Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Minun+yksi+sukulaiseni+alkoi+odottaa+lasta.+Lapsi+oli+vahinko.+Vanhemmat+menivät+naimisiin.+Tyttösitten+syntyi+ja+hänestä+tuli+rakastettu+lapsi.++Hän+oli+oikein+ihana+tyttölapsi.+Upea+tyttö.+Olen+aina+ihaillut+häntä,+hän+on+huomaavainen+toisia+kohtaan,+iloinen,+todella+ihana.+Ei+kakista+vahinkolapsista+tule+kauheita+ihmisiä.+Ja+vanhemmat+voivat+rakastaa+myös+näitä+vahinkolapsiakin.
  2. Jumala+on+kaikkivaltias.+Mutta+hän+on+antanut+ihmiselle+vapaan+tahdon.+Jos+minä+menen+lyömään+jotain+kadulla,+ei+Jumala+estä+sitä,+koska+hän+on+antanut+ihmiselle+vapaan+tahdon.+Raamatussa+on+ohjeet,+miten+tulisi+elää,+että+täällä+maailmassa+olisi+meidän+hyvä+elää.+"Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."+Eikö+silloin+olisi+tämä+maailmanne+toisenlainen,+kun+kunnioittaisimme+toisiamme.+Hoitaisimme+tätä+kaunista+maailmaamme+hyvin,+emmekä+riistäisi+sitä.Jumala+on+antanut+meille+vapauden+tehdä+hyvää+tai+pahaa.+Hän+toivoo,+että+me+tekisimme+hyvää.+Mutta,+mikä+siinä+on,+että+me+ihmiset+teemme+mieluummin+pahaa+kuin+hyvää.+Olisiko+syynä+se,+että+me+olemme+pahoja.