Vieläkö suomalaiset juoksee Karhun lenkkareilla? Tuossa alla oli Karhun Ikoni mainos. Millainen on Karhun nykymallisto? Joku 5v sitten oli ainakin Fulcrum-skeidaa. Keski jalan alla kova palikka missä vaimennusta kaivataan.
Karhu lenkkarit?
28
5708
Vastaukset
- Anonyymi
Stadiumista 99€. Fulcrumi näyttää enää vain puolen pohjan paksuiselta.
https://www.stadium.fi/urheilu/juoksu/juoksukengat/358385101/karhu.m-ikoni-21.white-golden-rod?gclid=Cj0KCQjwpv2TBhDoARIsALBnVnlER_dXFfuZMGDkLjnkOcCynUTWuHNXPb7h6kVeh0DQcujCuN6oZo0aAuPmEALw_wcB&gclsrc=aw.ds - Anonyymi
Vai on keskijalan alla kova paikka ,missä vaimennusta tarvitaan. Oletko kokeilu tinderistä?
- Anonyymi
Minullakin tuntuu keskijalassa jäykkyyttä. Voisitko auttaa asiaa?
- Anonyymi
Kerran tuli juostua johon ne jäikin https://vahankaytetty.fi/lasten-kengat/lenkkarit-lejon-33-57662-2598.html
- Anonyymi
Karhut ylihintaiset ruohonleikkuutohvelit. Ei juoksuun.
- Anonyymi
Adidaksella ei enää ole kolmen raidan valtikkaa 👍👍👍 mutta westcoasteja ei silti näy.
- Anonyymi
Hyvältä näyttää Karhu Ikoni. Tiedä sitten tuntuuko Fulcrum jalan alla vammaiselta https://fi.karhu.com/collections/mens-running-shoes/products/mens-ikoni-barely-blue-neon-sunshine
- Anonyymi
Ei kannata ainakaan karhukengät.comista ostaa! Multa skämmättiin melkein 200 € ja lähettivät kenkien sijaan rikkinäiset aurinkolasit. Piti tullitkin maksaa. Hiukan nakertaa. Toinen vastaava taitaa olla karhulenkkarit.com
- Anonyymi
Just meinasin ostaa! Voihan gagga, että tommonen kokemus! En tilaakaan. Kiitos Sinulle!! :)
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, tätä jotenki epäilinkin kun olin juuri tilaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tätä jotenki epäilinkin kun olin juuri tilaamassa.
Karhu.com oikea sivu
- Anonyymi
Nilkka lauta Matti, Karhu jumppa matto Terveystalon ruttumatto myynti,sama toistuu kaupat, kohdistuva myynti puhelut
Fulcrumi voi olla ihan toimivakin, jos toteutettu niinkuin Adioksessa, että kantapää tuntuu kovemmalta ja päkiä pehmeämmältä.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta Karhun nykyisistä malleista? Tarkoitan lähinnä malleja Ikoni 2.0 ja Synchron 1.5.
https://fi.karhu.com/collections/mens-running-shoes- Anonyymi
Ja myös Fusion 3.0.
Ei ole kokemusta. Miksi muuten Synchron painaa 360g, vaikka pohja näyttää aika ohkaiselta.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Ei ole kokemusta. Miksi muuten Synchron painaa 360g, vaikka pohja näyttää aika ohkaiselta.
En tiedä, mutta liikkessä kokeilin kyseistä kenkää kädessä ja pohja tuntui painavan enemmän suhteessa päällisosaan.
- Anonyymi
karhun sykemittari monella palstalaisella.
Lenkkareista ei tietoo. - Anonyymi
Karhulta uudet harjoituslenkkarit, nimi hauska Mestari Run :D
https://fi.karhu.com/products/karhu-mens-mestari-run-aegean-blue-sharp-green- Anonyymi
Karhut näyttää Hokilta.
Joko Halla-aholla Mestarit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karhut näyttää Hokilta.
Joko Halla-aholla Mestarit?Allah-aho taitaa olla enempi pyöräilijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allah-aho taitaa olla enempi pyöräilijöitä.
Kuten kuvasta näkyy puavo arhinmäki karhun ukkoja
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2011081414198672
- Anonyymi
Jussin kunniaksi aijjon ostaa päräyttää Mestari lenkkarit
- Anonyymi
Mainokseen tuli Karhu Ikoni Trail polkulenkkarit. Tosi erikoisen ja painavan näköiset, varsinkin pohjan muoto. Pysyykö noilla pystyssä?
- Anonyymi
Itkonen kokeilemaan. Mies erikoistunut kaatumaan poluilla.
- Anonyymi
Onko Karhulla lähettiläitä?
Kiinostaa kuulla kokemuksia, suosituksia ja polkuporinoita. - Anonyymi
Karhu lenkkarit hotsittaisi. GTX maastokuviolla.
- Anonyymi
Perjantaina Karhu Hobo yhteislenkki klo 17 Karhu Storelta.
45 min kutosen vauhilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466