Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+takas+hiiligrilliin+vaihtaisi,+kun+ei+minusta+sytysnesteen+aromi+ole+se+ainoa+oikea+maku+makkarassa.+Tosin+jos+tyytyy+grillaamaan+pelkkää+makkaraa,niin+se+on+ihan+sama,+missä+ne+käristää+päältä+mustaksi+ja+sisältä+jättää+kylmäksi.+En+ole+myöskään+ammattilainen+ruuanlaitossa,joten+kaasu+on+minun+valintani,+kun+grillaan+fileitäni.+Paras+ja+viihdyttävin+tapa+valmistaa+ruokaa,+on+avotuli.+Vaatii+taitoa+ja+kärsivällisyyttä,+mutta+jo+pelkästään+tunnelma+maksaa+vaivan.+Kotona+siis+kaasugrilli,+mutta+mökkeilessä+valitsen+avotulen.
26.08.2017 06:08
Hiilgrillilläkö+sinä+grillailet?+Vaihda+ihmeessä+kaasuun,+niin+minä+ainakin+tein+jo+vuosia+sitten.
25.08.2017 17:09
Mihinkäs+tutkimukseen+tämä+tieto+perustuu?+Puhut+ilmeisesti+käytännön+kokemuksesta,+kun+ne+lihavat+yt-kaverit+vie+naiset+ja+sinä+jäät+ilman??
25.08.2017 05:22
Eikös+se+ollutkaan+tie+paratiisiin???
20.08.2017 08:17
Minun+oven+takana+kävi+kesällä+kaksi+vanhaa+koppeloa+lehteään+tyrkyttämässä.+Keski-ikä+siinä+6-kympin+paikkeilla,+kauniiksi+en+voinut+sanoa+hyvällä+tahdollakaan.
20.08.2017 08:16
Kertoo+alhaisesta+älykkyydestä+tämmöinen+aloitus.+Turun+puukotus+ja+parisuhdemarkkinat+kun+eivät+liity+toisiinsa+mitenkään.
20.08.2017 08:10
Joo,+no+minäkin+oon+jokusen+facebuukkiin+linkitetyn+kirjoituksen+uteliaisuudestani+lukenut.+Jostain+kumman+syystä,+niitä+ei+viime+aikoina+ole+tullut+enää+vastaan...+Mutta+hänen+eronsa+taustojahan+voimme+vain+arvailla,+tuskin+hän+koko+totuutta+haluaa+suomen+kansalle+blogissaan+jakaa.
20.08.2017 07:57
Sulta+tulee+paljon+tekstiä+ja+vähän+asiaa,+mutta+suomensin+tuon+vuodatuksen+niin,+että+sinä+kommentoit,+kun+homma+lähtee+lapasesta.+Sun+nikki+osuu+silmiin+melkein+kaikissa+aloituksissa,+joita+silmäilen+tai+kommentoin,+eli+olet+jonkinlainen+palstan+kukkahattu,+joka+sormi+pystyssä+hyssyttelee+muita.+Vahinko,+että+erikoisuuden+tavoittelussasi+olet+mennyt+liiallisuuksiin+ja+tekstisi+ovat+liian+raskasta+luettavaa+minulle.+Ehkä+siellä+jokin+pointtikin+mukana+on,+mutta+niin+sanotusti+heität+lapsen+pesuveden+mukana+pois+kirjoitustyylilläsi.
20.08.2017 07:53
Ainahan+sitä+saa+sanoa+mitä+vain,+teot+puhuu+puolestaan.+Ymmärtääkseni+hän+on+ylistänyt+parisuhteen+auvoisuutta+teksteissään+ja+sitten+vaihtaakin+naista+lennossa.+Kaikki+parisuhteet+eivät+vain+kestä,mutta+eronkin+voisi+hoitaa+vähän+tyylikkäämmin.
18.08.2017 06:23
Niinpä+niin,+sinä+oletkin+syventynyt+palstalaisten+sielunelämään+täysipäiväisesti+ja+pystyt+esim+diagnosoimaan+narsismin+ihan+tuosta+vain.+Minä+taas+luen+sieltä+täältä+ja+hypin+yli+sinunlaiset+tuulentuivertamat,+mutta+pääsääntöisesti+silmiin+osuu+tekstejä,+joissa+naisten+kerrotaan++toimivan+Minkkisen+tavalla.+Tosin+erona+naisiin,+hän+jättää+lapset+äidille+liihottaessaan+uuteen+suhteeseen,+naisethan+vie+tenavat+mennessään.
18.08.2017 06:17
Minusta+se+oli+hyvin+oleellinen+tieto.+Juuri+tuollaiset+kirjoittamasi+kommentit+tekevät+siitä+hauskaakin.
17.08.2017 20:24
Harvoimpa+kukaan+itsessään+vikaa+näkeekään,+itselleen+pystyy+asiat+parhain+päin+selittelemään+olipahan+kämmännyt+miten+pahasti+vaan.+Se+kuuluu+ihmisluontoon,+ensin+pitää+saada+itsensä+uskomaan+omaan+syyttömyyteensä+ja+sitten+voi+lähteä+esittämään+uhria+ja+jos+ei+vastaanotto+olekaan+toivottu+niin+vaihdetaan+marttyyrivaihde+päälle.+Tämä+Minkkinen+on+tehnyt+itsestään+pellen+lausunnoillaan,+mutta+hän+on+hyvä+esimerkki+siitä,+että+myös+miehet+voivat+hypätä+suhteesta+toiseen+ilman+omantunnonvaivoja.+Tälläinen+käytöshän+on+tällä+palstalla+yleistetty+vain+naisten+toimintatavaksi.
17.08.2017 20:14
Sinä+se+jaksat+huolta+kantaa+toisten+pettämisistä+ja+pettämättä+jättämisistä,+eipä+vois+vähempää+kiinnostaa.+Tämäkin+asia+lienee+ihmisten+oma+asia,+jokainen+tekee+itse+päätöksensä,+miten+toimii,+siis+pettääkö+tai+vastaavasti+antaako+sen+anteeksi.+Yleistäminen+on+helppoa,+yhtä+helppoa+kuin+laumakäyttäytyminenkin,+molempiin++syyllistyvät+ovatkin+sitten+idiootteja.+Jos+opeteltaisiin+ajattelemaan+omilla+aivoilla,+niin+moni+olisi+paljon+tyytyväisempi+elämässään.+Mutta+toisaalta,+jos+ei+omassa+elämässä+mitään+tapahdu,+niin+pitää+alkaa+pohtia+naapurin+elämää,+johan+tulee+säpinää+omaan+tylsään+elämään.
17.08.2017 19:52
Eli+lapsista+ei+ole+väliä,+kunhan+talo+ja+auto+jää??
16.08.2017 07:51
Potentiaalinen+kumppani+ei+ole+välttämättä+sama+kuin+kumppani,+jonka+kanssa+viihtyy.+Jos+haluaa+epätoivoisesti+parisuhteen,+niin+silloin+niitä+potentiaalisia+kumppaneita++varmasti+löytyy.+Mutta+parisuhde+ei+tule+olemaan+onnellinen,+ei+edes+tyydyttävä,+jos+perustana+on+vain+tarve+olla+jonkun+kanssa.
16.08.2017 07:46
Tässäpä+ei+puhutakaan+minun+mielipiteestäni,+vaan+sinun+tasoteoriastasi.+Ensin+kerrot+kaikkien+naisien+haluavan+vain+miehiä,+joilla+on+sinun+ihailemasi+ominaisuudet,+sitten+kerrotkin+vain+yhden+ominaisuuden+riittävän+tekemään+miehestä+haluttavan+naisten+silmissä.+Eli+kuoppaat+itsekin+tasoteoriasi+ja+olet+samaa+mieltä+palstanaisten+kanssa+siitä+,+ettei+se+ulkonäkö+olekaan+tärkein+asia.
16.08.2017 07:34
Kerron+vain,+miten+ymmärrän+tasoteoriasi,+mielestäni+siinä+on+melkoisia+aukkoja.
16.08.2017 07:30
Minä+en+pääkaupungissa+ole+aikoihin+käynyt,+siinä+lähistöllä+monestikin.+Aikoinaan+asuin+töiden+takia+siellä+ja+sain+tarpeekseni,+ei+sovi+maalainen+isoon+kaupunkiin.+Paljon+ihmisiä+ja+kaikilla+kiire+jonnekin,+idiootteja+tönimässä+ja+tuuppimassa,+ihmisvihani+ei+kestä+sellaista.+Helsingissä+ei+tuttavuuksia+tullut+kuin+työpaikan+kautta,+mutta+useammalla+pienemmällä+paikkakunnalla+asuessani+ystäviä,+kavereita,+tuttuja+onkin+tullut+nopeasti+jo+ihan+kauppareissulla.+Erakkoluonteeni+sopeutuu+yllättävän+nopeasti+maaseutukaupunkiin,+johtuu+varmaan+ihmisten+lunkimmasta+otteesta+elämään.
14.08.2017 09:05
Se+työ,+minkä+olet+tehnyt+saadaksesi+vaimon,+ei+ole+mitään+siihen+verrattuna,+mitä+joudut+tekemään,+pitääksesi+vaimosi.+Hän+on+kuitenkin+reilusti+sinua+nuorempi,+niin+palstatotuuksien+mukaan+hän+taatusti+lähtee+toiselle+kierrokselle+tuossa+4-kympin+paikkeilla.+Vie+mennessään+lapset,+talot+ja+tavarat.
14.08.2017 08:48
Peniksen+esittely+tuskin+tekee+miehestä+kiinnostavan+naisten+silmissä.
14.08.2017 08:42
26 / 39