Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+joo,+kyllä+ne+kirkot+ovat+saastuneet+jo+kauan+sitten+ihan+ilman+ateistejakin.
22.12.2018 19:44
Onko+Markku+Grahn+helluntailainen?+Missä+srk+vaikuttaa?
22.12.2018 19:35
Päin+vastoin+Jari,+päin+vastoin.+Koko+luopio+kristillisyys+adventtikirkko+mukaan+lukien+on+lyönyt+kättä+katolisen+äitiporton+ja+pakanuuden+kanssa+ja+ovat+näin+tehneet+kompromissin+saatanan+kanssa+viettämällä+joulua!+Vieläpä+kuusi+pitää+raahata+alttarille+monessa+adventtikirkossa,+koska+Ellen+White+käskee+näin+tekemään+kirjassaan+Kodin+Ihanteita+s.+454-456.+TÄMÄ+ON+TOTUUS
22.12.2018 14:34
Monet+uskovat,+että+Pojan+Nimi+olisi+Yeshua+tai+Jehoshua+ja+Isä+olisi+Jehova.+Nyky+heprean+kieliopin+mukaan+tämä+onkin+perusteltua,+mutta+ה+Heh+-kirjain+ilman+vokaalimerkintöjä+voi+tuottaa+myös+"ah"+-äänteen.+Täten+Pojan+Nimi+voidaan+lausua+myös+Yahushua+ja+Isän+Yahuah.+Nämä+ovat+muinaisheprealaisia+oikeita+lausuntoja.+
Rabbit+muuttivat+Jumalan+nimen+jeh+ja+jes+-alkuiseksi,+lisäilemällä+vokaalimerkintöjä.+Ei+muuta+kuin+sitten+itse+jokainen+tutkimaan+lisää.+Alla+olevasta+linkistä+on+hyvä+aloittaa,+jos+olet+asiasta+kiinnostunut+ja+englantia+osaat+:)
http://www.eliyah.com/yahushua.html
22.12.2018 14:27
Todella+huonosti+käypi.
22.12.2018 14:14
Siunausta+vaan+kaikille.+Haluan+kuitenkin+esittää+vakavan+kysymyksen:
Minkähän+jumalan+juhla+se+nyt+25.12+oikeen+on?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/12/23/joulun-pimea-menneisyys
22.12.2018 14:02
Niin,+ja+pakko+onkin+kertoa+yksin+Yahushuasta,+kun+en+löydä+sellaista+srk.,+jonka+arvoihin+ja+opetuksiin+voisin+yhtyä.+Pari-kolme+ystävää+minulla+on,+joiden+kanssa+rukoilen+joskus.+Muuten+on+hengellisesti+aika+yksinäistä.+Tosin+täällä+oppii+paljon+enemmän+nyt+yksin+ollessa,+kun+opettajani+on+Täydellinen+Yahushua,+juutalaisten+Kuningas,+eikä+mikään+pastori.
22.12.2018 13:29
Se,+että+eläinuhrit+on+ikuisiksi+ajoiksi+kumottu,+on+hyvin+selvää+Hepr.+7-10+lukujen+mukaan.+Lisäksi+vapaamuur.+ja+paavin+tavoitteena+on+aina+ollut+saada+Jerusalem+ja+sen+temppeli+itselleen.+Siksi+tiedän,+että+kolmas+temppeli+tulee+olemaan+kaikessa+verisyydessään+satanismia+pahimmillaan.+Toraistit+(sanan+negat.+merkityksessä)+yhtyvät+tuohon+iljettävyyteen.
22.12.2018 12:58
Tai+sitten+hän+on+saanut+Jumalalta+henkilökohtaista+opetusta.+Se+nyt+on+todennäköisempää+:)
22.12.2018 11:49
Aivan,+tuo+on+totta+mitä+sanot.+Kaikki+on+hävitetty.+Temppelin+väliverhokin+repesi+Yahushuan+kuollessa.+Kaikilla+on+nyt+vapaa+pääsy+kaikkeinpyhimpään.+Temppelipalvelus+loppui+kokonaisuudessaan.+Ei+siis+ole+mitään+väliä+sillä,+missä+kohden+temppeli+ennen+sijaitsi.+Ei+siis+ole+mitään+väliä+sillä,+onko+tuo+muurin+pätkä+temppelin+muuria+vai+ei.+++:)
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Vaimo,+usko+minua!+Tulee+aika,+jolloin+ette+rukoile+Isää+tällä+vuorella+ettekä+Jerusalemissa.++Joh.+4:21
22.12.2018 11:40
Ja+myös+te;+rakentukaa,+kuin+elävät+kivet,+ja+te+olette+hengellinen+temppeli,+ja+pyhiä+pappeja.+Uhratkaa+hengellisiä+uhreja,+jotka+otetaan+vastaan+Jumalan+edessä,+Messias+Yahushuan+kautta.+1.+Piet.+2:5
Jesaja+ja+Hes.+on+profetaalista,+symbolista+kieltä,+jota+et+voi+lukea+kirjaimessa.+Tarvitsen+Hengen,+joka+tekee+eläväksi+ja+näyttää+sinulle,+että+me+Uuden+Liiton+uskovat+olemme:
1.+eläviä+kiviä+eli+temppeli
2.+pappeja+kaikki+uskovat
3.+että+me+nyt+uhraamme+hengellisiä+uhreja.
Näin+opettaa+Sana,+eli+kun+luciferistit+aloittavat+eläinuhrinsa+Jerusalemin+temppelissä,+loppu+on+lähellä.
22.12.2018 11:26
Kiitos+:)+ja+pelkäänpä,+että+olet+tuossa+kaikessa+oikeassa.+Mutta+eikö+juuri+siksi+ole+tärkeää,+että+olen+täällä+paljastamassa+K.n:n+valheet?+Ja+ei+minunkaan+vieter+veny+loputtommiin,+kuten+Antti+Rokka+sanoi.+Minulle+on+koko+ajan+selvinnyt+enemmän+ja+enemmän,+mikä+tämä+K.n+on+miehiään.+Olenhan+viiltävän+analyysini+antanut+jo.
Mutta+sinä+olet+mysteeri.+Sinä+niin+kuin+olet+hyvän+puolella,+mutta+et+uskossa.+Seilailet+täällä+maailman+meriä.+Asiaa+tulee,+enimmäkseen+oikeaa,+mutta+välillä+yrität+sivaltaa+uskovaa.+Onko+lapsuudesta+jäänyt+joku+trauma?+Karista+se+jehovalaisuus,+jos+sitä+oli,+kaikki+pois+niskastasi+ja+kaikki+uskonnot.+Olen+paljon+sinua+ohjeistanut.+En+jaksa+kohta+enää.+Mistä+kiikastaa?
21.12.2018 13:31
Mitä+tekemistä+tuolla+on+minkään+kanssa?+Puoli+kilometriä+sinne+tänne.
21.12.2018 13:12
Taivaskotia.+Ihan+kuin+et+olisi+ymmärtänyt.+Tunnen+sinua+jo.+On+aika+ottaa+vakavasti+tämä+todellinen+tuleva+kotimme.+
Kristitty.+net+se+jaksaa+jatkaa+tuosta+Uriah+Heepista.+Taisi+mennä+hänellä+ihon+alle+tämä+hevi+-teemamme,+jota+olemme+käsitelleet.+Uriah+Heep+on+saatanallista+mitä+saatanallista.+Ei+siitä+mihinkä+nyt+pääse.+Googleen+vaan+kuva+haulla,+jos+joku+vielä+epäilee.
21.12.2018 13:06
Tarkkana,+tarkkana.+Matt.+7:21-23+ei+sano,+että+nämä+Herra,+Herra+-hokijat+olisivat+turvautuneet+Yahushuan+(Jeesus+hepreaksi)+armoon.+He+vain+kuvitelivat+niin.
21.12.2018 10:23
Ei+mennyt+nyt+ihan+putkeen+sinulla+tämä+keskustelu+näiden+pitikin.arvata,+vihdoin+ja+vastaa+jo+-nimimerkkien+kanssa.+Miksi+et+vastannut+yksinkertaisesti,+että+Matt.+7:21-23+ihmiset+eivät+olleet+oikeasti+koko+sydämisesti+turvautuneet+armoon.+Tai+eivät+olleet+tehneet+sitä+ollenkaan,+koska+polkevat+esim.+sapatin?
Pelastus+on+yksin+armosta,+mutta+tuota+armoa+pitää+anoa+itkien+polvillaan+tosissaan!+Sapatin+kieltäjät+eivät+tätä+tee+!
21.12.2018 10:16
Ja+minä+varoitan+sinua+myös+Kristitty.netistä.+Kaikki+ei+ole+hänessä+nyt+kohdallaan.+Varoitan.+Lue+näitä+keskusteluja,+niin+tiedät+mitä+tarkoitan.
21.12.2018 09:58
Minä+en+katso+mitään+sormien+läpi.+Minulla+on+tapana+sanoa+synti+synniksi,+kuten+olet+varmasti+havainnut.+Sanon+myös+mikä+on+oikein+ja+kehun.+En+ole+puolueellinen.+Sitä+vastoin+olen+pitkämielinen+kaikkia+kohtaan.+En+tuomitse+ketään.+Tuomari+saapuu+kyllä+pian.+Haluan+uskoa+ihmisestä+hyvää.+Haluan+antaa+mahdollisuuden.+Eikö+K.n+ole+ansainnut+mielestäsi+mahdollisuutta+kuulla+totuutta+kuten+sinäkin?+
Kyllä+minulla+kilkattaa+hälytyskellot+aivan+punaista+K.n:n+kohdalla.+Oikeen+pahaa+tekee,+mutta+oikeuttaako+tämä+hylkäämään+hänet+Jumalan+armon+ulkopuolelle?+Ei+suinkaan,+vaan+pitää+antaa+mahdollisuus+katua.+Olen+täällä+tuota+armoa+ja+totuutta+parhaan+kykyni+mukaan+välittämässä.+Ai+"paijailen"+Kristitty.nettiä.+Öhöm+.+.+.tuota,+tätä+meidän+tulee+kysyä+nyt+häneltä+itseltään.+No+niin+K.n.+Olenko+minä+paijaillut+sinua?
Ja+sinä+Kere,+kummalla+meillä,+minulla+vai+K.n+,+on+vääristävät+putkinäkölasit+päässä?+Vai+kenties+mielestäsi+molemmilla?+Sanopa+nyt+mitä+minä+vääristelen?+Eikö+minulla+ole+kaikki+rakkaudellista,+hyvää,+vastaan+otettavaa+ja+oikeaa?+Vertaa+mielesäsi+minua+ja+K.n.+Pitäisi+näkyä+VALTAVA+ero!
21.12.2018 09:26
Kyllähän+Seppo+Kohvakka+hyvin+laulaa,+mutta+minua+ei+nyt+valitettavasti+vakuuta,+että+sinä+kuuntelisit+tuon+tyyppistä+musiikkia.+Jos+kuuntelisit+ja+ihannoisit+Sepon+musiikkia,+silloin+Facebook+sivuillasi+olisit+mainostanut+häntä.+Silloin+et+olisi+edes+tiennyt+verrata+kereä+FFDP:n+biisiin.+Valitan,+mitä+sydämesi+on+täynnä+siitä+suusi+puhuu.
Luuk.+6:45+
Hyvä+ihminen+tuo+sydämensä+hyvän+runsaudesta+esiin+hyvää,+ja+paha+tuo+pahastansa+esiin+pahaa;+sillä+sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu.
21.12.2018 08:54
Five+Finger+Death+Punch+!+?+!+Töttöröö+!+Mitä+minä+vielä+sanoisin?+Onko+tämä+musiikki+Jumalasta?+Kyllä+minulle+kokoajan+valkenee+lisää+mitkä+jumalat+sinua+nyt+kahlitsee,+ja+pahasti.+Todella+pahasti.+No+niin+annas+tulla+kaikki+saasta+nyt+sitten+mitä+kuuntelet,+vaikka+s-postilla.+Kyllä+minä+kestän.+Mulla+on+eräs+hyvä+kaveri,+jonka+sain+kastaa+viime+kesänä,+mutta+hänkin+on+vielä+saatanallisen+hevin+kahleissa.+Tämä+kuuntelee+Slayeria+ja+Ghostia.+Onks+tuttuja?
Non+nih,+nyt+sinä.+Mitäs+me+nyt+tehdään+tuolle+sinun+musiikillesi.+Minulla+ne+lensi+ajat+sitten+roskapönttöön.+Nuo+levyt+on+vaan+tuhottava+yksinkertaisesti.+Muuten+Pyhä+Henki+ei+voi+asua+sinussa+koskaan.+Ei,+ei+Hän+voi+asua+samassa+huoneessa+pahojen+henkien+kanssa.+Olen+käytettävissä.+Olen+apunasi,+jos+haluat+lähteä+vapautumisen+tielle.
20.12.2018 18:28
20 / 34