Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Me+emme+voi+koskaan+tietää,+mitä+tulevaisuudessa+tapahtuu.+Voi+tulla+hetki,+jolloin+huutaakin+Jumalan+puoleen.
MInäkin+nuorena+sanoin+vihaisesti,+ettei+minusta+koskaan+tule+uskovaista.+Ja+nyt+olen+onnellinen+uskovainen.+Olin+siinä+tilnteessa,+että+ajattelin+tappaa+itseni,+mutta+minulla+oli+kaksi+pientä+poikaa.+Se+esti+minua+tekemästä+pahaa+itselleni.+Mutta+onneksi+löysin+Jumalan+armon+Jeesuksessa+Kristuksessa+ja+sain+antaa+elämäni+Hänelle.+Sen+jälkeen+olen+saanut+kulkea+Hänen+kanssaan+eteenpäin.+Oli+vaikeita+päiviä,+miehen+sairaus+ja+kuolema.+Mutta+silloinkin+tunsin+Jumalan+rakkauden+ympäröivän+itseäni.
26.01.2022 15:46
Jos+oli+puhe+homoista,+hän+ei+maininnut+muita.+Jos+minäkin+puhun+nokisuutarista,+en+mainitse+lakaisukoneenkuljettajaa.
Jumala+haluaisi,+että+me+kertoisimme+tien+Jumalan+luo.++Hän+haluaisi,+että+me+kertoisimme+ihmisille+Jeesuksesta,+joka+kuoli+meidän+syntiemme+tähden.
Tämä+maailma+on+pahan+vallassa.+Sen+näkee+kaikkialta.+Raha,+maine,+valta+ja+seksi+ovat+nykyään+epäjumalia,+joita+monet+ihmiset+havittelevat.+Mitä+ihminen+saa+palkaksi,+jos+hän+saa+rahaa+ja+mainetta+paljon.+On+paljon+surullisia+kertomuksia+ihmisistä,+jotka+ovat+saaneet+paljon+kaikkea,+mutta+onnea+he+eivät+ole+saaneet.+Ne+eivät+anna+todellista+onnea,+sitä+mitä+ihminen+tarvitsee.
26.01.2022 15:24
Kyllä+me+kaikki+ihmiset+olemme+enemmän+ja+vähemmän+rikkinäisiä.+Kun+puhuu+ihmisten+kanssa,+huomaa+useinkin+tästä+ihmisestä,+että+hänen+käytöksensä+ei+ole+kuin+aikuisen.+Siinä+useinkin+tuntee+juttelevansa+pienen+lapsen+kanssa,+joka+omasta+rikkonaisuudestaan+käsin+juttelee.
Meidän+vanhempamme+ovat+rikkonaisia+ja+he+kasvattavat+omia+lapsia+niistä+käsin.+Useinkaan+emme+saa+rakkautta+ja+huolenpitoa+tarpeeksi,+kun+olemme+lapsia.+Tai+sitten+rakkaus+on+niin+ylenpalttista,+että+ihminen+on+olevinaan+aikuisena+omaa+luokkaansa.
Rakkaus+ja+rajat+oikeassa+järjestyksessä+olisivat+hyvä+kasvualusta+lapsen+kasvamiselle.+Rakkautta+niin,+että+lapsi+tuntisi+olevansa+hyväksytty+sellaisena+kuin+hän+on.+Rajat+olisivat+sellaiset,+että+lapsi+tuntisi+olonsa+turvalliseksi.
Me+kaikki+olemme+vajavaisia,+toinen+erehtyy+toisessa+asiassa+ja+toinen+toisessa.+Mutta+rakkaus+useinkin+auttaa+monissa+asioissa+lapsen+kasvamisessa.+Väheksyminen+ja+muihin+vertaaminen+on+haitallista+lapsen+kasvulle.++Me+saamme+lapsena+sen+kasvualustan,+joka+seuraa+meitä+koko+elämämme.
Meissä+on+kaikilla+haavoja,+joita+lapsuus+on+aiheuttanut+meihin.+Monet+etsivät+rakkautta+joka+paikasta,+sitä+rakkautta,+jota+he+eivät+saaneet+kotona.+Ne+haavat+hyvin+usein+kirvelevät,+kun+joku+asia+saa+ne+kirvelemään.+Joskus+ne+haavat+saavat+meidät+kääntymään+itseämme+vastaan+ja+itseinho+saa+meidät+vahingoittamaan+itseämme.
Minä+en+olisi+tässä,+jos+Jumala+ei+olisi+eheyttänyt+minua.+Hän+on+käyttänyt+ihmisiä,+joiden+kanssa+olen+jutellut.+On+ollut+ammattiauttajia+ja+muita+ihmisiä,+joilla+on+ollut+halua+kuunnella,+mitä+olen+kertonut.+Olen+tullut+kuulluksi.+On+ollut+ihminen,+jolle+olen+ollut+totta.+Täällä+maailmassa+tarvittaisiin+paljon+sellaisia+ihmisiä,+joille+ihminen+ilman+pelkoa+ja+tuomiota+voisi+avautua+sellaisena+kuin+on.+Me+tarvitsisimme+ihmisiä,+jotka+jaksaisi+kuunnella.
26.01.2022 13:04
Jumala+vihaa+syntiä,+mutta+Hän+rakastaa+syntistä+ihmistä.+Sen+tähden+Jeesus+tuli+tänne+maailmaan+ja+meni+ristille+meidän+syntiemme+tähden.+Meidän+syntimme+olivat+Hänen+päällään+ja+Jumala+tuomitsi+ne+siellä.+Jos+me+otamme+Jeesuksen+vastaan+elämäämme,+Jumala+antaa+meille+syntimme+anteeksi.+Mutta+jos+me+hylkäämme+Jumalan+armon,+me+emme+saa+syntejämme+anteeksi.
Jeesus+antoi+käskyn+opetuslapsilleen+viedä+evankeliumi+kaikkeen+maailmaan+siihen+asti,+kun+Hän+tulee+hakemaan+seurakuntansa+pois+maan+päältä.+Jos+meillä+on+lähimmäisenrakkautta,+me+haluamme+kertoa+Jumalan+armosta+ihmisille,+että+he+ottaisivat+Jeesuksen+vastaan+ja+hylkäisivät+syntisen+elämänsä.+Kun+itse+on+saanut+kokea+Jumalan+rakkautta+,+haluaa+kertoa+siitä+myös+toisille+ihmisille.
25.01.2022 20:55
En+usko,+että+kukaan+tappaa+Suomessa,+jos+on+homo.+Missä+on+vaarallista+homon+olla+ja+pelätä,+että+hänet+tapetaan+?
25.01.2022 20:40
Sanothan+sinäkin,+että+aurinko+nousee+ja+laskee,+vaikka+aurinko+on+paikallaan.+
1+Moos.+1:16-18++Jumala+teki+kaksi+suurta+valoa,+suuremman+valon+hallitsemaan+päivää+ja+pienemmän+valon+hallitsemaan+yötä,+sekä+tähdet.+Ja+Jumala+pani+ne+taivaanvahvuuteen,+paistamaan+maan+päälle+ja+hallitsemaan+päivää+ja+yötä+ja+erottamaan+valon+pimeästä.+Ja+Jumala+näki,+että+se+oli+hyvä.
25.01.2022 20:37
Minulle+Jumalan+laki+on+korkeammalla+kuin+Suomen+laki.+Suomen+laki+antaa+tappaa+syntymättömät+lapset,+mitä+minä+en+hyväksy.+Se+on+murha+minun+mielestäni.+Voi+olla+joku+syy,+joka+puoltaa+sitä,+esim.+äidin+mahdollinen+kuolema,+mutta+suurin+osa+syntymättömistä+lapsista+murhataan+"huvin"+vuoksi.
25.01.2022 20:15
Uusi+Testamentti+on+tarkoitettu+niille,+jotka+ovat+ottaneet+vastaan+Jeesuksen+omaan+elämäänsä.+Jeesus+antoi+käskyn:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+niin+kuin+itseäsi.+Siinä+on+laki."
Jeesus+sanoi+myös+niille+miehille,+jotka+meinasivat+kivittää+naisen,+joka+oli+tavattu+aviorikoksesta:+"Se,+joka+on+synnitön,+heittäköön+ensimmäisen+kiven."+Kukaan+ei+voinut+heittää+kiveä.
25.01.2022 20:01
Miksi+???
25.01.2022 19:47
Eiköhän+homoissa+ole+pedofiilejä+samoin+kuin+heteroissa.+Jos+ihmiset+lopettaisivat+homojen+nostamisen+tuonne+pilviin.+Ei+meidän+heteroiden+tarvitse+nöyristellä+homojen+edessä.
25.01.2022 19:46
Ennen+kuin+tulin+uskoon,+näin+itseni+kilttinä+ja+arkana+ihmisenä.+Uskoon+tulon+jälkeen+näin+itsessäni+paljon+vihaa+ihmisiä+kohtaan.++Häpeän+niitä+asioita,+joita+vihassani+olin+nuorena+huudellut+ihmisille.+Kun+tulin+uskoon,+vihani+alkoi+pikku+hiljaa+vähetä.++Rukoilin,+etten+vahingoittaisi+ihmisiä,+niin+kuin+minua+oli+vahingoitettu.+Sitä+en+tahtonut.+Jumala+rakkaudessaan+on+ottanut+vihaani+pois.
Monia+asioita+elämässäni+Jumala+on+parantanut.+Olen+onnellinen,+kun+saan+vaeltaa+Hänen+kanssaan+eteenpäin.+Hän+on+vapauttanut+minut+monista+asioista.+
Ei+yhteiskunta+pohdi,+mikä+on+syntiä.+Yhteiskunnassa+on+vain+tekoja,+joista+rangaistaan.+Monet+rangaistavat+teot+ovat+myös+mainittu+Jumalan+laissa.
25.01.2022 18:04
Kiitos+vastauksestasi.+En+ole+koskaan+pakottanut+ketään+ajattelemaan,+niin+kuin+minä.+Tiedän,+että+kaikki+ihmiset+eivät+jaa+niitä+näkemyksiä,+mitä+esim.+minulla+on.+
Minkälainen+maailmamme+olisi,+jos+jokainen+tekisi+sitä,+mikä+hänen+mielestään+on+oikein.+Tietysti+Suomessa+on+laki,+joka+estää+varkaudet,+murhat+ja+muut+tihutyöt.+
Minä+en+pidä+siitä,+että+ihmiset+roskaavat+luontoa,+se+aiheuttaa+esim.+eläimille+paljon+tuhoa.+MInä+rakastan+eläimiä+enemmän+kuin+ihmisiä,+koska+minun+mielestäni+ihmiset+ovat+pahoja+ja+turmeltuneita.+Tiedän+Raamatusta+sen,+mitä+Jeesus+sanoi+ihmisten+rakastamisesta.+Mutta+kuitenkin+eläimet+ovat+minulle+tällä+hetkellä+rakkaampia.+Haluan+rakastaa+ihmisiä,+mutta+näen+itseni+ja+muut+ihmiset+todella+pahoina.+Ihmiset+tuhoavat+kaunista+luontoa,+tappavat+eläimiä+ahneudessaan.+Tämä+maailma+on+pahan+vallassa.+En+näe+täällä+maailmassa+mitään+hyvää.
Ihmisillä+olisi+mahdollisuus+tehdä+oikeita+ratkaisuja,+mutta+he+haluavat+tuhota+kaiken.+Heidän+ahneutensa+on+valtavaa.+Vallan+avulla+he+tuhoavat+kaiken+kauniin,+mitä+täällä+on.+En+näe,+että+ihminen+olisi+saanut+aikaan+paljonkaan+hyvää,+koska+tämä+maailmamme+on+nyt+tässä+tilanteessa.
Mutta+Raamatusta+olen+löytänyt+Jumalan+rakkauden+meitä+ihmisiä+kohtaan.
25.01.2022 17:01
Osa+Vanhasta+Testamentistä+on+ohjeita+siihen+aikaan,+missä+siinä+on+kirjoitettu.+Mm.+kuka+lähtee+noudattamaan+sitä+neuvoa,+mikä+on+Mooseksen+kirjassa,+että+pitää+lapion+kanssa+mennä+kakalle+johonkin+paikkaan+ja+peittää+kakka+lapiolla.+Ei+tulisi+kenenkään+mieleen+Suomessa+tehdä+niin.+Mutta,+jos+olet+metsäretkellä+ja+pitää+mennä+kakalle,+niin+on+hyvä,+jos+lapio+on+mukana,+että+voi+peittää+jätöksensä.+Mutta+kotona+ei+pidä+tehdä+niin,+koska+voi+käydä+ihan+rauhassa+vessassa.
Jeesus+ei+alistanut+naisia.+Orjia+oli+vielä+Jeesuksen+aikana.+En+tiedä,+kokeeko+jotkut,+kun+ovat+tehtaassa+töissä,+olevansa+orjina.+Itse+en+kokenut+töissä+ollessani+olevani+orjana.
Jeesus+antoi+käskyn:+Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+niin+kuin+itseäsi.+M
Haluaisin+rakastaa+lähimmäistä,+mutta+ei+se+aina+onnistu.+Varsinkin+joittenkin+kanssa+se+on+vaikeaa.
25.01.2022 15:47
Kyllä+minä+tarkistan+Raamatusta,+mitä+Päivi+sanoo.+Olen+samaa+mieltä+hänen+kanssaan.
25.01.2022 15:36
Minkä+rikoksen+Päivi+on+tehnyt+?
25.01.2022 10:50
No,+onko+mielestäsi+murha+syntiä+?+Onko+mielestäsi+varastaminen+syntiä+?+Onko+mielestäsi+pahoinpitely+syntiä+?+Mitä+miletä+olet+siitä,+kun+nuoret+pojat+tappoivat++kaverinsa.+Oliko+se+syntiä+?
Minun+mielestäni+väärinteko+on+syntiä+?+Tietysti+joku+voi+sanoa,+että+se+ei+ollut+syntiä,+vaan+siinä+tehtiin+väärin.+Minun+mielestäni+väärinteko+toista+kohtaan+on+syntiä.+Mutta+syntiä+on+muutakin.+Onko+väärinteko,+jos+himoitsen+naapurini+asuntoa+tai+autoa.+Ehkä,+jos+vain+ajatuksissani+niitä+himoitsen,+ei+siitä+kukaan+tiedä.
25.01.2022 10:43
Päivi+ei+ole+sanonut+homoja+rikollisiksi.+Hän+on+tuonnut+vain+Raamatun+kannan+esiin.+Hän+huutavan+ääni+Suomenkin+syntisessä+maassa.+Hän+tuo+julki+synnin,+vanhurskauden+ja+tuomion.
Suomi+on+polkenut+jalkojensa+alle+Jumalan+sanan.+Ei+ole+enää+mikään+pyhää.+Vain+synti+rehottaa+suomalaisten+keskuudessa.+Syökäämme+ja+juokaamme,+kaikuu+kaikkialta.+Ihmiset+elävät+niin+kuin+he+eläisivät+viimeistä+päiväänsä.+Kaikki+pitää+tänään+kokea.+Kaikki,+mitä+paholainen+tarjoaa.
Voi+Suomen+kansaa.+Me+olemme+pitäneet+halpana+Jumalan+armon+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Jumala+haluaa+pelastaa+syntisen+ihmisen.++Sen+tähden+Jeesus+syntyi+tänne+maailmaan+ja+Hän+kantoi+meidän+syntimme+ristillä+ja+Jumala+tuomitsi+ne+siellä.+Jos+joku+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+hän+saa+syntinsä+anteeksi.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.+Jeesus+tulee+hakemaan+seurakuntansa+ja+Hänen+omansa+saavat+olla+Hänen+kanssaan+iankaikkisesti.
25.01.2022 10:29
Mitenkä+uskovaiset+syrjivät+homoja+?
25.01.2022 10:15
Homothan+ja+heidän+puolustajansa+ovat+ottaneet+herneen+nenäänsä.+He+ovat+valmiit+viimeiseen+taistoon+homojen+oikeuksien+puolesta.+Homoja+pitää+kohdella+kuin+kultalautasella,+heille+pitää+puhua+kauniita+sanoja,+heille+pitää+leperrellä,+etteivät+he+saisi+nyrhämiä.+Nyrhämät+voivat+aiheuttaa+vaikka+mitä+ihmiselle.++Homoja+pitää+silittää+ja+sanoa,+että+he+ovat+maailman+valtiaita.+Kaikkien+muitten+täytyy+palvella+heitä.
25.01.2022 10:14
Room.+1:26-27
Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;+samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.
Miten+itse+tulkitset+ylläolevat+jakeet+Raamatusta+?
25.01.2022 10:06
45 / 59