Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

25

1. Kävin+katsomassa+puolalaisen+TV+-kanavan+videon+marsseista.++Aka+erilainen+tapahtumien+kulku+kuin+aloituksen+kirjoituksessa+annetaan+ymmärtää.Kirkon+järjestämä+marssi+sujui+ihan+ongelmitta.++Ei+tainut+olla+ainuttakaan+poliisia+valvomassa+marssia.
  2. "Minä+olen+huolissani+Suomen+fundamentalisteista.+Ihan+kuin+ulkomaan+mahdolliset+rikoksentekijät+eivät+riittäisi!"Älä+murehdi+ulkomaiden+rikoksentekijöistä.++Menee+vain+yöunet.+Ulkomailla+rikoksia+tehdään+tosi+paljon.+Miljoonia+päivittäin.+Suomessa+fundamentalisteja+on+todennäköisesti+pieni+määrä,+eikä+heidän+tekemien+rikosten+määräkään+näin+ollen+kovin+korkea+ole,++edes+kuukausitasolla.++Toki+jokainen+rikollinenteko+on+tuomittavaa.+Joka+tapauksessa++Suomessa+rikoksia+tekee+pääasiassa+muut+henkilöt+kuin+fundamentalistit.++"Suomen+omat+kiihkouskikset+näyttävät+siirtyneen+sananvapauden+vastustamiseen+ja+aggressiiviseen+väärän+tiedon+syöttämiseen.+"Olen+huomannut+saman+ilmiön+sananvapauden+rajoittamisesta+ja+väärän+tiedon+levittämisestä.+Minunkin+viestejä+on+täällä+poistettu+useita,+eikä+ainoastaan+täällä,++vaan+esimerkiksi+kun+olen+kommentoinut++iltapäivälehdistössä+kirjoitukseni+jäävät+usein++julkaisematta.+Valhemedia+on+usein+mainittu+väärän+tiedon+levittäjänä.+Myös+minusta+uskovana+henkilönä+levitetään+usein+väärää+tietoa+mediassa,+myös+täällä,+ja+annetaan+totuuden+vastainen+käsitys+uskovista++henkilöistä,+siis+myös+minusta."Mikä+neuvoksi?+Kuka+auttaa?"Toden+totta+hyvät+neuvot+ovat+tarpeen.+Maailmanlaajuinen+hengellinen+ja+moraalinen+herääminen+olisi+hyvä+ratkaisu+esimerkiksi+rikosten+tekemisen+vähentämiseksi.+Ihmisten+omat+keinot+eivät+näy+auttavan,+vaikka+meillä+on+esimerkiksi+poliisi,+oikeuslaitos+ja+jopa+kansainvälinen+rikostuomioistuin.+Rikoksia+tehdään+tästä++huolimatta.
  3. Hurskaana+Kristuksen+Soturina+vastaan+seuraavasti:Pitäisikö+heidät+kaikki+laittaa+pakkoeheytykseen?Tuskin+toimi.+Vapaaehtoisuus+on+parempi+vaihtoehto.+Edes+alkoholistitkaan+eivät+aina++eheydy+pakkohoidolla.+Koota+leiriin+ja+manipuloida+uskonnollisesti?Leirit+ja+manipulointi+ei+toimi.+Neuvostoliiton+työleirit+esimerkkinäKieltää+seksin+harrastaminen?+Tuskin+onnistuu.+Kiellon+valvominen+käytännössä+mahdotonta.Julistaa+kirkonkiroukseen?+Ei+mitään+hyötyä.Karkottaa+maasta?+Tämä+luonnolisesti+vähentäisi+homojen+määrä+Suomessa.Laittaa+vankilaan?+Ei+vähennä+homojen+määrää.+Saattaa+jopa+lisätä.+Siksi+ei+hyvä+ratkaisu.Jos+on+väärässä+ammatissa,+pakottaa+eroamaan?+Väärässä+ammatissa+oleminen+ja+siitä+eroaminen+päteen+kaikkiin+ihmisiin.+Miksi+ei+siis+myös+homoihin.+Tasa-arvostahan+on+ollut+paljon+puhetta.Pakottaa+avioitumaan+heterosuhteeseen?+En+suosittele.+Suhde+ei+olisi+kummallekkaan+osapuolelle+hyvä.Estää+sukupuolen+vaihdokset?+Valtiovallan+ei+pistäisi+olla+tukemassa+moisia+vaihdoksia.+++Pakottaa+"takaisin+kaappiin"?+Kaappiin+ei+tarvitse+kenenkään+mennä.,+mutta+ehkä+homottajien+olisi+hyvä+arvostaa+myös+muiden+mielipidettä+siinä+määrin+etteivät+pakota+erimieltä+olevia+kaappiin+tai+piilottamaan+mielipidettään.Kieltää+Setan+toiminta+lailla?+Ehkä+Setan+poliittiset+kytköset+olisi+hyvä+selvittää.+Eli+kuinka+paljon+Seta+vaikuttaa+politiikkaan+eduskunnassa.+Kieltää+ei+tarvitse.Sanokaa+nyt+suoraan,+MIKÄ+teille+riittäisi,+te+Suomen+Pelastajat?+Nyt+on+oiva+tilaisuus.+Miten+Suomen+seksuaalisten+vähemmistöjen+asema+pitäisi+järjestää,+että+olisitte+tyytyväisiä?+Suomen+Pelastaja+tosi+hieno+titteli.+Yksi+ongelma+on+jatkuva+seksuaalisten+vähemmistöjen+asemasta+puhuminen,+tietynlainen+pakkosyöttö.+Ehkä+ajatuksena+on+uuvuttaa+kansa+.+Aiheesta+voisi+pitää+muutaman+vuoden+tauon,+ehkä+ensi+vuosikymmenen+mittaisen+tauon.+Tästä+voitaisiin+aloittaa+seksuaalisten+vähemmistöjen+aseman+järjestäminen.+Itse+en+usko,+että+Suomessa+alettaisiin+ottamaan+"takapakkia"+nykyisestä+seksuaalisten+vähemmistöjen+aseman+kehistyssuunnasta,+vaan+yhteiskunta/yhteiskunnat+kehittyvät+Raamatussa+ennustettuun+suuntaan,+tietysti+muutoinkin+kuin+vain+seksuaalisten+vähemmistöjen+aseman+järjestämisessä.Tässä+vastaukseni.+Kiitos.
  4. "Jumalan+iankaikkinen+valinta+sitä+vastoin+ei+tarkoita+vain+sitä,+että+Jumala+ennalta+näkee+ja+tietää+valittujen+pelastuksen,+vaan+valinta+on+pelastumisemme+syy"Raamatun+mukaan+pelastumisemme+syy+on+joku+muu+kuin+ennnakolta+tehty+valinta:+"Usko+Herran+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut".++Pelastusta+ei+ole+rajattu+"valittuihin",+vaan+niihin+jotka+uskovat.Ja+Jumalan+tahto+on+myös+se,+että+kaikki+pelastuisivat:"Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.""Sillä+minun+Isäni+tahto+on+se,+että+jokaisella,+joka+näkee+Pojan+ja+uskoo+häneen,+on+iankaikkinen+elämä;+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä""Noita+tietämättömyyden+aikoja+Jumala+on+kärsinyt,+mutta+nyt+hän+tekee+tiettäväksi,+että+kaikkien+ihmisten+kaikkialla+on+tehtävä+parannus.+""Sillä+se+on+hyvää+ja+otollista+Jumalalle,+meidän+vapahtajallemme,+joka+tahtoo,+että+kaikki+ihmiset+pelastuisivat+ja+tulisivat+tuntemaan+totuuden."Jeesuksen+vertaus+Matt.+22:2-14,+ei+tarkoita+ennalta+valintaa.+22:11-12:"Mutta+kun+kuningas+meni+katsomaan+pöytävieraita,+näki+hän+siellä+miehen,+joka+ei+ollut+puettu+häävaatteisiin.Ja+hän+sanoi+hänelle:+'Ystävä,+kuinka+sinä+olet+tullut+tänne+sisälle,+vaikka+sinulla+ei+ole+häävaatteita?'+"Häävaate+ei+tarkoita+etukäteen+tehtyä+Jumalan+valintaa.Häävaate+=++pyhien+vanhurskaus/vanhurskaat+teot.++Ilm+19:8.