Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1505

1. Isäni+sairastui+peräsuolisyöpään.+Hänen+uolestaan+rukoiltiin+ja+hän+parantui.+Hänellä+oli+polyypeja+sieraimissa.+Ne+vuosivat+vähän+väliä+verta.+Mieheni+vei+välillä+ensi-apuun,+koska+emme+pystyneet+tyrehdyttämään+verenvuotoa.+Sitten+lääkäri+sanoi,+että+ne+leikataan+pois.+Isäni+meni+sairaalaan.+Kun+lääkäri+tutki+ennen,+kun+hänet+leikattiin,+polyypit+olivat+poissa.+Isä+lähti+kotiin+ja+sanoi+äidille,+että+onko+äitini+rukoillut.+Äitini+myönsi+näin+tehneensä.Serkkuni+sairasti+aivosyöpää+1950+luvulla.+Hänet+leikattiin.+Hänelle+piti+tehdä+toinen+leikkaus+ja+kun+häneltä+otettiin+kuvat+aivoista,+syöpä+oli+kadonnut.+Hänen+puolestaan+rukoiltiin.+Hän+eli+75+vuotiaaksi.+Kuoli+viime+joulukuussa.Äitini+sairastui+kohtusyöpään.+Hänenkin+puolestaan+rukoiltiin.+Jumala+ei+parantanut+häntä.+Hän+kuoli+saman+vuoden+lokakuussa.+Hän+kuoli+vatsakalvontulehdukseen.+Me+emme+tiedä+aina,+miksi+Jumala+parantaa+jonkun+ja+toista+hän+ei+paranna.+Se+on+hänen+käsissään.
  2. Näin+on.
  3. Mitä+tarkoitat+naisena+leikkimisellä+?+Miten+naisena+leikitään+?MInulla+sattui+olemaan+muutama+naispuolinen+pomo.+Ja+he+kaikki+olivat+kauheita.+Olen+arka+ja+he+kyllä+näyttivät+sen,+että+halusivat+lannistaa+minut.+Miespomoista+ei+ole+pahaa+sanottavaa.+Ehkä+minulle+sattui+tulemaan+pomoiksi+ns.+riivinraudat,+jotka+halusivat+nujertaa+toisen+ja+kaatoivat+oman+pahan+olonsa+toisen+niskaan.+Tietysti+en+saa+yleistää,+varmaan+on+mukavia+naispomoja.+Tämä+oli+vain+minun+kokemukseni.Isäni+oli+koulussa+vahtimestarina.+Koulun+rehtori+sanoi,+että+esim.+tytöt+ovat+koulussa+hankalampia+kuin+pojat.+Hänen+mielestään+tytöt+puhuivat+toisistaan+pahaa.+He+olivat+myös+innokkaita+kantelemaan+toisista,+Siitä+tämä+rehtori+ei+pitänyt.