Juoksua harrastavaa naista etsivä, myös hiihto talvella

Anonyymi

olisi kiva tavata samoja harrastuksia omaava nais ihminen.itsellä harrastuksena juoksu .hiihto.juoksussa sm mitaleita.että silleen rakas harrastus .5000,10000, ja puolikas.

28

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraa löytyy helpommalla ku sanot olen kahden tunnin puolikkaan mänijä.

    • Anonyymi

      Eikö sieltä urheiluseuroista löydy nuoria tyttöjä? Kokeile valmennushommia. Vanhempia naisia voisi saada keski-ikäisten juoksukoulun ohjaajana.

    • Anonyymi

      Seuraa löytyy helpoimmilla kun osaat suomea ja sanot olevasi yli kahden tunnin puolikkaan menijä.

      Puolikas ei ole maraton, vaan orgasmin aste.

    • Anonyymi

      Löytyykö kestävyyttä pintakaasulla -ryhmästä nice-seuraa?

    • Anonyymi

      Meikämannea ei todellisuudessa mitkään naiset kiinnosta. Bareback mountain oikea meininki.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Tykkään juosta matolla kesät talvet kireissä ja värikkäissä trikoisssa. Nuoret bodaripojat tykkää katsella atleettista vartaloani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Tykkään juosta matolla kesät talvet kireissä ja värikkäissä trikoisssa. Nuoret bodaripojat tykkää katsella atleettista vartaloani.

        Mite, poletko?

        Villasukkaan ?

        eli Raineria ?


      • Anonyymi

        Siinä on vaan naiset tiellä kun miehet alkaa naimaan.


      • Anonyymi

        Onko nyt keväällä bareback leirityksiä? Naiset ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Vaadin on nyt kiimassa, mutta vaatii huippu loppukirin,

      Sinänsä, poro kuin poro, ei siinä, valasta saat paarista keskikalijalla.

    • Anonyymi

      Ekkö löyvä lavulle omin nokkinesi?

    • Anonyymi

      Huoli poies. Kiinnostusta löytyy kyllä, kun ME:t paukkuu. Ei muuta kuin lenkille.

    • Anonyymi

      Asiat pitää tehdä kunnolla, myös naisasiat 200x.

      • Anonyymi

        Voisi ukko saada 200:aa naista jos luopuisi yhdestä pakkomielteestä.


    • Anonyymi

      Koetapa thaimaasta.

      • Anonyymi

        Kekkäs nyt poimii, kun virkamiehet sekoontuneet lahjusvyyhteihin ja poimijoita ei tule. Joutuuko tavan persjalakanen suomalainenkin poimintapuuhiin ?

        Nuista meijän nykyakoista, ei niistä ole, ei poljettaviksi eikä poimijoiksi, sitä lespouttaan vaan toitottavat.


      • Anonyymi

        Ennen tuli naapurista. Nyt pistetty rajat kiinni ja hommat seis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkäs nyt poimii, kun virkamiehet sekoontuneet lahjusvyyhteihin ja poimijoita ei tule. Joutuuko tavan persjalakanen suomalainenkin poimintapuuhiin ?

        Nuista meijän nykyakoista, ei niistä ole, ei poljettaviksi eikä poimijoiksi, sitä lespouttaan vaan toitottavat.

        Ukrainalaiset naiset ahkeria poimijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaiset naiset ahkeria poimijoita.

        Myyhvä pilua 250 eur per slag EIVÄTKÄ SUOSTU POIMINTATYÖHÖN, kun ovat jo rajojen sisällä.

        Tässä sitä Orpopojan herkkua veronmaksajille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyhvä pilua 250 eur per slag EIVÄTKÄ SUOSTU POIMINTATYÖHÖN, kun ovat jo rajojen sisällä.

        Tässä sitä Orpopojan herkkua veronmaksajille !

        Minä olin 20v sitten poimimassa mansikoita farmilla. Siellä oli kauniita ukrainalaisia tyttöjä poimimassa myös. En kysynyt seksiä. Ei ollut rahaa.


    • Anonyymi

      Poimijoita tulee Ruotsin kautta, ei enää suomalaisia virkamiehiä välissä.

    • Anonyymi

      auta siiderivalasta tekemään elämäntapamuutos.

      • Anonyymi

        Siiderivalas ihailijaksi, matkakumppani kai ja huoltajaksi. Suhde toimii paremmin kun vain toinen urheilee.


    • Anonyymi

      Joko hiihtojalkaa väpättää? Kysyn ja vastaan kommentteihin.

      • Anonyymi

        Ei vielä. Hiihtokausi lyhyt.


    • Minen naista voorumeilta etsi. Kun kerran on täyrellisen irl kohannut, on vaikiaa päästää siitä irti ja siirtyä etiäpäin.

      • Anonyymi

        Siulla sama kuin Baltsulla. Tulee torjutuksi kerran, niin siirtyy miehiin päin.


    • Anonyymi

      ALAPÄÄJUTTUJA KUULEE MINULTA.
      NAISIA?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe