Juoksua harrastavaa naista etsivä, myös hiihto talvella

Anonyymi

olisi kiva tavata samoja harrastuksia omaava nais ihminen.itsellä harrastuksena juoksu .hiihto.juoksussa sm mitaleita.että silleen rakas harrastus .5000,10000, ja puolikas.

28

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraa löytyy helpommalla ku sanot olen kahden tunnin puolikkaan mänijä.

    • Anonyymi

      Eikö sieltä urheiluseuroista löydy nuoria tyttöjä? Kokeile valmennushommia. Vanhempia naisia voisi saada keski-ikäisten juoksukoulun ohjaajana.

    • Anonyymi

      Seuraa löytyy helpoimmilla kun osaat suomea ja sanot olevasi yli kahden tunnin puolikkaan menijä.

      Puolikas ei ole maraton, vaan orgasmin aste.

    • Anonyymi

      Löytyykö kestävyyttä pintakaasulla -ryhmästä nice-seuraa?

    • Anonyymi

      Meikämannea ei todellisuudessa mitkään naiset kiinnosta. Bareback mountain oikea meininki.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Tykkään juosta matolla kesät talvet kireissä ja värikkäissä trikoisssa. Nuoret bodaripojat tykkää katsella atleettista vartaloani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Tykkään juosta matolla kesät talvet kireissä ja värikkäissä trikoisssa. Nuoret bodaripojat tykkää katsella atleettista vartaloani.

        Mite, poletko?

        Villasukkaan ?

        eli Raineria ?


      • Anonyymi

        Siinä on vaan naiset tiellä kun miehet alkaa naimaan.


      • Anonyymi

        Onko nyt keväällä bareback leirityksiä? Naiset ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Vaadin on nyt kiimassa, mutta vaatii huippu loppukirin,

      Sinänsä, poro kuin poro, ei siinä, valasta saat paarista keskikalijalla.

    • Anonyymi

      Ekkö löyvä lavulle omin nokkinesi?

    • Anonyymi

      Huoli poies. Kiinnostusta löytyy kyllä, kun ME:t paukkuu. Ei muuta kuin lenkille.

    • Anonyymi

      Asiat pitää tehdä kunnolla, myös naisasiat 200x.

      • Anonyymi

        Voisi ukko saada 200:aa naista jos luopuisi yhdestä pakkomielteestä.


    • Anonyymi

      Koetapa thaimaasta.

      • Anonyymi

        Kekkäs nyt poimii, kun virkamiehet sekoontuneet lahjusvyyhteihin ja poimijoita ei tule. Joutuuko tavan persjalakanen suomalainenkin poimintapuuhiin ?

        Nuista meijän nykyakoista, ei niistä ole, ei poljettaviksi eikä poimijoiksi, sitä lespouttaan vaan toitottavat.


      • Anonyymi

        Ennen tuli naapurista. Nyt pistetty rajat kiinni ja hommat seis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkäs nyt poimii, kun virkamiehet sekoontuneet lahjusvyyhteihin ja poimijoita ei tule. Joutuuko tavan persjalakanen suomalainenkin poimintapuuhiin ?

        Nuista meijän nykyakoista, ei niistä ole, ei poljettaviksi eikä poimijoiksi, sitä lespouttaan vaan toitottavat.

        Ukrainalaiset naiset ahkeria poimijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaiset naiset ahkeria poimijoita.

        Myyhvä pilua 250 eur per slag EIVÄTKÄ SUOSTU POIMINTATYÖHÖN, kun ovat jo rajojen sisällä.

        Tässä sitä Orpopojan herkkua veronmaksajille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyhvä pilua 250 eur per slag EIVÄTKÄ SUOSTU POIMINTATYÖHÖN, kun ovat jo rajojen sisällä.

        Tässä sitä Orpopojan herkkua veronmaksajille !

        Minä olin 20v sitten poimimassa mansikoita farmilla. Siellä oli kauniita ukrainalaisia tyttöjä poimimassa myös. En kysynyt seksiä. Ei ollut rahaa.


    • Anonyymi

      Poimijoita tulee Ruotsin kautta, ei enää suomalaisia virkamiehiä välissä.

    • Anonyymi

      auta siiderivalasta tekemään elämäntapamuutos.

      • Anonyymi

        Siiderivalas ihailijaksi, matkakumppani kai ja huoltajaksi. Suhde toimii paremmin kun vain toinen urheilee.


    • Anonyymi

      Joko hiihtojalkaa väpättää? Kysyn ja vastaan kommentteihin.

      • Anonyymi

        Ei vielä. Hiihtokausi lyhyt.


    • Minen naista voorumeilta etsi. Kun kerran on täyrellisen irl kohannut, on vaikiaa päästää siitä irti ja siirtyä etiäpäin.

      • Anonyymi

        Siulla sama kuin Baltsulla. Tulee torjutuksi kerran, niin siirtyy miehiin päin.


    • Anonyymi

      ALAPÄÄJUTTUJA KUULEE MINULTA.
      NAISIA?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe