Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse olen saanut avun säännöllisistä ruoka-, WC- ja lenkkeilyajoista. Kakki ei tule housuun, kun lähtee lenkille suoli tyhjänä. Hyvät elintavat kunniaan.
26.09.2022 19:39
Katso XXL Adidas Duramo tarjouksessa 40€.
26.09.2022 16:33
Sauvakävely hyvää pk-reeniä kenelle tahansa.
26.09.2022 10:32
Patikoiden läpäisy jopa 3.30 alitukseen verrattavaa urheilua.
26.09.2022 10:17
Alle neljän on perusterveen raja tavisläskeille. Alle kolmen urheilullisille ukoille.
26.09.2022 09:51
Pullukalle kuntoilijalle hyvä tavo alittaa maailmanennätykset puolet lyhkäisemmillä matkoilla. Ilon kautta.
25.09.2022 16:11
No human is limited.
25.09.2022 15:06
46 kokoisilla voisin kokeilla kengän ominaisuuksia kaupan käytävällä, mutta lenkkeilyyn tarvitsen 47 koon lenkkarit. Tosin Lidlin lenkkarit ovat toisissaan kiinni niin, ettei niillä pysty juoksemaan kaupassa muutenkaan.
23.09.2022 19:51
Tuli nyt itsekin nähtyä Lidlin lenkkarit paikan päällä. 17€ paksupohjamalli oli ihan skeidaa. 35€ malli ihan ok saunahölkkätohveli, kevyt, taipuisa ja hintaisekseen laadukkaan oloinen. Kilpailee Adidas Duramo 10:n kanssa ostajista. Jalkaan en päässyt sovittamaan, koska ei ollut 46 kokoa jäljellä.
23.09.2022 18:46
Miksi pitäisi häpeillä juoksua? 8min/km rennosti ja hyvin kehtaa mennä.
23.09.2022 15:28
Rentoa palkita itsensä juoksusuorituksen jälkeen viinalla tai savukkeilla. Motivaatio juoksemiseen pysyy korkealla.
22.09.2022 14:31
Kiinnostaisi kyllä Camillan juoksuohjelma kovastikin, mutta mietin hyötyykö tuollaisesta kokenut ja hidas hölkkääjä mitään?
21.09.2022 16:12
Asennemuutoksella. Suomimammat eivät kehtaa osallistua, koska eivät ole nopeita. Pitäisi osallistua yrittämättä edes olla nopea. Yhteisöllistä hauskanpitoa.
21.09.2022 12:53
Mattotuloksia ei pidä verrata maantiejuoksuihin. Minäkin olen juossut juoksumatolla 1500m 3.20/km vauhdilla. Ulkona ei mene alle 3.30/km. Baltsun kympin ajat kisareitillä on olleet sellaista 38min mikä on linjassa havaintojeni kanssa maton helppoudesta.
20.09.2022 16:15
Palauttavat ja kevyet kahdeksan minuutin kilsavauhdilla. Nivelet kiittää. Paavo Nurmikin käveli lenkkejä. Kovat voi vetää kolmosen vauhdilla.
20.09.2022 13:52
Itse juoksen 80% juoksusta kevyttä 8min/km hölkkää ja 20% kovaa 5min/km. Pystyn juoksemaan viiden minuutin vauhtia vammoitta siksi, koska olen parantanut peruskuntoa kevyellä kahdeksan minuutin hölkällä.
19.09.2022 19:36
Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.
19.09.2022 17:58
Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.
19.09.2022 17:53
Ukkelit pelkäävät että heistä tulee hitaita, jos juoksevat kevyet lenkit hitaasti. Siksipä eivät juokse ollenkaan, tai ainoastaan kokeilevat juosta reippaasti.
19.09.2022 16:46
Ei kiinnosta alkoholisoituminen viinaukoksi. Maistan vain savukkeita sivistyneesti juhlapäivänä.
19.09.2022 14:58
15 / 21