Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

43

1. Aikoinaan Quntelen chätissä tuli ~70 vuotias mies samasta kaupungista jutuille, sähköpostinkin antoi. Sähköpostista kävikin ilmi että tunnen tämän miehen muutenkin.
    Loppujenlopuksi menin hänen luokseen ja kun hän tunnisti minut juteltiin muita asioita josta sitten kysyikin että mennäänkö makkarin puolelle.
    Vaatteet pois ja sänkyyn, suutelemisella ja hyväilyillä aloitettiin jos siirryttiin 69 asentoon imemään ja runkkaamaan toisiamme.
    Hetki sitä kunnes halusin että hän panisi minua, kysyin ja hän halusi sitä myös.
    Peppuni oli puhdas niin hän halusi ensin nuolla reikää, liukkaria reikälle ja kumi papan kyrpään.
    Minä kontilleni papan eteen ja hän sovittelemaan kyrpää reijälle, kyrpä luiskahti nautinnollisesti sisään. Pappa nai minua pitkään mutta halusi minun laukeavan suuhunsa.
    Siirryin selälleni ja kän alkoi imemään kyrpääni, samalla hyväili jo avoinna olevaa peppuani.
    Hän siirtyi suutelemaan minua ja nai parilla sormella peppuani, minä runkkasin omaa kyrpääni. Kun minun laukeamiseni aika tuli siirtyi hän nopeasti ottamaan kaiken sperman suuhunsa. Aivan hetkeen en niin kovaa ja nautinnollisesti ollut lauennut.
    Lopuksi hän suuteli minua spermaisella suullaan.
    Papan minä laukaisin suulla ja runkkaamalla.
    Toista kertaa ei tavattu näissä merkeissä, vaikka kyllä kova senjorin kyrpä voisi tehdä hyvää uudelleen...

Esa Hämeenlinna
  2. S-postia laitettu...