Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Väärä+teko+on+väärin,+teki+sen+mies+tai+nainen.+Oikeudenmukaisuus+pitäisi+olla+kaikissa+asioissa,+eikä+katsoa+tekikö+sen+mies+vai+nainen.
  2. Kun+minä+luin,+niin+minun+mielestäni+sinun+kirjoituksesi+puhkui+vihaa.+Jos+haistattelee+toisille,+niin+mitä+sen.+Ystävällisiä+sanojako.Minä+koin+sinun+kirjoituksesi+vihan+vallassa+kirjoitetuksi.+Minä+en+ole+tottunut+tuollaiseen.+En+voinut+edes+lukea+kaikkea,+kun+minulle+tuli+paha+mieli.+Eikö+olisi+parempi+keskustella+rauhallisesti+eikä+painaa+päälle+kuin+yleinen+syyttäjä."Aloitatteko+te+jopa+saalemeissannekin+jumalanne+palvonnan+kertomalla+lavalta+ensin+jonkun+"kippokastetun+Putleri"-vitsin?+"Ja+koko+kansa+naurakoon+ja+sanokoon:+"Aamen!+Hälellyjjää!"+Hehhehheh!+🤣"+Oliko+tuo+mielestäsi+ystävällisesti+kirjoitettu.+Minusta+siinä+on+pilkkaa.+Jos+sinä+syytät+jostain+ihmisiä,+niin+älä+itse+tee+niin.Meidän+seurakunnassa+on+venäläisiä+ja+paljon+muita+kansallisuuksia,+mutta+en+ole+koskaan+nähnyt,+että+ketään+heistä+olisi+halveerattu.+Ei+minun+pidä+saada+aina+nauraa.+En+ihan+ymmärtänyt,+mitä+minun+pitää+saada+nauraa.Minulla+ei+ole+vihaa+venäläisiä+kohtaan.+Minulla+oli+ihana+appi.+Hänellä+oli+venäläinen+mummo.+Appeni+oli+syntynyt+Viipurissa.+Minä+en+yleensä+pidä+ihmisistä,+mutta+hänestä+minä+pidin.+Hän+ei+koskaan+haukkunut+ketään.+Jos+hän+oli+eri+mieltä,+hän+sanoi+sen,+mutta+ei+koskaan+korottanut+ääntään,+eikä+halventanut+toisia.++Oma+isäni+ja+hän+olivat+mielestäni+ihania.+Niin+ihania+en+ole+muita+tavannut.Olen+huomannut,+että+täällä+on+paljon+vihaisia+kirjoituksia,+mutta+yleensä+jätän+ne+lukematta.+En+halua+pahoittaa+mieltäni.+Miksi+niitä+lukisin.Mitä+minä+tiesin+?+Älä+kirjoita+arvoituksia.Paljon+on+sitä,+mitä+en+tiedä.+En+tiedä,+mitä+tällä+hetkellä+tapahtuu+Kiinassa+tai+Intiassa.+En+tiedä,+miten+ihmiset+kärsivät+nälkää+Afrikassa.+Televisiosta+olen+nähnyt+pätkiä,+mutta+en+tiedä+tarkkaan,+kuinka+monta+lasta+kuolee+tänäkin+vuonna+nälkään.+En+tiedä,+kuinka+monta+ihmistä+sairastuu+tänä+vuonna+syöpään.++Paljon+on+sitä,+mitä+en+tiedä.Ukrainan+tilanteesta+en+tiedä+muuta+kuin+sen,+että+Venäjä+hyökkäsi+pienemmän+maan+kimppuun.+Sen+minä+tiedän.+Minä+en+tiedä+niistä+julmuuksista,+mitä+siellä+tehdään.+Jumala+tietää+kaiken.+Minä+vaan+rukoilen+niin+ukrainalaisten+kuin+venäläisten+puolesta.Yleensä+minä+en+usko+ihmisten+sanoihin,+en+edes+sinun.+Minä+en+usko,+että+sinä+tiedt+kaiken+totuuden,+sitä+minä+en+usko.+Jos+joku+kertoo+omista+tuntemuksistaa,+sen+uskon.+Näen+sen,+että+tämä+maailma+on+pahan+vallassa.+Kaikkialla+pahuus+lisääntyy.+Jeesuksen+tulo+hakemaan+omiaan+lähestyy.Lue+kirjoituksesi+uudelleen+ajatuksella.+Sano+sitten,+oliko+se+ystävällisesti+kirjoitettu.+Oliko+siinä+rakentavaa+viestiä+toisille+ihmisille.+Mieti,+miksi+solvaat+ihmisiä.
  3. Kun+Aatani+ja+Eeva+lankesivat+syntiin,+silloin+ihmisestä+tuli+syntinen,+koska+hän+teki+vastoin+Jumalan+kieltoa.Jeesus+kantoi+syntimme+ristillä,+mutta+ihmisen+pitää+ottaa+Jeesus+vastaan+elämäänsä+ja+pyytää+syntinsä+anteeksi+niin+hän+saa+ne+anteeksi.+Ihminen+alkaa+elää+elämäänsä+Jeesuksen+kanssa.+Mutta,+jos+hminen+haluaa+elää+ilman+Jeesusta,+niin+hän+jatkaa+synnintekemistä.Joh.+3:18++Joka+uskoo+häneen,+sitä+ei+tuomita;+mutta+joka+ei+usko,+se+on+jo+tuomittu,+koska+hän+ei+ole+uskonut+Jumalan+ainokaisen+Pojan+nimeen.Tässä+on+vain+yksi+kohta+ilmestyskirjasta,+en+usko,+että+munkkien+mielikuvitus+olisi+pystynyt+keksimään+tuota+eikä+muitakaan+kohtia+ilmestyskirjasta.Ilm.+12:+1-7+Ja+näkyi+suuri+merkki+taivaassa:+vaimo,+vaatetettu+auringolla,+ja+kuu+hänen+jalkojensa+alla,+ja+hänen+päässään+seppeleenä+kaksitoista+tähteä.Hän+oli+raskaana+ja+huusi+synnytyskivuissaan,+ja+hänen+oli+vaikea+synnyttää.Ja+näkyi+toinen+merkki+taivaassa,+ja+katso:+suuri,+tulipunainen+lohikäärme,+jolla+oli+seitsemän+päätä+ja+kymmenen+sarvea,+ja+sen+päissä+seitsemän+kruunua;ja+sen+pyrstö+pyyhkäisi+pois+kolmannen+osan+taivaan+tähtiä+ja+heitti+ne+maan+päälle.+Ja+lohikäärme+seisoi+synnyttämäisillään+olevan+vaimon+edessä+nielläkseen+hänen+lapsensa,+kun+hän+sen+synnyttäisi.Ja+hän+synnytti+poikalapsen,+joka+on+kaitseva+kaikkia+pakanakansoja+rautaisella+valtikalla;+ja+hänen+lapsensa+temmattiin+Jumalan+tykö+ja+hänen+valtaistuimensa+tykö.Ja+vaimo+pakeni+erämaahan,+jossa+hänellä+oli+Jumalan+valmistama+paikka,+että+häntä+elätettäisiin+siellä+tuhat+kaksisataa+kuusikymmentä+päivää.Ja+syttyi+sota+taivaassa:+Miikael+ja+hänen+enkelinsä+sotivat+lohikäärmettä+vastaan;+ja+lohikäärme+ja+hänen+enkelinsä+sotivat,+mutta+eivät+voittaneet,+eikä+heillä+enää+ollut+sijaa+taivaassa.
  4. Kristityn+pitää+myös+katsoa+ihmisen+tekoja,+ennen+kuin+pitää+häntä+erinomaisena.+Kun+katselin+uskovaisena+Trumpin+tekoja,+en+voinut+olla+samaa+mieltä+Trumpin+kannattajien+kanssa.+Mielestäni+hän+on+todella+öykkäri.Minä+olen+ottanut+kolme+koronarokotetta.+Alussa+mietin+sitä,+kun+se+niin+vauhdilla+tehtiin,+tuleeko+siitä+joitain+oireita,+koska+olen+allerginen.+Mutta+ajateltuani+sitä+tarkemmin,+otin+ne+kaikki+kolme+rokotetta.+Tiedän,+että+voin+siitä+huolimatta+sairastua+koronaan,+mutta+se+ei+ehkä+tule+niin+voimakkaana,+kuin+ilman+rokotuksia.Minä+en+uskovaisena+ymmärrä+niitä+kirjoituksia,+joissa+kerrotaan,+mitä+kaikkia+sairauksia+rokotukset+aiheuttavat.+Viimeisin,+minkä+luin,+että+rokotetut+saavat+aidsin.+Voi+meitä+ihmisiä.+Joillakin+on+niin+mukava+piinata+ihmisiä.+Varsinkaan,+että+tämä+rokotus+olisi+antikristuksen+merkki,+sitä+en+usko+lainkaan.+Jumala+on+antanut+meille+järjen,+jota+käyttää.+Jos+me+emme+olisi+ottaneet+mitään+rokotuksia,+meillä+olisi+paljon+sellaisia+tauteja,+jotka+rokotuksilla+on+saatu+kuriin.+Tästä+koronasta+emme+tiedä+vielä,+kuinka+monet+vuodet+se+jyllää+täällä,+mutta+sen+kanssa+on+meidän+elettävä.