helluntailaiset Hammarit kirosivat minut samalla tavalla kuin saatanan palvojat

Anonyymi

helluntailaiset Hammarit kirosivat ja herjasivat samalla tavalla kuin saatanan palvojat

Onko helluntailaisilla ja saatanan palvojilla sama jumala?

saatanan palvojat muuttivat pitkän taistelun jälkeen vierestä pois ja meillä oli hyvä asua.

Sitten helluntailaiset Hammarit rupesivat kiroamaan ja herjaamaan minua aivan samoin kuin saatanan palvojat olivat tehneet.

saatanan palvojat eivät saaneet käännettyä puolisoani minua vastaan, mutta helluntailaiset siinä onnistuivat.

Sain kuulla helluntailaisilta Hammareilta että olen herkkä!
Samoin koulu/työpaikka kiusaamitapauksissa uhri on tekijän mukaan liian herkkä!

helluntailaiset Hammarit saivat rikottua minun avioliittoni!

30

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä horiset ja keksi valheita. Mitkä ihmeen Hammarit ja muka helluntailaiset.

• Anonyymi

Mauri Vikstenin puhe mielitaudit ja henkivallat sopii hyvin tähän ketjuun.

• Anonyymi

henkivallat viihtyy > käyttämättömissä aivoissa .

• Anonyymi

ei ol e pulaa mentaalivaivaisista tässä maassa.

• Niin meitä valantavikaisia on paljon täällä Suomessa. Onko syynä se, että emme uskalla avautua toiselle, että voisimme purkaa huolemme heille. Pidämme huolemme sisällämme ja haudomme niitä pitkät ajat ja ne kasvavat mielessämme vuoren korkuisiksi. sen jälkeen niitä on vaikeampi alkaa purkaa.

On vaikeaa kohdta ihminen, joka on masennuksen syövereissä. Ja silloin tämä henkilö tarvitsisi todella lähimmäistä, joka olisi siinä vierellä. Siinä ei ole helppoa, mutta, jos olisi halua edes kuunnella toisen roskasäkin purkamista, usein sekin voisi auttaa. Olisi vain kuuntelemassa, ei antaisi hyviä neuvoja, koska masennuksen hetkellä ihminen ei halua kuunnella niitä. Hän tarvitsisi sen olkapään ja kuuntelijan, joka pystyisi olemaan siinä ystävänä hänen kanssaan. Kuunteleminen auttaa joskus paljon siinä, että ihminen voi puhua julki ne asiat, jotka hänen mieltää kaikertaa. Olen itse saanut monta kertaa kokea sen, kun on saanut puhua toiselle ne asiat, jotka kaikertavat itseä, sen jälkeen on helpompi jatkaa matkaa, kun on puhunut toiselle ne asiat, jotka ovat painaneet mieltä. Välillä olen saanut olla kuuntelijana, kun joku toinen omaa sisintään purkaa.

• Anonyymi

siitä helluntailaiset/hulluntailaiset pitävät huolen!

• Anonyymi

helluntailaisuushan kiroaa kaikki "saatanan haltuun" i , jotka heistä uskaltaa erottautua , niinkuin mukamas kristinusko olis vasta 1900 - luvulla jäljittelemällä 50 % alkuseurakuntaa, eihän kristinuskon sanoma pelkästään jäjittelemällä onnistu, kun asian SISÄLTÖ jää ihan jokaisen oman tulkinnan varaan, on siis nämä erinäiset lahkosaarnaajat omissa suljetuissa raamattukouluissaan.
      mitään salaisia oppeja ei missään raamatun mukaisesti kehoiteta.

helluntailaisuus tekee "mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi"

• Missä kohtaa helluntailaisuus tekee mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi ? Voisitko kertoa esimerkin.

Raamatusta olen lukenut, että siellä on kohta, missä joku ihminen, joka on tehnyt syntiä ja ei ole katunut, on jätetty saatanan haltuun. Minä en ainakaan halua kirota ketään, koska Raamatussa on sanottu, siunatkaa, älkää kirotko. Olen kylläkin joskus epätoivon hetkellä kironnut sen päivän, kun synnyin, mutta ihmistä en halua kirota.

Minun serkkuni oli tullut nuorena uskoon, sitten tuli sellainen aika, että hän alkoi loitontua uskonelämästä ja hän meni maailman teille. Silloin rukoilin hänen puolestaan, mutta ei olisi tullut mieleenkään alkaa kirota häntä. Rukous oli vain sydämessäni ja nyt hän on tullut takaisin Jeesuksen luo.

Me ihmiset olemme niiin erilaisia, toiset ovat nopeita sanomaan taas toiset ovat hyvinkin hitaita. Mummoni oli savolainen ja pappani hämäläinen. Mummoni palpatti papalle aamulla jostain asiasta ja pappani vastasi hänelle illalla. Minulla on samaa hämäläistä vikaa, että vasta viikon kuluttua joku saa vastauksen kysymykseen. Välillä tulee ristiriitoja, kun emme pysty ymmärtämään toisen erilaisuutta. Minuakin harmittaa ihmiset, jotka ovat suuna päänä aina tuomassa omia mielipiteitään ja eivät koskaan kuuntele toista. Vain oma mielipide on tärkeä, muut ovat jonninjoutavia, joiden mielipiteistä ei tarvitse välittää. Mutta olen ajan mittaan opetellut ymmärtämään näitäkin ihmisiä. Mutta ystävät ovat kuitenkin niitä ihmisiä, jotka myös kuuntelevat, mitä toisella on asiaa. Moni asiakin on selvinnyt, kun on ystävä lähellä, joka kuuntelee ja jonka kanssa on voinut keskustella asiasta.

• Anonyymi

helluntailaiset eivät kuulemma enää tee syntiä aikuisten upotuskasteen jälkeen - tekivät mitä tekivät se ei ole enää syntiä.

Raamattu ei noin opeta.

Raamatun mukaan olemme syntisiä kuolemaamme saakka.
      Jeesuksen Ristintyö pelastaa meidät.

• Minä en ole kuullut koskaan tuollaista opetusta. Kyllä kasteen jälkeenkin on joutunut tekemään parannusta. Silloin, kun tulin uskoon, en edes huomannut joitain asioita synniksi. Vuosien aikana Jumala on näyttänyt minulle monia asioita, joista on pitänyt tehdä parannusta. Esim. kateus, viha, katkeruus, kauna ja muita mielen syntejä. Niitä ei itse huomannut, ennen kuin Jumala ne näytti. Siinä ei voinut muuta kuin pyytää anteeksi syntejä, joita eivät muut nähneet, mutta Jumala halusi vapauttaa niistä.

Jumalan huolenpito on ihmeellistä. Minä en huomannut, että olen kateellinen. Kerran kaupassa näin äidin ja tyttären juttelevan keskenään. Näin heidän välillään jotain sellaista, mitä en itse ollut koskaan kokenut. Joku tunne alkoi jäytää minussa. Kyselin Jumalalta, mitä se on. Sain vastauksen, että olin kateellinen siitä rakkaudesta, mitä näin, koska en itse ollut sitä kokenut. Minä pelkäsin äitiäni ja siihen ei mahtunut rakkauden tunnetta. Tein parannusta, koska en tahdo kadehtia lapsia, jotka saavat vanhemmiltaan rakkautta. Nyt minä iloitsen siitä, jos näen vanhempien ja lasten välillä rakkautta. Ja suren niiden lasten puolesta, joiden täytyy pelätä vanhempiaan.

Monia muitakin juttuja Jumala on armossaan näyttänyt. Minä menen helposti lain alle, en meinaa uskoa armoon. Vaikka tiedän, että armosta minä olen pelastettu, mutta miksi se on niin vaikea uskoa omalle kohdalle. Onneksi meidän seurakunnassa oli saarnaajana Mauri Vikstén, joka julisti armon sanomaa. Niin minäkin taulapää aloin ottaa armon vastaan.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Minä en ole kuullut koskaan tuollaista opetusta. Kyllä kasteen jälkeenkin on joutunut tekemään parannusta. Silloin, kun tulin uskoon, en edes huomannut joitain asioita synniksi. Vuosien aikana Jumala on näyttänyt minulle monia asioita, joista on pitänyt tehdä parannusta. Esim. kateus, viha, katkeruus, kauna ja muita mielen syntejä. Niitä ei itse huomannut, ennen kuin Jumala ne näytti. Siinä ei voinut muuta kuin pyytää anteeksi syntejä, joita eivät muut nähneet, mutta Jumala halusi vapauttaa niistä.

Jumalan huolenpito on ihmeellistä. Minä en huomannut, että olen kateellinen. Kerran kaupassa näin äidin ja tyttären juttelevan keskenään. Näin heidän välillään jotain sellaista, mitä en itse ollut koskaan kokenut. Joku tunne alkoi jäytää minussa. Kyselin Jumalalta, mitä se on. Sain vastauksen, että olin kateellinen siitä rakkaudesta, mitä näin, koska en itse ollut sitä kokenut. Minä pelkäsin äitiäni ja siihen ei mahtunut rakkauden tunnetta. Tein parannusta, koska en tahdo kadehtia lapsia, jotka saavat vanhemmiltaan rakkautta. Nyt minä iloitsen siitä, jos näen vanhempien ja lasten välillä rakkautta. Ja suren niiden lasten puolesta, joiden täytyy pelätä vanhempiaan.

Monia muitakin juttuja Jumala on armossaan näyttänyt. Minä menen helposti lain alle, en meinaa uskoa armoon. Vaikka tiedän, että armosta minä olen pelastettu, mutta miksi se on niin vaikea uskoa omalle kohdalle. Onneksi meidän seurakunnassa oli saarnaajana Mauri Vikstén, joka julisti armon sanomaa. Niin minäkin taulapää aloin ottaa armon vastaan.

Moikka hoikka!

Kas tällaista :

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parannus

Jeesuksen kanssa kulkiessa 2022jKr,

Selef Urge

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Minä en ole kuullut koskaan tuollaista opetusta. Kyllä kasteen jälkeenkin on joutunut tekemään parannusta. Silloin, kun tulin uskoon, en edes huomannut joitain asioita synniksi. Vuosien aikana Jumala on näyttänyt minulle monia asioita, joista on pitänyt tehdä parannusta. Esim. kateus, viha, katkeruus, kauna ja muita mielen syntejä. Niitä ei itse huomannut, ennen kuin Jumala ne näytti. Siinä ei voinut muuta kuin pyytää anteeksi syntejä, joita eivät muut nähneet, mutta Jumala halusi vapauttaa niistä.

>>Minä en ole kuullut koskaan tuollaista opetusta. Kyllä kasteen jälkeenkin on joutunut tekemään parannusta.<<

Minä kyllä olen kuullut. Sekä seurakunnissanne että myös tälläkin foorumilla.

Te ette kuulemma ole kasteenne jälkeen edes "syntisiä", mutta "se vanha aatami... (ei tarkoita samaa kuin kristinopin nk. perisynti, vaan on perisynnin leikkisämpi muoto)...heh.... sehän joskus virittelee ansojaan..." ja "saatatte langeta joihinkin virheisiin, erheisiin, vajavuuksiin, hengelliseen kasvamattomuuteen... heh-heh... joita Herra (teidän herranne) kyllä meissä omissaan ymmärtää, ei tuomitse."

Näin te teette tyhjäksi eli estätte Kristuksen sovitustyön ja lahjavanhurskautuksen itsessänne. Teillä on toinen herra, joka vähättelee syntejänne, suvaitsee.... suokaa anteeksi: hengellisen perseilynne. Te haalitte käännynnäisiä nimenomaan kristittyjen joukosta, johdattaaksenne heitä pois Kristuksesta, teidän, vapaamuurarien omiin oppeihinne ja gnostilaiseen pelastustiehen.

"Pyhä Henki ei voi asua syntisessä ihmisessä!" Omia oppejanne.

Kristinopin mukaan taas Pyhän Hengen / Kristuksen hengen on suorastaan ja jatkuvasti asuttava syntisessä ihmisessä, vaikutettava hänessä lahjavanhurskauden muuttavaa voimaa. "Niin en nyt siis enää elä minä, vaan Kristus elää minussa...!" Minussa, syntisessä.

Myös uhrienne syyllistämistä: "Veljien syyttäjiä!" Teillä itsellänne kyllä löytyy omasta takaa veljienne puolustajat, joten asiat eivät etene oikeusprosessissa tuota uhrin syyttelyä pidemmälle. Uhri on "anteeksiantamaton, eikä voi pelastua."

Te olette hyvin rakentaneet monirikos-puljukuntanne.

Te vapaasuuntaiset vapaamuurarit ette ole kristittyjen veljiä ja sisaria, teillä on aivan toinen Pelastuksen tie kuin Jeesuksen omilla.

• Anonyymi kirjoitti:

>>Minä en ole kuullut koskaan tuollaista opetusta. Kyllä kasteen jälkeenkin on joutunut tekemään parannusta.<<

Te ette kuulemma ole kasteenne jälkeen edes "syntisiä", mutta "se vanha aatami... (ei tarkoita samaa kuin kristinopin nk. perisynti, vaan on perisynnin leikkisämpi muoto)...heh.... sehän joskus virittelee ansojaan..." ja "saatatte langeta joihinkin virheisiin, erheisiin, vajavuuksiin, hengelliseen kasvamattomuuteen... heh-heh... joita Herra (teidän herranne) kyllä meissä omissaan ymmärtää, ei tuomitse."

Näin te teette tyhjäksi eli estätte Kristuksen sovitustyön ja lahjavanhurskautuksen itsessänne. Teillä on toinen herra, joka vähättelee syntejänne, suvaitsee.... suokaa anteeksi: hengellisen perseilynne. Te haalitte käännynnäisiä nimenomaan kristittyjen joukosta, johdattaaksenne heitä pois Kristuksesta, teidän, vapaamuurarien omiin oppeihinne ja gnostilaiseen pelastustiehen.

Kristinopin mukaan taas Pyhän Hengen / Kristuksen hengen on suorastaan ja jatkuvasti asuttava syntisessä ihmisessä, vaikutettava hänessä lahjavanhurskauden muuttavaa voimaa. "Niin en nyt siis enää elä minä, vaan Kristus elää minussa...!" Minussa, syntisessä.

Myös uhrienne syyllistämistä: "Veljien syyttäjiä!" Teillä itsellänne kyllä löytyy omasta takaa veljienne puolustajat, joten asiat eivät etene oikeusprosessissa tuota uhrin syyttelyä pidemmälle. Uhri on "anteeksiantamaton, eikä voi pelastua."

Te vapaasuuntaiset vapaamuurarit ette ole kristittyjen veljiä ja sisaria, teillä on aivan toinen Pelastuksen tie kuin Jeesuksen omilla.

Kyllä minä olen edelleen syntinen, joka joutuu kamppailemaan oman syntisyytensä kanssa. Ennen kuin tulin uskoon, ajattelin, että olen todella hyvä ihminen, mutta, kun tulin uskoon, huomasin, että se kaikki oli ollut vain valhetta. Olen ollut Jeesuksen oma vuodesta 1984 ja aina vain ihmettelen, kuinka paljon minusta löytyy syntiä, ajatuksissa, sanoissa ja teoissa.

Minä en tunnista tuota kirjoitusta sellaiseksi, mitä itse olen omassa seurakunnassani kuullut. Mutta en ole kaikissa helluntaiseurakunnissa vieraillut, joten olen jäävi sanomaan, mitä muissa seurakunnissa puhutaan.

Minun pelastuksen tie on se tie, minkä Jeesus valmisti Golgatalla, kun hän meidän syntiemme tähden kuoli ristillä. Hän on tie Jumalan luo, Hän on totuus ja Hän on elämä. Hän antoi minulle elämän, minulle, joka etsin kuolemaa. Etsin kuolemaa, mutta Jeesus antoi minulle elämän, jota saan Hänen kanssaan kulkea eteenpäin, kunnes Hän tulee hakemaan meidät pois tästä synnin maasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko mukavaa tuomita toisia ? Eikö Jeesus sanonut, että millä tuomiolla te tuomitsette, sillä tuomiolla teidät tuomitaan.

Me kaikki teemme syntiä ajatuksin, puhein ja teoin. Meillä ihmisillä on jokaisella joku heikko kohta, jos joku sattuu sitä raapaisemaan, se tekee kipeää. Se toinen, joka raapaisi ei useinkaan tiennyt tekevänsä sanoillaan pahaa. Mutta siihen, joka koki sen loukkauksena, se sana sattui. Meillä kaikilla on näitä nyrhämiä, joita olemme saaneet lapsuudessa tai nuoruudessa. Koulukiusaaminen on tuonut ihmiseen paljon sisiäisiä haavoja. Me useinkin koemme toiset ihmiset uhkana, jos he sattuvat koskettamaan meidän sisinpämme haavaa.

Onko myös se, että emme kestä sitä, että joku toinen on eri mieltä jostain asiasta. Se voi tuntua hylkäykseltä, jos olemme joutuneet kokemaan hylkäämistä usein. Uskonasioissakin on samoin. Monesti emme siedä toista mielipidettä jostain uskonasiasta. Me taistelemme miekoin ja sanan säilällä oman mielipiteemme puolesta. Me emme ajattele, kuinka monta haavoittunutta ihmistä me jätämme jälkeemme riidoissamme. Kunhan minä saan sanoa viimeisen sanan, silloin on kaikki hyvin. Sitten, kun näitä on paljon ja kaikki kilpailevat siitä, että saa mahdollisimman pahoin sanoin sanoa viimeisen sanan. Siinä jää kentälle niitä, joita kovat sanat haavoittavat. Mutta nämä kiistelijät eivät sitä ajattele. He ajattelevat vain sitä, että he ovat oikeassa. Heille ainoastaan Jumala on antanut kaiken viisauden lahjan. He vain osaavat tulkita Raamatun sanoja ja he ovat oikeassa kaikessa, mitä he kirjoittavat.

Jeesus toivoi, että Hänen omansa rakastaisivat toisiaan. Mutta tuntuu nykyään, että olemme kääntäneet Jeesuksen sanat niin, että Hän sanoi, että vihatkaa toisianne, siltä ainakin tuntuu, kun lukee näitä kirjoituksia.

• Anonyymi

Mitä tarkoiat Hammareilla?

Minä en ole koskaan tavannut hellareissa tuollaista?

• Anonyymi

helluntailasiuus -opetus on niin muutuva sellainen.
        "tänään näin ja huomenna noin",

• Anonyymi

Kos: malja, lasi
      Ets:puu,tree
      Mits:mehu, saft
      Heprealaisin Jeesuksen yljösoton outtaja,

Selef Urge

• Anonyymi

Raamatun opetuksen mukaan kaikki riidat ja kiistat tulee sopia saman päivän aikana ennen auringon laskua.

Hammarit eivät tulleet sopimaan asiaa eivätkä pyytäneet minua luokseen, että asia olisi voitu sopia.

Tähän päivään mennessä Hammarit eivät mitenkään ole sopineet tekoansa.

Helluntailaiset omien juttujensa mukaan Raamattu uskollisia, mutta oman kokemukseni mukaan se ei ole totta.
      Helluntailaiset ottavat Raamatusta itselleen sopivia kohtia eivät koko Raamattua.

• Anonyymi

https://www.protoxoy.fi/janne-hammar

Tuolla on kaunis kertomus oman firman pystyttämisestä ja vähän muutakin.

Kertomatta on jäänyt Marika Hammarin konsulenttifirman konkurssi Turussa.
      Kumpikin oli siellä töissä.

Marika kertoi konkurssin syyksi, että VEROTTAJA VAATI LIIKAA!
      Myös minulta on verottaja aina vaatinut liikaa ja silti jokaikinen ropo on ollut pakko maksaa!

Jeesus kehtotti maksamaan verot. Antakaa Jumalalle mikä Jumalan on ja Keisarille mikä keisarin on.
      Jeesus pyysi näyttämään verorahan - kenen kuva siihen oli painettu?

• Anonyymi

Tyypillistä on että kumpikin Hammar on yksityisyrittäjä.
      Narsistit ovat usein yksityisyrittäjiä.

Heidän lapsensa Sebastiina on jo aikuinen - mutta ei toimi vanhemman yrityksessä?

• Anonyymi

Hammareilla ei tunnon tuskia ole - ovat täysin paatuneita.

Raamatun mukaan kaikki riidat on sovittava saman päivän aikana, ennen auringon laskua!

Raamatun mukaan Jeesuksen omien keskuudessa ei saa olla mitään ilvehdintää eikä mitään kaksimielisiä vitsejä.

Raamatun mukaan Jeesuksen omien tulee tukea toisiaan ja hoivata heitä jotka ovat sairaita/hauraita

• Anonyymi

hellutailaisilla on siis sama jumala kuin saatanan palvojilla eli lucifer pimeyden ruhtinas.

Jeesus sanoo sanassaan, että heidän teoistansa te heidät tunnette.
      Millaisia on helluntailaisten teot?
      Eli täysin samanlaisia kuin saatanan palvojilla!

• Anonyymi

mahtanetko tajuta kuin pöljä kommenttisi on!?

tosiasiassa sinulla ei ol e mitään kerrottavaa helluntain tekemisistä jos laitettaisiin kovanpaikan eteen.

• Anonyymi

Jokaisesta sanasta joudumme tekemään tilin, jospa ottaisimme sen huomioon kun latelemme tuomioita milloin kenestäkin oman naulanreikäisen ohuen tulkinnan mukaan.
      muistutuksena.

• Anonyymi

helluntailaiset eivät tunne synnin tai syyllisyyden tunteita.
      helluntailaiset eivät pyydä anteeksi tai ole pahoillaan.

• Anonyymi

Jeesuksen mukaan HEIDÄN HEDELMISTÄÄN TE HEIDÄT TUNNETTE!

Marika Hammar pyöritti omaa firmaansa.
      Marika kertoi että verottaja vaati liikaa joten hän laittoi firman konkurssiin!
      Jeesuksen sanan mukaan: Antakaa Jumalalle mikä Jumalan on ja keisarille mikä keisarin on!

Minunkin on jokainen penni pitänyt verottajalle maksaa mitä se on halunnut minulta viedä!

• Anonyymi

Se on hyvä, tietää että hammarit tästäkin asiasta vielä joutuvat tkemään tilin Herran Jeesuksen Kristuksen edessä!

Raamatun mukaan Jeesuksen omien kesken ei saa olla mitään ilveilyä eikä mitään vastaavaa!
      Vaikka mitään väärää ei toiselle Kristitylle saa tehdä on Raamattu käskenyt että kaikki asiat tulee sopiva saman päivän aikana ennen Auringon laskua!

hammarit tulevat varmasti joutumaan tästäkin asiasta tilille Herran Jeesuksen Kristuksen eteen!

• Anonyymi

Kysyin onko HERKKÄ syntiä?
      Ei kuulemma ollut!

Mitään pahoittelua tai parannusta helluntailaiset eivät tehneet sanomisistaan,

Koulu/työpaikka kiusaamisessa kiusaajat sanovat, että uhri on herkkä tai uhri ei ymmärrä leikkiä!
      Noin siis täysin jumalattomat ihmiset puhuvat!

Onkin todella järkyttävää kuulla tuota samaa helluntailaisten suusta, jotka omasta mielestään olivat kovasti Kristittyjä.

Oma Äitini oli Sydämen Kristitty/Jeesuksen oma ja minulle hän sanoi
      TOSI USKOVIA ON TOSI VÄHÄN!
      On käsittämätöntä, että nämä helluntailaiset itse valitsevat Raamatusta sen mikä heille sopii!
      He vaativat lahkonsa mukaan ihmisiä ottamaan toisen kasteen vaikka sen Raamattu kieltää!
      helluntailaiset eivät kuitenkaan tottele Jeesusta Kristusta ja tule sopimaan tekemiään rikoksia saman päivän aikana, kuten Raamattu käskee!
      Raamatun mukaan Jeesuksen omien keskuudessa ei tule edes mainita mitää kieroutunutta ja epäsopivaa!

• Anonyymi

Helluntailaisissa on koulukiusaajia ja naapurikiusaajia.
      Helluntaiusko ja kaste ei pyhitä narsistia.

• Anonyymi

ja perheiden rikkojia.
        se on tavoitteena helluntailaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4730
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4069
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      163
      3977
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2658
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2613
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2177
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe