Jota olen tapaillut noin 10 viikkoa että milloin seksiä harrastetaan. Ei ole tapailu naisesta kuulunut 3 päivään mitään.
Kysyin tapailu naiselta
19
60
Vastaukset
Voep olla niinnii, ettei ennää kuulukkana. 🌹👀
- Anonyymi
Luultavammin näin
Sillä sitten niin väliäkään. :D
- Anonyymi
Ei sillä niin väliä jos vähän väliä saa väliä mu sillä on jo väliä jos ei vähän väliä saa väliä 🤗😘
- Anonyymi
Oisit kysyny koska rakastellaan.Pelästy sua varmaan..
- Anonyymi
Tuskimpa ois kysymys muodon muutos vaihto auttan tosa hetkes
- Anonyymi
Ei kukaan nainen halua ätmin kanssa seksiä.
- Anonyymi
Tuota, taisi mennä hämilleen. Kaikki ei noin suoraan asiaa kysy, mennään hissukseen tunteen mukaan. Ei vähempää voisi kiinnostaa, joku lauantai klo 21.13, sovittu ?
Saattaa tulla hyvin jäätävä hiljaisuus.- Anonyymi
Vaikka nyt het jos nainen olet täsä jo viime kerrasta jokunen kuukausi on kun piparia saanunna
- Anonyymi
Pitääkö tuollainen asia kysyä: milloin harrastetaan seksiä? Tulee luonnostaan jos kahden ihmisen välillä on kemiaa. Ei ihme ettei ole kuulunut mitään, on sen verran tyhmän kuuloinen kysymys.
- Anonyymi
Näin se menee juu...
- Anonyymi
Sait luultavasti vastauksesi et vain ehkä ole ymmärtänyt sisäistänyt sitä vielä
- Anonyymi
10 viikkoa jaksanut silti ravata treffeillä sun kanssa?
- Anonyymi
Ei seksiä noin vaan aleta harrastamaan. Nykyään pitää kysyä lupa. Nainen sitten antaakin pakit siitä. Kunnollinen mies kysyy luvan ensin tietenkin.
- Anonyymi
Eikö ihmisillä ole enää mitään romantiikan tajua? Eikait sitä nyt vaan kysyä töksöytetä. Voi herrajee
- Anonyymi
Vastaisin kysymykseen, että kun minulle lääkäri on luvannut elinaikaa enää enintään vuoden. Kai joudat varttumaan siihen asti vielä.
-Jasu- - Anonyymi
Yritit sitten hypätä selekähän, hyi häpiä!
- Anonyymi
Jännämiehet ei kysele.
- Anonyymi
Minä kysyn vaimolta milloin pannaan. Se sanoi ei milloinkaan. No kiva että tiedän ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815