Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pmr-72
profiilit
pmr-72
pmr-72
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
42
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä oli keittiössä sokeritoukkia. Keittiöremontin yhteydessä laitettiin kaikkiin nurkkiin kunnolla silikonia ja kaikki pinnat maalattiin. Sen jälkeen ei ole otuksia enää näkynyt.
24.03.2015 12:36
Tulipa tässä mieleeni että onnistuisiko mahdollisessa passinjättötilanteessa seuraavanlainen toimintatapa:
Näytä passi respassa, mutta samaan aikaan näytä passista koto-Suomessa otettu kopio. Anna kopio respan työntekijälle ja pidä passi itselläsi.
26.02.2008 12:28
Pituus 180cm, joten minimitavoitteesta jään huimat 2cm.
Paino 72kg. Valitettavasti en ole kiinnostunut lihottamaan. ;) Mieluummin jatkan terveitä elämäntapojani ja jatkan kuntoilua ja salilla käyn säännöllisesti.
Hiukset on tummat, silmät siniset ja kasvot on komeat.
01.02.2008 14:08
Iltaisin kun naposteluhimo iskee, niin voi mutustella esim. porkkanaa, keräkaalia tai kurkkua. Kannattaa kokeilla.
Tärkeintä on siis jättää namut kaupan hyllyyn ja ostaa niiden tilalle vihanneksia ja/tai hedelmiä. :)
17.01.2008 09:31
Saman olen minäkin huomannut. Monilla lihavilla tuntuu olevan tapana syödä työpaikallaan kevyesti. Jopa liiankin kevyesti. Kuitenkin elopainoa on kiitettävästi - ja vuodesta toiseen. Hengitysilmasta kalorit eivät kroppaan ilmesty, joten varmaa on että mussuttavat illalla kunnon kaloripommit telkkaria tuijotellessaan ja sitten vatsa pullollaan menevät nukkumaan.
16.01.2008 13:15
Nokian Edenin nettisivuilla ilmoittavat että kylpyläosasto on toistaiseksi suljettuna:
http://www.rantasipi.fi/aknayta.cfm?page=sipinews.909&view=ajankohtaista
05.12.2007 14:08
Kiitos, mukavaa kesänjatkoa sinullekin. :)
15.06.2007 15:05
Kiitos mukavasta matkakertomuksesta! Itse olin viikon verran Rodoksella tyttäreni kanssa. Lähtöpäivä oli 31.5. Majapaikkanamme oli Louis Colossos Beach Falirakissa. Koska tyttäreni oli mukana, niin sijainti oli just hyvä. Ranta ja mahtava vesipuisto ihan vieressä eikä Falirakiin kuin parin minuutin bussi/taksimatka, josta löytyy ruoka- disko- ja kauppapaikkojen lisäksi pieni huvipuisto, jossa käytiin kahtena iltana pyörimässä.
Jos olisin lähtenyt yksin reissuun (kuten yleensä minulla tuntuu olevan tapana), niin Faliraki ja Louis Colossos olisi saattanut tuntua liian syrjäiseltä paikalta (noin 20-30 minuutin bussimatka Rodoksen kaupunkiin), joten yksin matkustaessa suosisin majapaikkana mieluummin Rodoksen kaupunkia.
Falirakin lisäksi yhtenä päivänä meillä oli vuokrattuna kiva rättikattoinen Renault Twingo. Käytiin mm. perhoslaaksossa sekä strutsipuistossa. Perhoslaakso on kiva paikka, vaikkei siellä ollutkaan kuin muutama perhonen. Harmi vaan kun en tiedä minkäniminen se perhoslaji oli (sellainen musta-keltainen ja kolmion muotoinen). Mutta tosiaan vaikkei perhosia käytännössä ollut, niin siellä kannatti ehdottomasti käydä. Hieno paikka! Puro, puut ja kapeat viihtyisät polut. Muutaman perhoskuvan lisäksi bongasin ravun, josta myös sain kuvan. Perhoslaaksossa kannattaa kävellä hyvillä kävelykengillä, koska käveltävää riittää mukavasti.
Strutsipuisto sijaitsee ihan perhoslaakson vieressä ja siellä on kivojen ja hauskojen strutsien lisäksi myös esim. kameleita, lampaita, vuohia ja villisikoja söpöine poikasineen.
Eräänä päivänä oltiin Rodoksen kaupunkikierroksella ja oppaana Costas! Todellakin erittäin hauska, mukava ja huumorintajuinen kaveri! Ajettiin bussilla sen ison ristin luokse ja tutustumaan vanhaan kirkkoon. Kiipesimme ristin sisällä olevat ahtaassa tilassa olevat kierrerappuset ylös ja kyllä on makeet maisemat ja oli jotenkin tosi hienoa kiivetä ristin sisällä ja käydä katselutasanteella. Kioskista sai maistiasdrinkit vihreää likööriä, joka pitäisi kuulemma auttaa vaivaan kuin vaivaan. Sillä tarinan mukaan paranee kaikki kuviteltavissa olevat vaivat mm. kaikki kolotukset selkäsäryistä sydänsuruihin jne. Ja olihan se pakko yksi tuollainen ihmelikööripullo ostaa - varsinkin kun sitä ei muualta saa ja kaikenlisäksi se maistuu hyvältä!
Sieltä sitten lähdettiin Rodoksen vanhaan kaupunkiin. Täytyy kyllä mennä joskus uudestaan tutustumaan tuohon vanhaan kaupunkiin ja Rodoksen muihinkin katuihin, koska niin paljon nähtiin, mutta niin paljon jäi vielä näkemättä ja kokematta.
Kaupunkikierroksen lopuksi Costas vei meidät viinitilan myymälään maistelemaan eri viinejä. Hyvää oli, joten täältä oli ehdottomasti pari pulloa hankittava kotiin vietäväksi.
Viikko meni kyllä todella nopeasti ja monipuolisesti. Oli rantalekottelua, mutta myös paljon muutakin kivaa ohjelmaa, toimintaa ja tekemistä. Enemmänkin voisin kirjoitella, mutta nyt tuli jo itseasiassa kirjoiteltua paljon enemmän kuin aluksi ajattelinkaan.
ps. Moussaka on kyllä tosi hyvää!
15.06.2007 10:59
Hyvältä kuulostaa tuo 5e/päivä. Tosiaan ehkä oon vähän pyöräilyhullu. ;) Fillarointi on vaan niin veressä ja se tuo erittäin mukavan vapauden tunteen! Ja yli 20 asteen lämpötilat on mielestäni kaikkein nautinnollisimpia fillarointikelejä. :)
09.03.2007 16:22
Täältä löytyy satelliittikuvaa: http://www.wikimapia.org/#y=27833716&x=-15617441&z=12&l=0&m=a&v=2
Jos zoomaat lähemmäs, niin näkymä on suoraan Palmitos Park.
28.02.2007 13:28
Hedelmämerkkarit oli hyviä, mutta salmiakkimerkkarit parhaita! :) Myös perinteisiä nekkuja oli myytävänä - kai vielä nykyäänkin joku saattaa sellaisia valmistaa.
Lapsena karkit maistuivat kyllä niin hyviltä ja niitä pystyi syömään vaikka kuinka paljon eikä huonoa oloa niistä tullut. Näin aikuisena ei paljoa karkit enää maistu. Kaksi kappaletta on maksimi. Ei uppoa eikä itseasiassa ole tarviskaan. Mieluummin hyvin tehtyä ja herkullisesti maustettua monipuolista ruokaa. Nam!
08.01.2007 09:40
Asia kuulostaa jollainlailla samankaltaiselta kuin minulla aikanaan oli. Minun kohdallani alku tuntui menevän niin, että tunteeni olivat niin voimakkaat, että en nähnyt toisessa osapuolessa kuin valloittavan ihania puolia. Kun ihastuminen laantui, silmäni aukesivat ja huomasin ettei tämä ihastukseni kohde ollutkaan sellainen ehdottoman 100% täydellinen nainen, jota luonnollisesti kukaan ei voikaan olla.
Aluksi on hyvä tutustua toisee ihmiseen ihan kaikessa rauhassa ajan kanssa. Heti ei kannata muuttaa yhteen ja alkaa suunnittelemaan naimisiinmenoa. Eikä heti alkuvaiheessa kannata rakkauttaan lähteä tunnustamaan, koska silloin saattaa satuttaa toista osapuolta tosi pahasti, jos osoittautuukin niin ettei tämä ihminen olekaan se oikea (esim. arvomaailmat tai elämäntavat eivät välttämättä sovi yhteen). Aikaa kannattaa viettää yhdessä ja tutustua toiseen ihmiseen kunnolla - käykää kahvilla, kävelyllä, teatterissa, messuilla, laivaristeilyllä tai ihan mitä vaan mukavaa mitä keksitte puuhailla yhdessä. Ajan kanssa asia kyllä selviää onko kyseinen ihminen juuri se oikea, jonka kanssa haluat elämäsi rakentaa.
06.11.2006 10:45
Ja löytävät Radio Novan. Silläkin kanavalla samat biisit pyörii päivästä toiseen.
20.10.2006 14:19
Kannattaa varmaan kysyä Hartwallin asiakaspalvelusta: 0800-95260. Palvelevat ma-pe klo 9-14. (Tieto löytyi: www.hartwall.fi)
16.06.2006 13:00
Ostin vuosi sitten uuden maastofillarin ja vertailin erilaisia pyörämalleja. Kyllä levyjarrullisetkin laitteet kiinnostivat, mutta lopulta totesin että minulle riittää vallan hyvin normaalit vannejarrut. Kyllä niilläkin tangon yli lentää, jos jarrut painaa pohjaan! ;)
Jos ajaisin extreme-kuravelliolosuhteissa, niin silloin olisin ehdottomasti ostanut levyjarrullisen pyörän, mutta koska pääsääntöisesti ajan kaupungissa sekä kuivilla metsäpoluilla, minulle riittävät nämä halvemmat ja perinteiset jarrut.
Levyjarrujen huollosta vielä sen verran, että tuskinpa levyjarrut ovat juuri sen työläämmät huoltaa kuin vannejarrutkaan (mutta korjatkaa jos olen väärässä). :)
24.05.2006 10:28
Kenenkään julkimon pukeutumista en seuraa. Silti pukeudun fiksusti, nuorekkaasti, ajanmukaisesti ja siististi. Olen omaan tyyliini erittäin tyytyväinen ja näytän hyvältä. :) Ja kun tuntuu siltä, että jotain uutta pitäisi keksiä, niin sen keksin aivan itse. Siihen en mitään muotilehtiä tarvitse.
Mielestäni muotia orjallisesti seuraavat ihmiset menettävät osan omasta henkilökohtaisesta identiteetistänsä kun hän ei uskalla rehellisesti olla oma itsensä. Mutta se joka haluaa muotia tiukasti seurata niin seuratkoon aivan vapaasti. ;)
17.05.2006 11:02
Suomessa ihmishengelle ei määritellä käytännössä mitään arvoa, valitettavasti. :( Kuski saa muutaman päivän ehdollista ja heppu on täysin vapaa! Mutta toisaalta joutuu maksamaan mm. lääkärikuluja ja sakkoja. Sekä saa merkinnän rikosrekisteriin ja menettää kortin muutamaksi kuukaudeksi.
25.04.2006 10:49
Itseasiassa taitaapa löytyä. :) Syksyllä aloitin tanssikurssin ja olis kiva uskaltautua ihan oikeasti tanssimaan jonnekin. Laita viestiä, niin jutellaan tarkemmin. Osoite on: at suomi24.fi
08.11.2005 09:53
Biisi: Right Here Waiting
Artisti: Richard Marx
07.10.2005 14:27
Niinpä. Kyllä ne ohjauskulmat olis hyvä käydä tarkistuttamassa.
27.09.2005 14:58
1 / 3