Miehillä tuntuu olevan joku kumma olettamus että naiset hakevat miehestä ystävää ja sielunkumppania. Ei. Naisilla on naispuoliset ystävät tätä varten. Miehen tehtävä on naisen elämässä ennen kaikkea mahdollistaa naisen unelmat.
Mies maksaa naisen elämisen
11
384
Vastaukset
Höpö höpö...
- trollikka
"Miehen tehtävä on naisen elämässä ennen kaikkea mahdollistaa naisen unelmat."
Onhan se noinkin, jos tarkemmin ajattelee... ainakin minusta.
Yksin mä en oikein perhettä pysty muodostamaan ja muksujakaan hankkimaan, kyllä se mies on lähes pakollinen hankinta. Jos sellaisen miehen kotiinsa kerran hankkii, sen on paras olla sitt myös laadullisesti kunnollinen ja kestävä, eikä mikään kertakäyttö tuote!
Niin ett jossain mielessä olen samaa mieltä Jasson kanssa, vaikka muuten kaveri näyttää olevan negatiivisuuden huippuja.
Taitaa olla jotain sukua Harmikselle... vähintään serkku!Mää sanosin, ettei ehkä mahdollistaa unelmia mutta jakaa niitä unelmia. Silleen, että olis yhteisiä ja yhteistuumin unelmia eikä vaan naisen unelmia. Jos hienosäätöä hakis.
Noin muuten kyllä, miehen olis hyvä olla kumppani jonka kanssa unelmat voi jakaa puolin ja toisin.
Mun korvaan mahdollistaa naisen unelmat kuullostaa yksipuoliselle...kun onhan miehelläkin unelmia, joihin tarttisi naisen antaa yhtäläinen mahdollisuus.
Yhteisymmärryksessä. 🤔- trollikka
LadyZorro kirjoitti:
Mää sanosin, ettei ehkä mahdollistaa unelmia mutta jakaa niitä unelmia. Silleen, että olis yhteisiä ja yhteistuumin unelmia eikä vaan naisen unelmia. Jos hienosäätöä hakis.
Noin muuten kyllä, miehen olis hyvä olla kumppani jonka kanssa unelmat voi jakaa puolin ja toisin.
Mun korvaan mahdollistaa naisen unelmat kuullostaa yksipuoliselle...kun onhan miehelläkin unelmia, joihin tarttisi naisen antaa yhtäläinen mahdollisuus.
Yhteisymmärryksessä. 🤔Sä olet aivan oikeassa "hienosäätöines"... mua vain harmitti tuo Jasson negatiivisuus ja aivan selvä viittaus siihen ett nainen on aina ja vain se kullankaivaja ... suhteessa kuin suhteessa!
Laasasmaisen pikkukakkosen aivopesemä äijä joka negaa asian kuin asian... naiset on...niinpä!
Jossain määrin oikeassa... jos olisin erehtynyt vikisijään kelkkaan ottamaan; nostaisin kyllä kytkintä, tai nostaisin äijän pihalle! Tuon kanssa kyllä elämän ilo katoais kovin pian; ai ai aiih!
- Ladyout
"Miehillä tuntuu olevan joku kumma olettamus että naiset hakevat miehestä ystävää ja sielunkumppania. Ei. Naisilla on naispuoliset ystävät tätä varten."
- Ei mulla ole. Kyllä mun mies on mun ystävä ja sielunkumppani. Naispuoliset ystävät on ehkä naissukupuolen ymmärtäjinä etevämpiä, mutta ei ne tiedä musta puoliakaan siitä mitä mun mies tietää. - Pillujen--asiantuntija
Mitäs naisten unelmia ne jännämiehet on toteuttaneet naisilleen
- 7470
Yhteinen elämä. Yhteiset tavoitteet. Yhteisten kokemusten, epäonnistumisten ja onnistumisten jakaminen.
Avioliittomme aikana minä olen vastannut suurimmasta osasta perheemme tuloja jotka ovat aina olleet molempien käytettävissä.
En tiedä vaimoni unelmista koska hän on vaikuttanut tyytyväiseltä elämäänsä-
Minä toteutin mielikuvituksettomia unelmiani. Ensin kesämökki 2 vuotta. Ei huvittanut pitempään.
Sitten uusi retkeilyvene Saimaan vesistöllä. Kyllästyimme kahdessa vuodessa.
Vaimoni oli noissa mukana vaikka ne olivat etupäässä minun unelmiani.
Eräs yhteisistä unelmistamme oli omaehtoinen työssä käymisen lopettaminen. Sekin onnistui saman aikaisesti.
Joku voisi ilkeämielisesti tulkita vaimoni unelmana olleen elää minun "siivelläni". Tottahan tuo on mutta tuskin se oli vaimoni unelma vaan aivan perusnäkemys avioliiton vastuista ja rooleista.
Kuka ei ymmärrä niin olkoon ymmärtämättä! - mullavaimonrooli
Niin se minunkin mies elää mut täysin. Toki oma työkin on olemassa mutta pieni on tuloni. Toki sen rahan eteen näen vaivaa jotta mies saa vastinetta rahoilleen. Tuosta sielunkumppanista en osaa niin sanoa. Ei se koskaan ole valittanut tai edes motkottanut rahoista joita käytän. Ja tiedän että sillä on sivupano jota pitää myös "elättää" mutta niin kauan kun haluaa niin nautin elämästä ja rahoista. Tiedän jos eron haluaa joutuu tuo panokin kurjuuteen. Eikä rahan tulo ole enään sama kuin nyt. Elättää loistavasti meidät kaksi. Minä esitän vaimon roolin ja olen se "hyvä esiteltävä muille kun maine kunnossa. Tuolla panolla on elätettäviä ja ex:iä ja velkoja. Mutta tiedän sen sillekin antavan apuja jotta voi kulkea sen tykönä. Eihän se olisi saanut mörskää edes myytyä ilman apuja. Nyt sillä uusi osoite missä kulkee ja lainoja lisää. Näkee sen kun tililtä siirtoja alkanut olla enemmän. Tiedän ettei eroa halua ottaa koska vaikutus olisi rahallisesti liian suuri. Mies todella maksaa naisen elämän ja kerta saa vielä rahalle vastinetta mitä tuota ihmettelemään. Olettaa voi mihin miehen rahat katoaa kun on hyvät tulot. Mies itse päättää kelle maksaa ja missä määrin. Ja saako rahalleen vastinetta.
- 7470
Täydennys edelliseen. Ei vaimoni ole mikään täydellinen elätti ollut.
Osa-aikaisen, 22h/vko kassatyön ohella hän hoiti yli 10 vuotta kaikki lapsiperheen tehtävät.
Apuna kaksi lastamme jotka sitten peräkkäin lähtivät opiskelemaan ja ok:n työtkin jäivät vaimolleni.
Ok:n rakennusvaiheessa vaimoni työnsi pienet tenavamme anopille ja meni raksalle muuraajien ja timpureiden hanslankariksi. Ei ollut autoa ja penskat olivat samassa vaunuiviritelmässä joka oli maksanut 50mk.
Vasta kotiuduttuani otin aktiivisen roolin muissa paitsi rätti- ja tiskiasioissa.
En ole hankkinut sivusuhdetta ja nyt se alkaa olla myöhäistä ajatellen vaatimustasoani.
Jos joku mies on niin epätoivoinen, että haluaa maksullisen naisen elätiksi, niin siitä vaan. Kyllä normaali mies, siis älyllisesti ja ulkoisestikin, saa naisen, joutumatta kustantamaan kaikkea. Voi tietenkin kohteliaisuuttaan tai yrittäessään tehdä vaikutusta, maksaa illallisen tai pari, mutta en minä ainakaan haluaisi olla automaattisesti maksaja. Ja kun nykynaiselle ei enää saa edes kohtelias mies avata ovea, koska nainen osaa ihan itse avata oven ( tästä minua eräs nainen valisti jokin aika sitten) , niin silloin itsenäinen ja omillaan tuleva nainen kustantaa kaikki omat menonsa ja osallistuu yhteisiin puoliksi.
- Kaisanoasaa
Mies maksaa panemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1294086Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481831Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21790- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391691Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4531544MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531302Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4521256