Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myönnän, että järkytys on suuri. Olen tottunut siihen, että jos puhuu, puhuu totta.
Kiitos sinulle, että pidät aktiivisuudellasi ketjua tuoreena! 🌹👀
16.11.2022 16:46
On ymmärrettävää, jos jälkeenpäin hävettää, miten hyväuskoisesti kaveerasi Putinin kanssa. 🌹👀
16.11.2022 16:36
Pedofiaa pidän vaarallisena, ankarasti rangaistavana, josta pitäisi uusintarikollisuuden torjumiseksi määrätä pakkokuohinta.
Sukulaisseksistä ei missään tapauksessa pitäisi sallia aikuisen ja alaikäisen seksuaalisia toimia. Aikuiselle osapuolelle kuohinta ja linnaa. OLEN SANONUT NÄMÄ MONEEN KERTAAN. Eikö jo riitä?
Nikki Sheena väitti, että tytöt eivät uineet alasti, vaikka näin omin silmin. 🌹👀
16.11.2022 16:23
On kolmas aloitus sen jälkeen, kun nikki Sheena väitti minun omin silmin näkemääni paikkansa pitämättömäksi. En enää vastaa hänelle, jos vielä kehtaa tulla minun aloittamaani ketjuun, tai puuttua minun kirjoittamaani kommenttiin.
Kiitos, että pidät asiaa esillä ainakin seuraavaan moderointikierrokseen asti. 🌹👀
16.11.2022 16:06
Eräässä maakunnassa, jonka nimen turvallisuussyistä jätän mainitsematta, on tapana sanoa: "Voep se olla niinnii, mutta voep se olla toesinnii." Arvelusi on kuitenkin huomionarvoinen. 🌹👀
16.11.2022 15:41
On mahdollista, että tämäkin aloitukseni katoaa, kuten kaksi edellistä, mutta nikki Sheenan uskottavuuteen lienee jo syntynyt lähtemätön särö. 🌹👀
16.11.2022 15:20
Joka tapauksessa nikki Sheena kompromettoi jo itsensä väittämällä, että minkä omin silmin näin, ei ollut tosi, vaan sitä vastoin hänen mutunsa, jonka perusteeksi hän esitti vain omia analogiapäätelmiään. Tämän hän kantaa pysyvästi muistissaan, koska hänellä ei ollut ryhtiä sanoa, että tulipa lauottua.
Sheena ei voi enää päästä uskottavana pidetyksi. Sen verran hän on jo tullut tunnetuksi. Siitä on huolehtinut S24:n hidas moderointi. 🌹👀
16.11.2022 14:52
En sitä enää kerkeä näkemään, mutta jo kymmeniä vuosia on kulutettu maapalloa liikaväestöllä, eli velaksi. 🌹👀
16.11.2022 12:34
Kun olin snadi, maailmassa oli kaksi miljardia ja rapiat. Mireille Mathieu (s. 1946) lauloi vielä 1982 vanhasta muististaan:
"Trois milliards de gens sur terre
Qui se cherchent une lumière.
Trois milliards de gens sur terre
Qui s'aimeront demain."
"Kolme miljardia ihmistä maan päällä
etsii valoa.
Kolme miljardia ihmistä maan päällä
rakastaa toisiaan huomenna."
Pian täyttyivät miljardit, ja nyt on täynnä jo kahdeksan. 🌹👀
16.11.2022 11:00
"Mulla meni täysin usko miehiin."
Jos sinulla meni usko miehiin 'tositeeveen' takia, lienee todennäköistä, että miesotoksesi on sekä vino että liian pieni. 🌹👀
16.11.2022 10:02
Tuosta muuten tuli mieleeni tapaus, joka kertoo, miten fiksuja nuoret ovat. Tietämättäni rippileirin isoset olivat menneet yöllä yhteissaunaan. Tiesivät kuitenkin, että minulla ei ollut mitään sitä vastaan, mutta eivät kertoneet minulle, joten saatoin aina sanoa, etten tiennyt.
Eräs ei kuitenkaan malttanut olla kertomatta seurakuntamme kireälle naispastorille. En vieläkään tiennyt asiasta mitään, kun hän tuli moittimaan: "Mä en kyllä tykkää sellaisesta."
Eihän nuorten seurustelusta tulisi yhtään mitään, jos visusti noudatettaisiin, mitä kireäpipot selittävät. Isoset vain olivat niin fiksuja, että halusivat säästää minut kirkolliselta tilinteolta. 🌹👀
16.11.2022 09:34
"Minä olin tuolloin teinipoika, silloin teinityttöjä sai mm. nähdä kellistelemässä rannoilla, tanssimassa kotibileissä ja koulussakin, ihan nakuna, paljaana, ilman sitä rihmankiertämää joka silloin oli muodissa, g-string. Näin ihan Suomessa, eikä ollut wanhuksia valvomassa."
Näin oli moniaalla Suomessakin, mutta ideologisesti suuntautuneet pitävät kuvitelmiaan varmempina kuin silminnäkijän havaintoa.
"Mutta nettihöpinät ennestään tuntemattomien ja etenkin anonyymien kanssa on pidettävä aina epätotena, mikäli niitä ei todeksi ositeta."
Juuri siksi olen lisännyt nikki Sheenan epäluotettavien luetteloon, koska kertoo kuvitelmiaan varmana totena.
Kommenttisi oli hyvin valaiseva. Eikä siinä ole mitään sopimatonta, jos elämäniloiset teiniprinsessat ovat olleet bailuissa ja muissa yhteyksissä alasti. Tervettä normaalia elämää ilman kurkkua kuristavia länkiä, mutta uusmoralistille kauhistus. 🌹👀
16.11.2022 09:16
"Hysteria oli naistentauti 1800-luvulla."
1800-luvun virhediagnoosi on kuollut ja kuopattu, mutta sana on ARKIKIELESSÄ säilynyt ja saanut UUDEN merkityksen.
"Arkipuheessa 'hysterialla' tarkoitetaan nykyisin kiihtynyttä reagointitapaa. Ihmiset voivat myös joutua joukkohysterian valtaan, jolloin alkuperäisen syyn lisäksi reagoimiseen vaikuttaa muiden ihmisten tunnetta vahvistava vaikutus. Nykyään hysteeriseksi voidaan arkielämässä nimittää mm. henkilöä, joka esimerkiksi ahtaaseen paikkaan joutuessaan on paniikissa (hysteerinen). Tämä on kuitenkin vakiintunut enemmän tilaa kuvaavaksi sanonnaksi, eikä ole sinällään yhteydessä alkuperäisen hysterian kanssa." https://fi.wikipedia.org/wiki/Hysteria
Muutos on saman kaltainen kuin sanalla 'sovinismi', joka vielä nuoruudessani tarkoitti 'kiihkoisänmaallisuutta', mutta nykyisessä käytössään tarkoittaa kiihkeää miesasian ajamista.
Vastoin kuin kommentaattori luulee, herttailulla on hysteriaa hillitsevä vaikutus. Mutta tästähän ei voi olla omaa kokemusta henkilöllä, joka ei ole itse kokenut herttailua. 🌹👀
16.11.2022 08:45
Kun olet tullut sanoneeksi, et kehtaa myöntää erehtyneesi.
Minä en ole puhunut sinun uimapuvustasi yhtään mitään. Vain siitä, mitä ITSE näin 70-luvun Ruotsissa. Jatka kiemurtelua, jos haluat. Nyt kuitenkin KAIKKI tietävät, miten luotettava olet. 🌹👀
15.11.2022 22:41
On kyse siitä, että nikki Sheena väitti ilman pienintäkään tietoa, että Ruotsissa oli 70-luvun lopulla alaikäisilläkin uimapuvut, väitti vastoin silminnäkijän tietoa.
Uimapuvun käytöstä en ole sanonut mitään kielteistä, enkä sano. En ole pedofiili enkä lipevä setä, muutoin kuin sinun mielikuvituksessasi. Saanen kuitenkin varoittaa, mihin hysteria johtaa, esimerkiksi natsimaan juutalaisvastainen hysteria. 🌹👀
15.11.2022 20:24
Vanha naisasialiike teki hyvää jälkeä, 60-luvun Amerikassa syntynyt vihaoppi feminismi huonoa.
Feminismi on kuitenkin harvojen harrastus. SUURIN OSA naisista on normaaleja miellyttäviä ihmisiä, kuten nykyiset miehetkin. Vihaoppi ei voi saada valtaa, koska vallitsee demokratia. 🌹👀
15.11.2022 18:25
Hyvin tehty sekä teiltä että poliisilta. 🌹👀
15.11.2022 16:36
Yhteiskunta ei kaadu, kun lapsia suojataan pedofilialta.
Kaatuu, jos tulee yleiseksi normiksi, ettei uskota oikeaan tietoon. Nikki Sheena väitti, ettei 70-luvun lopussa olisi Ruotsissa ollut uimarannoilla alastomuutta, jonka varmuudella näin. 🌹👀
15.11.2022 15:47
Olen vihkinyt yhden (!) parin satojen muiden joukossa, joka halusi kovin korostaa, etteivät ole harrastaneet seksiä. Vaikuttivat erittäin omituisilta. 🌹👀
15.11.2022 12:59
Kun vastoin minun, eli silminnäkijän, kertomusta esitit "ettei edes Ruotsissa", en näe aiheelliseksi kommentoida sinua. Hyvää jatkoa ja kaunista myöhäsyksyä. 🌹👀
14.11.2022 21:23
22 / 88