Miten mies pääsee

Anonyymi-ap

Naisen pöksyihin helpoiten?

66

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostaa kaupasta omat naisten pöksyt. Mäkin olen päivittäin miesten pöksyissä, alushousuista lähtien. Helppoa nykästä housut jalkaan. :)

Ei se tuon kummempia vaadi.

-Jasu-

• Anonyymi

Juuri näin! Ei tehdä tästä(kään) vaikeaa :)

• Anonyymi

Juuri näin 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Ei tehdä tästä(kään) vaikeaa :)

Juu ei. :)

Jos sattuu olemaan vielä hyvin istuvat, niin on mukavat käyttääkin. Eihän se teksti naistenvaatteet/miestenvaatteet ole kuin infoa mistä löytyy mitä etsit. Se mitä pukee ylleen on täysin maku- ja mieltymysasia. :)

-Jasu-

• Anonyymi

Valitsemalla oikeanlaisen naisen, joka myös haluaa seksiä.

• Anonyymi

Ja miehenkö ei muka tässäkään tapauksessa tarvii tehdä mitään muuta kun röhnätä siinä dohvalla

• Niin niitähän valitaan kuin valintamyymälän hyllyltä.

• Anonyymi

Pyykkäämällä

• Anonyymi

Ottaa pöksyt narulta ja vetää päähänsä :D

• Anonyymi

Uuuhhh multa tuli siemensyöksähdys vatsalle.😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa miksi? Pesuaineessa vaahdonneet pöksyt eli pässinpökkimät kalsarit uuuuuu mieti sitä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa miksi? Pesuaineessa vaahdonneet pöksyt eli pässinpökkimät kalsarit uuuuuu mieti sitä !

En tiedä. Muistu mieleeni kun olin nuori. Näin yökylässä kaverin äidin pikkuhousut kylppärissä ja päätin haistaa niitä. Se tuoksu oli uskomaton. Joka kerta vänkkäsin ja haistelin niitä hänen pikkuhousuja .uuuhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Muistu mieleeni kun olin nuori. Näin yökylässä kaverin äidin pikkuhousut kylppärissä ja päätin haistaa niitä. Se tuoksu oli uskomaton. Joka kerta vänkkäsin ja haistelin niitä hänen pikkuhousuja .uuuhh

Sairaita kommentteja no can do.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fetissi kai tuokin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaita kommentteja no can do.

Meittii mahtuu moneen junaan jotku jää asemallekin ja joistain junista on ihan hyvä osata jäädä itsekin pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sika!

• Anonyymi

Naista ei saa

• Anonyymi

Naista ei voi omistaa sen enempää kui nainenkaan voi omistaa miestä

• Anonyymi

käteisellä tai kortilla pääsee isovarpaiden väliin

• Anonyymi

Joskus tuli mietiskeltyä sitä sanontaa luonto visa vinkumaan mu Kuinkas yrittäjä maksaa sellaisesta verot sun muut maksut

• Anonyymi

Rahalla.

• Anonyymi

Rahalla voi kai sen hetken huuman ostaa mu hetken huuma voi olla miehen surma

• Anonyymi

Kun ei ole turhan nirso

• Anonyymi

Nirso missä asiassa

• Anonyymi

Haluaisin tietää tän.

• Anonyymi

Mua surettaa ku yks komea mies ehdotti suoraan seksiä keskellä päivää kun juteltiin noin tunti ja tietysti sanoin ei.
      Mut jos tää mies ois ollu fiksumpi se ois ollu romanttinen ja vieny mut veneajelulle ja hemmotellu yllin kyllin ja saanu sitä seksiä.

• Anonyymi

Aika helpolla joku veneajelu vanha kikka.

• Anonyymi

Maksullinen seuralainenko olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika helpolla joku veneajelu vanha kikka.

Montako kertaa toimi ennen kuin raskaustesti oli jonkun kohdalla positiivinen jäitkö vaimolle kiinni vai saitko maksettua hiljaiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksullinen seuralainenko olet

En. Eikä hän saanut seksiä. Pointtina se että kannattaa tuntea toinen ja rakastaa toista ja vasta sitten alkaa pyytää seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kertaa toimi ennen kuin raskaustesti oli jonkun kohdalla positiivinen jäitkö vaimolle kiinni vai saitko maksettua hiljaiseksi

No ny on meinaa yksinpuhelumiehellä taas tarinajippo nyt on romanttisista ajelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ny on meinaa yksinpuhelumiehellä taas tarinajippo nyt on romanttisista ajelua

En ymmärrä mitä sanot

• Anonyymi

Skitso viesti, ikäänkuin joku komea mies olisi tarjonnut seksiä mummelille. Joka ei halua seksä (tietenkään) vaan vain taloudelliset palvelut/lahjat hyväksyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitso viesti, ikäänkuin joku komea mies olisi tarjonnut seksiä mummelille. Joka ei halua seksä (tietenkään) vaan vain taloudelliset palvelut/lahjat hyväksyy.

Gambiassa kai hoidetaan häveliäämmin nämä vaihdot kuin kylmällä käteisellä. Just saying

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas. Miten minusta nyt mummeli on tullut? :D

• Anonyymi

Mulla ollut vissiin outoja miehiä kun ne on vaan halunneet pöksyt pois mun päältä . Eikä olekaan sitten kuitenkaan laittaneet niitä päälleen.

• Anonyymi

Tarkoitus olisi heillä kai enempi ollu päästä laittaan se mulkku sun jalkojen väliin kui lainata sun pikkuhousuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus olisi heillä kai enempi ollu päästä laittaan se mulkku sun jalkojen väliin kui lainata sun pikkuhousuja

Miksi ihmeessä siihen pitää otta pöksyt pois. Eikö riitä jos ottaa sukat? 😂

• Anonyymi

Ei kuka tahansa pääse naisen pöksyihin. Jos nainen ei tykkää miehestä niin ei pääse.

• Anonyymi

Kuulemani mukaan se on ihan yksinkertaista saaja naiselta mä olen mieluimmi ne helpot jättänyt tyystin ihan muille mä en tykkää jahdata mä en pidä siitä jos nainen on liian helppo enkä siitäkään si taas jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa sellainen oman arvonsa tunteva nainen joka on kivalla tavalla haastava ei vaativa

• Anonyymi

Niin, luulisi, että haluaisi sen naisen, mutta ei sitten niin ei.

• Anonyymi

Nainenhan sen päättää millaisen miehen elämäänsä haluaa mä kun ymmärrä sillai et miksi nainen kokisi edes tarvitsevansa miestä elämäänsä sen ymmärrän miksi saattaisi kaivata miestä elämäänsä yhdestä toki haaveilen mahdoton unohtaa kuinka himoitsevasti hän katsoi mua mahdollisesti jos oltaisiin oltu kaksin hän ei olisi pystynyt edes hillitä itseään niin vaikealta se vaikutti hänen pysyä housuissaan ei sillä kyllä minäkin riisuin häntä mielessäni ja mietin kuinka monella eri tapaa hänet olisi ollut ihana ottaa

• Anonyymi

Kuulostaa aivan samalta kuin teinin tasolle jäänyt exäni. Jutut oli pelkkää tätä.

• Anonyymi

No menikö seuraavien jutut parempaan vai huonompaan suuntaan

• Anonyymi

Jaa työhön mä en osaa sanoa kun itse en ole koskaan yrittänyt päästä naisen pöksyihin sille en itse taas voi mitään että olen saanut helposti toisinaan on tuntunut itsestä että liiankin helposti ja oman tietoni mukaan huorissa en ole käynyt koskaan yksi tuttava olisi kerran maksanu kyllä kotkan punaisessa talossa jos olisin lähtenyt hänen ja kaverini mukaan sinne silloin taisin sanoa vastaukseksi miksi maksaa sellaisesta mitä saa ilmaiseksi olen toki kaksikin kertaa muistaakseni jonkun tuttavani vienyt punaiseen taloon omalla autollani ainakin pihalle asti muistaakseni en jäänyt kummallakaan kertaa varmistamaan että menivätkö he ovesta sisään asti ja Kaipa se oli poliisin kameravalvonnassa mahdollisestikin jo silloin kun ainakin kymenlaakson alueella oli yleisessä tiedossa mikä paikka se oli ja meripäivien aikaan saattoi jopa olla asiakkaista ylitarjontaa

• Anonyymi

Riippuu täysin naisesta. Jos jotain tiettyä naista mietit, niin se voi olla hankalaa tai jopa mahdotonta. Vähintään vaatii sen, että opettelet tuntemaan sen naisen ja hänen halunsa ja toiveensa. Jos taas kuka tahansa nainen kelpaa, niin sitkeys toimii. Yrität tarpeeksi monta ja laajalla otannalla ja kyllä sieltä joku mukaan tarttuu.

p.s. Tai sitten kävelet kauppaan ja ostat ne pöksyt, kuten jo ehdotettiin.

• Kovin erilainen oli käytösmaailma minun nuoruudessani 50- ja 60-luvulla. Koska silloin ei vielä ollut e-pillereitä, hyväiltiin toisen sukupuolielimiä eli harrastettiin vanhankansan kielellä 'koittamista'. Amerikan englannin sana petting oli jo yleinen.

Tytöt pitivät siitä kovin, eivätkä missään tapauksessa estelleet, kun työnsi sormensa herttailutarkoituksessa syvälle emättimeen. Pettingiä harrastettiin tytön kanssa ihan vain jutellessakin ilman parin etsintää, koska se oli niin kivaa. Nykyäänhän usein seksi aloitetaan yhdynnällä, jolloin käsiseksi jää vain senkertaiseksi esileikiksi.

Vain yksi tyttö kieltäytyi. Arvelisin, että hän luuli, että pyrin yhdyntää. Päättelen siitä, että hän mielellään hyväili housujen sisältä paljaita elimiäni aina orgasmiin saakka. Jos syntyi romanssi, vasta sitten oltiin yhdynnässä. Morsiamet olivatkin usein raskaana vihille mentäessä. 🌹👀

• Anonyymi

Eikö silloin 50/60 luvulla ollut niitä vulkanoimattomia Amirosseja joista Junnu kertoo biisissään?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö silloin 50/60 luvulla ollut niitä vulkanoimattomia Amirosseja joista Junnu kertoo biisissään?

En tiedä. Piireissä, joissa liikuin ei niitä mainittu. 🌹👀

• Anonyymi

En tiedä, varmaan omaamalla terveen ajattelumallin sekä tarpeellisen erottelukyvyn esimerkiksi suhteessa tähän darkwebbiin

• Anonyymi

Rakastaa ei rakasta kilarit rakastaa ei rakasta havahtuminen mies se on

• Anonyymi

Täytyy olla ryhävalaan alkkarit naisella, että niihin mieskin mahtuu samaan aikaan.

• Anonyymi

Sehän on vallitseva muoto.

• Anonyymi

Miehen pitää juoda viinaa baareissa jos naisen pöksyiin haluaa. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin. Niin se on aina ollut että viinan kautta naisia saa. Minun nuoruudessa mentiin kaverin kanssa baariin naisia iskemään ja siten päästiin seksiä harrastamaan. Ei ollut mitään harrastuskerhoja jossa naisiin sai tutustua.

T: viinamies

• Se on vähän kuin rahanteko. Jos se olisi helppoa, niin pian kukaan ei muuta enää tekisikään.

• No periaatteessa ihan samat metodit kuin miesten pöksyissä... molemmat jalat isosta reijästä ja ulos omista, pienemmistä reijistä, lappu taaksepäin. Toiminut yli 44 vuotta mulla, tosin en ole naisten pöksyihin puuttunut...paitsi... oon laitellut niitä kuivumaan narulle ja täytyy sanoa, että ne narutangat.. siinä saattaa olla haastetta keksiä mikä niistä kolmesta reijästä on isoin ja mitkä pienimpiä..🤔

Voin sanoa, että on vaikeita laitella narulle, mutta vielä vaikeampi taatusti koittaa päällensä laittaa...ei käy kateeksi. Aloittajalle en suosittele naisten narutangoja ainakaan. 😊

• Anonyymi

täällä lakeuksilla tavatahan olla hiljaa, jos ei ole mitään sanottavaa

• Anonyymi kirjoitti:

täällä lakeuksilla tavatahan olla hiljaa, jos ei ole mitään sanottavaa

Niin tai näköjään kirjuutetahan. 🤣

• Anonyymi

Ei ole muuta tapaa kuin baariin meni ja naisille juttelu. Siitä se lähtee

• Anonyymi

Ostamalla tietysti Stokkan hulluilta päiviltä riittävän kookkaat naisten Primadonna Madison-alushousut alehintaan.

• Anonyymi

Minun pöksyihin ei kyllä kukaan pääse helposti. Taisin säikäyttää yhden miehen hetki sitten pois, kun sanoin, etten halua hellyyttä keltä tahansa.

• Anonyymi

Nykyään miehen pitää mennä yökerhoon jotta voisi naisiin tutustua. Jos ei käy yöhkerhoissa niin ei mies tutustu naisiin ja siksi mies jää sinkuksi.

T: viinamies

• Ostamalla sellaiset kaupasta, naisten vaateosastolta... Heh heh.

• Anonyymi

Sanot vaan että saat kolme tuntia kakkoseen niin homma selvä

• Anonyymi

Valehtelemalla.

• Anonyymi

Eiköhn nainen ilmoita jos haluaa seksiä miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe