Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ruumisjasielu
profiilit
ruumisjasielu
ruumisjasielu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+niin+se+vain+on.+Jos+kummallakin+puolella+rajaa+on+ospuilleen+sama+määrä+trtuntoja+suhteessa+väkilukuun+niin+sulku+on++sama+kuin+kaksi+tippuria+sairastavaa+ihmistä+naisi+kondomeilla.
09.04.2020 20:22
Huono+idea.+Laskettelukeskukset+suljetaan+nyt+joka+tapauksessa,+joten+eivät++Etelä-Suomen+ihmiset+sinne+enää+ryysää.+Mökeillään+ihmiset+taas++ovat+perheittäin+ja+keskenään+-+eli+siellä+eivät+tartunnat+leviä+eikä+niitä+saada.+Jos+maan+sisäisiä+liikkumisrajoituksia+tehdään+mitää+mökkimatkat+sallia+sillä+edellytyksellä+että+ruoka+tuodaan+kotipaikkakunnalta+ja+pysähdytään+vain+tankkaamaan.+Tämä+edesauttaisi+koronan+nujertamista.
21.03.2020 06:52
Täydellistä+hysteriaa+syyllistää+matkustajia.+Mä+tulin+tiistaina+Gomeralta+ja+Kanarialla+on+paljon+vähemmän+koronaa+kuin+Helsingissä.+Kiinan+pahimmalla+epidemia-alueella+sairastui+joka+tuhas+asukas.+Vähän+suhteellisuudentajua!+Tietenkään+en+toivo+että+Suomeen+tulisi+Pohjois-Italian+kaltainen+tilanne,+Italia+sulki+ekoina+maina+lennot+Kiinasta,+mutta+eipä+auttanut.+Ei+tätä+tautia+matkailurajoituksilla+torpata.+Vähän+sama+juttu+kuin+että+jos+kummallakin+on+tippuri+niin+aika+vähän+hyötyä+on+kondomista,
13.03.2020 16:22
Ovat+aloittajan+ajatukset+ja+tunteet+toki+inhimillisiä,+mutta+eivät+kovin+kypsiä+eivätkä+aikuisia.+Kyllä+minä+hänen+miehenään+ahdistuisin+siitä+jos+minun+pitäisi+luopua+ystävyydestä+ja+jos+minua+epäiltäisiin+syyttä+suotta.+Siksihän+hän+valehtelee+että+rehellisyys+johtaa+ongelmiin.++Miehen+ja+naisen+välinen+ystävyys+on+luonnollinen+juttu,+välillä+exänkin+kanssa.
21.01.2020 13:04
Ottakaapa+minut+tuohon,+olen+59+v,+mukava+ja+hyvinvarustettu,+Uudeltamaalta.
27.12.2019 15:56
Älä+välitä+noista+ääliöistä+jotka+mitätöi+sua+täälläkin.+Hanki+miesystävä+jonka+itsetunto+on+niin+hyvä,+että+hänen+ei+tarvitse+painaa+muita+alas.
15.11.2019 13:02
1 / 1