Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Me+emme+voi+koskaan+tietää,+mitä+tulevaisuudessa+tapahtuu.+Voi+tulla+hetki,+jolloin+huutaakin+Jumalan+puoleen.MInäkin+nuorena+sanoin+vihaisesti,+ettei+minusta+koskaan+tule+uskovaista.+Ja+nyt+olen+onnellinen+uskovainen.+Olin+siinä+tilnteessa,+että+ajattelin+tappaa+itseni,+mutta+minulla+oli+kaksi+pientä+poikaa.+Se+esti+minua+tekemästä+pahaa+itselleni.+Mutta+onneksi+löysin+Jumalan+armon+Jeesuksessa+Kristuksessa+ja+sain+antaa+elämäni+Hänelle.+Sen+jälkeen+olen+saanut+kulkea+Hänen+kanssaan+eteenpäin.+Oli+vaikeita+päiviä,+miehen+sairaus+ja+kuolema.+Mutta+silloinkin+tunsin+Jumalan+rakkauden+ympäröivän+itseäni.
  2. Kyllä+me+kaikki+ihmiset+olemme+enemmän+ja+vähemmän+rikkinäisiä.+Kun+puhuu+ihmisten+kanssa,+huomaa+useinkin+tästä+ihmisestä,+että+hänen+käytöksensä+ei+ole+kuin+aikuisen.+Siinä+useinkin+tuntee+juttelevansa+pienen+lapsen+kanssa,+joka+omasta+rikkonaisuudestaan+käsin+juttelee.Meidän+vanhempamme+ovat+rikkonaisia+ja+he+kasvattavat+omia+lapsia+niistä+käsin.+Useinkaan+emme+saa+rakkautta+ja+huolenpitoa+tarpeeksi,+kun+olemme+lapsia.+Tai+sitten+rakkaus+on+niin+ylenpalttista,+että+ihminen+on+olevinaan+aikuisena+omaa+luokkaansa.Rakkaus+ja+rajat+oikeassa+järjestyksessä+olisivat+hyvä+kasvualusta+lapsen+kasvamiselle.+Rakkautta+niin,+että+lapsi+tuntisi+olevansa+hyväksytty+sellaisena+kuin+hän+on.+Rajat+olisivat+sellaiset,+että+lapsi+tuntisi+olonsa+turvalliseksi.Me+kaikki+olemme+vajavaisia,+toinen+erehtyy+toisessa+asiassa+ja+toinen+toisessa.+Mutta+rakkaus+useinkin+auttaa+monissa+asioissa+lapsen+kasvamisessa.+Väheksyminen+ja+muihin+vertaaminen+on+haitallista+lapsen+kasvulle.++Me+saamme+lapsena+sen+kasvualustan,+joka+seuraa+meitä+koko+elämämme.Meissä+on+kaikilla+haavoja,+joita+lapsuus+on+aiheuttanut+meihin.+Monet+etsivät+rakkautta+joka+paikasta,+sitä+rakkautta,+jota+he+eivät+saaneet+kotona.+Ne+haavat+hyvin+usein+kirvelevät,+kun+joku+asia+saa+ne+kirvelemään.+Joskus+ne+haavat+saavat+meidät+kääntymään+itseämme+vastaan+ja+itseinho+saa+meidät+vahingoittamaan+itseämme.Minä+en+olisi+tässä,+jos+Jumala+ei+olisi+eheyttänyt+minua.+Hän+on+käyttänyt+ihmisiä,+joiden+kanssa+olen+jutellut.+On+ollut+ammattiauttajia+ja+muita+ihmisiä,+joilla+on+ollut+halua+kuunnella,+mitä+olen+kertonut.+Olen+tullut+kuulluksi.+On+ollut+ihminen,+jolle+olen+ollut+totta.+Täällä+maailmassa+tarvittaisiin+paljon+sellaisia+ihmisiä,+joille+ihminen+ilman+pelkoa+ja+tuomiota+voisi+avautua+sellaisena+kuin+on.+Me+tarvitsisimme+ihmisiä,+jotka+jaksaisi+kuunnella.
  3. Miksi+???
  4. Päivi+ei+ole+sanonut+homoja+rikollisiksi.+Hän+on+tuonnut+vain+Raamatun+kannan+esiin.+Hän+huutavan+ääni+Suomenkin+syntisessä+maassa.+Hän+tuo+julki+synnin,+vanhurskauden+ja+tuomion.Suomi+on+polkenut+jalkojensa+alle+Jumalan+sanan.+Ei+ole+enää+mikään+pyhää.+Vain+synti+rehottaa+suomalaisten+keskuudessa.+Syökäämme+ja+juokaamme,+kaikuu+kaikkialta.+Ihmiset+elävät+niin+kuin+he+eläisivät+viimeistä+päiväänsä.+Kaikki+pitää+tänään+kokea.+Kaikki,+mitä+paholainen+tarjoaa.Voi+Suomen+kansaa.+Me+olemme+pitäneet+halpana+Jumalan+armon+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Jumala+haluaa+pelastaa+syntisen+ihmisen.++Sen+tähden+Jeesus+syntyi+tänne+maailmaan+ja+Hän+kantoi+meidän+syntimme+ristillä+ja+Jumala+tuomitsi+ne+siellä.+Jos+joku+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+hän+saa+syntinsä+anteeksi.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.+Jeesus+tulee+hakemaan+seurakuntansa+ja+Hänen+omansa+saavat+olla+Hänen+kanssaan+iankaikkisesti.