Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta kaikille tasapuolisesti ja joulun kunniaksi

Anonyymi

Hahmoille on vihdoin ja viimein suunniteltu uusia käänteitä eri roolissa ja hahmot palaavat palstalle joulun jälkeen eri aiheiden parissa, mutta se ei tarkoita että heidän keskustelut olisivat tylsiä vaan pikemmin he panostavat uusiin rooleihinsa täysillä.

33

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta kysyn, että mikä on sitten Kaisan rooli jos minut on laitettu hänen rooliin täksi päiväksi 😡😡😡😡ihan vaan asian vierestä ihmettelee takiainen

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Takiainen, nyt kannattaa hiukan miettiä kuinka vitsillä aiot minun roolini tänään esittää, ettei sitten sun ikenet ala ihmettelee että minnekä ne hampaat oikein putosi. Kaisa osaa vetää roolinsa hyvin oli päivä sitten mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Takiainen, nyt kannattaa hiukan miettiä kuinka vitsillä aiot minun roolini tänään esittää, ettei sitten sun ikenet ala ihmettelee että minnekä ne hampaat oikein putosi. Kaisa osaa vetää roolinsa hyvin oli päivä sitten mikä tahansa.

        😡😡😡😡😡😡Ihan vaan sivusta huomautan sinua Kaisa etten minä nyt noin ole koskaan sanonut täällä kellekään


      • Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡😡Ihan vaan sivusta huomautan sinua Kaisa etten minä nyt noin ole koskaan sanonut täällä kellekään

        Ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Yrittäkää arvata kenen roolissa saan olla ihan nimimerkin kera 🤗🤗🤗🤗mä olen oikeasti todella otettu ja iloinen että sain tämän päivän olla ludemin niccillä.


      • Ludembiz kirjoitti:

        Ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Yrittäkää arvata kenen roolissa saan olla ihan nimimerkin kera 🤗🤗🤗🤗mä olen oikeasti todella otettu ja iloinen että sain tämän päivän olla ludemin niccillä.

        🤝🤝🤝Pliis mä pyydän että älä vaan sano ääneen että meidän roolit ovat vaihdettu ja kumpikaan ei sitten pilaile toisen tunnuksella jookos 🙏


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Yrittäkää arvata kenen roolissa saan olla ihan nimimerkin kera 🤗🤗🤗🤗mä olen oikeasti todella otettu ja iloinen että sain tämän päivän olla ludemin niccillä.

        😡😡😡😡😡😡Ihan vaan uteliaisuutta kysyn ettei sitten minua syytetä jos Kaisa on tämän päivän minun roolissa ja ihan vaan asian vierestä sotkee mun suhde kuvioita 😡😡😡😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡😡Ihan vaan uteliaisuutta kysyn ettei sitten minua syytetä jos Kaisa on tämän päivän minun roolissa ja ihan vaan asian vierestä sotkee mun suhde kuvioita 😡😡😡😡

        Kyllähän tuon jo etukäteen arvaa että minut on laitettu tuon villi eläimen rooliin mutta siltikin pystyn kyllä asiallisesti ja sivistyneesti näytellä tuota viidakon tähtöstä mutta vain tämän päivän ja vain tämän kerran. Toivottavasti yleisö osaa edes olla kiitollinen tästä joulu ylläristä.


      • Lottalove kirjoitti:

        Kyllähän tuon jo etukäteen arvaa että minut on laitettu tuon villi eläimen rooliin mutta siltikin pystyn kyllä asiallisesti ja sivistyneesti näytellä tuota viidakon tähtöstä mutta vain tämän päivän ja vain tämän kerran. Toivottavasti yleisö osaa edes olla kiitollinen tästä joulu ylläristä.

        🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂Ludem 🤗🤗🤗🤗🤗🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍻🍻🍻🍻🍺🍻🍻Joulun kunniaksi minäkin otin sivistyneesti tämän minulle ei niin miellyttävän roolin vastaan mutta onneksi vain tämän päivän ja vain tämän kerran. Toivottavasti et enempää pelleile minun tunnuksillani terveisin lotta.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂Ludem 🤗🤗🤗🤗🤗🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍻🍻🍻🍻🍺🍻🍻Joulun kunniaksi minäkin otin sivistyneesti tämän minulle ei niin miellyttävän roolin vastaan mutta onneksi vain tämän päivän ja vain tämän kerran. Toivottavasti et enempää pelleile minun tunnuksillani terveisin lotta.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭No mutta nythän mulla on oikein kiva joulu ylläri kun voin kirjoittaa iloisin mielin muillekin kuin ludemille koska nyt voin puhtaalla omatunnolla sanoa etten ole varma onko kyseessä hän jolle minä tarkoitin avata sydämeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭No mutta nythän mulla on oikein kiva joulu ylläri kun voin kirjoittaa iloisin mielin muillekin kuin ludemille koska nyt voin puhtaalla omatunnolla sanoa etten ole varma onko kyseessä hän jolle minä tarkoitin avata sydämeni.

        😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta huomautan ettei kannata kirjoittaa edes asian vierestä muille naisille kuin ludemille koska kuitenkin ihan vaan sivusta muistutan että ludem on koko maailman kaunein ja seksikkäin nainen koko maailmassa 😡😡😡


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Yrittäkää arvata kenen roolissa saan olla ihan nimimerkin kera 🤗🤗🤗🤗mä olen oikeasti todella otettu ja iloinen että sain tämän päivän olla ludemin niccillä.

        Viimein


    • 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿Ihan ensimmäisenä haluan kiittää kumpaakin palsta hahmojen luojia, ettei minun rooli nimeä häpäisty edes tällä joulu yllärillä, ja siitä olen oikeasti todella kiitollinen 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝Ja samalla toivotan kaikille hahmoille ja kaikille muillekin palstalla erittäin hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta toivottaa 🍒🍒

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭Onneksi tässä takiaisen roolissa uskaltaa myös kiroilla ja kysynkin nyt että mikä helvetin oikeus herttuattaren niccillä oikein on kun hän on noin kovassa suosiossa ja meitä muita hahmoja syrjitään ihan huolella ja miks mä en saanut muuta roolia kuin olla joku vihainen takiainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭Onneksi tässä takiaisen roolissa uskaltaa myös kiroilla ja kysynkin nyt että mikä helvetin oikeus herttuattaren niccillä oikein on kun hän on noin kovassa suosiossa ja meitä muita hahmoja syrjitään ihan huolella ja miks mä en saanut muuta roolia kuin olla joku vihainen takiainen

        Älä valita roolista Kaisa 😭😭😭😭yritä nyt edes vähän asettua tähän mun rooliin ja kuinka syrjitty olo mulla mahtaa tällä hetkellä olla 😭😭😭😭😭😭 - josar -


      • Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

        Älä valita roolista Kaisa 😭😭😭😭yritä nyt edes vähän asettua tähän mun rooliin ja kuinka syrjitty olo mulla mahtaa tällä hetkellä olla 😭😭😭😭😭😭 - josar -

        😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta huomautan sinua josar että olisin tuhat kertaa mieluummin jopa evemereksen roolissa kuin ton kiltin iloisen Kaisan roolissa en edes asian vierestä kykene kirjoittaa yhtään mitään muuta kuin Kaisan hassuja repliikkejä 😡😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta huomautan sinua josar että olisin tuhat kertaa mieluummin jopa evemereksen roolissa kuin ton kiltin iloisen Kaisan roolissa en edes asian vierestä kykene kirjoittaa yhtään mitään muuta kuin Kaisan hassuja repliikkejä 😡😡😡😡😡

        🤭🤭🤭Vai että hassuja repliikkejä olen saanut esittää Kaisan roolissa kuuleppas takiainen, että sulla on ollut paljon enemmän mahdollisuuksia soveltaa sun repliikkejä ja sen vuoksi pistän parastani tänää sun roolissa ja ludemille terkkui paljo 🍾mä oon jo etukäteen suunnitellut mun joulu suunnitelmia ja painun huomenna kohti pohjoisen tuulia että sama se mulle on missä huitelet ja kiitoksia ei, ei tarvitse kutsua erikseen joulu kaffetta ryystää, mutta jos nyt olet kokannut kunnon joulu sapuskaa ja leivoksia nii kyllä mulle maistuu että kutsu mut kylään 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭Vai että hassuja repliikkejä olen saanut esittää Kaisan roolissa kuuleppas takiainen, että sulla on ollut paljon enemmän mahdollisuuksia soveltaa sun repliikkejä ja sen vuoksi pistän parastani tänää sun roolissa ja ludemille terkkui paljo 🍾mä oon jo etukäteen suunnitellut mun joulu suunnitelmia ja painun huomenna kohti pohjoisen tuulia että sama se mulle on missä huitelet ja kiitoksia ei, ei tarvitse kutsua erikseen joulu kaffetta ryystää, mutta jos nyt olet kokannut kunnon joulu sapuskaa ja leivoksia nii kyllä mulle maistuu että kutsu mut kylään 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿

        😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta muistutan että jos ludem jonkun täältä kutsuu kotiinsa joulu pöytään niin en usko että että edes asian vierestä jättäisi minun kutsun väliin 😡😡😡😡saanen muistuttaa sinua Kaisa, että sinun roolissa on jotain hyvää hyötyä jos ludem kutsuu minut kylään kun joudun kuitenkin ihan vaan sivusta olee kiltti ja rauhallinen kun en saa olla takiaisen roolissa tänää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta muistutan että jos ludem jonkun täältä kutsuu kotiinsa joulu pöytään niin en usko että että edes asian vierestä jättäisi minun kutsun väliin 😡😡😡😡saanen muistuttaa sinua Kaisa, että sinun roolissa on jotain hyvää hyötyä jos ludem kutsuu minut kylään kun joudun kuitenkin ihan vaan sivusta olee kiltti ja rauhallinen kun en saa olla takiaisen roolissa tänää.

        Oot kyllä aika suloinen tuollaisena rauhallisempana versiona. Saattaisin jopa heltyä ja ottaa syliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä aika suloinen tuollaisena rauhallisempana versiona. Saattaisin jopa heltyä ja ottaa syliin.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Minustakin toi takiainen sopii ihan hyvin tohon Kaisan kilttiin rooliin, mutta älä nyt ludem kovin paljoa kuitenkaan kehu takiaisen hahmoa tai siis mä tarkoitin sitä että tänään et missään nimessäsi kirjoita mitään romanttista kutsua tai mitään siihen liittyvää takiaisen hahmolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Minustakin toi takiainen sopii ihan hyvin tohon Kaisan kilttiin rooliin, mutta älä nyt ludem kovin paljoa kuitenkaan kehu takiaisen hahmoa tai siis mä tarkoitin sitä että tänään et missään nimessäsi kirjoita mitään romanttista kutsua tai mitään siihen liittyvää takiaisen hahmolle.

        😡😡😡😡Ihan vaan sivusta toivon että jos ludem voisi vaikkapa asian vierestä kutsua tänään Kaisan hahmon kylään joulu pöytään ja mielellään tulisin myös saunaan ludemin kanssa ihan vaan sivusta toivoisin että saisin olla ludemin kanssa 😡😡😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡Ihan vaan sivusta toivon että jos ludem voisi vaikkapa asian vierestä kutsua tänään Kaisan hahmon kylään joulu pöytään ja mielellään tulisin myös saunaan ludemin kanssa ihan vaan sivusta toivoisin että saisin olla ludemin kanssa 😡😡😡😡😡😡

        🤭 🤭 🤭 🤭 Minustakin on nyt kivaa pilailla takiaisen hahmolla että ludem älä nyt kuitenkaan suunnittele mitään romanttista ylläriä mulle mutta jos olet kattanut joulu pöydän niin mä tuun mielellään käymään ja voin avata etukäteen joulu paketit ja sitten toivon että jos muut hahmot voisi tarjota muutaman konjakin ja salmarin mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡Ihan vaan sivusta toivon että jos ludem voisi vaikkapa asian vierestä kutsua tänään Kaisan hahmon kylään joulu pöytään ja mielellään tulisin myös saunaan ludemin kanssa ihan vaan sivusta toivoisin että saisin olla ludemin kanssa 😡😡😡😡😡😡

        Joo nyt sun ollessa tollanen lutunen. Voisin kutsua sut kaikkeen tuohon mitä toivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 Minustakin on nyt kivaa pilailla takiaisen hahmolla että ludem älä nyt kuitenkaan suunnittele mitään romanttista ylläriä mulle mutta jos olet kattanut joulu pöydän niin mä tuun mielellään käymään ja voin avata etukäteen joulu paketit ja sitten toivon että jos muut hahmot voisi tarjota muutaman konjakin ja salmarin mulle.

        😡😡😡😡😡😡Onneksi ludem ei ole paketoinut minulle mitään muuta kuin villa sukat 🧦 ja ne tuskin on Kaisan kokoiset että ihan vaan sivusta toivoisin kuitenkin että jos vaikka ludem tarjoisi tänään Kaisan hahmolle kunnon juomat 😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡😡Onneksi ludem ei ole paketoinut minulle mitään muuta kuin villa sukat 🧦 ja ne tuskin on Kaisan kokoiset että ihan vaan sivusta toivoisin kuitenkin että jos vaikka ludem tarjoisi tänään Kaisan hahmolle kunnon juomat 😡😡😡😡

        🤭 🤭 🤭 On tässä roolin vaihdossa jotai kivaa kun eihän Kaisan hahmo edes juo alkoholia joten valitettavasti joudut olee ilman mitään juomista mutta tupakka maistuisi minulle kuka tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 On tässä roolin vaihdossa jotai kivaa kun eihän Kaisan hahmo edes juo alkoholia joten valitettavasti joudut olee ilman mitään juomista mutta tupakka maistuisi minulle kuka tarjoaa.

        😡😡😡😡Ihan vaan sivusta nauran sinulle kun joudut tänään olee ilman mitään savuja kun takiainen ei polta edes asian vierestä 😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡Ihan vaan sivusta nauran sinulle kun joudut tänään olee ilman mitään savuja kun takiainen ei polta edes asian vierestä 😡😡😡😡

        Se on hyvä ettei mene tupakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä ettei mene tupakkaa.

        Hei olen lotta ja kuten kuvasta näkyy että viihdyn paremmin viidakossa kuin kaupungissa ja sen takia en mielelläni käy saunoissa varsinkaan takiaisen kanssa kun voin aivan hyvin ottaa aurinkoa


      • Anonyymi
        Lottalove kirjoitti:

        Hei olen lotta ja kuten kuvasta näkyy että viihdyn paremmin viidakossa kuin kaupungissa ja sen takia en mielelläni käy saunoissa varsinkaan takiaisen kanssa kun voin aivan hyvin ottaa aurinkoa

        😡😡😡😡Hihihi ihan sivusta kyselen että oletkos ludem mustasukkainen takisisesta kun olisit saanut lotan nicillä kirjoittaa mitä tahansa mutta ihan vaan asian vierestä päätit kirjoittaa noin 😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡Hihihi ihan sivusta kyselen että oletkos ludem mustasukkainen takisisesta kun olisit saanut lotan nicillä kirjoittaa mitä tahansa mutta ihan vaan asian vierestä päätit kirjoittaa noin 😡😡😡😡

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ja nyt on perkele kumma jollei ole mitään viihdykkeitä tai savukkeita niin räjähtää vähintäänkin koko planeetta ja muut avaruuden kummajaiset. Ja minähän en ole mikään palsta velli kun mä olen vihainen jos ludem ei yhtään rakasta minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ja nyt on perkele kumma jollei ole mitään viihdykkeitä tai savukkeita niin räjähtää vähintäänkin koko planeetta ja muut avaruuden kummajaiset. Ja minähän en ole mikään palsta velli kun mä olen vihainen jos ludem ei yhtään rakasta minua.

        😡😡😡😡Ihan vaan asian vierestä hihittää takiainen että ludem taitaa rakastaa vaan minua ja ihan vaan sivusta, edestä ja takaa haluan olla ludemin kanssa 😡 😡 😡 😡


    • Anonyymi

      Ketä kämänen ken-nukke sun hahmos muka kiinnostelee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe