Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei sovi tuollainen viilistely täysraittiille ukolle.
23.07.2023 15:22
Hesarin huomioinut aiheen https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009729376.html?utm_source=facebook&utm_medium=toimitus-dlvr
Koulutettavaa riittää.
22.07.2023 15:54
Viilistelen lasi käessä "sitruunavotkaa" juoden.
22.07.2023 15:07
Olen viilistellyt kesäiltoja alkoholittomalla sitruunamehulla.
22.07.2023 13:34
Nyt olisi ennätysten kesä, leudot säät ja virkistäviä kesäsateita, mutta ukoilla kalenteri tyhjä hellepelossa.
21.07.2023 01:16
Tämä yöllinen tupakanpolttoni on huijaamista. Oikeastihan en edes vedä savua kehukoihin. Kunhan fiilistelen tupakki käessä.
21.07.2023 01:05
Kaikki me ollaan joskus nollasta aloitettu konttaamaan.
18.07.2023 02:56
Kova juoksija ukko herää kukonlaulunaikaan juoksemaan. Itsehän otan rennosti.
13.07.2023 14:04
Ihania viileitä kesäöitä.
13.07.2023 02:19
Ei pysty perusmatkaan kuka tahansa. Minulla menee jo sadan kilometrin pyöräilyssä jalat ihan tönköiksi, miten sitten poluilla? Pitäisi mennä tosi hitaasti, ja sitten jäisi raatobussin kyytiin. Rennompaa hölkätä kolmen vartin lenkkejä omaksi ilokseen, kuin pätemisentarpeessa itkeä perusmatkalla dnf:ää.
08.07.2023 13:04
Tuhossa tuprutellaan savukkeita. Juoksutavot jää.
08.07.2023 12:48
Nyt kaikki ylipainoiset tupruttelevat lähiömammat mukaan ilmoittautumaan Espoon rantaviitoselle!
08.07.2023 12:41
Juoksemalla saa luvan tuprutella lenkin jälkeen.
06.07.2023 12:19
Liika kuuma vaikka olisi päivän ylin.
30.06.2023 13:18
Kuumassa tupruttelu ei rentoa. Paljonko Thaimaassa lämpöä yöllä kolmelta?
29.06.2023 22:51
Lomalla herätys puolen päivän jälkeen. Rentoa nukkua pitkään.
29.06.2023 13:59
Rentoa tuprutella yön viileydessä. Kesäloma ja tupakkilakko ohi.
28.06.2023 03:01
Savulenkki sopii meikäläiselle!
22.06.2023 14:39
Parasta on olla riippuvainen eikä polttaa juurikaan. Ultimaattinen tahdonvoima voitto. Silloin tällöin retkahtaa niin säilyy nöyryys elossa.
21.06.2023 09:36
Onko se väärin polttaa tupakka viikossa? Nyt ollut kuukausi ilman. Himo on kova.
21.06.2023 00:10
12 / 21