Voiko jostain seurata tapahtuman signaalia, sriimaavatko yuutuupiin ?
Polkujuoksun MM
28
275
Vastaukset
- Anonyymi
tuon linkin kautta löytyy ja sinne on tulossa lisääkin, jahka kissaavat, monessa kohtaa tosin no signal
https://www.youtube.com/watch?v=SbhwqvvPaLU - Anonyymi
Saapunki hölkönny siellä ylämäkeen.
Vieläkö tulee alamäki lähtö? - Anonyymi
Hyvin veti Susanna, 6s sija tuossa joukossa on voitto valkoiselle rodulle
- Anonyymi
20 parhaan joukossa vain eurooppalaisia ja yksi amerikkalainen irlantilaisella nimellä.
Suskiko siellä voitti valkoiselle rodulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 parhaan joukossa vain eurooppalaisia ja yksi amerikkalainen irlantilaisella nimellä.
Suskiko siellä voitti valkoiselle rodulle?Missä Afrikka? Huonot palkinnot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Afrikka? Huonot palkinnot?
Marskin perskärpänen tuo joka puhui valkoisista.
2000m cooperia opettavat junnuille Vantaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marskin perskärpänen tuo joka puhui valkoisista.
2000m cooperia opettavat junnuille Vantaalla.Vantaalaiselle 2000m on Cooperissa ihan hyvin. Tärkeintä on, ettei tule paha mieli rimanalituksesta.
- Anonyymi
Tuon linkin lopussa näkyy kenialainen voittaja, tosin streami on vuodelta 2021.
- Anonyymi
Mites, oliko paikalla laboratorio ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites, oliko paikalla laboratorio ?
Ei kai polkujuoksussa testata?
- Anonyymi
Kenialaisten ylivoimaa siis sielläkin. Ovat hoikkaa kansaa. Johtuu runsaasta laadukkaiden hiilihydraattien nauttimisesta. Laillista dopingia.
- Anonyymi
Onko palstan thaimaass talvehtivia paikalla?
- Anonyymi
Pattiksen munaravi-kerho soi ja kukkuu, kokoontuminen legendaarisessa Ilebaarissa, tulkaa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattiksen munaravi-kerho soi ja kukkuu, kokoontuminen legendaarisessa Ilebaarissa, tulkaa mukaan.
Munaravit ja ladyboyt, oi niitä aikija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munaravit ja ladyboyt, oi niitä aikija.
Tempora oo moores.
Kyllä meitä hellitään.
- Anonyymi
Selvä Päivä!
- Anonyymi
polkujuoksu = lupa juua akalta salaa
- Anonyymi
Simpasella on kyllä aina selitykset valmiina kun käy ulkomailla häviämässä. Muuten olis kyllä pärjänny, mutta eväät loppu. Eikö NOSHin vauhtikarkit ollukkaan nyt käteviä?
- Anonyymi
Saapungin suoritus on paras tulos, mitä suomalainen on tänä vuonna MM-tasolla saavuttanut.
- Anonyymi
Niin Juuso kuin Jussikin sekä Kristo tekivät vaikeissa maastoissa ja kovassa lämmössä upeat suoritukset.
46. Juuso SIMPANEN FIN 8:48:03
48. Jussi NOKELAINEN FIN 8:49:34
94. Kristo HALME FIN 12:20:20 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Juuso kuin Jussikin sekä Kristo tekivät vaikeissa maastoissa ja kovassa lämmössä upeat suoritukset.
46. Juuso SIMPANEN FIN 8:48:03
48. Jussi NOKELAINEN FIN 8:49:34
94. Kristo HALME FIN 12:20:20kuka ristus on Kristo? Jäikö tosiaan upealla suorituksella Simpalle 4 tuntia?
Rentoa puhetta selitellä suorituksia helteellä :)
- Anonyymi
Voittaja oli käyny jo suihkussa ja syömässä ennen kuin Simpanen oli lähelläkään maalia. Rentoa nauttia eväistä ja lämmöstä. Minne mennään seuraavaksi harjoittelemaan syömistä?
- Anonyymi
Niinpä, vaan ei palellu eikä maattu hangessa. Kolattiinkin vain Samsongia.
Palelkaa siellä Sohjolassanne ! - Anonyymi
Simpanen on kotimaan kärkiultraajia. Siinä nähtiin taas Suomen polkuskenen taso. Karhunkierroksen, Ylläspallaksen ja Kolin kävelyä 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466