Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+hän+sanoi+heille:+"Hyvin+te+kumoatte+Jumalan+käskyn+noudattaaksenne+omaa+perinnäissääntöänne+(sunnuntai+pyhänä)+Mark.+7:9
Mutta+jos+tahdot+päästä+elämään+sisälle,+niin+pidä+käskyt.+Matt.+19:17
Yahushua,+juutalaisten+Kuningas,+elävän+Jumalan+Poika+sanoi:+"Pidä+käskyt"
22.01.2019 21:40
Aloitus+tarkoittaa+sitä,+että+kukaan+ei+voi+pelastua+ilman+Messiasta+lain+tekoja+tekemällä.+Mutta+se+EI+tarkoita,+että+laki+olisi+kumottu.
Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.
Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+
Matt.+5:17,18
Te+näette,+että+ihminen+tulee+vanhurskaaksi+teoista+eikä+ainoastaan+uskosta.+Jaak.+2:24
22.01.2019 10:03
Älä+missään+nimessä+uhraa+enää+koskaan+eläimiä.+Älä+hyvä+ihminen+ala+roiskimaan+verta.+Tästä+olen+sinua+välillä+varoitellut,+että+juuri+tämä+vaara+on+näissä+"messiaanisissa"+rabbeissa".+Usko+vain+se,+mitä+lukee+Hepr.+7-10+luvuissa.
21.01.2019 14:21
Löydänpä+hyvinkin.+Mutta+koska+vastaus+on+niin+ilmeisen+helppo+ja+annat+sen+kuvan,+että+itsekin+sen+jo+tiedät,+niin+etkö+voisi+itse+kertoa+sitä+tässä+kaikille?
Mitä+kummaa+oikeastaan+ajat+takaa+tällä+koko+Saulus+-+tapauksella?+Hän+teki+syntiä,+mutta+teki+myös+parannuksen.+Tee+sinäkin+Usko.Toivonen+kiireesti+parannus.
21.01.2019 08:22
:)+Tämähän+ei+todellakaan+ole+mikään+Whiten+huuto,+Matt.+25:6.+Tämä+on+globaali+huuto+ja+se+kuuluu+ihan+kaikille,+riippumatta+siitä+mihin+kirkkoon+kuuluu+tai+kuuluuko+mihinkään.+Itse+en+kuulu+mihinkään+uskonnolliseen+maanpäälliseen+yhteisöön.+Minä+kutsun+ihmisiä+tuohon+joukkoon,+joilla+on+öljyä+lampuissaan,+kun+Ylkä+tulee.+Morsiamen+pitää+rakastua+juutalaiseen+Yahushuaan.+Tulee+alkaa+opiskella+Pyhistä+Kirjoituksista+millainen+Hän+todella+on.+Morsiamen+pitää+valmistaa+itsensä+Yljälleen,+Ilm.+19:7.+Hän+tulee+pian.
Danielille+ilmoitettiin+2300+iltaa+ja+aamuaa.+Lisää+siihen+puoli+hetkeä.+Ole+valmis!+Kohta+mennään,+Ilm.+8:7=HUUTO+YÖSSÄ.
20.01.2019 10:46
Kysyt:+"Mistä+Sauluksen+piti+tehdä+parannusta,+hänhän+noudatti+lakia+tarkasti?+"
Sauluksen+piti+tehdä+parannusta+siitä,+että+hän+ei+aluksi+uskonut+Messiaaseen.+Hänen+käsityksensä+pohjautui+puhtaasti+Tooraan,+jossa+ei+Messiasta+ole,+paitsi+profetioissa,+joista+hän+ei+Messiastaan+tunnistanut.+Siksi+Saulus+pystyi+sanomaan+olleensa+lakiin+nähden+nuhteeton.+Ennen+Messiaan+tuloa+Israel+ei+tiennyt+Messiastaan+mitään.+Profetiatkin+valuivat+usein+hukkaan.+He+tunsivat+vain+Isän+Jumalan,+Yahuan.+
Jos+joku+pilkkasi+tätä+Jumalaa,+sellaista+rangaistiin+kuolemalla,+3.+Moos.+24:16.+Messias,+Yahushua+teki+itsensä+Isän+Jumalan+vertaiseksi,+ja+siksi+hänetkin+haluttiin+monesti+tappaa,+Joh.+10:33.+
Nyt+kuitenkin+oli+Jerusalemiin+syntynyt+puhdas+alkuseurakunta,+joka+halusi+seurata+Yahushuaa.+He+huusivat+Hänen+Nimeään+avukseen,+Ap.t.+9:14,+21.+Tämä+katsottiin+papiston+piirissä+Jumalan+pilkaksi.+Saulus+osallistui+alkuseurakunnan+vainoon+ja+näin+hän+samalla+vainosi+Yahushuaa.+Tästä+Sauluksen+tuli+tehdä+parannus.
20.01.2019 10:09
Sanot:+"Nyt+on+teidän+jumalalle+sapatti+.+.+."+?+!+?+(paljastit+paljon+itsestäsi)
No+milloin+sitten+on+teidän+jumalanne+"sapatti"?+Onks+sunnuntaina?+Auringon+jumalan+päivänä.
19.01.2019 16:07
No+moro,+moro.+Kiva+"nähdä"+sinuakin+täällä+:)+Minäkin+syön+paljonkin+liharuokaa.+Ainoastaan+sianlihan+jätän+väliin.+Olutta+juon+myös+ja+pidän+siitä.+Pyhissä+Kirjoituksissa+ei+missään+ole+kielletty+nauttimasta+olutta.+Päinvastoin,+siihen+jopa+kehoitetaan,+5.+Moos.+14:26.
Olen+täällä+varoittamassa+teitä.+Teen+tämän+kaiken+rakkaudesta+teitä+kohtaan.+Jokainen+sielu+on+Yahushualle+yhtä+arvokas.+Tiedän,+että+näitä+ketjuja+lukee+monet+muutkin,+jotka+eivät+itse+kirjoita.+Jospa+jakamani+Totuus+heistä+sitten+jonkun+tavoittaisi.+Se,+että+sanon+usein+suoraan+ja+topakasti,+ei+ole+tarkoitettu+teitä+kiusaamaan.+Tarkoitus+on+herättää,+kun+vielä+on+hetki+aikaa+ennen+keskiyötä,+jolloin+se+HUUTO+KUULUU!
Tuomiot+jakaa+vain+Jumala.+Tässä+Advis+on+aivan+oikeassa.+Näinhän+minäkin+ja+Luukas+juuri+kirjoitti:+"Minä+sanon+teille:+hän+toimittaa+heille+oikeuden+pian.+Kuitenkin,+kun+Ihmisen+Poika+tulee,+löytäneekö+hän+uskoa+maan+päältä?"+Mutta+kautta+aikain,+kun+Herran+sanansaattajat+Pyhissä+Kirjoituksissa+ovat+varoittaneet+kansaa,+sitä+on+pidetty+kettuiluna.+Ja+aina,+kun+he+ovat+nuhdelleet+kansaa+synnissä+elämisestä,+heidän+kimppuunsa+on+hyökätty.+Se+on+Herran+palvelijain+osa+tässä+maailmassa.
Siunausta+sinulle+"Adventisiti"++:)
19.01.2019 11:55
En+ole+adventisti.+Edustan+vain+juutalaisten+Kuningasta+Yahushuaa+Messiasta.+Sapatti+on+Hänen+jo+luomisessa+asetamansa+käsky.+Mikä+tahansa+katumaton+synti,+johtaa+kadotukseen,+ei+yksin+sapatin+rikkominen.+Tehkää+siis+parannus+kiireesti!+Aika+käy+vähiin!
Yahushuan+ristin+työ+pelastaa,+silloin,+jos+anot+Häneltä+armoa+ja+kadut.+Ei+muuten.
Tee+siis+parannus+ja+kadu!
19.01.2019 11:03
Tuokin,+mitä+sanot,+pitää+paikkaansa.+Ymmärrän+sen+Hengessä,+että+Yahushua+kertoi+kansalle,+mitä+laki+alun+perin+tarkoitti.+Tosin+tuota+naisen+himoitenkatsomis+-kieltoa+ei+ole+mainittu+vanhemmissa+Kirjoituksissa.+Eikä+ole+mainittu+muitakaan+lakeja,+joita+Yahushua+tarkensi+Matt.+5.+luvussa+:)+Esim:
1.)+Erokirjan+anto++-->+5:31
2.)+Vannominen+++++-->+5:33
3.)+Silmä+silmästä++-->+5:38,+Tähän+annetaan+ohjeet+Sananlaskuissa+olla+kostamatta,+Sn.+20:22,+24:29,+mutta+lakikirjoihinhan+Sananlaskut+eivät+kuuluneet+tuohon+aikaan.
4.)+Rakasta+lähimmäistäsi,+vihaa+vihollistasi++-->+Tämä+taitaa+olla+ainoa+kohta,+johon+löytyy+suora+teksti+Toorasta,+2.+Moos.+23:4-5
Hyvää+Sapattia+:)
19.01.2019 10:36
Kieltääkö+"tämä.on.totuus"+Pojan+Yahushuan+Messiaan+Jumaluuden?!+Vai+mitä+tällä+tarkoitat?+Jos+kieltää,+niin+missä?
18.01.2019 17:19
Yahushua+tuli+jopa+kiristämään+lakia,+ei+poistamaan+sitä.+Mooseksen+kautta+annettiin+käsky:+"Älä+tee+huorin".+-->+Yahushua+sanoi:+"Jokainen,+joka+katsoo+naista+himoiten+häntä,+on+jo+sydämessään+tehnyt+huorin+hänen+kanssansa."
Että+semmosta+.+.+.
18.01.2019 16:44
Voisit+kyllä+ihan+rohkeasti+kirjoittaa+minulle+suoraan+mitä+viestiä+tarkoitat.
18.01.2019 16:30
Sori,+kirjoitin+epätarkasti.+Asaselin+pukki+ei+kuvaa+saatanaa,+vaan+tuo+pukki+lähetettiin+Asaselille+erämaahan.+Azazel+kuvaa+saatanaa+tai+on+saatana.+Katso+wikipediasta+"Azazel".+Toimiiko+nyt+logiikka+paremmin?
Joo,+en+minäkään+usko+tuohon+adventistiseen+tutkivantuomion+oppiin,+että+nyt+olisi+jo+menossa+taivaallinen+YomKippur.+Mutta+sen+uskon,+että+kun+pyydämme+syntiämme+anteeksi,+saamme+ne+heti+anteeksi,+ja+synti+siirtyy+Taivaan+temppelin+kaikkein+pyhimpään.+Sieltä+se+puhdistetaan+vasta+vähän+ennen+Yahushuan+toista+näkyvää+paluuta+maan+päälle.+Vuotuinen+YomKippur+on+tästä+vertauskuvaa.+Siksi+pyhitän+sen+joka+vuosi.+Tunnet+varmaan+sen+symboliikan.+Ristin+Sovitus+riittää.+Ilman+sitä+meillä+ei+olisi+mitään+anteeksi+antoa.+Uhri+annettiin+jo+Golgatalla.
Ehkä+minun+ei+kannata+alkaa+pänttäämään+mitää+harha+oppeja+(tutkivan+tuomin+oppi).+Tunnen+sen+suurin+piirtein+ja+se+riittäköön+ja+en+allekirjoita+sitä.+Kuten+olen+monesti+sinulle+sanonut;+tutkin+ihan+itse+Raamattua.
18.01.2019 16:16
Todella+hyvin+kirjoitatte+ja+lainaatte+Pyhiä+Kirjoituksia+sinä+ja+"jumala-kanssamme".
Minun+ei+tällä+kertaa+tarvitse+lisätä+tai+ottaa+pois+mitään.+Siunausta.
18.01.2019 12:28
Jos+poistat+sapatti+käskyn+sinua+ei+ole+oksastettu+mihinkään.+Olet+yhä+villin+metsä+öljypuun+oksa+!
18.01.2019 12:07
Mitäs+ihmeen+nälvimistä+tässä+viestissäni+oli:+
Pelastuksen+vie+mikä+tahansa+katumaton+synti,+vaikka+se+sapatin+rikkominen.
Kolminaisuuteen+uskominen+ei+pienennä+armon+merkitystä.+Kumpi+on+mielestäsi+suurempi+uhri,+Jumala+vai+ihminen+Golgatan+ristillä?
On+vain+yksi+Jumala,+mutta+muista,+että:
"Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.
Ja+juutalaiset+poimivat+taas+kiviä,+kivittääkseen+hänet.+"+Joh.+10:30,+aramea
Ei+pätkän+vertaa+nälvimistä,+mutta+kun+nyt+olet+kuumeessa+parantele+rauhassa+itsesi.
18.01.2019 10:24
Et+vastannut+kysymykseen.
18.01.2019 10:15
Tämä+mainitsemasi+oinas,+Asaselin+pukki,+kuvaa+kyllä+saatanaa.+Hän+ei+anna+syntejämme+anteeksi,+ei,+ei.+Mutta+hänelle+ei+anneta+anteeksi+ja+maailman+lopussa+hänen+päälleen+sälytetään+koko+maailman+syntikuorma,+ja+saatana+kantaa+niitä+1000+vuotta+erämaassa,+jonka+jälkeen+hänet+lopullisesti+tuhotaan+helvetissä.
On+tämä+raanatullista,+koska+symboliikka+löytyy+VT.
18.01.2019 10:12
Vastaisitko.+Kumpi+on+suurempi+UHRI,+Jumala+vai+ihminen???
Aina+kun+pistän+pahan+no_+häh+vaikenee+kuin+muuri.
18.01.2019 08:55
10 / 34