Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Täyskymppi-71
profiilit
Täyskymppi-71
Täyskymppi-71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tuon+kysymyksen+voi+esittää+myös+miehille,+tätä+kun+tapahtuu+myös+naisille.+Ihan+samalla+tavalla+niitä+mykkäpakkeja+jaetaan+miestenkin+toimesta+😊
09.03.2019 19:37
Tuntemattoman+miehen+tervehdys+työmatkalla.+Sai+hyvälle+mielelle.
03.03.2019 22:02
En+ole+itse+pettänyt,+mutta+petetyksi+olen+tullut.+Eli+en+spekuloi,+vaan+kerroin+oman+mielipiteeni+ja+hitusen+omasta+ajatusmaailmasta.
27.10.2018 19:03
Ehkä+olet+sitten+liikaa+korostanut+koulutusta,+ammattia+ja+mammonaa?+Voisin+näin+naisena+kuvitella,+että+se+on+yhdenlainen+turn+off.+Itselläni+ei+ainakaan+kiinnostanut+aikanaan+toisen+maallinen+mammona+ja+titteli.+Mutta+se+olisi+kiinnostanut+mitä+mies+ajattelee,+tuntee+ja+mitä+siellä+kuoren+alla+on.+No,+kyllästyin+etsimään+neulaa+heinäsuovasta+ja+annan+elämän+kuljettaa+:)
27.10.2018 18:59
Itse+ajattelen+että+raja+on+ylitetty+heittämällä+siinä+vaiheessa,+kun+kaikki+syvimmätkin+ajatukset+jaetaan+jonkun+muun+kuin+oman+kumppanin+kanssa.+Ja+nimenomaan+ainoastaan+sen+jonkun+muun+kanssa.+Silloin+se+oma+kumppani+on+ulkoistettu+jo+omasta+ajatusmaailmasta.+
Tietysti+myös+tuo+on+hyvä+merkki,+jos+ei+voi+kumppanilleen+kertoa+kenen+kanssa+viestittelee+ja+muutenkin+koko+homma+saa+salamyhkäisiä+piirteitä.+Itse+voisin+kuvitella,+että+potisin+huonoa+omaatuntoa+ja+tuntisin+tekeväni+jotain+väärää.+
Tuossa+aiemmin+joku+sanoikin,+ettei+se+yksittäinen+pano+jonkun+ventovieraankaan+kanssa+loukkaisi+yhtä+pahasti+kuin+henkinen+pettäminen.
27.10.2018 18:41
Todella+hyvä+kirjoitus,+mukava+lukea+näin+positiivista+tekstiä+:)+Olen+lueskellut+muitakin+kommenttejasi+välillä+ja+jaksat+aina+pitää+rauhallisen+ja+positiivisen+asenteen.
21.07.2018 14:07
Tämä+on+niin+totta,+todella+hyvä+kirjoitus.
Itse+olen+elämäni+aikana+törmännyt+yhteen+mieheen,+jonka+kanssa+kemiat+vain+natsasivat+ensi+kohtaamisella.+Näin+jälkikäteen+olen+kuvaillut+tilannetta+niin,+että+tuntui+kuin+olisi+kotiin+tullut.+Ennen+kohtaamista+olimme+muutaman+viestin+vaihtaneet+ja+niiden+perusteella+sovimme+treffit.+Näistä+treffeistä+syntyi+elämäni+toinen+pitkä+parisuhde.+Ulkonäöllisesti+miehessä+kiinnitin+huomiota+ainoastaan+silmiin,+muulla+ei+ollut+väliä.+
Nyt+jälleen+sinkkuna+ollessa+olen+deittipalstoilla+törmännyt+miehiin,+jotka+todellakin+sen+toosan+perässä+vain+juoksevat.+Aluksi+fiksulta+vaikuttava+mies+kyseleekin+kohta+seksuaalisia+mieltymyksiä.+Ne+mieltymykset+varmasti+tulevat+selviksi+jos+sinne+asti+edetään.+Ei+vain+huvita+jatkaa+jutustelua/+jutustelua,+jos+toisesta+paistaa+läpi+epätoivoinen+seksin+haku.+Tämä+varmaan+oli+suurimpia+syitä+miksi+poistuin+koko+nettideitistä,+tyhjän+saa+pyytämättäkin.
30.06.2018 21:51
Eli+asioiden+tärkeysjärjestys+muuttui+:)+Tai+no+en+tarkoita,+etteikö+ne+varmasti+ole+olleet+tärkeitä+ennen+eroakin.+Mutta+ehkä+ne+pehmeämpiä+arvoja+sitten+on?+
Itselleni+on+myös+liikunta+muuttunut+todella+tärkeäksi+näinä+sinkku+päivinä+ja+juuri+tuon+terveyden+ylläpidon+kannalta,+toki+en+ole+ollut+pahoillani+kun+kilojakin+on+karissut+;)+Omalla+kohdalla+se+naiseus+varmaan+tarkoittaakin+sitä,+että+hyväksyn+itseni+ja+oman+ulkomuotoni+enkä+yritä+muuttaa+sitä+jonkun+toisen+mielen+mukaan.+Jos+laittaudun+tai+leikkautan+hiukseni,+niin+teen+sen+omaksi+ilokseni+:)+Kaiken+vapaa-aikani+voin+suunnata+itseeni,+harrastuksiini,+kotiini,+lapsiini+ja+ystäviini.+Ja+pakko+myöntää,+että+nautin+elämästäni+nyt+tällaisena+:)
23.06.2018 14:50
No+valitettavasti+kumppanikaan+ei+osannut+istuttaa+siihen+pöydän+ääreen+muuta+kuin+sanoakseen+haluavansa+eron.+
Ehkäpä+se+miehisyys+ei+sinulla+hukassa+ole+koskaan+ollutkaan,+joten+sitä+ei+tarvitse+etsiä+:)+Luulen+että+se+naiseus+katoaa+meillä+naisilla,+jotka+podemme+kiltin+tytön+syndroomaa+;)+Olemme+vain+tottuneet+miellyttämään+toista+itsemme+kustannuksella.++Tuosta+ulos+kasvaminen+vaatii+työtä+oman+itsensä+kanssa+ja+täytyy+myös+kohdata+ne+omat+kipupisteet.++Ei+mikään+miellyttävä+matka+aina,+mutta+pakollinen+ainakin+omalla+kohdalla+:)
22.06.2018 22:46
Itse+en+ollut+alistettu+entisessä+avoliitossani.+Minä+vain+hukkasin+itseni+sinne+parisuhteen+kiemuroihin,+annoin+kaikkeni+suhteen+eteen+samalla+unohtaen+itseni+ja+omat+tarpeeni.+Huolehdin+vain+toisen+tarpeista+ja+uhrauduin.+Eron+jälkeen+omassa+mariskoolissa+ei+pysynyt+edes+palasokerit,+nyt+hienosokeri+livahtaa+jostain+raosta+satunnaisesti++;)++Toki+nyt+näin+jälkikäteen+on+helppo+nähdä+omat+väärät+toimintamallit,+mutta+parempi+myöhään+kuin+ei+milloinkaan.+Nyt+olen+rakentanut+oman+elämäni+tyhjästä+uusiksi+ja+löytänyt+itseni+ja+sen+naiseudenkin+:)+Oppinut+sanomaan+ei+sekä+rakastamaan+itseäni+sellaisena+kuin+olen+:)
22.06.2018 14:20
No+täytyy+myöntää,+että+tunnistin+itseäni+tuosta+hesarin+jutusta.+Mutta+sydämeni+ei+kuitenkaan+"läpätä"...+niin+mille?+
Minulla+on+lapset,+joita+rakastan+yli+kaiken+ja+olen+varmasti+heille+paras+äiti.+Ainoa+äiti+kun+olen+:)+En+koskaan+ole+ollut+mikään+pullantuoksuinen+hiekkalaatikon+reunalla+istuva+äiti,+joka+ihastelee+Emma-Juulian+kiharoita+kuorossa+muiden+äitien+kanssa.+Eikä+kaikki+vauvat+ole+automaattisesti+söpöjä+mielestäni.+
Tiedän+etten+ole+koskaan+mahtunut+tähän+myyttiseen+lokeroon,+jossa+kilpaa+ihastellaan+vauvoja+ja+eläimiä.+Joskus+jopa+mietin,+että+mikä+minussa+on+vikana+ja+olenko+tunne-elämältäni+jotenkin+poikkeava.+Onneksi+moiset+ajatukset+olen+selättänyt+:)+Minä+taisin+olla+se+"kummajainen",+joka+opetti+lapset+korjaamaan+tietokoneet,+ratkomaan+riidat+puhumalla+ja+näyttämään+tunteensa.+En+pidä+itseäni+jääkalikkana,+tunnen+ja+paljon.+Toki+autan+apua+tarvitsevaa,+mutta+en+koe+mitään+ylitsevuotavaa+hinkua+hoivata+kaikkia+ja+kaikkea+ja+miksi+edes+pitäisi?
19.06.2018 16:34
No+omalla+kohdalla+tuo+ei+toiminut+tai+sitten+vastasin+vain+väärin.+Jos+minulta+kysyttiin+kuulumisia,+niin+saatoin+kyllä+kertoa+päiväni+touhuista+tai+suunnitelmista.+Toki+typistetysti,+ketäpä+minun+kauppareissut+kiinnostaa+:)+Anyway,+tyyppien+viestit+vähenivät+ennenkuin+loppuivat.+Tulkitsin+sen+niin,+etten+tee+päivittäin+jotain+superhyper-mielenkiintoista+ja+olen+siis+tylsä+;)
06.06.2018 16:39
1 / 1