Kanadassa vallankumous.

Anonyymi

Rekkamiehen viesti pääministeri Trudeaulle

Me pyöritämme tätä maata etkä sinä

Rekkamiehet näyttävät nyt kirjaimellisesti Kanadan pääministerille sitä, että kuka sitä maata oikeasti pyörittää: ruokaa koko maalle kuljettavat rekkamiehet, vaiko kansaa ammatikseen sortavat poliitikot? Rekkamies heittää tällä videolla Justin Truedeaulle suorat sanat: “Kun kaikki ihmiset alkavat nälkiintymään eri kaupungeissa, koska me kieltäydymme kuljettamasta, niin arvaa mitä? Ihmiset eivät ole enää sinun puolellasi. Me pyöritämme tätä maata etkä sinä. Tämä maa ei pyöri ilman meitä.”

Ennätyssuuri rekkakapina jatkaa matkaansa kohti Kanadan pääkaupunkia Ottawaa, jossa on tarkoitus järjestää lauantaina 29.1. massiivinen mielenosoitus, johon arvioidaan saapuvan jopa yli 50 000 rekkaa ja lisäksi vielä valtavat määrät kaikenlaisia muitakin ajoneuvoja. Kanadan hallinto vapisee jo kirjaimellisesti pelosta.

-Lopulta myös Suomen kassatyttö tullaan laittamaan ojennukseen.. Valta kuuluu todellakin kansalle ja mitään muuta on turha kenenkään lähteä kuvittelemaan.

Wick.

58

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä toimii myös näihin kulkutautimyönteisiin samalla tavalla. Eikun kovaa kovaa vastaan. Tiesulut ja tarkastetaan onko rokotettu ja jos ei niin Siperiaan työleirille vaan niinkuin 1800 luvun Suomestakin tehtiin.
      Rokottamattomilta kansalaisuus ja siinä samalla äänioikeus pois . Karkotetaan loput vaikka Ahvenanmaalle.

• Anonyymi

Miten joku voi olla noin vammainen..Onko tuo joku piikkiproteiini-fetissi.

Wick.

• Anonyymi

Päinvastoin..suomessa voisi rekkamiehet ajaa piikkilampaat tohjoksi...se olisi isänmaallinen ja ihana teko😍

• Anonyymi

Saat minunkin rokotuspiikkini, kaikki kolme, ole hyvä.

Ihan oikeasti. Mitä h---tiä rokotettu ihminen pelkää? Rokottamattomia pidetään kuin ruttoisina. Mutta eihän siinä ole mitään logiikkaa, että rokotettu pelkää koronaa. Hänellähän on erinomainen suoja. Ihan varsinainen kokovartalokondomi siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeasti. Mitä h---tiä rokotettu ihminen pelkää? Rokottamattomia pidetään kuin ruttoisina. Mutta eihän siinä ole mitään logiikkaa, että rokotettu pelkää koronaa. Hänellähän on erinomainen suoja. Ihan varsinainen kokovartalokondomi siis.

Rokotettu 🏋️‍♀️on huolissaan sairaalapaikoista joita tarvittaisiin jo vihdoin oikeille 🤕sairaille eikä piikkikammoisille jotka vasta kuoleman kielissä anelevat🧎‍♂️ teholla piikkiä...💉

• Anonyymi

Sinä se vasta tautinen olet. Poistu vaarantamasta muita. Varmasti vakavasta taudista kyse, aivot jo tuhoutuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin..suomessa voisi rekkamiehet ajaa piikkilampaat tohjoksi...se olisi isänmaallinen ja ihana teko😍

Kannatan. Voisi aloittaa kulkutautisesta, 18:35. Pahasti vajaa tuntuu olevan joten joutaa mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päässään vikaa eikä ajattelu pelitä, minkäs sille voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotettu 🏋️‍♀️on huolissaan sairaalapaikoista joita tarvittaisiin jo vihdoin oikeille 🤕sairaille eikä piikkikammoisille jotka vasta kuoleman kielissä anelevat🧎‍♂️ teholla piikkiä...💉

Kuinkahan on tekastu ne sairaalatilastot sortamaan piikittämättömiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päässään vikaa eikä ajattelu pelitä, minkäs sille voi.

(Kulkutautiselle. Joskus ihmeellisiin paikkoihin viesti hyppää. Piikkiensä lahjoittajassa huomaan vaan järkevyyttä.

• Anonyymi

-tarkastetaan onko rokotettu ja jos ei niin Siperiaan työleirille vaan niinkuin 1800 luvun Suomestakin tehtiin.-

Aseita on Suomessa melkein joka talossa. Sisällissotaako toivot? Katkerien rokotettujen puheet muuttuvat koko ajan villimmiksi ... Nauttisitte vain olostanne, kun piikkiproteiini jyllää veressänne. Älkää meitä puhdasverisiä syytelkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi piikin ottaneet, jotka kuoleman kielissä anelevat teholla apua, olisivat jotenkin parempia kansalaisia kuin piikittömät?

• Anonyymi

Tämä on todettu jo monesti. HUSin Järvinen ja Lehtonen ovat tuon omin sanoin todenneet haastatteluissa. Ihmettelen suuresti että asialle ei kuitenkaan tehdä yhtään mitään. Jatketaan vaan samaa virheellistä laskemista eikä esitetä mitään korjauksia julkisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne rekkamiehet saisi tuomion vankilaan, jos he alkaisivat ajaa ihmisten päälle. Eihän ketään saa tappaa. Toivottavasti kirjoituksesi ei ole kehotus rekkamiehille tehdä niin. Onko sinusta isänmaallinen teko, että osa suomalaisista tapettaisiin. Ajattelitko ihan loppuun asti kirjoitustasi ? Kun luin kirjoituksesi, ajattelin, onko sinulla noin paljon vihaa, että tahdot tappaa omia kansalaisiasi ja sinusta se olisi vielä ihanaa, kun he kuolisivat. En ymmärrä sinua.

Eikö suomalaisilla ole oikeus itse päättää, ottaako hän rokotuksen vai ei. Eihän me aleta tappaa niitä, jotka tekevät toisin. Onko meiltä suomalaisilta loppunut kunnioitus toisiamme kohtaan ? Minä olen ainoastaan oikeassa, muut väärässä mentaliteetti on astunut esiin. Emme ymmärrä enää toistemme ratkaisuja, vaan alalmme suoltamaan rivouksia toistemme niskaan. Onko se oikein ?

Eihän täsät korotilanteesta tarvitse sisällissotaa tulla. Yrittäkäämme yhdessä kestää tämä paha aika ja odottaa sitä aikaa, jolloin korona olisi häipynyt meidän keskuudestamme pois. Me yhdessä, rokotetut ja rokottamattomat, voimme elää rauhassa toistemme kanssa. Menkäämme itsemme, että voisimme ymmärtää paremmin toisiamme. Rakkaus rakentaa, viha erottaa. Toivottavasti viha ei tekisi juopaa kansamme keskellä, niin kuin se teki 100 vuotta sitten.

• Anonyymi

Vai Siperiaan pitäis terveet lähettää! Aikoinaaan terveet kuitenkin olivat se työtätekevä ja tuottava kansanosa, kun sairaat kuluttivat kansakunnan varoja.

Mutta olihan siinä myös tuottava puolensa. Niin terveydenhoito, kuin lääketeollisuuskin saivat hyviä tuottoja!

Oletkohan saanut jo liikaakin niitä piikkejä, kun tuo todellisuuden tajukin alkaa noin pahoin heittää?

• Anonyymi

Nykyään saa mielenterveys ongelmiin apua,mene vaan rohkeasti hakemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm. mielenterveysongelmaisiahan piikitetään!

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Eikös ne rekkamiehet saisi tuomion vankilaan, jos he alkaisivat ajaa ihmisten päälle. Eihän ketään saa tappaa. Toivottavasti kirjoituksesi ei ole kehotus rekkamiehille tehdä niin. Onko sinusta isänmaallinen teko, että osa suomalaisista tapettaisiin. Ajattelitko ihan loppuun asti kirjoitustasi ? Kun luin kirjoituksesi, ajattelin, onko sinulla noin paljon vihaa, että tahdot tappaa omia kansalaisiasi ja sinusta se olisi vielä ihanaa, kun he kuolisivat. En ymmärrä sinua.

Eikö suomalaisilla ole oikeus itse päättää, ottaako hän rokotuksen vai ei. Eihän me aleta tappaa niitä, jotka tekevät toisin. Onko meiltä suomalaisilta loppunut kunnioitus toisiamme kohtaan ? Minä olen ainoastaan oikeassa, muut väärässä mentaliteetti on astunut esiin. Emme ymmärrä enää toistemme ratkaisuja, vaan alalmme suoltamaan rivouksia toistemme niskaan. Onko se oikein ?

Eihän täsät korotilanteesta tarvitse sisällissotaa tulla. Yrittäkäämme yhdessä kestää tämä paha aika ja odottaa sitä aikaa, jolloin korona olisi häipynyt meidän keskuudestamme pois. Me yhdessä, rokotetut ja rokottamattomat, voimme elää rauhassa toistemme kanssa. Menkäämme itsemme, että voisimme ymmärtää paremmin toisiamme. Rakkaus rakentaa, viha erottaa. Toivottavasti viha ei tekisi juopaa kansamme keskellä, niin kuin se teki 100 vuotta sitten.

- Eikös ne rekkamiehet saisi tuomion vankilaan, jos he alkaisivat ajaa ihmisten päälle. Eihän ketään saa tappaa.--

Ei saisi, ei - mutta koko ajan ihmisiä tapetaan mRNA - piikkiproteiiniruiskeilla ihan luvan perästä. Miksi asetat rekkamiehet eriarvoiseen asemaan?

- Eikö suomalaisilla ole oikeus itse päättää, ottaako hän rokotuksen vai ei. -

Käytännössä ei ole, jos rokotepassit otetaan käyttöön. Sen jälkeen otat rokotuksen, tai sinut suljetaan yhteiskunnan ulkopuolelle. Onhan siinä eräänlainen irvokas oikeus "itse päättää". Juutalaisetkin saivat itse päättää menevätkö keskitysleirille, vai tapetaanko heidät paikan päällä ...

• Anonyymi kirjoitti:

- Eikös ne rekkamiehet saisi tuomion vankilaan, jos he alkaisivat ajaa ihmisten päälle. Eihän ketään saa tappaa.--

Ei saisi, ei - mutta koko ajan ihmisiä tapetaan mRNA - piikkiproteiiniruiskeilla ihan luvan perästä. Miksi asetat rekkamiehet eriarvoiseen asemaan?

Käytännössä ei ole, jos rokotepassit otetaan käyttöön. Sen jälkeen otat rokotuksen, tai sinut suljetaan yhteiskunnan ulkopuolelle. Onhan siinä eräänlainen irvokas oikeus "itse päättää". Juutalaisetkin saivat itse päättää menevätkö keskitysleirille, vai tapetaanko heidät paikan päällä ...

Jos rokotukset tappaisivat, eikö kuolleita pitäisi olla enemmän. Jossain vaiheessa oli yli 80 prosenttia suomalaisista saanut rokotteen, täällähän pitäisi olla hirveästi kuolleita. Minä asun Lahdessa, joten täälläkin alkaisi olla aika vähän ihmisiä elossa. Minun ystävistäni suurin osa on rokotettuja. Yksikään ei ole vielä kuollut. Minäkään en vielä ole tuntenut mitään erikoista. En sitä sano, että joskus voi tulla rokotuksista oireita, mutta vielä ei ole tullut. Mutta tulevaisuudesta en voi sanoa mitään. Voinhan kuolla vaikka tänä vuonna, tulevaisuutta on vaikea ennustaa.

Voihan sitä kuolla siihen rokotukseen, mutta voi sitä kuolla myös syöpään tai muihin tauteihin. Miehelläni oli munuaistauti ja hän kuoli, äidilläni oli syöpä ja hän kuoli siihen, isäni kuoli sydäninfarktiin.

Itse olen kotosalla ja minusta on ihanaa olla yksin. En kaipaa ketään ihmistä, en kaipaa ravintolareissuja, en kaipaa festareita enkä muitakaan paikkoja, missä on ihmisiä. Yritän olla kaukana ihmisistä, etten itsekään tarttuttaisi ketään.

Ei juutalaisilla ollut sananvaltaa, kun heitä vietiin keskitysleireihin. Heidät vain vietiin. On aika outoa ottaa vertailun kohteeksi keskitysleirit. Olen lukenut niin monia kirjoja, jotka kertovat niistä ihmisistä, jotka joutuivat olemaan siellä. Emme pysty edes ymmärtämään sitä raakuutta, mitä siellä tapahtui.

En usko, että nykyään rokotuksiin kieltäytyjät vietäisiin keskitysleireihin.

Pitäisikö meidän lopettaa toistemme uhkailut ja katsoa, miten me selviämme tästä korona-ajasta. Me emme tiedä, kuinka kauan tätä jatkuu. Yrittäkäämme rokotetut ja rokottamattomat elää rauhassa ja toivottavasti kukaan ei ala lietsomaan vihaa toista ihmistä kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä Jumala, että tiedät, että mRNA tappaa kaikki ne, jotka ovat saaneet korona piikin.

En ymmärrä sitä ajatusta, että haluttaisiin tappaa kaikki ihmiset maan päältä. Kuka siinä voittaisi ? Tänne jäisi elämään vain ne ihmiset, jotka eivät olisi ottaneet rokotusta. Suomeenkaan ei jäisi paljon ihmisiä. Suomessa olisi näille jäljelle jääneille paljon tilaa. Ei olisi tunkua. Olisi tilaa kaikkialla. Mutta mitä tapahtuisi lapsille, joiden vanhemmat olisivat kuolleet korona rokotteeseen. Rokottamattomien pitäisi hoitaa heitä.

Jos näin kävisi, millainen yhteiskunta olisi silloin. Ei olisi työntekijöitä. Aletaaisiinko silloin harjoittaa maataloutta, jokainen olisi itsensä työnantaja. Olisiko silloin elämä niin kuin oli 1900 luvun alussa.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Jos rokotukset tappaisivat, eikö kuolleita pitäisi olla enemmän. Jossain vaiheessa oli yli 80 prosenttia suomalaisista saanut rokotteen, täällähän pitäisi olla hirveästi kuolleita. Minä asun Lahdessa, joten täälläkin alkaisi olla aika vähän ihmisiä elossa. Minun ystävistäni suurin osa on rokotettuja. Yksikään ei ole vielä kuollut. Minäkään en vielä ole tuntenut mitään erikoista. En sitä sano, että joskus voi tulla rokotuksista oireita, mutta vielä ei ole tullut. Mutta tulevaisuudesta en voi sanoa mitään. Voinhan kuolla vaikka tänä vuonna, tulevaisuutta on vaikea ennustaa.

Voihan sitä kuolla siihen rokotukseen, mutta voi sitä kuolla myös syöpään tai muihin tauteihin. Miehelläni oli munuaistauti ja hän kuoli, äidilläni oli syöpä ja hän kuoli siihen, isäni kuoli sydäninfarktiin.

Itse olen kotosalla ja minusta on ihanaa olla yksin. En kaipaa ketään ihmistä, en kaipaa ravintolareissuja, en kaipaa festareita enkä muitakaan paikkoja, missä on ihmisiä. Yritän olla kaukana ihmisistä, etten itsekään tarttuttaisi ketään.

Ei juutalaisilla ollut sananvaltaa, kun heitä vietiin keskitysleireihin. Heidät vain vietiin. On aika outoa ottaa vertailun kohteeksi keskitysleirit. Olen lukenut niin monia kirjoja, jotka kertovat niistä ihmisistä, jotka joutuivat olemaan siellä. Emme pysty edes ymmärtämään sitä raakuutta, mitä siellä tapahtui.

En usko, että nykyään rokotuksiin kieltäytyjät vietäisiin keskitysleireihin.

Pitäisikö meidän lopettaa toistemme uhkailut ja katsoa, miten me selviämme tästä korona-ajasta. Me emme tiedä, kuinka kauan tätä jatkuu. Yrittäkäämme rokotetut ja rokottamattomat elää rauhassa ja toivottavasti kukaan ei ala lietsomaan vihaa toista ihmistä kohtaan.

-- Minun ystävistäni suurin osa on rokotettuja. Yksikään ei ole vielä kuollut. --

Paino sanalla "vielä". Mutta toivotaan toki ettei kukaan ystäväsi kuole tai vammaudu.

-- En usko, että nykyään rokotuksiin kieltäytyjät vietäisiin keskitysleireihin.--

Australiassa on jo viety rokotuksista kieltäytyjät keskitysleireihin . Jos Suomessa menee läpi koronapassi tai jokin muu vastaava koronarokotusta vaativa asiakirja, niin jollei sinulla ole sitä, sinulta viedään kansalaisoikeudet. Et saa ostaa etkä myydä, et myöskään matkustaa. Vaihtoehtona on ottaa monia ihmisiä tappanut mRNA -piikki "vapaaehtoisesti". Onko se sinusta oikeata valinnan vapautta?

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Oletko sinä Jumala, että tiedät, että mRNA tappaa kaikki ne, jotka ovat saaneet korona piikin.

En ymmärrä sitä ajatusta, että haluttaisiin tappaa kaikki ihmiset maan päältä. Kuka siinä voittaisi ? Tänne jäisi elämään vain ne ihmiset, jotka eivät olisi ottaneet rokotusta. Suomeenkaan ei jäisi paljon ihmisiä. Suomessa olisi näille jäljelle jääneille paljon tilaa. Ei olisi tunkua. Olisi tilaa kaikkialla. Mutta mitä tapahtuisi lapsille, joiden vanhemmat olisivat kuolleet korona rokotteeseen. Rokottamattomien pitäisi hoitaa heitä.

Jos näin kävisi, millainen yhteiskunta olisi silloin. Ei olisi työntekijöitä. Aletaaisiinko silloin harjoittaa maataloutta, jokainen olisi itsensä työnantaja. Olisiko silloin elämä niin kuin oli 1900 luvun alussa.

-Oletko sinä Jumala, että tiedät, että mRNA tappaa kaikki ne, jotka ovat saaneet korona piikin.-

Älä vääristele. Kukaan ei puhu kaikkien mRNA-rokotteen saaneiden kuolemasta. Kuolemia ja vammautumisia on kuitenkin aivan liian paljon, jotta rokotetta voisi sanoa edes välttävän turvalliseksi. Kun koronaan ei ole kuollut sen enempää ihmisiä kuin muihinkaan flunssaepidemioihin, niin mitä järkeä on edes ottaa mRNA-piikkiä, ja siten lisätä itselleen vakavan sairauden riskiä?

--En ymmärrä sitä ajatusta, että haluttaisiin tappaa kaikki ihmiset maan päältä. --

Mistä olet saanut päähäsi, että joku sitä haluaisi? Sen sijaan on kyllä tiedossa, että lääketehtaat ja niiden asialla olevat poliitikot tekevät koronahysterialla valtavasti rahaa. Lisäksi tavoitteena on saada tiukempi ote tavallisista ihmisistä koronan varjolla tehdyillä pakkokeinoilla, "terveyspasseilla" ja muilla käytännöillä, jollaisia oli mm. natsi-Saksassa ja Neuvostoliitossa sekä nykyäänkin Kiinassa.

Omicron on pelkkä flunssa. Deltamuunnos on vaarallinen riskiryhmille, mutta se alkaa hävitä. Suomen sairaalahoidossa olevista potilaista suurin osa on sairaalassa muista syistä kuin koronasta. Tämä kerrottiin myös MTV3-uutisissa.

Euroopan rokotejohtaja totesi, että ennen koronaa Euroopassa kuoli 200-300 ihmistä päivässä influenssaan, eikä kukaan käyttänyt maskeja tai panikoinut. Muistetaanpa myös, että koronaan ja influenssaan kuolee lähinnä monisairaita, pääosin vanhuksia. Korona ei ole lisännyt heidän kuolleisuuttaan.

Jos väittää että rokote suojaa omicronin tapauksessa vakavalta tautimuodolta, niin kannattaa katsoa maita joissa ei ole kummoista rokotekattavuutta, Afrikkaa, Etelä-Aasiaa. Ei niissä kuolla koronaan.

On aika laittaa tiede paniikin edelle ja lopettaa tarpeeton panikointi.

• Anonyymi kirjoitti:

-Oletko sinä Jumala, että tiedät, että mRNA tappaa kaikki ne, jotka ovat saaneet korona piikin.-

Älä vääristele. Kukaan ei puhu kaikkien mRNA-rokotteen saaneiden kuolemasta. Kuolemia ja vammautumisia on kuitenkin aivan liian paljon, jotta rokotetta voisi sanoa edes välttävän turvalliseksi. Kun koronaan ei ole kuollut sen enempää ihmisiä kuin muihinkaan flunssaepidemioihin, niin mitä järkeä on edes ottaa mRNA-piikkiä, ja siten lisätä itselleen vakavan sairauden riskiä?

--En ymmärrä sitä ajatusta, että haluttaisiin tappaa kaikki ihmiset maan päältä. --

Mistä olet saanut päähäsi, että joku sitä haluaisi? Sen sijaan on kyllä tiedossa, että lääketehtaat ja niiden asialla olevat poliitikot tekevät koronahysterialla valtavasti rahaa. Lisäksi tavoitteena on saada tiukempi ote tavallisista ihmisistä koronan varjolla tehdyillä pakkokeinoilla, "terveyspasseilla" ja muilla käytännöillä, jollaisia oli mm. natsi-Saksassa ja Neuvostoliitossa sekä nykyäänkin Kiinassa.

Omicron on pelkkä flunssa. Deltamuunnos on vaarallinen riskiryhmille, mutta se alkaa hävitä. Suomen sairaalahoidossa olevista potilaista suurin osa on sairaalassa muista syistä kuin koronasta. Tämä kerrottiin myös MTV3-uutisissa.

Euroopan rokotejohtaja totesi, että ennen koronaa Euroopassa kuoli 200-300 ihmistä päivässä influenssaan, eikä kukaan käyttänyt maskeja tai panikoinut. Muistetaanpa myös, että koronaan ja influenssaan kuolee lähinnä monisairaita, pääosin vanhuksia. Korona ei ole lisännyt heidän kuolleisuuttaan.

Jos väittää että rokote suojaa omicronin tapauksessa vakavalta tautimuodolta, niin kannattaa katsoa maita joissa ei ole kummoista rokotekattavuutta, Afrikkaa, Etelä-Aasiaa. Ei niissä kuolla koronaan.

On aika laittaa tiede paniikin edelle ja lopettaa tarpeeton panikointi.

Kiitos vastauksestasi.

Kun olen lukenut ihmisten kirjoituksia, en ymmärrä sitä fanattisuutta, mikä on näissä kirjoituksissa. Meiltä on loppunut ymmärrys toisiamme kohtaan. En hyväksy sitä, että pakotetaan ihminen ottamaan rokote, enkä sitä, että haukutaan ihminen, jos hän ottaa rokotteen.

Kun korona tuli, me emme tienneet siitä mitään. Nyt tiedämme enemmän. Minulla oli nuorena monta kertaa tilanne, etten saanut nukuttua, koska en voinut hengittää. En voinut nukkua, koska en voinut kuin istua tuolissa, että pystyin vaivoin hengittämään. Ne olivat kauheat yöt. MIeheni joutui hengityskoneeseen, kun hänelle oli tehty kolmas munuaisensiirto. Hän kertoi, kuinka kauheata se oli. Hän jopa toivoi, että kuolisi. Mieheni oli todella elämänhaluinen, joten uskon, että kokemus hengityskoneessa oli kamala.

"Päinvastoin..suomessa voisi rekkamiehet ajaa piikkilampaat tohjoksi...se olisi isänmaallinen ja ihana teko😍 " Tuon kirjoitti tuolla joku ystävällinen sielu. Tämä ja jotkut muut kirjoitukset saavat minut voimaan pahoin. Eikö tuossa ole halu tappaa ne, jotka ajattelevat toisin. Se, että rekkamiehet tappaisivat ne, jotka ovat ottaneet piikit, olisi hänelle ihana asia. Minun mielestäni se on sairasta ajattelua.

Minulla on epilepsia. Minulla on siihen lääke, joka aiheuttaa kaikenlaisia oireita, esim. vihan tunteita, itsemurha-ajatuksia ja muita negatiivisia tunteita. En haluaisi käyttää tätä lääkettä, mutta on pakko. Tiedän, että lääketehtaat tienaavat paljon, sillä, että ihmiset joutuvat syömään lääkkeitä. Mutta on kaksi mahdollisuutta, syödä niitä tai kuolla niihin sairauksiin. Jos on syöpä, on parempi ottaa hoidot, eikä ajatella, kuinka paljon lääketehtaat siitä nettoavat, kun minua hoidetaan.

Minun mieheni sai angiinan jälkitautina munuaistaudin, appeni sai vatsataudin jälkitautina munuaistaudin. Jälkitaudit flunssienkin jälkeen on ne, jotka ovat vaarallisia. Samoin voi olla koronankin kanssa.

Minulla on ystäviä, jotka ovat ottaneet rokotteen ja niitä, jotka eivät ole ottaneet niitä. Meistä ei ole tullut kuitenkaan vihollisia.

Minulla ei ole paniikkia. Minun elämäni on Jumalan käsissä. Mutta kuitenkin teen sen, minkä voin tehdä. En kuljeskele väkijoukoissa, viihdyn kotosalla.Samoin olisin tehnyt, jos olisi kyse jostain flunssasta. Vältin silloinkin ihmisjoukkoja.

• Anonyymi kirjoitti:

-- Minun ystävistäni suurin osa on rokotettuja. Yksikään ei ole vielä kuollut. --

Paino sanalla "vielä". Mutta toivotaan toki ettei kukaan ystäväsi kuole tai vammaudu.

-- En usko, että nykyään rokotuksiin kieltäytyjät vietäisiin keskitysleireihin.--

Australiassa on jo viety rokotuksista kieltäytyjät keskitysleireihin . Jos Suomessa menee läpi koronapassi tai jokin muu vastaava koronarokotusta vaativa asiakirja, niin jollei sinulla ole sitä, sinulta viedään kansalaisoikeudet. Et saa ostaa etkä myydä, et myöskään matkustaa. Vaihtoehtona on ottaa monia ihmisiä tappanut mRNA -piikki "vapaaehtoisesti". Onko se sinusta oikeata valinnan vapautta?

En hyväksy sitä, että ihmiset laitetaan eriarvoiseen asemaan, ovatko he rokotettuja vai rokottamattomia. Se on väärin. Enkä ymmärrä pakkorokottamista. Se on mielestämi väärin. Yritän ymmärtää niitä, jotka rokottavat itsensä ja myös niitä, jotka eivät rokota. Mutta vihapuhetta en ymmärrä.

Täytyy kysyä serkultani, joka asuu Australiassa, miten siellä ovat nämä asiat. Kun minä olen sellainen, etten minä kaikkea usko, mitä luen. Mutta, jos saan vahvistuksen serkultani, niin uskon.

Minun serkullani on syöpä, hän on ottanut koronapiikit, koska hän ajatteli, että hänellä on suuri mahdollisuus saada korona. Korona olisi hänelle ollut kohtalokas, koska siiloin hänellä oli nämä syöpähoidot.

Minusta kaikki ei ole mustavalkoista. Jotkut kuolevat, kun saavat koronan, jotkut kuolevat, kun saavat rokotteen. MIstä se johtuu, kukahan siihen voisi vastata täysin oikein. Varmaan muutaman vuoden kuluttua tiedämme enemmän.

Kukaan lääkäri ei voi pakottaa minua syömään epilepsialääkkeitä. Minä sen päätän. MInulla on kaksi mahdollisuutta, ottaa lääkkeet tai ottaa vastaan kohtaukset, joista joku voi olla kohtalokas. Mutta en mielelläni syö niitä lääkkeitä, ne ovat mielestäni myrkkyä elimistölle. Mutta minkäs teet, pakko on syödä, jos haluaa estää kohtaukset.

Toivoisin kuitenkin, että me suomalaiset voisimme mennä yhdessä tämän ajan, olimmepa sitten rokotettuja tai rokottamattomia. Viha toisiamme kohtaan on pahempi kuin korona. Jos me alamme vihata toisiamme, se ei ole rakentavaa. Yrittääkäämme ymmärtää toisiamme huolimatta siitä, mitä ajattelemme koronasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> Nykyään saa mielenterveys ongelmiin apua,me.....

Mistä tuollaisia väitteitä kehittelet? Kaiken aikaa mediat ja potilaat kertovat kuinka vaikeata on päästä koitoon ja saada ko. hoitoja!

Nähtävästi tämäkin esityksesi vastaa niitä muitakin sinun esityksiäsi!

• Anonyymi

Hyvä kun valta vaihtuu sielläkin. Sellanen nuori pojankloppi pääministerinä. Vähän samaa typeryyttä kun tuo likka meillä sosialistiselta puolueelta. Kenkää vaan tollasille mitättömyyksille.

• Anonyymi

Kumpikin olisi saattanut olla hyvä mutta kun raha ja valta sokaisi. Nousi niinsanotusti päähän!

• Anonyymi

Tässä suomeksi selostettua videota Kanadan Freedom Convoysta. Valtamediahanei kerro näistä, mutta Toinen perspektiivi on tehnyt tämän uutisen.

Kanadan rekkakapina - Freedom Convoy 2022
      https://www.youtube.com/watch?v=r2EZOWDkwXg

• Anonyymi

Myös Posi-tv:ssä:

https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-19/

Ajatella, että mitään uutisia ei tämmöisestä saa Hesarista, Ylestä ym.
        Silloin kun jotain uutisoidaan, vähätellään ja valehdellaan taustoista.

• Anonyymi

Tippa linssissä olen katsonut noita, samoin kuin kertoo Posi-tv:ssä haastateltu kanadansuomalainen nainen.
      Ihmiset kerääntyvät katsomaan rekkakulkuetta sankoin joukoin, jotkut ampuvat ilotulituksiakin.
      Joissakin paikoin poliisit ovat ajaneet kulkueen edellä...

• Anonyymi

Se oli nerokas veto. Jos jollain, niin rekkakuskeilla on kaikki valta muuttaa asioita. Kuten sanottua, niin kyllä se rekkarahti vaan maailmaa viimekädessä pyörittää!!
        Korruptoitunut hallinto voidaan savustaa ulos tällä tavoin jo parissa vkossa....Ei ole vaihtoehtoja.

Wick.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli nerokas veto. Jos jollain, niin rekkakuskeilla on kaikki valta muuttaa asioita. Kuten sanottua, niin kyllä se rekkarahti vaan maailmaa viimekädessä pyörittää!!
        Korruptoitunut hallinto voidaan savustaa ulos tällä tavoin jo parissa vkossa....Ei ole vaihtoehtoja.

Wick.

Rokottamattomat Siperiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottamattomat Siperiaan.

"Rokottamattomat Siperiaan" Kuka haluaa rokotteen voi mennä UuteenSeelantiin,siellä kuulema eräs mies on saanut 10 rokotetta,joten tervemenoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rokottamattomat Siperiaan" Kuka haluaa rokotteen voi mennä UuteenSeelantiin,siellä kuulema eräs mies on saanut 10 rokotetta,joten tervemenoa.

juu, Andern pitää jöötä ihan tosissaan siellä, mokomakin noita-akka!

• Anonyymi

Todella ihanaa toimintaa .arvostan!

• Anonyymi

Afrikasta maahanmuuttajia jotka tulevat töihin. Eivät tosin maksa mitään veroja mutta siitä viis. Naiset ainaskin tykkää niistä. Ovat rokotettuja kaikki. Poppamies kirjoittaa todistuksen.

• Anonyymi

Mitäs ei arvostanut kansalaisia vaan alisti. Siitäs sai.

• Anonyymi

Nämä rekkarallit on nyt lähdössä tulille itseasiassa kautta maailman..Sana kiertää ja tämäntyyppiset ratkaisut herättävät kansaa.
        Saas nähdä kuinka pahoja toimituskatkoja erinäisissä tarvikkeissa tullaan tänä vuonna näkemään.
        - Varautukaa.

Wick.

• Anonyymi

F**k Trudeau! Jätkä ottanut muka piikitkin mutta kun katsoo sen videon, huomaa heti ettei ottanut ainakaan koronapiikkiä. Täysin idiootti tyyppi! Hyvä rekkamiehet ja hienoja videoita ovat tehneet. Upea nähdä kuinka kansalaiset ovat mukana täysillä. Ihan kyynel tuli kun katsoi miten normijengi on ajanut autonsa tienvarsille ajovalot kohti maantietä missä rekat ajavat ohi. Käsittämättömän hienoa meininkiä!! RESPECT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

F**k Trudeau! Jätkä ottanut muka piikitkin mutta kun katsoo sen videon, huomaa heti ettei ottanut ainakaan koronapiikkiä. Täysin idiootti tyyppi! Hyvä rekkamiehet ja hienoja videoita ovat tehneet. Upea nähdä kuinka kansalaiset ovat mukana täysillä. Ihan kyynel tuli kun katsoi miten normijengi on ajanut autonsa tienvarsille ajovalot kohti maantietä missä rekat ajavat ohi. Käsittämättömän hienoa meininkiä!! RESPECT!

Onko ottanut "oikean" koronapiikin, vai vain sen suolavesiliuoksen?
        Entä kuinka on onnistunut niiden suurten setelien jaossa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa piikkikammoisista on näköjään menettänyt sen lopunkin järkensä.
        Muuttakaa Afrikkaan , siellä ei tarvitse rokotuksia.

Joko alkaa pelottamaan totuus rokotteista ja seurauksista Pöö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa piikkikammoisista on näköjään menettänyt sen lopunkin järkensä.
        Muuttakaa Afrikkaan , siellä ei tarvitse rokotuksia.

-- Muuttakaa Afrikkaan , siellä ei tarvitse rokotuksia. --

Afrikassa on vähiten rokotettu ja vähiten koronaa. Niin että siinä mielessä olet oikeassa.

Tässä muutama esimerkki:
        Benin Väkiluku: 12,12 milj. Täysin rokotettuja 11.18% Kuolleita 161
        Burkina Faso Väkiluku: 20,9 milj. Täysin rokotettuja 3.20% Kuolleita 318
        Burundi Väkiluku: 11,89 milj. Täysin rokotettuja 0.03% Kuolleita 38
        Eritrea Väkiluku: 3,214 milj. Ei rokotettuja! Kuolleita 74
        Ghana Väkiluku: 31,07 milj. Täysin rokotettuja 7.67%. Kuolleita 1283
        Kamerun Väkiluku: 26,55 milj. Täysin rokotettuja 2.42% Kuolleita 1 851
        Keski-Afrikan Tasavalta Väkiluku: 4,83 milj Täysin rokotettuja 7.30% Kuolleita 101

Lähde Johns Hopkins University https://coronavirus.jhu.edu/region

• Anonyymi
      • Anonyymi

Piikkikammoiset lähtevät maanpakoon Etelä Amerikkaan jonne joku hihhuli perustanut oman haareminsa. Vapaata seksiä eikä rokotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piikkikammoiset lähtevät maanpakoon Etelä Amerikkaan jonne joku hihhuli perustanut oman haareminsa. Vapaata seksiä eikä rokotteita.

Tämä oli positiivinen uutinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotekriittisen ei kannata lähteä maanpakoon ainakaan Etelä-Amerikkaan. Siellä on korkea rokotusaste ja erittäin korkea määrä koronakuolemia.

• Anonyymi

no nyt se jo häipyi perheineen kodistaan pois turvallisuuteen vedoten. Mahtaa kundi miettiä mikä meni väärin... turkin on kauaa enää pm. Kukaan ei enää arvosta tuollaista idioottia.

• Anonyymi

Näyttäis että kevään tullen alkaa uusi tautiryntäys..Kanadassa varsinkin.. ja tietysti tulee sitten maillekkin. Kiitos foliohattujen!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pelkästään Ottawan convoyssa n. 130 000.

• Anonyymi

Tuosta linkistä voitte katsoa, että nämä kemut on kyllä sitä luokkaa, että Trudeau laitetaan nyt niska-perse-otteella syrjään. Satoja tuhansia rekkoja..Kaupunki täysin tukossa.
        NWO-agendat eivät tule tuteutumaan kun tämä leviää ympäri maailmaa. Kansojen mahdille ei kukaan, eikä mikään hallinto voi mitään siinä vaiheessa kun juntta on tätä luokkaa ja tämä on vasta alkua.
        -Asiat tulevat muuttumaan. Kansa on herännyt.
        https://rapsodia.fi/rekkakuski-juuso-lehtisen-haastattelu-kanadasta-2/

Wick.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta linkistä voitte katsoa, että nämä kemut on kyllä sitä luokkaa, että Trudeau laitetaan nyt niska-perse-otteella syrjään. Satoja tuhansia rekkoja..Kaupunki täysin tukossa.
        NWO-agendat eivät tule tuteutumaan kun tämä leviää ympäri maailmaa. Kansojen mahdille ei kukaan, eikä mikään hallinto voi mitään siinä vaiheessa kun juntta on tätä luokkaa ja tämä on vasta alkua.
        -Asiat tulevat muuttumaan. Kansa on herännyt.
        https://rapsodia.fi/rekkakuski-juuso-lehtisen-haastattelu-kanadasta-2/

Wick.

Onko niillä työt vähissä kun joutavat tuolla huviajelulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi kuule olla niin, että Ottawan kaupoissa on tyhjät hyllyt. Rekkakuskit ei tuo enää tavaraa. Kanada on paljon riippuvainen muista, esim. hedelmät, vihannekset ym. Loistava veto pääminterin diktatorismia vastaan. Arvostan ja niin arvosta muutama muukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi kuule olla niin, että Ottawan kaupoissa on tyhjät hyllyt. Rekkakuskit ei tuo enää tavaraa. Kanada on paljon riippuvainen muista, esim. hedelmät, vihannekset ym. Loistava veto pääminterin diktatorismia vastaan. Arvostan ja niin arvosta muutama muukin.

Voin ennustaa, että siinä vaiheessa kun kansa alkaa nälkiintyä, niin ensimmäiseks tyhjennetään eduskuntatalo.
        -Kannattaa tiedostaa, että ihmiset elävät käytännössä vain muutaman väliin jääneen aterian päässä hulluudesta.

Wick.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkufasisti Trudeau taitaa olla se, jolla on kohta työt vähissä ... 😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe