. Vastuuta. Ja anna tukea kipuiluun. Sitä mä pitäisin tosi välittämisenä.


      • Dissident kirjoitti:

        Onneva jo etukäteen täältäkin. Etköhän saa ainakin pari herkkusuuta kakkua mutustamaan kaveriks? Veikkaan...

        Muutens... mä mietin sitä teidän pientä ärrimurritilannetta. Tuossa mun kaverilla on niinpäin, että naikkonen on vähän mustiksenoloinen. Kiukkuaa vähän jostain facebooktykkäyksistä vaikka itsekin sanoo, että on typerää. Sen naisenhan pitää kasvattaa itsetunto ja itsevarmuus itsestään, eikä mun kamun käytös ole ollenkaan provosoivaa, mutta taatusti harmittaa.

        Tuli vaan mieleen, että pitäähän sitä voida kasvaa ihmisenä suhteessakin. Sitä vaan toinen joutuu pitämään kiinni omista tärkeistä asioistaan ja suoranaisesti sietää toisen ”kipuilua”. Pitää olla jämäkkänä omasta elämästään, mutta tukea ja olla läsnä toisen kasvussa.

        Kässäätkö? Ei sun tarvia ja pidä tehdä kaikkea. Ja sen voit sanoa suoraselkäisesti rauhassa. Vastuuta. Ja anna tukea kipuiluun. Sitä mä pitäisin tosi välittämisenä.

        Kiitos.☺️

        Kässään kässään, tokihan kässään. 😊

        Mukavaa juhannusta ja kesää, minä vielä huomisen hikoilen opinahjossa ja sitten pidän lomaa.

        Asioilla on tapana ratketa, ensin paisuttuaan. 😉


    • juhannuskännit

      Juhannuxena tapetaan ihmisiä paljon
      mutt tehdään enemmän lisää

    • Mä muistan kun täytin 42v, olin ulkomailla lomilla, ja Suomi voitti silloin lätkässä mämmän kisat...

      • lihavihatipunen

        Varmaan se eka mestaruus 1995 eli olet nyt 65 vuotta.


      • lihavihatipunen
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Varmaan se eka mestaruus 1995 eli olet nyt 65 vuotta.

        Jahas, trolli ei ole tainnutkaan pitkään aikaan käyttää mun nimimerkkiä. Trollille vaan tiedoksi, että Suomi on voittanut myös 2000-luvulla ämämmät.

        Mä muistan omista 42 vuotis synttäreistäni vaan sen, että se oli eka vuosi kun äitini ei soittanut onnittellakseen.


      • pihatipuselle
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Jahas, trolli ei ole tainnutkaan pitkään aikaan käyttää mun nimimerkkiä. Trollille vaan tiedoksi, että Suomi on voittanut myös 2000-luvulla ämämmät.

        Mä muistan omista 42 vuotis synttäreistäni vaan sen, että se oli eka vuosi kun äitini ei soittanut onnittellakseen.

        Sä kun tykkäät aina korjailla muiden virheitä, niin tiedoksi: se kirjoitetaan "42-vuotissynttärit".


      • lihavihatipunen
        pihatipuselle kirjoitti:

        Sä kun tykkäät aina korjailla muiden virheitä, niin tiedoksi: se kirjoitetaan "42-vuotissynttärit".

        Kiitos tästä tiedosta. Olen nimittäin oikeasti miettinyt, että tuleeko se väliviiva vai ei...vai onko sen väliä.


      • lihavihatipunen
        pihatipuselle kirjoitti:

        Sä kun tykkäät aina korjailla muiden virheitä, niin tiedoksi: se kirjoitetaan "42-vuotissynttärit".

        Kukas sä muuten olet? Ilmeisesti joku "tuttu" puskasta.


      • pihatipuselle
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Kukas sä muuten olet? Ilmeisesti joku "tuttu" puskasta.

        En ole kenenkään tuttu koska olen aina puskassa, eri nimimerkeillä.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Varmaan se eka mestaruus 1995 eli olet nyt 65 vuotta.

        Jospa se vuosi oli 2011. Silloinkin Suomi voitti. Eli hän voisi olla vuonna 1969 syntynyt ja kuusitoista vuotta tuota nuorempi eli 49-vuotias. Hän olisi silloin minua vanhempi, mutta ei se ikä haittaa piti sitten 65 v. tai 49 v. paikkansa. Pääasia on se, että hän on kiva kirjoittaja monesti ja saa täällä vapaasti ilmaista omaa itseään.

        Isäni on yli 65 v. ja eläkkeellä. Vietän juhannukseni hänen luonaan ja tuskin kirjoittelen tänne palstoille juuri mitään. Minun juhannusviikonloppuuni kuuluu kirkossakäyminen ja vietän sitä viikonloppua ilman alkoholia. Teoriassa kyllä saatan vilkaista palstaa myös Jussina, mutta on mahdollista se, että en juuri netissä silloin roiku.

        Hyviä juhannuksia kaikille näin etukäteen, sillä silloin en taida täällä juuri vierailla!

        Hyvät Jussit! :) :)


    • Pillujen--asiantuntija

      Palstan naisilla ei ole ketään kene kanssa olla juhannuksena joten ovat palstalla juhannuksena. Muuten eivät edes olisi koskaan palstalla. Ovat ätmien kanssa saamassa jamassa, kukaan ei rakasta koska palstan naisille ei kelpaa samantasoinen.

    • Palstajuhannus? Ei kiitos, ennemmin saunaa, grillaamista, hyvää juomaa hyvässä seurassa, eli hyvä juhannus tulossa. Lomakin alkaa sopivasti. Vähän pitäis kuitenkin remonttia tehdä, sekä autoon että taloon, mutta jussi olkoon rauhoitettua aikaa.

      • Yksinäisen.ätmin.jussit

        Autoon pitäisi tehdä kyllä remonttia, mutta taidanpa laistaa. Juomaa taidan ostaa ja Lidlistä halpamakkaraa. Sitten sauna lämmitä ja siinä se ilta meneekin yksinään betonikopperossa. Kaikki naapurit ja puolitutut naisetkin lähteneet Jussinpäivää viettämään sateessa ja 8 asteessa. Se ilo heille suotakoon!


    • rumahcätmi

      Täällä palstallahan tää mun viimeinenkin juhannus menee. On varmaan aika hiljaista, kun kaikki on pitämässä ystävien ja kumppanien kanssa hauskaa. Mulla ei ole varaa lähteä mihinkään täältä kodista ja sääkin on niin huono, ettei voi edes ulkoilla. Päivitän tätä palstaa sitten ainakin tunnin välein. Oon ollut jo vaikka kuinka monta juhannusta yksin täällä kaupungissa, että eipä tää nyt eroa muista vuosista kovasti. Itsariakin oon hautonut jo monta vuotta.

    • Tavallinen-tapaus

      On luvattu kylmää säätä joten en lähde fstareille. Muuten menisin. Oon kai kotioloissa ja käyn veneilemässä jos sää sallii ja grillaan sitten jotain myös.

    • theendi0

      Juhannus on miehekäs tapa päättää päivänsä koulukiusatulla yksineläjällä.
      Samaa paskaa se tulee olemaan loppuelämä kumminkin.

      • Ei ole. Ei todellakaan ole.


      • Vanha.ruma.ätmi

        Ei olekaan. Yhä paskemmaksi se vain muuttuu.
        Nyt pitää lopettaa, aivoverenkiertohäiriö iskee. Näkökentässä omituisia häiriöitä. Ollut ennenkin, viime aikoina yhä useammin. Se on moro jos ei enää kirjoitella!


    • SoliterniuM1977

      Vanhempieni luona täällä pohjoisessa vietän juhannuksen.

      • Elluhalloyb

        Vanhempiesi luona? Haha, olet ätminkäinen :D


    • Elämä on hassua.

      En ajatellut kirjoittaa palstalle juhannuksena tai kenties koskaan.

      Viime viikon alussa olin hapan ja pirullinen muista eristäytyvä sinkku-setä.

      Nyt olen hapan ja pirullinen muista eristäytyvä setä.

      Voi tosin olla, että jo ensi viikolla suoritan katkeria yleistyksiä naisista ja heidän ominaisuuksistaan parisuhteissa.

    • Totuus-

      On aika säälittävää olla yksin juhannuksena. Olen 19 vuotiaasta saakka viettänyt juhannukset yksin eli 15 viimeistä juhannusta. Kaikkeen tottuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe