Miksi nainen vaadit kuvaa mieheltä

Kaikysyäsaa--

Kun itsestäsi et sitä halua lähettää?
Oletko pinnallinen nainen ja hylkäät kaikki rumat miehet heti kun saat kuvan?
Kuva kuvasta nainen sanoo mutta kuvaa ei näy sen jälkeen kun mies lähettänyt kuvan.

30

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvastin

      Nainen ei ole pitänyt kuvastasi, ja siksi on ollut enää turha jatkaa viestittelyä. Ei se ole pinnallisuutta, jos ei viehäty toisesta. Mutta tietysti pitäisi kohteliaasti asia ilmaista.

      • Pillujen--asiantuntija

        Nainen piti miestä rumana joten ei halua lähettää omaa kuvaa jotta mies näkisi että nainen on ruma eli samantasoinen.


    • Pinna

      Tuo pinnallisuusasia... Kun olen ehdottanut kuvien vaihtoa, on joku mies siitä suuttunut ja haukkunut pinnalliseksi. No eipä sitten keskustelu enää edennyt.

      • fhtghrtr

        Ruma mies sai siis dumpattua sinut ennen kuin sinä dumppasit hänet.


    • näin.se.menee

      Vaikka miehen kuva kelpaisi naiselle, ei se vielä riitä. Seuraavaksi kysyy mitä teet työksesi, ellet ole johtaja, saat kenkää.
      Se ei merkitse naisen mielestä mitään mitä nainen itse tekee työkseen koska miehen rahoillahan kuitenkin harrastetaan.

    • ahdistaa

      Pinnallisuudesta se kertoo jos kuva on ensimmäinen asia mikä on mielessä. Näinhän se naisilla usein on. Kuvia otetaan jatkuvasti, niiden kautta eletään. Kuva kertoo enemmän kuin sanat koskaan, kuvasta näkee heti kaiken, silmät on sielun peili. Tämä kaikki on pinnallista ajatusmössöä joka kertoo siitä että ihmiskunnan älykkyys on kääntynyt jyrkästi laskusuuntaan.

    • Hirvelä-yka

      Kertoo naisesta aika paljon, jos hylkää kuvan lähettämisen jälkeen. Kuvittelee olevansa itse täydellinen, pinnallinen, narsisti paskiainen.

      • ihmenaisia

        Vuosia vanhat kuvat naisten profiilissa kummastuttaa. Sitten saattaa olla mukana yksi ajantasalla oleva kuva jossa paljon vanhemman näköinen kuin muissa kuvissa. Miksi nuoruuskuvat siellä, ei kiinnosta nähdä niitä.
        Sitten on nämä luonnottomat silmät teekuppeina kuvat yläviistosta


    • Pillujen--asiantuntija

      Ensin kuva ja jos mies eiole top 10 miehen näköinen eli puku päällä niin naisen on turha enää jatkaa ja kuluttaa aikaa luuseir rumilukseen.

      • EiPukuja

        Hmm... no itse puolestani yleensä EN kiinnostu just niistä pukumiehistä. Ja olen korkeasti koulutettu, että ei ole kyse mistään herravihasta tms. Mutta tykkään vaan rennommasta ja vähän vaihtoehtoisemmasta. Minuun tekisi vaikutuksen vähän taiteellisen oloinen kaveri, kun itsekin sellainen olen. Just ne toimitusjohtajan oloiset pukumiehet ovat niitä, joista en kiinnostu. Liika asiallisuus ja jäykkyys ei sytytä.


      • Elias78

        Sä kiinnostut jännämiehistä. Onnea matkaan. Kuulut siihen toiseen kategoriaan. P###aa kaikki Suomi-akat. Vihani ja inhoni on suurta.


    • näinsenpitää

      Minä taas käännän asian toistepäin nykyään tuosta johtuen et pyydän eka kuvaa naiselta. ennen en omaa kuvaani lähetä. Jos nainen ei suostu siihen että eka lähettää niin asia jää siihen. Ei se ole sen vaikeampaa.

      Sen pitäisi mennä varmaan niin kuten mun nuoruudessa. Eka tavattiin chatissa, sitten vaihdettiin sähköpostiosoitteet ja kirjoiteltiin aikamme, sitten vaihdettiin numerot ja soiteltiin aikamme ja pidimme toisistamme tosi paljon ja vasta viimeisenä kun oli selvää että sovimme hyvin yhteen vaihdoimme kuvat ja tapasimme ja aloimme seurstelemaan.

      • ahdistaa

        Ennen oli mahdollista tuollainen fiksu toiminta. Nykyään kaikki on typerää, hätiköityä, pinnallista ja varmaan kohta sanojenkin käyttö lopetetaan kokonaan ja korvataan nekin emojeilla. Sitten tullaan jo takaisin luolamiesaikaan jolloin kirjoitustaitoa ei oltu keksitty. Näytetään toisillemme vain kuvia jostain älylaitteesta ja mölistään jotain älytöntä örinää.


      • "Sen pitäisi mennä varmaan niin kuten mun nuoruudessa. Eka tavattiin chatissa, sitten vaihdettiin sähköpostiosoitteet ja kirjoiteltiin aikamme, sitten vaihdettiin numerot ja soiteltiin aikamme ja pidimme toisistamme tosi paljon ja vasta viimeisenä kun oli selvää että sovimme hyvin yhteen vaihdoimme kuvat ja tapasimme ja aloimme seurstelemaan."

        Eli sun nuoruudessa (koska nuoruudessasi käytettiin jo sähköpostia, veikkaan että olet pari vuotta nuorempi kuin minä) käytitte ensin kauheasti aikaa tutustumiseen, ajatusten vaihtoon, kiinnostumiseen - ja sitten vaihdoitte viimeiseksi kuvat ja tapasitten ja sitten aloitte seurustelemaan siinä tapauksessa, jos kaiken muun kivan jälkeen vielä se ulkonäkökin miellytti ja livetapaamisessa synkkasi.

        Todellakaan en usko, että vaikka kirjoittelu sujui ja ajatukset osui yksiin, niin jos live-tapaamisessa ei enää tuntunutkaan luontevalta, että silti aloitte seurustella. Enkä myöskään usko, että jos kaiken sen kirjoittelun aikana olitte luoneet mielikuvan kivannäköisestä ja sympaattisen oloisesta tyypistä, niin jos kuvassa olikin herkän keijukaisen sijaan joku finninaamainen ja ylipainoinen murjottaja, tai ylipäänsä jos kuva sattui olemaan pettymys.

        Kyllä ihmiset ovat kuvia kyselleet jo 50-luvun kirjeenvaihtoilmoituksissa, että ei tuo mikään uusi juttu ole.

        Mutta sikäli olet oikeassa, että pelkkä ulkonäöllinen miellyttävyys ei tietenkään ole tae yhteensopivuudesta. Mutta tuskin sitä kukaan nykyisinkään olettaa. Ihmiset vaan tietävät, että vaikka ajatukset ja mielipiteet osuisivat yksiin, niin seksuaalista ja romanttista suhdetta ei synny, jos toista kohtaan ei tunne mitään seksuaalista ja romanttista. Ja joskus ulkonäöllinen epäsopivuus voi olla tämän esteenä. (Se ei silti tarkoita, että vain se yleisen standardin mukaan kaunein/komein kelpaisi, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja joskus joku on sitä "omaa tyyppiä", joskus taas ei - esim. jollekin toisen punkkarityyli on ehdoton ei, kun taas joku toinen voi kiinnostua.)


    • No tuon kysymyksen voi esittää myös miehille, tätä kun tapahtuu myös naisille. Ihan samalla tavalla niitä mykkäpakkeja jaetaan miestenkin toimesta 😊

    • 43-Sinkkumies

      On naisillakin huono itsetunto. Nuorena kirjoittelin naisen kanssa 3 vuotta ennen kun nähtiin ekan kerran. Nainen piti itseään rumana eikä se sitten ollutkaan.

    • Nykyään on niin helppoa ottaa kuva ja lähettää. Ennen etanapostilla tutustuessa ei kovinkaan usein saanut tuoretta kuvaa, ehkei kuvaa ollenkaan. Piti vaan lähteä katsomaan mitä vastassa on.

      • etanapostia.sitten.oli

        "Ennen etanapostilla tutustuessa ei kovinkaan usein saanut tuoretta kuvaa"

        Kuva oli matkalla niin kauan?


      • etanapostia.sitten.oli kirjoitti:

        "Ennen etanapostilla tutustuessa ei kovinkaan usein saanut tuoretta kuvaa"

        Kuva oli matkalla niin kauan?

        Silloin ei kai viitsitty käydä valokuvaamossa otattamassa tuoretta kuvaa, eli juuri sen hetkisestä lärvistä. Vaan saattoi laittaa jonkun lähivuosilta. :)

        Monestihan ihminen oli jo parissa vuodessa ihan eri näköiseksi muuttunut. Kun sitten tapasi ja näki naaman versus vanha valokuva. Nyt on kännykät ja kamerat, se käy hetkessä...


      • etanapostia.sitten.oli kirjoitti:

        "Ennen etanapostilla tutustuessa ei kovinkaan usein saanut tuoretta kuvaa"

        Kuva oli matkalla niin kauan?

        Oli muuten ihan hyvä läppä sulla. :D

        Hokasin.


    • Tämä-selvä

      Kuva on tärkeä ettei nainen mene treffeille ruman miehen kanssa.

      • Kyllä ruman kanssa voi treffeille mennä, muttei mielestään tyhmän miehen kanssa. Moni komeakin on osoittautunut varsin tyhmäksi. :)


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Komeat miehet on jännämiehiä väkivaltaisia ja naiset haluaa sellaisten kanssa treffeille.

    • Kurppa-nainen

      Kuvasta näkee onko mies komea vai ruma. En viitsi tuhlata aikaa rumiin miehiin.

    • Sinkkumies--

      Kyllä usei n nainen vaatii heti kuvaa ja sitten sanovat että lähetä uusi kuva vaikka olen lähettänyt uuden kuvan. Naiset todella vaikeita eivätkä sitten osaa puhua mitään eikä ne vastaa kysymyksiin. Naiset ei osaa puhua eikä kommunikoida. Kannattaa ensin opetella puhumaan

    • Miksiihmeessä

      Pinnallisuus. Jo ala-asteella tämä tyttö josta tuli super kaunis kaunotar, osottautui erittäin pinnalliseksi ihmiseksi. Häpesi rumia ja tavallisia ihmisiä. Niihin kuuluin minäkin. Olin hänen halveksunnan kohteena monen monituista kertaa. Harrastin juoksua jo silloin. Olin kova muutenkin urheilemaan . Sekös häntä myös huvitti. Vuodet vierivät. Koulut loppuivat. Olin vähän yli parikymppinen kun hän yllättäen, tuli hölkäten lenkkipolulla vastaan. Pysähtyi ja alkoi juttelemaan niitä näitä . Kyseli kouluaikoja jne. Kysyi myös lenkki kaveriksi koska halusi juosta tulevaisuudessa maratonin. Suostuin kaveriksi ja mentooriksi, koska olin vain niin utelias. Pari kertaa juostiin kimpassa kun kerran juoksu treenien päätteeksi päätin ,puiston reunalla olevalta kioskilta, hakea meille juotavat. Hän jäi odottamaan puiston penkille. Paikalle tuli yllättäen joitakin hänen ystäviään. Jo kaukaa huomasin hänen huolestuneet katseensa minua kohti. Huoli siitä huomaavatko hänen kaverinsa minut. He kaikki poistuivat paikalta. Jäin mehujen kanssa yksin enkä ole sen koommin hänestä kuullut. Vaikka tunsin hänet hyvin silti se sattui ja paljon.

      • Höh, tulipa tästä paha mieli. :(

        Sinä kuitenkin annoit hänelle tilaisuuden olla sun kaveri ja et kantanut kaunaa menneistä, olet siis mun mielestä fiksumpi ihminen kun tuo ihminen josta kerroit. tekee mieli sanoa, että hyvä että menikin...ei ole sun arvoinen kaveri. Ei selvästikään pysty olemaan ihminen ihmiselle, imago liitäjä.

        Hän liitelee omissa piireissään.


      • 687986i56u5yr

        Naisille oma napa on lähin napa eivätkä pysty käsittämään, tai ylipäätänsä välitä, miltä heidän "pienet" tekonsa voivat tuntua muissa.


    • SoliterniuM1977

      Mulle kävi kerran niin, että eräässä chatissa nainen pyysi kuvaa. Lähetin ja seuraava kommentti oli "hyi vittu". Ja nainen lähti.

      Ei paljoa itsetuntoa kohota tuollainen. Ymmärrän kyllä että hänestä olin ruma. Monta muuta tapausta on, jossa nainen on vaan lähtenyt tai sanonut tahdikkaammin "sori, et ole mun tyyppiä".

      Meidän miesten tai naistenkaan on turha jäkättää pinnallisuudesta. 100% varma, että jos omalle kohdalle tulisi kiva ja mukava kaunotar/komistus ja ruma niin valinta osuisi aina paremman näköiseen. Ulkonäkö ja viehättävyys ovat tärkeitä kriteerejä paria valitessa. Niin se vaan on.

    • Kaisanoasaa

      99 % suomi naisista on rumia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe