Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Kyllä+se+minun+pelkoni+kylvettiin+lapsuudessa.+Äitini+sen+kylvi.+Minä+pelkäsin+äitiäni+paljon.++Äitiäni+pelkäsivät+hänen+sisarensa+ja+hänen+oma+äitinsä.+Pelko+oli+koko+ajan+meidän+kodissamme.+Äiti+saattoi+raivostua+hetkessä+jostain+aivan+mitättömästä+syystä.++Minusta+tuli+arka+ja+aloin+karttaa+ihmisiä.+Luulen,+että+itsemurhayritykseenikin+oli+suurin+syy+pelko+äitiäni+kohtaan.+En+osaa+kertoa,+mitä+oli+olla+kotona,+kun+sai+pelätä+äidin+raivokohtauksia.+Hän+oli+välillä+mukava,+mutta+täytyi+olla+varuillaan+aina,+koska+hän+raivostui.+Kun+kaaduin,+äitini+löi+minua.+Ja+minä+kaatuilin+paljon+niin+lapsena+ja+aikuisena.++Olo+oli+niin+kuin+hiirellä,+kun+kissa+lähestyy+sitä+tappaakseen+sen.Isänikin+kerran+sanoi+äitini+kuoleman+jälkeen,+että+oli+hyvä,+että+minä+en+saanut+äitini+luonnetta.+Isääni+minä+rakastin,+mutta+silloin+lapsuudessa+äitiäni+vihasin.+Äitini+aiheutti+minulle+niin+paljon+traumoja.+Minä+vihasin+ihmisiä+useita+vuosia+ja+rakastin+eläimiä.+En+ole+kokenut+seurakunnassamme+hallitsemista.+Olen+saanut+kuunnella+hyvää+opetusta.+Olen+oppinut+tuntemaan+Jumalan+rakkauden+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Olen+oppinut+tuntemaan+armon.+Siellä+olen+tullut+tuntemaan+oman+itseni,+hyväksymään+itseni+sellaisena+kuin+olen.+Arkana,+ihmisiä+pelkäävänä.+Olen+oppinut+tuntemaan+itseni+sellaisena+kuin+olen.+Siellä+olen+saanut+ihmisarvoni+takaisin.+Olen+oppinut+hyväksymään+itseni+sellaisena+kuin+olen.++Olen+onnellinen,+että+silloin,+kun+Jumalan+kutsui+minua+Jeesuksen+luo,+menin+helluntaiseurakuntaan.+Olen+siellä+saanut+päästä+peloistani,+arkuudestani,+jotka+ovat+estäneet+minua+elämästä+aitoa+elämää.
  2. Minä+en+noudata+villitseviä+henkiä+enkä+riivaajien+oppeja.+Minä+haluan+noudattaa+Raamatun+opetusta.+Haluan+kasvaa+Kristuksen+tuntemisessa.+Haluan+olla+Jeesuksen+oma+ja+odotan+hetkeä,+kun+Hän+tulee+hakemaan+seurakuntansa+luokseen.+Silloin+saamme+olla+Hänen+kanssaan+iankaikkisesti.