Pihtasin niin kauan että mies jätti minut

Anonyymi-ap

Nyt kaduttaa oikein huolella. Mies pyysi viimeksi treffeille, sanoin että pyydät treffeille että pääset sänkyyn kanssani. Mies siihen että pääsisi helpommallakin seksiä harrastamaan. Oltiin jo oltu 2 kuukauden aikana monta kertaa treffeillä.
Mies sitten loukkaantui ja ei ole pitänyt enää yhteyttäkään 3 viikkoon. Minä mokasin isosti ja mies varmaan tapailee jos toista naista tiedän sen koska ei juttele enää mitään facebookissa.

47

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, olisitko sinä halunnut seksiä? Jos olisit, niin joo typerää oli. Jos taas et. niin parempi noin. Ei se suhde olisi kuitenkaan kestänyt, jos tarpeet ovat noin erilaiset.

• Anonyymi

Itellänihän on siis vaikeuksia selvitä ilman seksiä niistä ensimmäisistäkään treffeistä, jos toisesta oikeasti tykkään. En nyt varsinaisesti edes tajua, että miksi pitäisi, jos molemmat toisistaan oikeasti tykkää.

• Anonyymi

Itse miehenä voin sanoa että tarvitsemme seksiä kahtena päivänä viikossa. Ainakin pari kertaa pitää päästä vetäsemään niinä panopäivinä. Jokaisen ihmisen biologia on erilainen mutta näin aidosti ajattelen. Alussa kynnys sänkyhommiin on tietysti korkeampi ennen kuin on hoitanut sen pois alta. Kyllä vajaassa kuukaudessa sen täytyy kuitenkin muuttua eroottiseksi suhteeksi. Onhan silläkin väliä kuinka usein toista näkee ja onko kyse normaalista vaiko etäsuhteesta.

• Anonyymi

Sanoisin miehenä että 2 kertaa päivässä ei olis liikaa,siinä välissä vois vetästä oikein kunnolla.Ja mihinkään sänkyyn ei tartte hypätä,on niitä parempiakin paikkoja olemassa.

• Anonyymi

Kyllä melkein missä vaan voi runkata milloin huvittaa.

• Anonyymi

Nice try ätmel.

• Anonyymi

No oli kyllä joo harvinaisen kehno räpellys taas

• Anonyymi

Minä jättäisin naisen jos 2 viikossa ei ala seksi kiinnostamaan.

• Anonyymi

Ja minä 2 tunnissa,siinäkin on jo puolet liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä 2 tunnissa,siinäkin on jo puolet liikaa.

Äijät voi vetää nakkinsa hanskaan hahahaaa

• Mulla kans on kokemusta naisista,,, niillä on monesti monta viesti kaveria ja jallittaa,, sit valitsevat jonku retkun,,,

• Anonyymi

Hyvä että kerroit seksin olevan mahdotonta ja mies ymmärsi sen . Toki olet tyytyväinen tahtosi toteutumiseen .

• Anonyymi

Juu miehellähän oli helpompi torttu jo tiedossa ja lähti sen följyyn,niinhän se vihjasi jos ei pesää ala irtoomaan.

• Anonyymi

Juuri ihanaa seksiä harrastaneena voin vain todeta, että olisipa se säännöllistä, juuri tämän kanssa.

• Anonyymi

Juttelet kädelle?

• Erehdystä ei enää voi korjata, mutta siitä voi oppia, ettei tee samaa erehdystä uuden kanssa. 🌹👀

• Anonyymi

Ei mies mitään seksiä tarvitse vaan viinaa. Juokaa viinaa sillä se on perustarve joka voi johtaa myöhemmin sitten seksiinkin asti. Pääasia kuitenkin on viinanjuonti.

• Anonyymi

Niin mies oli selvinpäin. Viinamiehelle nainen olisi heti antanut. Muutenkin parisuhteissa Naiset pihtaa ja siksi miehet pettää tai eroaa.

• Anonyymi

Mä haluaisin kans sänky hommiin. Kuka nainen tulis kaveriks. Tehdäänkö puusta vai metallista. Mulla on koneet, vain materiaali puuttuu.

• Anonyymi

Jänniä nää teidän homomiesten kuviot.

• Anonyymi

Älä huoli. Näitä nykypäivänä tapailuja vierestä seuranneena. Niin varmaan se mies on kuitenkin saanut jossain välissä jostain sitä pillua saanut. Turha edes ajatella että ne yhtä treffaisi vaan.

• No itse en esimerkiksi enää tähän ikään jaksa mitään liehittelyä ja valloitushommia. Jos ei homma suju luontevasti ja vastavuoroisesti, niin olkoot.
      Tämän ikäryhmän ( 40 ) nainen ei enää voi mikään prinsessa olla, mitä pitäis huhuilla laskemaan tornistaan hiuksensa, mitä pitkin kipuaa joka ilta juttusille...😁

Oikeastaan ällöttää sellaiset romantisoijat...kasvasivat aikuisiksi.

• Anonyymi

Romantiikka on juuri se suola ja jutuputujuttu. Tovellakin oli romantiikka aivan elämänsä loppuun asti. Pikkupoikia ällöttää romantiikka kun sitä ollaan niin olevinaan aikuisia vankilakundeja jotka saavat naisen kuin naisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Romantiikka on juuri se suola ja jutuputujuttu. Tovellakin oli romantiikka aivan elämänsä loppuun asti. Pikkupoikia ällöttää romantiikka kun sitä ollaan niin olevinaan aikuisia vankilakundeja jotka saavat naisen kuin naisen.

Romantiikka onkin eri juttu kuin romantisointi.

Romantiikka rakentuu kahden toisiaan rakastavan välille liimaksi, romsntisointi on hattaraa, minkä toinen luo omien haaveittensa jatkoksi.

• Anonyymi

Mitäs sinö olet pihdannut? Tuskin sinulla niin kummoista aarretta piilossa, ettei käyttää kannata.

• Anonyymi

Varmaan sellanen keskimäärin 2 tuntia on aika kun kuluu ensitapaamisesta seksiin. Ja olen siis aina ollut varattu js suosittu. Yksin ei tarvitse olla.

• Anonyymi

Joskus jannattas ehkä vähän pysähtyä. Muuten voi sydän mennä poks. Ja maksa myös jos alkoo kuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jannattas ehkä vähän pysähtyä. Muuten voi sydän mennä poks. Ja maksa myös jos alkoo kuluu.

Olen absolutisti.

• Anonyymi

Jollei 2 kuukaudessa monilla treffeillä ole ollut seksiä olette joko homoseksuaaleja tai kärsitte rajusta estyneisyyshäiriöstä. Tuo ei ole luonnollista. Luonnollista et se että nainen ja mies tuntee voimakasta vetovoimaa toisiaan kohtaan.

• Anonyymi

Aloittaja taitaa olla h-vetin ruma ja vastenmielinen.

• Anonyymi

Eri ihmisillä on eri normaalit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla h-vetin ruma ja vastenmielinen.

Ätmit yleensä on.

• Anonyymi

Estynyt persoonallisuushäiriö ei tarkoita sitä, että olisi seksuaalisesti estynyt.
        Estyneellä persoonalla voi olla täysin normaalit halut, mutta ei ehkä koskaan uskaltaudu edes treffeille.

Sellaista ihmistä joka ei halua seksiä voidaan kutsua aseksuaaliksi. Toki muitakin syitä haluttomuuteen on.

• Anonyymi

Kyllä on taas vaikeaa ja Vt. Seksineuvojat koolla.

Pyydä sinä hänet treffeille. Tai trollaa vaihtoehtoisesti lisää.

• Anonyymi

Ei saa antaa mut ei saa olla antamatta

• Anonyymi

Tapasin yökerhossa kauniin naisen ja se ei pihdannut. Kannattaa hakee baarista nainen eikä mistään tinderistä.

• Anonyymi

Miksi kaduttaa? Seksuaaliset toteutumistapanne olivat niin erilaiset että se ei olisi toiminut. Nyt vain etsimään toista kaltaistasi pihtaria.

Itse pihtasin ex-vaimoltani kuukausia seksiä kun koin etten tullut huomioiduksi ja kohdatuksi, olisimmeko match made in heaven niinsanotusti?

• Anonyymi

haha..

• Anonyymi

Ihan selkee MIEHEN kirjoitus✌

• Anonyymi

Oikein teit, ei tuossa ajassa vielä kannata sänkyhommiin, täytyy katsoo onko mies edes tosissaan vaan pillun perässä vain. Hyvä et meni tollainen tyyppi jonkun helpon hoiviin.

• Anonyymi

Itse tapailin puoli vuotta ja toista vuoden ennen kuin seksiä, toisen kanssa etäsuhteessa. Eikä ero tullut seksittömyyteen, kyllä kunnon miehet jaksaa odottaa.

• Anonyymi

Miehen fantasia-aloitus.

• Anonyymi

Todellakin on

• Anonyymi

Mies menee thaimaahan ja siellä naiset ei pihtaa. Tulee halvemmaksikin .
      Suomi akat pihtaa aina joten ei kannata tuhlata aikaa suomi naisiin.

• Anonyymi

Miksi sinä aloittaja sitten pihtasit. Milloin olisit ollut valmis.
      Luulen että itse menetän myös ihastumiseni kohteen. On vain niin paljon kaikkea tapahtumaa että en pystyisi nauttimaan seksistä, Ihan olosuhteiden johdosta sattuneita, ei kummankaan tarkoituksella järjestettyjä. Pitää jonkin aikaa kasata itseään. Kerroin tuntemukseni ja epäilen että siihen jäi tämä suhde. Ei hän ole koko aikana kertonut, välittääkö hän minusta ollenkaan, joten en yhtään tiedä miksi hän on minun kanssani.
      En epäile ettenkö uutta hemmoa löydä, mutta ihastuminen ei noin vain nappaa. Teeskentely ei mulle sovi, aitoa lähelläolonhalua kuuluu olla.

• Anonyymi

No joo.. Nykyään pitää aika usein harrastaa seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Viimeistään kolmansilla. Seksi on miehille niin tärkeää, että haluavat tsekata, että toimiiko tuo osa-alue. Jos toimii, niin halutaan tutustua enemmän. Seksitön alku -seksitön loppuelämä.

• Anonyymi

"pyydät treffeille että pääset sänkyyn kanssani. "

Miksi sanoit?

Halusitko miehen kanssa seksiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4546
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      161
      1481
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1462
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      195
      1169
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63