Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+luin+psykologiaa+lukiossa.
Mistä+sai+alkunsa+ensimmäinen+ihmisen+ja+apinan+kantamuoto+?++Oliko+vahinko,+että+sattui+tulemaan+nainen+ja+mies+?+Mitä,+jos+olisi+tullut+sukupuoleton,+mitä+silloin+olisi+tapahtunut+?
Mistä+tuli+ensimmäinen+apina+?+Töpsähtikö+yht´äkkiä+puuhun++jostain+?++Ja+tuli+toinenkin+ja+olivat+eri+sukupuolta+ja+sieltä+alkoi+tulla+pikku+apinoita.
Miksi+ihminen+pitää+esi-isäänsä+eläintarhoissa+?++Sehän+on+ihan+väärin.+Teidän,+jotka+uskotte+tulleene+apinasta,+teidän+pitäisi+kohdella+heitä+hyvin+ja+kunnioittavasti.+Eikä+missään+tapauksessa+saa+käyttää+esi-isiä+koeeläiminä.
31.01.2022 18:08
Moos.+1:1++Alussa+loi+Jumala+taivaan+ja+maan.+Siinä+on+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+kerrottu,+miten+tämä+maailmamme+on+saanut+alkunsa.+
Miten+kahdesta+solusta+voi+kasvaa+ihminen,+jolla+on+silmät,+jotka+näkevät,+korvat,+jotka+kuuluvat,+suu,+joka+puhuu.+Ihmisellä+on+munuaiset,+jotka+pystyvät+tekemään+monia+hommia+sen+lisäksi,+että+ne+poistavat+kuonaaineita.+Ne+säätelevät+esim.+kaliumin,+natriumin+ja+sokerin+tasapainoa+elimistössä.+Kilpirauhasella+on+oma+tehtävänsä,+samoin+haimalla+ja+maksalla.+Niiden+merkityksen+huomaa+vasta+sitten,+kun+joku+niistä+sairastuu.+
Jumala+sanoo+sanassaan:+"Jo+ennenkuin+minä+valmistin+sinut+äidin+kohdussa,"+Jeremia+1:5
Se+vasta+vaatii+uskoa,+että+uskoisi,+että+tämä+meidän+planeetamme+olisi+tullut+tyhjästä.+Sanoohan+sanalaskukin+sen,+että+tyhjästä+on+paha+nyhjästä.+Minun+on+vaikempi+uskoa,+että+sattumalta+tämä+kaikki+olisi+syntynyt.+Jo+pieni+muurakainen+kertoo+minulle,+että+taivaassa+on+Luoja,+joka+on+luonut+kaikki+pienimmästä+suurimpaan.+
Kuinka+voisi+aurinko+vahingossa+asettua+juuri+niin+kauaksi+maapallosta,+että+meillä+on+mahdollisuus+elämään+täällä.+Jos+se+olisi+lähempänä,+me+palaisimme,+tai+se+olisi+kauempana,+me+jäätyisimme.+1.+Moos+1:16+"Jumala+teki+kaksi+suurta+valoa,+suuremman+valon+hallitsemaan+päivää+ja+pienemmän+valon+hallitsemaan+yötä,+sekä+tähdet."
Minä+uskon,+että+Jumala+on+kaiken+luonut+niin+kasvit,+eläimet+ja+ihmisen+Hän+teki+tomusta+ja+puhalsi+häneen+elämän+hengen.
31.01.2022 09:44
Mistä+sai+alkunsa+ensimmäinen+mies+ja+nainen+?
31.01.2022 09:15
En+hyväksy+sitä,+että+ihmiset+laitetaan+eriarvoiseen+asemaan,+ovatko+he+rokotettuja+vai+rokottamattomia.+Se+on+väärin.+Enkä+ymmärrä+pakkorokottamista.+Se+on+mielestämi+väärin.+Yritän+ymmärtää+niitä,+jotka+rokottavat+itsensä+ja+myös+niitä,+jotka+eivät+rokota.+Mutta+vihapuhetta+en+ymmärrä.
Täytyy+kysyä+serkultani,+joka+asuu+Australiassa,+miten+siellä+ovat+nämä+asiat.+Kun+minä+olen+sellainen,+etten+minä+kaikkea+usko,+mitä+luen.+Mutta,+jos+saan+vahvistuksen+serkultani,+niin+uskon.
Minun+serkullani+on+syöpä,+hän+on+ottanut+koronapiikit,+koska+hän+ajatteli,+että+hänellä+on+suuri+mahdollisuus+saada+korona.+Korona+olisi+hänelle+ollut+kohtalokas,+koska+siiloin+hänellä+oli+nämä+syöpähoidot.
Minusta+kaikki+ei+ole+mustavalkoista.+Jotkut+kuolevat,+kun+saavat+koronan,+jotkut+kuolevat,+kun+saavat+rokotteen.+MIstä+se+johtuu,+kukahan+siihen+voisi+vastata+täysin+oikein.+Varmaan+muutaman+vuoden+kuluttua+tiedämme+enemmän.
Kukaan+lääkäri+ei+voi+pakottaa+minua+syömään+epilepsialääkkeitä.+Minä+sen+päätän.+MInulla+on+kaksi+mahdollisuutta,+ottaa+lääkkeet+tai+ottaa+vastaan+kohtaukset,+joista+joku+voi+olla+kohtalokas.+Mutta+en+mielelläni+syö+niitä+lääkkeitä,+ne+ovat+mielestäni+myrkkyä+elimistölle.+Mutta+minkäs+teet,+pakko+on+syödä,+jos+haluaa+estää+kohtaukset.+
Toivoisin+kuitenkin,+että+me+suomalaiset+voisimme+mennä+yhdessä+tämän+ajan,+olimmepa+sitten+rokotettuja+tai+rokottamattomia.+Viha+toisiamme+kohtaan+on+pahempi+kuin+korona.+Jos+me+alamme+vihata+toisiamme,+se+ei+ole+rakentavaa.+Yrittääkäämme+ymmärtää+toisiamme+huolimatta+siitä,+mitä+ajattelemme+koronasta.
31.01.2022 08:56
Kiitos+vastauksestasi.
Kun+olen+lukenut+ihmisten+kirjoituksia,+en+ymmärrä+sitä+fanattisuutta,+mikä+on+näissä+kirjoituksissa.+Meiltä+on+loppunut+ymmärrys+toisiamme+kohtaan.+En+hyväksy+sitä,+että+pakotetaan+ihminen+ottamaan+rokote,+enkä+sitä,+että+haukutaan+ihminen,+jos+hän+ottaa+rokotteen.
Kun+korona+tuli,+me+emme+tienneet+siitä+mitään.+Nyt+tiedämme+enemmän.+Minulla+oli+nuorena+monta+kertaa+tilanne,+etten+saanut+nukuttua,+koska+en+voinut+hengittää.+En+voinut+nukkua,+koska+en+voinut+kuin+istua+tuolissa,+että+pystyin+vaivoin+hengittämään.+Ne+olivat+kauheat+yöt.+MIeheni+joutui+hengityskoneeseen,+kun+hänelle+oli+tehty+kolmas+munuaisensiirto.+Hän+kertoi,+kuinka+kauheata+se+oli.+Hän+jopa+toivoi,+että+kuolisi.+Mieheni+oli+todella+elämänhaluinen,+joten+uskon,+että+kokemus+hengityskoneessa+oli+kamala.
"Päinvastoin..suomessa+voisi+rekkamiehet+ajaa+piikkilampaat+tohjoksi...se+olisi+isänmaallinen+ja+ihana+teko😍+"+Tuon+kirjoitti+tuolla+joku+ystävällinen+sielu.+Tämä+ja+jotkut+muut+kirjoitukset+saavat+minut+voimaan+pahoin.+Eikö+tuossa+ole+halu+tappaa+ne,+jotka+ajattelevat+toisin.+Se,+että+rekkamiehet+tappaisivat+ne,+jotka+ovat+ottaneet+piikit,+olisi+hänelle+ihana+asia.+Minun+mielestäni+se+on+sairasta+ajattelua.
Minulla+on+epilepsia.+Minulla+on+siihen+lääke,+joka+aiheuttaa+kaikenlaisia+oireita,+esim.+vihan+tunteita,+itsemurha-ajatuksia+ja+muita+negatiivisia+tunteita.+En+haluaisi+käyttää+tätä+lääkettä,+mutta+on+pakko.+Tiedän,+että+lääketehtaat+tienaavat+paljon,+sillä,+että+ihmiset+joutuvat+syömään+lääkkeitä.+Mutta+on+kaksi+mahdollisuutta,+syödä+niitä+tai+kuolla+niihin+sairauksiin.+Jos+on+syöpä,+on+parempi+ottaa+hoidot,+eikä+ajatella,+kuinka+paljon+lääketehtaat+siitä+nettoavat,+kun+minua+hoidetaan.
Minun+mieheni+sai+angiinan+jälkitautina+munuaistaudin,+appeni+sai+vatsataudin+jälkitautina+munuaistaudin.+Jälkitaudit+flunssienkin+jälkeen+on+ne,+jotka+ovat+vaarallisia.+Samoin+voi+olla+koronankin+kanssa.
Minulla+on+ystäviä,+jotka+ovat+ottaneet+rokotteen+ja+niitä,+jotka+eivät+ole+ottaneet+niitä.+Meistä+ei+ole+tullut+kuitenkaan+vihollisia.+
Minulla+ei+ole+paniikkia.+Minun+elämäni+on+Jumalan+käsissä.+Mutta+kuitenkin+teen+sen,+minkä+voin+tehdä.+En+kuljeskele+väkijoukoissa,+viihdyn+kotosalla.Samoin+olisin+tehnyt,+jos+olisi+kyse+jostain+flunssasta.+Vältin+silloinkin+ihmisjoukkoja.
31.01.2022 08:37
Me+uskovaiset+tahdomme+seurata+Jeesusta.+Hän+antoi+meille+nodatettavaksi+käskyt:+Rakasta+Jumalaa+ja+lähimmäistä+niin+kuin+itseäsi.++Minä+en+halua+tappaa+ketään,+koska+silloin+tekisin+vastoin+Jeesuksen+sanoja.
Jeesus+tuli+meidän+tähtemme+tänne+maailmaan,+hän+meni+ristille+meidän+syntiemme+tähden,+että+me+saisimme+syntimme+anteeksi.
30.01.2022 18:00
Oletko+sinä+Jumala,+että+tiedät,+että+mRNA+tappaa+kaikki+ne,+jotka+ovat+saaneet+korona+piikin.
En+ymmärrä+sitä+ajatusta,+että+haluttaisiin+tappaa+kaikki+ihmiset+maan+päältä.+Kuka+siinä+voittaisi+?+Tänne+jäisi+elämään+vain+ne+ihmiset,+jotka+eivät+olisi+ottaneet+rokotusta.+Suomeenkaan+ei+jäisi+paljon+ihmisiä.+Suomessa+olisi+näille+jäljelle+jääneille+paljon+tilaa.+Ei+olisi+tunkua.+Olisi+tilaa+kaikkialla.+Mutta+mitä+tapahtuisi+lapsille,+joiden+vanhemmat+olisivat+kuolleet+korona+rokotteeseen.+Rokottamattomien+pitäisi+hoitaa+heitä.
Jos+näin+kävisi,+millainen+yhteiskunta+olisi+silloin.+Ei+olisi+työntekijöitä.+Aletaaisiinko+silloin+harjoittaa+maataloutta,+jokainen+olisi+itsensä+työnantaja.+Olisiko+silloin+elämä+niin+kuin+oli+1900+luvun+alussa.
30.01.2022 10:06
Jos+rokotukset+tappaisivat,+eikö+kuolleita+pitäisi+olla+enemmän.+Jossain+vaiheessa+oli+yli+80+prosenttia+suomalaisista+saanut+rokotteen,+täällähän+pitäisi+olla+hirveästi+kuolleita.+Minä+asun+Lahdessa,+joten+täälläkin+alkaisi+olla+aika+vähän+ihmisiä+elossa.+Minun+ystävistäni+suurin+osa+on+rokotettuja.+Yksikään+ei+ole+vielä+kuollut.+Minäkään+en+vielä+ole+tuntenut+mitään+erikoista.+En+sitä+sano,+että+joskus+voi+tulla+rokotuksista+oireita,+mutta+vielä+ei+ole+tullut.+Mutta+tulevaisuudesta+en+voi+sanoa+mitään.+Voinhan+kuolla+vaikka+tänä+vuonna,+tulevaisuutta+on+vaikea+ennustaa.
Voihan+sitä+kuolla+siihen+rokotukseen,+mutta+voi+sitä+kuolla+myös+syöpään+tai+muihin+tauteihin.+Miehelläni+oli+munuaistauti+ja+hän+kuoli,+äidilläni+oli+syöpä+ja+hän+kuoli+siihen,+isäni+kuoli+sydäninfarktiin.
Itse+olen+kotosalla+ja+minusta+on+ihanaa+olla+yksin.+En+kaipaa+ketään+ihmistä,+en+kaipaa+ravintolareissuja,+en+kaipaa+festareita+enkä+muitakaan+paikkoja,+missä+on+ihmisiä.+Yritän+olla+kaukana+ihmisistä,+etten+itsekään+tarttuttaisi+ketään.
Ei+juutalaisilla+ollut+sananvaltaa,+kun+heitä+vietiin+keskitysleireihin.+Heidät+vain+vietiin.+On+aika+outoa+ottaa+vertailun+kohteeksi+keskitysleirit.+Olen+lukenut+niin+monia+kirjoja,+jotka+kertovat+niistä+ihmisistä,+jotka+joutuivat+olemaan+siellä.+Emme+pysty+edes+ymmärtämään+sitä+raakuutta,+mitä+siellä+tapahtui.
En+usko,+että+nykyään+rokotuksiin+kieltäytyjät+vietäisiin+keskitysleireihin.
Pitäisikö+meidän+lopettaa+toistemme+uhkailut+ja+katsoa,+miten+me+selviämme+tästä+korona-ajasta.+Me+emme+tiedä,+kuinka+kauan+tätä+jatkuu.+Yrittäkäämme+rokotetut+ja+rokottamattomat+elää+rauhassa+ja+toivottavasti+kukaan+ei+ala+lietsomaan+vihaa+toista+ihmistä+kohtaan.
30.01.2022 09:45
Eikös+ne+rekkamiehet+saisi+tuomion+vankilaan,+jos+he+alkaisivat+ajaa+ihmisten+päälle.+Eihän+ketään+saa+tappaa.+Toivottavasti+kirjoituksesi+ei+ole+kehotus+rekkamiehille+tehdä+niin.+Onko+sinusta+isänmaallinen+teko,+että+osa+suomalaisista+tapettaisiin.+Ajattelitko+ihan+loppuun+asti+kirjoitustasi+?++Kun+luin+kirjoituksesi,+ajattelin,+onko+sinulla+noin+paljon+vihaa,+että+tahdot+tappaa+omia+kansalaisiasi+ja+sinusta+se+olisi+vielä+ihanaa,+kun+he+kuolisivat.+En+ymmärrä+sinua.
Eikö+suomalaisilla+ole+oikeus+itse+päättää,+ottaako+hän+rokotuksen+vai+ei.+Eihän+me+aleta+tappaa+niitä,+jotka+tekevät+toisin.+Onko+meiltä+suomalaisilta+loppunut+kunnioitus+toisiamme+kohtaan+?+Minä+olen+ainoastaan+oikeassa,+muut+väärässä++mentaliteetti+on+astunut+esiin.+Emme+ymmärrä+enää+toistemme+ratkaisuja,+vaan+alalmme+suoltamaan+rivouksia+toistemme+niskaan.+Onko+se+oikein++?
Eihän+täsät+korotilanteesta+tarvitse+sisällissotaa+tulla.+Yrittäkäämme+yhdessä+kestää+tämä+paha+aika+ja+odottaa+sitä+aikaa,+jolloin+korona+olisi+häipynyt+meidän+keskuudestamme+pois.+Me+yhdessä,+rokotetut+ja+rokottamattomat,+voimme+elää+rauhassa+toistemme+kanssa.+Menkäämme+itsemme,+että+voisimme+ymmärtää+paremmin+toisiamme.+Rakkaus+rakentaa,+viha+erottaa.+Toivottavasti+viha+ei+tekisi+juopaa+kansamme+keskellä,+niin+kuin+se+teki+100+vuotta+sitten.
29.01.2022 09:47
Voin+saada+rokotettunakin+koronan.+Rokotus+ei+sulje+pois+sitä+mahdollisuutta.+Sen+lisäksi,+että+olen+ottanut+rokotukset,+käyn+vähän+ihmisten+ilmoilla.+Apteekissa+ja+kaupassa+on+pakko+käydä,+mutta+yritän+käydä+silloin,+kun+on+mahdollisimman+vähän+ihmisiä.+En+käy+ravintoloissa+syömässä+enkä+viihdy+paikoissa,+missä+on+paljon+ihmisiä.
Jokainen+tekee+sen+valinnan,+ottaako+rokotuksen+vai+ei.+Me+emme+voi+pakottaa+toisia+toimimaan+samalla+tapaa+kuin+itse+teemme.+Eikä+ole+mukavaa,+kun+siitä+riitelemme,+joskus+ihan+verissäpäin+haukumme+toisiamme.
29.01.2022 09:11
Mikä+minun+ajattelussani+on+fasistista+?+Minä+en+pakota+ketään+ottamaan+rokotetta.+Minä+en+pakota+ketään+elämään+niin+kuin+minä.+Mutta+minulla+niin+kuin+sinulla+on+oikeus+sanoa,+mitä+ajattelemme.+Mutta,+jos+minä+alan+pakottaa+ihmisiä+elämään+niin+kuin+minä,+se+on+väärin.
Tietysti+se+olisi+joillekin+ihmisille+mukavaa,+kun+kaikki+muut+olisivat+hiljaa+ja+he+saisivat+tuoda+julki+omat+mielipiteensä+ja+näin+hallita+toisia.+Mutta+meillä+jokaisella+on+oikeus+omaan+mielipiteeseen.+Minä+päädyin+ottamaan+riskin+ottaa+rokotuksen.+Mutta+olen+myös+kiltisti+kotosalla,+en+käy+ravintoloissa,+enkä+muissakaan+paikoissa,+missä+on+paljon+ihmisiä.+Teen+kotona+sukututkimusta+ja+muutenkin+vietän+mukavaa+aikaa+kotosalla.+Näin+en+tartuta+ihmisiä,+jos+vaikka+kannan+koronaa+itsessäni.+Eikö+niin+ole+hyvä.
29.01.2022 09:00
Saatko+palkkasi+rahana+käteesi.++Niitä+firmoja+on+vähän,+jotka+maksavat+palkan+kätösiin.+Minä+eläkeläisenä+saan+eläkkeeni+pankkitilile.+Ei+ole+eläkevakuutusyhtiö+ottanut+yhteyttä,+että+toisivat+rahat+aina+kotiin.
28.01.2022 12:50
Kyllä+se+kertoo+näistä+naisista+jotain,+kun+lähtevät+terroristien+mukaan.+Päässä+on+kyllä+jotain+muuta+kuin+järkeä.+Kun+lukee+näitten+naisten+kertomuksia,+ei+voi+muuta+ajatella+kuin,+että+ovat+ihan+kahjuja.+En+anna+paljonkaan+arvoa+noille+naisille.
Ei+normaali+länsimainen+nainen+lähde+terroristien+mukaan.+Luulisi+heillä+olevan+sen+verran+älliä,+että+tajuaisivat,+mitä+tekevät.+Vielä+synnyttävät+lapsia+sinne+kurjuuteen.+Älyttömiä+naisia.
28.01.2022 12:33
Ei+uskovainen+voi+pyytää+anteeksi+sitä,+mitä+Jumala+on+sanassaan+sanonut.+Toiviainen+voi+haastaa+Jumalan+oikeuteen,+koska+hän+on+sanassaan+sanonut+asioita,+joita+homot+ja+homojen+mielistelijät+eivät+hyväksy.
Täällä+Suomessa+on+homojen+ihan+lysti+olla,+ei+täällä+ainakaan+uskovainen+käy+päälle.+Kyllä+me+annamme+teidän+olla+rauhassa,+mitä+nyt+välillä+tuodaan+totuuksia+raamatusta.+Mutta+näin+puheen+tasolla.
28.01.2022 12:24
Tällä+viikolla+esitettiin+televisiossa+elokuva,+missä+Edvin+Lainen+pelkäsi,+että+hän+on+"+hau,+hau+mies".+Hän+tarkoitti+siinä,+että+hän+pelkäsi+olevansa+homo.+Onneksi+sen+filmin+tekijät+eivät+ole+enää+elossa.+He+voisivat+joutua+tuon+sanomisen+takia+oikeuteen.
28.01.2022 11:26
Ei+se+ole+vainoa,+kun+tuodaan+julki+totuus.+Raamattu+kertoo+totuuden.+Se+kertoo,+että+ihminen+on+syntinen.+Syntiä+ei+saa+edes+enää+mainita,+koska+ihmiset+saavat+siitä+nyrhämiä,+suuria+nyrhämiä.+Ja+se+on+tietysti+kauheata,+että+ihmisten+mieltä+pahoitetaan.+Eihän+se+ole+oikein.+Ihmisiä+pitäisi+vain+silittää+ja+pitää+hyvänä,+että+he+voisivat+elää+onnallisina+elämänsä+loppuun+asti.
Mutta+ihminen+ei+ajattele,+että+kuoleman+jälkeen+elämä+jatkuu.+Jotkut+ajattelee,+että+kaikki+pääsee+taivaaseen,+toiset+ajattelevat,+että+kuoleman+jälkeen+ei+ole+mitään+ja+kolmannet+ajattelevat+taas+jotain+muuta.+Raamattu+kertoo+totuuden.+Jeesus+Kristus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
28.01.2022 10:24
Uskovaisena+luen+raamattua.+Siellä+on+ohjeet+elämiseen.+"Älä+tapa,+älä+varasta,+älä+tee+huorin,+älä+himoitse+lähimmäisesi+puolisoa+ja+niin+edelleen."+Nuo+kaikki+rippikoululaiset+tietävätkin.+On+siellä+paljon+muutakin+kehotusta,+miten+elää+tässä+ajassa.+Ne+ovat+hyviä+neuvoja.
Ei+se+ole+vihaa,+jos+kertoo+sen,+mitä+Jumala+sanassaan+on+sanonut.+Uskovaiset+ovat+saaneet+paljon+vihapuhetta+päälleen,+kun+he+ovat+tuoneet+julki+raamatun+sanaa.+Onko+se+vihapuhetta,+jos+joku+varastaa+sinulta+jotain+ja+kerrot+tälle+ihmiselle,+että+hän+teki+väärin.+Onko+se+vihapuhetta+?
Kun+lukee+keskustelupalstaa,+täälläkin+on+paljon+vihapuhetta+ja+toisen+halveksintaa.+Sitä+hämmästyy+usein,+kun+lukee,+miten+ala-arvoista+kieltä+käytetään+kirjoituksissa.+Emmekö+me+enää+osata+keskustella,+jos+olemme+eri+mieltä+asioista.+Meidän+olisi+hyväksyttävä,+että+me+kaikki+emme+ole+samaa+mieltä+asioista.+Emmekä+voi+ketään+pakottaa+olemaan+samaa+miltä,+kuin+itse+on.+Me+asumme+vielä+valtiossa,+jossa+jokaisella+saa+olla+oma+mielipide.
Vaikka+me+uskovaiset+tuomme+esiin+raamatun+sanaa,+emmehän+me+voi+kuitenkaan+pakottaa+teitä+olemaan+samaa+mieltä+kanssamme.+Mutta+ette+te+voi+myöskään+pakottaa+meitä+ajattelemaan,+niin+kuin+te+ajattelette.+Täällä+Suomessa+on+vielä+sanan-++ja+uskonnonvapaus.
28.01.2022 10:02
Ei+se+ole+vihapuhetta,+jos+tuo+esiin+Raamatun+sanaa.+Missä+kohdass+Päivi+Räsänen+on+sanonut,+että+meidän+pitää+vihata+homoja.+Minä+en+ole+ainakaan+lukenut+sellaista.+Vaikka+minulle+Jumalan+sana+merkitsee+paljon,+niin+en+halua+vihata+ketään,+en+homoja,+en+insestin+harjoittajia,+en+murhaajia,+en+varkaita,+en+ketään+ihmistä.+Tuomiovalta+on+Jumalalla,+mutta+minä+voin+kertoa+ihmisille,+mitä+Jumala+ajattelee+synnistä.+Se+on+rakkautta,+vaikka+monet+eivät+sitä+käsitä,+että+kertoo+ihmisille+Jeesuksesta,+joka+voi+antaa+ihmisille+uuden+elämän.
En+usko,+että+kukaan+Jeesuksen+seuraaja+vihaisi+ketään+ihmistä.+Jeesus+käski+rakastaamaan+Jumalaa+ja+lähimmäistä+kuin+itseään.+Me+haluaisimme,+että+jokainen+ottaisi+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.+Hän+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
Islamistisissa+maissa+vihataan+homoja+ja+heillä+on+kuolematuomio,+jos+heidät+saadaan+kiinni.+Siinä+on+mielestäni+vihapuhetta,+kun+uhataan+tappamisella.+Suomessakin+on+islamin+kannattajia,+mitä+he+ajattelevat+homoista+?+Nämäkin+isis-naiset,+jotka+saapuivat+Suomeen,+olisi+mukava+tietää+heidän+ajatuksensa+homoista.
28.01.2022 09:45
Kyllä+ne+ihmiset,+jotka+pettävät+puolisoitaan,+jotka+esittelevät+lehtien+palstoilla+irstasta+elämäänsä,+he+ovat+häväisseet+ihmisen.+He+elävät+omissä+likakaukaloissaan+ja+luulevat+olevansa+niin+fiksuja,+kun+tuovat+lehtien+palstoille+oman+syntielämänsä.+He+ovat+häpeäksi+koko+ihmiskunnalle.
28.01.2022 09:29
Niin+kauan+kuin+on+elämää,+on+mahdollisuus+tulla+Jeesuksen+luo.
Minun+mieheni+nöyrtyi+sairaalassa+ottamaan+Jeesuksen+vastaan+joitain+tunteja+ennen+kuolemaansa.+Olen+onnellinen+siitä,+mutta+itse+olen+onnellinen+siitä,+etten+ole+jättänyt+sitä+viimeisiin+tunteihin.+Kiitän+Jumalaa+näistä+vuosista,+kun+olen+Hänen+kanssaan+saanut+vaeltaa.+Hän+on+antanut+minulle+elämän,+jota+on+ollut+ihana+elää.
Jos+vertaan+elämääni+ennen+uskoontuloa,+se+oli+kauheaa.+Se+oli+täynnä+itseinhoa+ja+vihaa+ihmisiä+kohtaan.+Monet+asiat+ovat+selvinneet+uskoontulon+jälkeen.+Raamatussa+sanotaan,+että+totuus+tekee+vapaaksi.+Nyt+hyväksyn+itseni+sellaisena+kuin+olen,+minun+ei+tarvitse+näytellä+enää+mitään+roolia,+että+minä+itse+ja+muut+ihmiset+hyväksyisivät+minut.
26.01.2022 15:57
44 / 59