Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1609
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se on hyvä että tuntee sen parempi mitä enemmä on Raamatun tentemista elää sen mukaiseti. Tulva myyti on väärä arvio, joka on kerran ollut todellista.
Ei ole uskonnoita riipuvainen Raamatun tapahtumat edelleenkään.
02.02.2024 14:51
Tulvat ovat eri asia kun koko maan pita peittyy,kaikkiallta veden alle,ihmiset kasvillisuu häviää kokonaan.
Tulvia tulee olemaan kyllä tänä aikana, eivät hukuta koko maaimaa.
02.02.2024 14:47
Synnin seuraukset ovat niitä kun paisuus suureksi hävitys on edessä, kuten gomoran ja sodoman kohtallakin kävi.
02.02.2024 14:41
Valintoja on kaksi taivaaseen pääsy Jeesuen kautta, omavalitan on ijankaikkinen kadotus koska synnin palla on kuolema. On yksin keratinen valinta, kolmatta vaihto ehtoa ei ole.
02.02.2024 09:23
Muinais ihmisti jota uskoivat Jeesuseen ovat ijankaikksessa elämässä, ei muut.
02.02.2024 09:20
Rpboteilla ole mitään tekemistä Raamatun profetioiten enusten täyttymyksen kanssa.
San on joka täytää ne profetit jota ovat lähtöisin Jumalansta , ei väärien profetiat toteudu koskaan.
02.02.2024 09:17
En tarvise todistella omaa uskontoa millää tavoin, koska se on kirjoutettu Raamatun lehdellekin. Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.
Seitsemän päivän kuluttua minä lähetän maan päälle sateen, jota kestää neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä. Minä pyyhin pois maan päältä kaikki olennot, jotka olen luonut."
Nooa teki niin kuin Herra oli häntä käskenyt.
Nooa oli kuudensadan vuoden ikäinen, kun vedenpaisumus tuli.
Näin Herra pyyhkäisi maan päältä kaikki elävät olennot, ihmiset, karjaeläimet, pikkueläimet ja linnut; kaikki ne hän pyyhkäisi pois. Jäljelle jäivät vain Nooa sekä ne, jotka olivat hänen kanssaan arkissa.
Maa oli veden vallassa sataviisikymmentä päivää. 1.Moos 7:1-24
02.02.2024 09:13
Sen aikanen maailma hävisi kokonaan maaiman historiasat, oli varmaan yksi kansakunta, synnin seurauksena hävitti Jumala ,vain noa häen perheenä pelastuin arkin kautta.
01.02.2024 14:18
homous on synnin seurasta, himot mieheen sen mukaan elämäinen vie kadotuseen.
29.01.2024 19:22
Jeesutulee kun pakain täysiluku on täyttynyt,
29.01.2024 08:46
Syntisi vie kadotukseen, elle pyydä niitä anteeksi Jeesuskelta. On sama kohtalo kuin saatanallekin.
28.01.2024 19:12
Lähetys työ ei tuhoa kulttureja, voimistaa etsikää ensin Jumalan valtakunta sen ohella saatte toimeentulonkin, joka on elin ehto tänäpäivänä.
Lähetyst työn tehtävä on viedä evankeljumia maaimaan että kaikki pelastuisivat, tästä maaimasta joa hallisee paholainen enkeleitensä kanssa.
28.01.2024 12:45
Kaikki jumalia korkeampi, tarkoitta eäjumalia joita ihmien palvoo luulee saavansa avun hädän hetkellä, ei saa koka on kuolut jumala.
27.01.2024 14:44
Nimi kristyt voivat olla pelkreita, uudesti syntynyt kristitty ei pelkää . Hän tuo pelastuksen sanomaa eteen päivä, tehkää parannus ja uskokaa evankeljumin sanomaan.
Monikos uskoo, harva tänäpäivänä uskoo Jeesuseen kristukseen itse Jeessus sanoi aikoinaan joka minut kieltää ihmisten edessä, hänet minäkin kiellä Isäni edessä.
27.01.2024 14:42
Voitta jolla einten ääniä, sen näkee sunnutain ehtoona klo 20:00 ennakko äänet ovat luutavasti voitton mahdollisuus vaaleissa.
26.01.2024 15:16
Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän. 1.Kor 11:23
Riisillä ole mitään tekemistä Jeesusen asettamassa ehtoolisessa.
26.01.2024 09:53
Imisen syntien vuoksi. Kristus on lunastanut meidät vapaiksi lain kirouksesta tulemalla itse kirotuksi meidän sijastamme, niin kuin on kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka on ripustettu paaluun.
Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin. Room.8:3.
26.01.2024 09:49
Uskoto han ei pelastaketään, on opetus välinen mitä opetetaan sen kautta.
Usko on eri asia joka tuo pelastuksen Jeesusken kautta, jota uskovat saavat myös syntinsä anteekisi, pelastuvat kuoleman kidasta.
26.01.2024 09:43
Lepo päivä on pyhä pävä, ikä ihmisellä on säädetty pituus elämässä.
26.01.2024 09:36
Äniä lansketa ratkaiseen ken voitta vaalit, toivotta vasti olis Jumalan mielein presitentti.
25.01.2024 16:32
4 / 81