Polkujuoksun MM

Anonyymi-ap

Voiko jostain seurata tapahtuman signaalia, sriimaavatko yuutuupiin ?

28

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saapunki hölkönny siellä ylämäkeen.
      Vieläkö tulee alamäki lähtö?

    • Anonyymi

      Hyvin veti Susanna, 6s sija tuossa joukossa on voitto valkoiselle rodulle

      • Ei nämä ole mitään rotukilpailuja. Ihmisiä kaikki ollaan. Paras voittakoon.


      • Anonyymi

        20 parhaan joukossa vain eurooppalaisia ja yksi amerikkalainen irlantilaisella nimellä.
        Suskiko siellä voitti valkoiselle rodulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 parhaan joukossa vain eurooppalaisia ja yksi amerikkalainen irlantilaisella nimellä.
        Suskiko siellä voitti valkoiselle rodulle?

        Missä Afrikka? Huonot palkinnot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Afrikka? Huonot palkinnot?

        Marskin perskärpänen tuo joka puhui valkoisista.
        2000m cooperia opettavat junnuille Vantaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marskin perskärpänen tuo joka puhui valkoisista.
        2000m cooperia opettavat junnuille Vantaalla.

        Vantaalaiselle 2000m on Cooperissa ihan hyvin. Tärkeintä on, ettei tule paha mieli rimanalituksesta.


    • Anonyymi

      Tuon linkin lopussa näkyy kenialainen voittaja, tosin streami on vuodelta 2021.

      • Anonyymi

        Mites, oliko paikalla laboratorio ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites, oliko paikalla laboratorio ?

        Ei kai polkujuoksussa testata?


      • Anonyymi

        Kenialaisten ylivoimaa siis sielläkin. Ovat hoikkaa kansaa. Johtuu runsaasta laadukkaiden hiilihydraattien nauttimisesta. Laillista dopingia.


    • Anonyymi

      Onko palstan thaimaass talvehtivia paikalla?

      • Anonyymi

        Pattiksen munaravi-kerho soi ja kukkuu, kokoontuminen legendaarisessa Ilebaarissa, tulkaa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattiksen munaravi-kerho soi ja kukkuu, kokoontuminen legendaarisessa Ilebaarissa, tulkaa mukaan.

        Munaravit ja ladyboyt, oi niitä aikija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munaravit ja ladyboyt, oi niitä aikija.

        Tempora oo moores.
        Kyllä meitä hellitään.


    • Anonyymi

      Selvä Päivä!

      • Anonyymi

        polkujuoksu = lupa juua akalta salaa


    • Anonyymi

      Simpasella on kyllä aina selitykset valmiina kun käy ulkomailla häviämässä. Muuten olis kyllä pärjänny, mutta eväät loppu. Eikö NOSHin vauhtikarkit ollukkaan nyt käteviä?

      • Anonyymi

        Saapungin suoritus on paras tulos, mitä suomalainen on tänä vuonna MM-tasolla saavuttanut.


      • Anonyymi

        Niin Juuso kuin Jussikin sekä Kristo tekivät vaikeissa maastoissa ja kovassa lämmössä upeat suoritukset.

        46. Juuso SIMPANEN FIN 8:48:03

        48. Jussi NOKELAINEN FIN 8:49:34

        94. Kristo HALME FIN 12:20:20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Juuso kuin Jussikin sekä Kristo tekivät vaikeissa maastoissa ja kovassa lämmössä upeat suoritukset.

        46. Juuso SIMPANEN FIN 8:48:03

        48. Jussi NOKELAINEN FIN 8:49:34

        94. Kristo HALME FIN 12:20:20

        kuka ristus on Kristo? Jäikö tosiaan upealla suorituksella Simpalle 4 tuntia?
        Rentoa puhetta selitellä suorituksia helteellä :)


    • Anonyymi

      Voittaja oli käyny jo suihkussa ja syömässä ennen kuin Simpanen oli lähelläkään maalia. Rentoa nauttia eväistä ja lämmöstä. Minne mennään seuraavaksi harjoittelemaan syömistä?

      • Anonyymi

        Niinpä, vaan ei palellu eikä maattu hangessa. Kolattiinkin vain Samsongia.

        Palelkaa siellä Sohjolassanne !


      • Anonyymi

        Simpanen on kotimaan kärkiultraajia. Siinä nähtiin taas Suomen polkuskenen taso. Karhunkierroksen, Ylläspallaksen ja Kolin kävelyä 😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe