Hölkkä ja ironmän tavot 2024

Anonyymi-ap

Kokkola peruuntumassa.
Tahko peruttu.
Tulipa tökkästyä talikko sontaan.
Uuet tavot kevväämällä 2024.

47

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meneekö Soiro ja Guuri nyt Tallinnan Ironmaniin? Matkustus suomalaisella laivalla, pystyisivätkö rohkaisemaan itsensä ulkomaille? Mihin hotelliin?

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17826427t

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vantaa mäni.
      Laittakaa tavot 2024.
      Kokkola, vantaa ja muu suomi.

    • Miulla Vantaa alle neljän tavo joka vuosi. Juoksun jälkeen tupruttelua.

      • Anonyymi

        menepä mikon oppiin juoksukouluun. pääset haaveilemaan 3:45 marasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        menepä mikon oppiin juoksukouluun. pääset haaveilemaan 3:45 marasta.

        Sup 3.45 liika kova tavo. Ei mäne tupruttelialta.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Sup 3.45 liika kova tavo. Ei mäne tupruttelialta.

        Jätä rööki niin menee alle 3.30.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä rööki niin menee alle 3.30.

        Tai lähe jukka ikkalan taktiikalla.
        Tavo tärkein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä rööki niin menee alle 3.30.

        Ei pidä ahnehtia. Alle neljän hyvä tavo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä ahnehtia. Alle neljän hyvä tavo.

        Vuodessa 15min ennätysparannus hyvä tavo. Neljän vuoden päästä sub3.


    • Anonyymi

      Kokkola ja Kullamannen tavoina.

      • Anonyymi

        Kokkolassa ja Kullamannenissa puhutaan ruåttia, liika vaikea osallistua.


    • Anonyymi

      Thaimaalla kirkastuu tavo.

    • Anonyymi

      Kerron tavon instassa tammikuun 1.

    • Anonyymi

      Ironman tavot kasa sontaa.

      • Anonyymi

        Now you are an Aironmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Now you are an Aironmän.

        Onneksi olkoon. Olet ironman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon. Olet ironman.

        Juu. Pääset käyttämään Ironman asusteita.


    • Anonyymi

      Tavo cooper 3000 tai 2700.

      • Anonyymi

        Meillä taitaa olla sama matka. Tällä hetkellä kunto 2700m ja tavo 3000m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taitaa olla sama matka. Tällä hetkellä kunto 2700m ja tavo 3000m.

        riippuu reenistä ja jänöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taitaa olla sama matka. Tällä hetkellä kunto 2700m ja tavo 3000m.

        Cooper liika pitkä matka. 1500m rentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cooper liika pitkä matka. 1500m rentoa.

        1500 m liika raastoa kessun jälkeen. Alempi syke cuupperissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1500 m liika raastoa kessun jälkeen. Alempi syke cuupperissa.

        Miula tavo nolla kessua ennen Vantaa 2024.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Miula tavo nolla kessua ennen Vantaa 2024.

        Hieno tavo. Käytätkö nikotiinipusseja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno tavo. Käytätkö nikotiinipusseja?

        En käytä enää nikotiinia lainkaan. En edes sähkötupakkaa. Savukkeet olivat niitä poltellessa sinisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cooper liika pitkä matka. 1500m rentoa.

        Oletko koittanut mattocooperia? Rennosti töllöä kahtoen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koittanut mattocooperia? Rennosti töllöä kahtoen

        Mattojuoksu liika rankkaa. Ilma ei kierrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattojuoksu liika rankkaa. Ilma ei kierrä.

        Juu. Matolla tuloo hiki.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        En käytä enää nikotiinia lainkaan. En edes sähkötupakkaa. Savukkeet olivat niitä poltellessa sinisiä.

        Kiva siule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattojuoksu liika rankkaa. Ilma ei kierrä.

        tuuletin rautakaupasta edukkaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuuletin rautakaupasta edukkaasti

        Pyörittää ilmaa peräkammarissa, pitäisi saada räppänä auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörittää ilmaa peräkammarissa, pitäisi saada räppänä auki.

        Juu. Tuuletin yhtä tyhjän kanssa. Kuumassa treenaaminen rentoa. Parantaa kuntoa.


    • Anonyymi

      Miula tavo sub 3.30 Vantaalla 2024.

    • Anonyymi

      Tavo syyä karhunkierroksella 6 laatikkoa fazerin parhaita.

    • Anonyymi

      Pietu voi syyä smuutieksi jauhettuja klassikoita poluilla.

    • Anonyymi

      3 tuntia aikaa kehittää tavo

      • Anonyymi

        Miula Vantaa alle neljän.


    • Anonyymi

      HÖLKKÄ ON RENTOA 2024.
      SAARENMAA VIUNA RENNONPAA

    • Anonyymi

      Vantaalla hölkkä alle kolmen.

    • Anonyymi

      Aironmän ressaa. Hölkkä rennonpaa.

      • Anonyymi

        Martti alla stressi mennyt yli ironman ammattilaisena. Tulokset eivät parane, vaikka treenaa kovaa. Rentous olisi ensiarvoisen tärkeää näissä hommissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti alla stressi mennyt yli ironman ammattilaisena. Tulokset eivät parane, vaikka treenaa kovaa. Rentous olisi ensiarvoisen tärkeää näissä hommissa.

        Martinalla


    • Anonyymi

      Tavo mennä alle neljän ja voittaa jukka ikkala loppukirissä

    • Anonyymi

      Tavo saavutettu jussina

    • Anonyymi

      Aironmän menneen talven lumia. Tavisläski ukko todistaa olevansa terästä. Vantaalla maraton rentoa.

    • Anonyymi

      Kuinka moni teistä saavutti 2024 hölkkä ja ironmän tavonsa? Miula jäi tekemättä. En kerinnyt. Mökillä puuhommia Tuusulan maratonin aikaan. Tahko oli peruttu, ei ironmäniä. Syyskausi meni irrotellessa. Nautin karaokeilun merkeissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe