Oletteko jo käyneet? 45min hölkkää ja aamupala. Rentoa. https://saucony.fi/srcxmarski/
Saucony aamulenkki ja aamupala Marskilla
24
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Miulla Hokat.
- Anonyymi
Ei ollutkaan Marskin lenkki Tikkurilan uimahallilta.
- Anonyymi
Baltsulle tämä jos ilmaseks pääsee syömään mut ei oo varmaan sopivaa vauhtia taikka kovin ryhmä on vasemmistolaisia
- Anonyymi
Eiköhän vetäjä sieltä löydy myös 7min/km vauhdille. Klo 7 aloitusaika myös sopiva. Kuulemma suosittuja, kun osallistujamäärä rajoitettu nykyään. Ilmainen aamupalako saa porukan liikkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän vetäjä sieltä löydy myös 7min/km vauhdille. Klo 7 aloitusaika myös sopiva. Kuulemma suosittuja, kun osallistujamäärä rajoitettu nykyään. Ilmainen aamupalako saa porukan liikkeelle?
Ovatko osallistujat paikallisia, hotellin asiakkaita, vai tulevatko Vantaalta? Kuka viittii aamulla juosta muualla kuin majapaikan läheisyydessä? Todella yllättävää, että Helsingin keskustassa liikkuu juoksijoita sankoin joukoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko osallistujat paikallisia, hotellin asiakkaita, vai tulevatko Vantaalta? Kuka viittii aamulla juosta muualla kuin majapaikan läheisyydessä? Todella yllättävää, että Helsingin keskustassa liikkuu juoksijoita sankoin joukoin.
Tulevat keskustaan töihin ja juoksevat sitä ennen?
- Anonyymi
Tulen jos piäsee tapaamaan jukka ikkalaa ja muita hcrd lähettiläitä
- Anonyymi
Vetokannaksen maanantailenkit rennointa.
- Anonyymi
Kävittekö tällä viikolla Marskilla? Mikä lenkki, nyt kun Töölönlahden kierros on poikki?
- Anonyymi
Joko Töölönlahti on auki?
- Anonyymi
Tulen jos Itkonen viuhahtaa.
- Anonyymi
Tämä on urban premium runnereille, ei maalaisille ruuhkavuosiukkeleille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on urban premium runnereille, ei maalaisille ruuhkavuosiukkeleille.
Ryhmä täynnä wannabe stadilaisia, aitoja Hesalaisia ei mitkään Töölönlahden kierrokset kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmä täynnä wannabe stadilaisia, aitoja Hesalaisia ei mitkään Töölönlahden kierrokset kiinnosta.
Uamulenkki liian aikaisin miulle. Mieluummin tekisin illalla vetoja porukassa.
- Anonyymi
Siule tiejoksi.
2.9 alkaa toinen kausi.
Seitsemän reikäleipä. - Anonyymi
Aki Nummelan ja Treshold Teron aamulenkit kova kilpailija Marskille.
- Anonyymi
Tarjooko Marski parastaan?
Kuulisin kernaasti kokeneempien juoksutupettajien syömävinkit? Onko itkonen tehnyt videon Marsin aamupalalta? - Anonyymi
Ryhmässä hitain lenkki ryhmä 6min/km. Kehonegatiivista syrjintää. Miula lenkki vauhti 7.12/km.
- Anonyymi
Siulle hyvä vk harjoitus.
- Anonyymi
Tarkenet hyvin pakkasella
- Anonyymi00022
Mikä idea mennä aamupalalle hölkän jälkeen. Sitten pitäisi vielä juosta kotiin. Kaikkea se somejuoksu teettää.
- Anonyymi00023
Ei pidä.
Arkiaamu. Tarkotus kävellä siitä työpaikalle.
- Anonyymi00024
70 juoksijaa .
Ai että.
Jäisi Hokilta tekemäti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602