Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

34

  1. Mie tarvin live panon
  2. Sairasta
  3. Olet oikeassa
  4. Olin jo nukkumassa
  5. Mihin katosit
  6. Panettaa täälläkin
  7. Kirjauduin sisään
  8. Minä
  9. Täällähän sitä
  10. No+mie+oon+jo+tuolla+mittarilla+pappamies,+mutta+kerron+kuitenkin+oman+kokemukseni.+Olin+pari+vuotta+poikamiehenä+taannoin+ja+silloin+ikä+lähenteli+50+.+Tietosesti+en+heti+halunnut+uutta+suhdetta+vaan+nautin+vapaudesta+ja+uusista+ystävistä.+Naisia+oli+paljon+ja+myös+nuorempia+eli+vähän+laidasta+laitaan,+kauniita+ja+vähemmän+kauniita,+mutta+kuitenkin+mukavia+ja+miellyttäviä.+lopuksi+tutustuin+kymmenen+vuotta+nuorempaan+ja+hän+on+vieläkin+täällä.+Kaunis+hänkin.+Ongelma+oli+nuorempien+kanssa+aina+sama+että+heillä+ei+ollut+elämän+suunta+oikein+tiedossa+vaan+olivat+hyvin+hukassa+mitä+oikeasti+elämältä+tahtoo+ja+haluaa.+Eli+jonkin+lainen+epävarmuus.+Kun+itsellä+on+hiukan+enemmän+kokemusta+ja+elettyä+elämää+niin+luulee+tietävänsä+mitä+loppuelämältä+haluaa+ja+kuinka+sen+toteuttaa,+niin+on+mahdotonta+lähteä+sitä+rakentaan+nuorikon+kaa+joka+ei+ole+varma+vielä+suunnasta.++Hauskaa+meillä+kyllä+riitti+ja+upeaa+seksiä+sekä+edelleen+hyviä+ystäviä+monen+nuoren+kanssa.+Useampi+heistä+halusi+minusta+enemmän+eli+puolison,+mutta+onneksi+osasin+jarruttaa.+Jos+silloin+olisin+ottanut+nuorikon+niin+varmaan+se+olisi+jo+päättynyt+ja+minulla+tuska+siitä+että+rikoin+hänet+ja+hänen+elämän.+Me+eletään+vain+kerran+täällä+ja+se+on+meillä+kaikilla+lyhyt.+Setämies+ei+useinkaan+halua+enää+lapsia+ja+20-+30+vee+nainenkin+voi+sanoa+ettei+halua,+mutta+kun+naisella+alkaa+se+kuuluisa+kello+tikittää+niin+se+halu+tulee+lähes+poikkeuksetta.+Setämies+voi+olla+silloin+jo+kuuskymppinen+ja+kasikymppinen+ku+lapsi+saadaan+aikuiseksi+sekä+ehkä+omilleen.+Itse+en+ainakaan+halua+sellaista+loppuelämää.