Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Nyt+valehtelet+oikein+kunnolla.+Kirjoitit,+että++"Helluntailaiset+kieltävät,+että+Jumala+on+Kolmiyhteinen,+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki."+Se+on+suuri+vale.+Helluntailaiset+uskovat,+että+Jumala+on+Kolmiyhteinen,+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki.+Sekotatko+Jehovan+todistajat+ja+helluntailaiset+?+Kun+minut+kastettiin+kuukauden+vanhana,+ei+Jeesus+opettanut+minulle+taivaasta+mitään.+Kuljin+monet+vuodet,+enkä+välittänyt+Jeesuksesta.+20+vuotiaana+yritin+itsemurhaa,+koska+olin+niin+vihaa+täynnä+ihmisiä+kohtaan.+Kun+tulin+uskoon,+elämäni+muuttui.+Ei+se+muuttunut+heti,+vaan+hiljalleen+Jeesus+minua+vei+eteenpäin.+Minä,+joka+olin+kasvanut+vihan+alla,+opin+tuntemaan+Jumalan+rakkauden+Jeesuksessa+Kristuksessa.+En+tiedä,+miten+olisi+elämäni+laita,+jos+en+olisi+tullut+uskoon.
  2. Anteeksi+vaan,+mutta+en+ymmärrä+vuodatustasi.+Miksi+haukut+minua+?+++Sielun+pelastus+on+tärkein+asia+täällä+maailmassa.+Sen+tärkeämpää+ei+ole.+Sinä+kirjoitat,+etten+tiedä+mitään+historian+suurimmasta+tapahtumasta,+mutta+voin+kertoa,+että+kyllä+minä+tiedän.+Mistä+sinä+oikein+suutuit+?+Minä+odotan+sitä,+kun+Jeesus+tulee+hakemaan+omansa+pois+täältä.+Olen+samaa+mieltä,+että+kaikkein+tärkein+tapahtuma+oli+se,+kun+Jeesus+ristillä+kärsi+meidän+syntiemme+tähden+ja+nousi+kolmantena+päivänä+ylös+kuolleista.+Hän+on+ensimmäinen+ja+viimeinen.+Hän+on+voittaja.En+odota+Antikristusta.+Mutta+Ilmestyskirja+puhuu+siitä.+Olen+lukenut+Ilmestyskirjan+monta+kertaa,+enkä+minä+voi+poistaa+sieltä+niitä+asioita,+jotka+eivät+minua+miellytä.+Mehän+tiedämme,+mikä+loppu+Antikristuksella+on.+Sen+paikka+on+tulinen+järvi.+Minä+en+ihannoi+Antikristusta,+koska+se+on+pahuuden+ilmentymä+täällä+maailmassa.+Mutta+miksi+Jeesus+antoi+Johannekselle+tämän+ilmestyksen.+Olisiko+syynä+se,+että+ihmisiä+varoitettaisiin,+etteivät+joutuisi+tämän+pauloihin.