Raha on suurin epäjumala.
Jumala ei tarvitse epäjumalia (rahaa).
Miksi Helluntaiseurakunnnissa kerätään
1. Rahauhreja
2. 10%:n rahauhreja
Tietääkseni uhrikäytäntö loppui Uudessa Liitossa.
Rahan uhraaminen viittaa epäjumalan palvelukseen
54
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hep 10:5
Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit."- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177276177
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Apostoli lankesi rahaan vaikka oli Jeesuksen opetuslapsi.
Mat 27:3 Kun Juudas, hänen kavaltajansa, näki, että hänet oli tuomittu, silloin hän katui ja toi takaisin ne kolmekymmentä hopearahaa ylipapeille ja vanhimmille.
Huom. Rahat pastoreille. - Anonyymi
Rahastukseen liittyy pastorien rahanahneus.
Luuk. 16:14
Tämän kaiken kuulivat fariseukset, jotka olivat rahanahneita, ja he ivasivat häntä. - Anonyymi
>>> Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
Kerro tämä pastorillesi.- Anonyymi
Nuku yöllä.
- Anonyymi
Koskeeko tämä helluntaikastettuja?
Luu 22:35
Ja hän sanoi heille: "Kun minä lähetin teidät ilman rahakukkaroa ja laukkua ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään?" He vastasivat: "Ei mitään".- Anonyymi
Nuku yöllä.
Haluaisin nähdä sen tilanteen, että sinä lähtisit ilman rahakukkaroa kertomaan Jeesuksesta pitkin ja poikin Suomen maata. Siinä olisi sinun tallustettava jalkojesi varassa, ellet saisi kyytiä joltain. Voisi jossain kohdalla nälkäkin kurnia suolen mutkassa, jos ei kukaan hyväntahtoinen ihminen anna leipäkannikkaa. Siinä, kun olisit tallustellut Helsingistä Rovaniemelle ilman rahaa, olisit varmaa aivan naatti. Toivottavasti jaksaisit vielä ihmisille julistaa sanomaa Jeesuksesta.
Olisiko se sinun mielestäsi mahdollista nykyaikana ?
Kirkot, seurakunnat tarvitsevat rahaa sähkö- lämpö- ja vesilaskuihin. Ja monia muitakin laskuja tulee niin kuin meille muillekin immeisille. Kyllä se olisi aika mukava kokoontua ulkona 20 asteen pakkasessa kuuntelemaan Jumalan sanaa. Tulisi nopeasti vilu.
Yritä ajatella, miten täällä Suomessa tultaisiin toimeen ilman rahaa.
Minun sukuuni kuuluva henkilö lähti Ambomaalle 1800-luvun lopulla. Piti maksaa laivamaksu ja piti sitä rahaa olla matkallakin. Hänen miehensä oli lähtenyt jo aikaisemmin sinne.
Ei ne kaarneet nykyään tuo ihmisille ruokaa. En ole ainakaan nähnyt niitä. Uskon siihen, että Jumala voi lähettää vaikka variksia tuomaan ruokaa, mutta kun meillä on rahaa, niin Hän tahtoo, että me käytämme sitä.
Minulle on varsinkin lähetystyö lähellä sydäntäni. Siunaan niitä, jotka ovat Jumalan kutsusta jättäneet kotimaansa ja menneet vieraaseen maahan viemään evankeliumia. Jos minä annan varoistani siihen työhön, ei se ole sinulta pois. Eikö minulla ole oikeus käyttää rahojani, niin kuin minä haluan.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Haluaisin nähdä sen tilanteen, että sinä lähtisit ilman rahakukkaroa kertomaan Jeesuksesta pitkin ja poikin Suomen maata. Siinä olisi sinun tallustettava jalkojesi varassa, ellet saisi kyytiä joltain. Voisi jossain kohdalla nälkäkin kurnia suolen mutkassa, jos ei kukaan hyväntahtoinen ihminen anna leipäkannikkaa. Siinä, kun olisit tallustellut Helsingistä Rovaniemelle ilman rahaa, olisit varmaa aivan naatti. Toivottavasti jaksaisit vielä ihmisille julistaa sanomaa Jeesuksesta.
Olisiko se sinun mielestäsi mahdollista nykyaikana ?
Kirkot, seurakunnat tarvitsevat rahaa sähkö- lämpö- ja vesilaskuihin. Ja monia muitakin laskuja tulee niin kuin meille muillekin immeisille. Kyllä se olisi aika mukava kokoontua ulkona 20 asteen pakkasessa kuuntelemaan Jumalan sanaa. Tulisi nopeasti vilu.
Yritä ajatella, miten täällä Suomessa tultaisiin toimeen ilman rahaa.
Minun sukuuni kuuluva henkilö lähti Ambomaalle 1800-luvun lopulla. Piti maksaa laivamaksu ja piti sitä rahaa olla matkallakin. Hänen miehensä oli lähtenyt jo aikaisemmin sinne.
Ei ne kaarneet nykyään tuo ihmisille ruokaa. En ole ainakaan nähnyt niitä. Uskon siihen, että Jumala voi lähettää vaikka variksia tuomaan ruokaa, mutta kun meillä on rahaa, niin Hän tahtoo, että me käytämme sitä.
Minulle on varsinkin lähetystyö lähellä sydäntäni. Siunaan niitä, jotka ovat Jumalan kutsusta jättäneet kotimaansa ja menneet vieraaseen maahan viemään evankeliumia. Jos minä annan varoistani siihen työhön, ei se ole sinulta pois. Eikö minulla ole oikeus käyttää rahojani, niin kuin minä haluan.Älä ota jätkää vakavasti. 75% unessa kirjoitettu.
- Anonyymi
Voiko Isossa Kirjassa Johanneskastaja pippaloissa suorittaa maksamisen kännykällä?
Kätevää myös Jumalan kannalta.- Anonyymi
Ne rahat kerätään verokortilla eikä niissä ole mitään vapaaehtoisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne rahat kerätään verokortilla eikä niissä ole mitään vapaaehtoisuutta.
"ja Keisari Augustukselta kävi käsky, että kaikki kansa oli verolle pantava"
Luuk: 2: 1
"Antakaa siis keisarille se, mikä keisarin on , ja Jumalalle se, mikä Jumalan on."
Luuk: 20: 25
mitä epäselvää raamatun sanassa ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja Keisari Augustukselta kävi käsky, että kaikki kansa oli verolle pantava"
Luuk: 2: 1
"Antakaa siis keisarille se, mikä keisarin on , ja Jumalalle se, mikä Jumalan on."
Luuk: 20: 25
mitä epäselvää raamatun sanassa ??Alkoiko Jeesus keräämään rahaa sen augustuksen jälkeen opilailtaan häh?
etkö tajua maallisen verotuksen ja uskovien verotuksen eroa, et taida tajuta hohoijaa.
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät tunnusta yksin Kristuksen uhria, vaan he ovat aina puhuneet etenkin rahasta "uhrilahjana". "Nyt keräämme uhrilahjan sille ja sille asialle... Herra teidän uhrianne siunatkoon". Tuon "herran" nimeä ei mainita. Keräys suoritetaan "uhrikippoon" (helluntailaisten itse käyttämä nimitys).
Kyseessä on bluffi: ihmiset, tuon "herran" kohdalla, "olettavat" kyseessä olevan Raamatun Herran, Jumalan, mutta näinhän he eivät sano, eikä näin voi ollakaan.
Raamatun UT ja kristinusko ei tunnusta muuta uhria syntiemme edestä kuin yksin Jeesuksen sovitustyön. Helluntailaisuus ei ole kristinuskoa.
Ammattihuijarit sanovat, että illuusio perustuu siihen, että itse huijari ei "suoraan valehtele", vaan huijauksen uhri itse valehtelee itselleen.
= Helluntailaiset puhuvat rahasta uhrina Jumalalle (= "Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.") Nyt (rikos)uhri voi toimia joko
a) sanomalla: "Mutta...., Kuka herra?" "Mutta..., tämähän kieltää Jeesuksen ainoana syntiemme sovittajana!"
b) Sanomalla: "No, he kyllä kutsuvat tuota "uhriksi", mutta eiväthän he sitä tarkoita! Tietenkin he tarkoittavat vain rahalahjaa...!" Mutta, noinhan huijarisaarnaaja ei ole sanonut. Eli huijattava henkilö itse valehtelee itselleen, kääntää huijarin puheet tälle suotuisaksi, sellaiseksi, mitä huijari itse ei ole sanonut. Ammattihuijarit sanovatkin: "Rehellistä ihmistä ei voi huijata."- Anonyymi
Ihmisten / huijarien käyttämiä sanoja onkin kuunneltava tarkkaan.
Matt. 12:37 (Jeesus:)
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Ja jos yhtään alkaa epäillä, että nyt edessäni seisoo ammattirikollinen, ei kannata jäädä ihmettelemään, sillä silloin on tekemisissä itse saatanan palvelijan kanssa, vaan poistuttava. Ei pitää tuota kadotettua sielua lähellään palloilemassa. Hänessä / heissä vaikuttaa demoninen henkivalta. - Anonyymi
"rahalahjat"
"Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin"
Korkea Veisu 8: 7
"Jumala on rakkaus" ,
- helluntailainen "uhraa" omaisuutensa > "rakkauden hinnaksi" . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"rahalahjat"
"Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin"
Korkea Veisu 8: 7
"Jumala on rakkaus" ,
- helluntailainen "uhraa" omaisuutensa > "rakkauden hinnaksi" . . .Jumalalle kelpaa ainoastaan yksi uhri.
Kristitty tunnustaa Jumalalle turvaavansa vain Jeesuksen Kristuksen Itse antamaan sovitusuhriin.
Muita "uhreja" ei kristityllä saa olla. Jos kristitty lahjoittaa jotakin, rahaa tai omaisuutta muiden hyväksi, hän ei kuitenkaan saa kuvitella sen olevan "uhri" Jumalalle. Muita tulee auttaa ja omaa kirkkoa / seurakuntaa tukea, mutta niillä ei saa kuvitella ostavansa itselleen taivaspaikkaa!
>>- helluntailainen "uhraa" omaisuutensa > "rakkauden hinnaksi" . . .<<
Ap. t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
"Meissä on eri henki."
- Anonyymi
Miksi luterilaiset maksavat kirkollisveroa ? Vain 5% käyttää kirkon palveluja säännöllisesti !
- Anonyymi
Laillisen yhteisunnan määräämiin lakeihin perustuvat maksut kuten kirkollisvero kuuluvat laillisen yhteiskunnan kunnioittamiseen. Eikä seurakuntien jäsenyys mitään pakollista ole.
Uskonlahkojen ry:t keräämät rahat eri muodossa ovat uhrilahjojen kaltaisia rahasuorituksia.
Niitä yritetään perustlla milloin mitäkin jaetta hokemalla, iloisesta antajasta aina Ananiaan ja Safiiran kohtalolla pelottelemalla, syyttämällä että varastaa Jumalalta, jos ei anna rahojaan lahkolle jne. konstit on monet.
Raamattu nimenomaa kielsi kymmenysten maksamisen rahana,
5. Moos. 14:26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.
- Anonyymi
Miten vauvakastettujen lahkolaisten piraatti-pastorit saavat palkkansa?
Tähän emme ole saaneet vastausta! - Anonyymi
Helluntailaiset pastorit saavat palkkansa kuten alkuseurakunnassa.
Lut.kirkon leipä-papit saavat palkkansa, kun vauvat liitetään pakolla kirkkoon veronmaksajiksi!- Anonyymi
PERHEET > "perhekuntansa" kylläkin ihan ITSE päättää .
niin meillä, ITSE otin yhteyttä kirkkoherranvirastoon sopiaksemme lastemme kastepäivän.
"ja kun hänet ja kaikki hänen omaisensa oli kastettu" Apt: 16: 33
meidän perhe on valinnut kristillisen kirkon , ihan itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERHEET > "perhekuntansa" kylläkin ihan ITSE päättää .
niin meillä, ITSE otin yhteyttä kirkkoherranvirastoon sopiaksemme lastemme kastepäivän.
"ja kun hänet ja kaikki hänen omaisensa oli kastettu" Apt: 16: 33
meidän perhe on valinnut kristillisen kirkon , ihan itse.Ei lapsesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsesi!
"Mutta se , joka ei huolehdi perhekunnastaan ja KAIKKEIN LÄHIMMISTÄÄN, on kieltänyt
uskonsa ja on epäuskoista pahempi." 1 Tim: 5: 8
ja se "huolehtiminen" ei nyt AINOASTAAN ole MAALLISTN asioiden huolehtimista,
kaste Kristukseen, "sillä teille ja teidän LAPSILLENNE tämä lupaus on annettu" Apt: 2: 39 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta se , joka ei huolehdi perhekunnastaan ja KAIKKEIN LÄHIMMISTÄÄN, on kieltänyt
uskonsa ja on epäuskoista pahempi." 1 Tim: 5: 8
ja se "huolehtiminen" ei nyt AINOASTAAN ole MAALLISTN asioiden huolehtimista,
kaste Kristukseen, "sillä teille ja teidän LAPSILLENNE tämä lupaus on annettu" Apt: 2: 39etkö voisi jo viimein oppia mitä siinä luvataan miksi ja kenelle, yritä edes, ei se taivas heti niskaan putoa jos irrottaa katseensa hetkeksi lutterpatsaasta !
- Anonyymi
Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.- Anonyymi
heti tulee tuo sama teksti "kiihottaminen", JOS on kirjoitettu RAAMATUN sanaa,
sitä eivät kestä . . .
- Anonyymi
Pitäähän uskonlahkon upottajien, saarnaajien, evankelistojen, ihmeparantajien yms. saada korvaus "työstään". Kymmenysten kerääminen on siihen pätevä keino.
- Anonyymi
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeiden viemistä Leeviläisille papeille
Nykyisin yhteiskunta hoitaa entisten seurakuntien hoitamia yhteiskunnallisia tehtäviä ja rahoittaa ne verotuloilla.
Lahkot on uskonnollisia yhdistyksiä ry:tä, joiden säännöt määrää esim. kastamisen lahkon jäseneksi sitomiseksi , jotta kymmenysten perintä rahana voidaan aloittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin yhteiskunta hoitaa entisten seurakuntien hoitamia yhteiskunnallisia tehtäviä ja rahoittaa ne verotuloilla.
Lahkot on uskonnollisia yhdistyksiä ry:tä, joiden säännöt määrää esim. kastamisen lahkon jäseneksi sitomiseksi , jotta kymmenysten perintä rahana voidaan aloittaa.miksi et ota hiukan selvää asioista ennen kuin alat satuilla foorumille häh!?
- Anonyymi
etkö tajua mikä on antamisen ja pakolla ottamisen ero, mieti asiaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot on uskonnollisia yhdistyksiä ry:tä, joiden säännöt määrää esim. kastamisen lahkon jäseneksi sitomiseksi , jotta kymmenysten perintä rahana voidaan aloittaa.yritä ymmärtää että luterilainen kirkko on suomen suurin lahko!
kymmenyksiä Ei peritä, koita tajuta sekin asian laitama. ei edes kukaan kysy oletko ikinä antanut penniäkään, mieti asiaa samalla kun tuijotat lutterin baskeria.
- Anonyymi
Raha = epäjumala.
Aiheuttaa myös ahneuden syntiä.
Mene Keuruun Johannes Kastajafestivaaleille niin
älyät että siellä rahastetaan rankalla kädellä. - Anonyymi
Juudakselle ja hell.pastorille raha on pirun tärkeä.
- Anonyymi
mene silti töihin ettei hell pastorin veroilla sinua tarvitse elättää nettisi ääreen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene silti töihin ettei hell pastorin veroilla sinua tarvitse elättää nettisi ääreen!
Millainen on helluntaipastorin työviikko?
Onneksi hänelle on keksitty aikuisviihdesivut.
- Anonyymi
löytyykö mistään viidakosta piipimpää porukkaa kuin nämä uskovia teeskentelevät sepittäjät joilla ei ol e mitään tajua raamatun asioista, ei yhtään mitään.
miksi he leikkivät, se jää mysteeriksi! - Anonyymi
Kun nuppi kastealtaan pohjalle kolahtaa ja raha pastorin haaviin viuhahtaa niin niin sielu ylöstemmataan.
Helluntailaisten pelastusvarma ylöstempaus käännytyskamppanja.- Anonyymi
vitsikkyytesi yrityksen pohjalla on suuri tiedon puute!
miksi julistat sitä koko mailmalle, kerro? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vitsikkyytesi yrityksen pohjalla on suuri tiedon puute!
miksi julistat sitä koko mailmalle, kerro?Kerro lisää pelastusvarmasta helluntaikaste kokemuksestasi.
Oletko tehnyt "uskonratkaisun" helluntaikasteella?
- Anonyymi
sitä tulee ajatelleeksi kauhulla että onko tämä läpileikkaus suomalaisten täydellisestä ymmärryksen puutteesta kaikkeen raamatun asiaan liittyen !!
vai onko foorumi kerännyt kaikki mentaalipotilaat itseensä ainoana kanavana jolla he pääsevät olemaan äänessä edes jollain tapaa.
livessä heitä ei kuuntele kuin alan henkilöstö. - Anonyymi
Törkyä, törkyä Suomessa . Ollaan kaukana sivistysvaltiosta.
- Anonyymi
Helluntailaisuuden perustaja Olsen oli törkyukko.
- Anonyymi
Löytyykö uskonratkaisun tehnyttä helluntailaista
Kerro lisää pelastusvarmasta helluntaikaste kokemuksestasi.
Oletko tehnyt "uskonratkaisun" helluntaikasteella?- Anonyymi
Yksikään vauvakastettu ei ole tehnyt uskonratkaisua.
Katso miten Sakkeus teki ratkaisun!
- Anonyymi
Anabaptistit ovat ammattimaisia eksyttäjiä, osaavat hypätä asioista ja sanoista toisiin ja siten hämmentää, tarkoituksella sekoittaen sanoja ja asioita kuin sirkuksen korttitemppujen tekijät.
Onhan hellareissa myös ihan näitä ammattimaisia huijareita: kädestä ja korteista ennustajia... He kyllä osaavat tämän.
Nyt on kysymys sanasta "uhrilahja".
Ei sanoista "kymmenykset", "kolehti", tai "kirkollisvero".
- Kymmenykset kuuluvat juutalaisuuteen, ei kristinuskoon.
- Kirkollisvero on valtiolliseen laitokseen kuulumisen hinta.
- Uhri tarkoittaa rikosuhria. Uhrilahja uhrilahjaa.
Ei kristittyjen keskinäistä kolehtia (= tulee sanasta "kollektiivinen" = tietyn yhteisön keskeinen talousasia). Kolehti ei ole olemukseltaan mikään Raamatun Jumalalle tarjottava raha-uhri. Jo ajatus on kauhea! Tällaiset opit eivät kuulu kristinuskoon, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ainoaksi sijaisuhriksi puolestamme. Rahalla, tai millään muullakaan ihmisen omalla teolla (esim. talkootöillä, tmv taloudellisella uhrilahjalla) ei voi ostaa pelastusta.
Jo tuollainen ajatuskin on itse, omasta itsestään antikristukseksi nostattamista! Jeesus Kristuksen syrjäyttämistä ja saatanan tekoa. Nämä ovat pakanallisen anabaptismin (= gnostilaisuus, teosofia) opinkappaleita. Kristitty ehdottomasti kieltää tuollaiset antikristilliset "helluntai"-opit.
Jumalaton, kristittyjä avoimesti pilkkaava, vihamielinen helluntailaisuus ei perustu nk. alkuseurakunnan uskoon, henkeen, opetuksiin, käytäntöön, tapoihin, vaan on 1900-luvun alulla USA:sta Suomeen tuotu huijaus, lopunajan suuri eksytys.
Jeesus On Herra. 👑 - Anonyymi
Vauvakastettu valehtelija väitti, että uhrilahja on vain ruokatavaraa.
Korinttolaiskirje:
8:20 Näin me teemme, ettei kukaan pääsisi moittimaan meitä mistään, mikä koskee tätä runsasta avustusta, joka on meidän toimitettavanamme.- Anonyymi
Roomalaiskirje:
15:25 Mutta nyt minä matkustan Jerusalemiin viemään pyhille avustusta.
15:31 että minä pelastuisin joutumasta Juudean uskottomien käsiin ja että Jerusalemia varten tuomani avustus olisi pyhille otollinen,
- Anonyymi
Vauvakastettu rienaaja lue viimeinen lause ja kerro mitä tarkoittaa " eikä noitakaan sikseen jättää"!
Matteuksen evankeliumi:
23:23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää. - Anonyymi
Aloituksessa oli kyse uskonnonvarjolla tapahtuvasta rahankeräyksestä. Lahkolaiset puolustavat ko. touhua alkamalla tapansa mukaan riehua jostakin "vauvakasteesta".
- Anonyymi
Miten saadaan vauvakastettujen lahkolaisten piraatti-pastorien palkkarahat?
Tuotteko te perunoita, lampaita, voita pastorille?- Anonyymi
Kastavatko helluntailaiset nykyään jo vauvojakin lahkoonsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kastavatko helluntailaiset nykyään jo vauvojakin lahkoonsa?
Miten sinun vauvakastetun lahkolaisen piraatti-pastorisi palkkarahat kerätään?
Tästä emme ole saaneet ohjetta teiltä "oikeaoppisilta"!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321