Miehet seuraavat Uusipaavalniemen tyyliä

Suomi24toimitus

Curling-kapteeni Markku Uusipaavalniemi, pankinjohtaja Sauli Niinistö ja mäkihyppääjä Matti Nykänen... Siinä lista suomalaisista miestenmuotivaikuttajista.

Erään miesten vaatteiden erikoisliikkeen teettämän kyselyn mukaan jopa 29 prosenttia suomalaismiehistä kertoo muistuttavansa pukeutumiseltaan Uusipaavalniemeä.

Muotivaikuttajalistan häntäpäässä komeilevat Andy McCoy, Pikku G ja Lordi, STT uutisoi.

Lue STT:n uutinen aiheesta:
http://www.soneraplaza.fi/uutiset/artikkeli/0,2936,h-8484_a-31321029_feed-1,00.html

Kenen tyyliä sinä seuraat? Kenen pukeutuminen vastaa omaasi?

81

13331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salla<3

No en ny tiiä seurataanko.. Ehkä jotku iäkkäämmät. :P

• on iäkäs?

Uusis on saman ikäinen kuin minäkin - ja minä olen 39v. nuori :)

• punalippu
        on iäkäs? kirjoitti:

Mahtaa olla hauskaa läpiköidä niissä?

• Nimetön
        on iäkäs? kirjoitti:

Kommunistin pukeutuminen on paras.
        Siis Niinistö tv.peko

• ...Kotoisan mukavasti siihen mitä kaapista löytyy ;)

• en..

..tiedä seurataanko Uusipaavalniemen pukeutumista, mutta se on juuri tapa miten suomalaismies pukeutuu...

• SOKRATES

Enkä ota vaikutteita tietoisesti keltään.
        Pukeudun niin kuin oma tyylitaju inspiroi.
        Mielestäni muodin seuraaminen on holmöjen hommaa.

• SOKRATES kirjoitti:

Enkä ota vaikutteita tietoisesti keltään.
        Pukeudun niin kuin oma tyylitaju inspiroi.
        Mielestäni muodin seuraaminen on holmöjen hommaa.

Kenenkään julkimon pukeutumista en seuraa. Silti pukeudun fiksusti, nuorekkaasti, ajanmukaisesti ja siististi. Olen omaan tyyliini erittäin tyytyväinen ja näytän hyvältä. :) Ja kun tuntuu siltä, että jotain uutta pitäisi keksiä, niin sen keksin aivan itse. Siihen en mitään muotilehtiä tarvitse.

Mielestäni muotia orjallisesti seuraavat ihmiset menettävät osan omasta henkilökohtaisesta identiteetistänsä kun hän ei uskalla rehellisesti olla oma itsensä. Mutta se joka haluaa muotia tiukasti seurata niin seuratkoon aivan vapaasti. ;)

• Matilla

on rennoin asu

• make

aina paita housujen päällä ja housut melkein kainalossa vyöllä kiristettynä, sekö on rentoa muka, hehee.

• make
        make kirjoitti:

aina paita housujen päällä ja housut melkein kainalossa vyöllä kiristettynä, sekö on rentoa muka, hehee.

siis paita housujen alla

• riku
        make kirjoitti:

siis make puhuu asiaa,,ihan pelleltä toi matti näyttää

• Pelimies

Itse en ole seurannut koskaan Uusipaavalniemen, Niinistön tai Matti Nykäsen pukeutumista, mutta oletan viimeisimmän pukeutuvan eniten itseni tavalla ainakin joskus. Minun suuri esikuvani on John Holmes!

• Nimetön
        make kirjoitti:

Matti on rennon näköinen niinkuin rautakankikin.
        Aina sama nahtakakki ja vyötärö kainaloissa asti..
        Lähinnä naurattavan näköistä ja joku viitsi vielä listata Masan 3:n joukkoon.
        Pahkasika elää ja voi hyvin.

• Minna

Se on kyllä totta olen samaa mieltä kanssasi.

• ähähähä

puah.

• gttt

Kukas nyt seuraa mattia ja vetää kainaloihin farkut ja farkkujen sisään paidan.

Täyttä pashaa

• looordi

lordi :D :D
      joku pukeutuu niinku lordiki..saa ostaa hienot kamppeet jätkä:D

• nainen.

Mikseivät miehet voisi ottaa mallia vaikka Peter Nymanilta?

Kaikki, mikä tuntuu itsestä kivalta ja rennolta, ei aina ole niin tyylikästä. Farkkujen sijasta voi käyttää myös monia muitakin housuja. Farkuissakin tyyli on tärkeää eli housujen pitää istua. Miehellä ulkonäössä tärkeintä on takapuoli, joten miesten ei kannata käyttää takapuolesta löysiä roikkuvia housuja. Pillifarkkuja ei kannata myöskään käyttää ja kaikki pussihousutyyppiset housut pitäisi heittää suoraan roskiin.

Kaikki mitä muotikaupat tuottavat, ei ole tyylikästä tai paranna miehenkään ulkonäköä. Esim. läikykkäät dirtyfarkut eivät näytä kenenkään päällä hyvältä.

Miesten kannattaisi yrittää pukeutua esimerkiksi töihin jollain muulla tyylillä kuin sporttityylillä eli töihin ei tarvitse tuoda verkkaritakkia, collegepuseroa, hupparia, kirjavaa talvitakkia, verkkareita, lenkkareita tai urheilusandaaleita.

Businesstyyli ja parempi pukeutuminen kunniaan. Erityisesti, jos on vaikeaa löytää tyttöystävää kannattaa katsoa omaa pukeutumistaan. Jos pukeutuminen tukee ajatusta, että on kiinnostunut maailman menosta ja haluaa pitää huolta ulkonäöstään, niin on huomattavasti helpompi löytää naisia, kuin fakki-idiootti-, "pukeutuminen on homoja varten"- "olen juntti"-tyylillä.

• ei ei

"Kaikki, mikä tuntuu itsestä kivalta ja rennolta, ei aina ole niin tyylikästä. Farkkujen sijasta voi käyttää myös monia muitakin housuja."

eikö ole tarkoitus että itsellä on hyvä olla miksi pitäisi pukeutua niin että muita miellyttää?

• on kohteliasta
        ei ei kirjoitti:

"Kaikki, mikä tuntuu itsestä kivalta ja rennolta, ei aina ole niin tyylikästä. Farkkujen sijasta voi käyttää myös monia muitakin housuja."

eikö ole tarkoitus että itsellä on hyvä olla miksi pitäisi pukeutua niin että muita miellyttää?

ja kunniottavaa pukeutua tilanteen mukaan. Oikea pukeutuminen on myös merkki siitä, että ottaa toiset huomioon, et silleen lärväkorva maalaistollo.

• RKM
        on kohteliasta kirjoitti:

ja kunniottavaa pukeutua tilanteen mukaan. Oikea pukeutuminen on myös merkki siitä, että ottaa toiset huomioon, et silleen lärväkorva maalaistollo.

Miten tämä sivistynyt toisten huomioon ottaminen tuli tästä viestistäsi ilmi? "heinähattu juntti", "lärväkorva maalaistollo". Sivistystä ei kylläkään osteta eikä pueta päälle ja sinä sen taisit juuri todistaakin.

• kertokaa

Mistä ihmeestä tulee tuo wettä Matti pitäis housuja jotenkin liian ylhäällä? Ihan normaalit farkuthan sillä aina on. Taas tätä Masan mollaamista

• osaavat
        ei ei kirjoitti:

Jotkut osaavat olla itselleen ja muille mieliksi samalla kertaa. Riippuu paljon ruumiin muodosta ja omasta persoonasta millä tavalla vaatteet istuu päällä. Jos mies on renttutyyppinen ja roteva, ei hällä tarvi olla kauluksia, mutta jos olemus on hintelämpi, voi paremmin istuvat vaatteet tuoda esiin hoikkuutta edukseen. Kyllä kaikille löytyy jotain eikä se ole miellyttämisestä tai epämukavuudesta, eikä nykyisin rahastakaan kiinni.

• Linnankundi
        kertokaa kirjoitti:

Mistä ihmeestä tulee tuo wettä Matti pitäis housuja jotenkin liian ylhäällä? Ihan normaalit farkuthan sillä aina on. Taas tätä Masan mollaamista

Eikös Matilla ole ollut housut kokonaan pois jalasta liiankin usein?

Jäkä jäkä. maailman paras mäkihyppääjä, plah, Janne Ahonen se on.

Nykänen on tyypillinen entinen suomalainen urheilija, joka ei osaa aikuisena juuri muuta kuin ryypätä.

• mikkihiiri.93

Itse rakastan aivan valtavasti Michael Jacksonia ja pyrin muistuttamaan häntä monin tavoin.

Hän on minulle erittäin rakas idoli, mutta myös elävä elämän esimerkki..Ihannoin häntä suuresti!

You are always in my heart..
      I love you Michael!

• muiden sekaan

rottaosastolle

• _Niin_

Mää en ainakaan pukeudu ollenkaan=)

• plää

olla vitsi , ei kukaan itseänsä kunnioittava......

• muuten
        muiden sekaan kirjoitti:

rottaosastolle

sinäkin.

• patre

Niin varmaan...

Mikähän höpötutkimus tämäkään taas on ?
      Joku tainnu tsoukkimielellä täytellä lappuja.
      Onhan noita tuulipukuja liikenteessä mutta eiköhän sitä taas liioitella.
      Meinaan etten oo Markkua muussa asussa nähnytkään.

Ja kun nämä evilät,paavalniemet sun muut painuu kuitenkin aika äkkiä unholaan.

Taitaa tulla eduskuntavaalitkin liian myöhään menestyksen jälkeen että curling-huuma olisi kantanut arkadianmäelle.

• eiole.com

Hah, kyllä päivän vitsin ovat ihmiset murjaisseet. Aivan varmasti voin sanoa että nuo kys. henkilöt eivät tod. ole ensimmäisiä jotka tuon kaltaisia vaatteita ovat käyttäneet.

Ja muka muotia, pah. Ne ketkä Nykäsen vaatetyyliä "seuraavat" ovat varmasti siitä täysin tietämättömiä ja pukeutuvat miten sillä hetkellä haluavat mitään muoti-seikkoja miettimättä.

• JOILLA EI OLE

OMAA MAKUA.

• Spike

SPIKE, luulisin

• Jokunen

Ilman muuta Uunoa tällainen lökäpöky muistuttaa. Pari verkkopaitaakin on komerossa ja niin sopivasti rikki, ettei niillä edes kutuhaukia pyydystä.

Kertynyt on kyllä liituraitaakin sun muuta vaatehuoneen täydeltä, mutta kun niissä ei kertakaikkiaan viihdy.

• vanhakantanen

vaatteilla koreilee

• Nannawee

Pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin kuten useat ikäiseni.. :)

• komee
        vanhakantanen kirjoitti:

vaatteilla koreilee

Komiat pärjää aina...

• Jokunen
        komee kirjoitti:

Komiat pärjää aina...

Mikään komea en ole, kysymys on viihtymisestä. Akka tietysti motkottaa, mutta se on hänen häpeänsä.

• toi noi

..Töni Hälme on kärkitiimii gledjuissaaaan..! Muutenkiii ihan järkimiehiiii...

• anja

ja sitten vasta voitte oppia pukeutumaan!

• DALALALALALA
        anja kirjoitti:

ja sitten vasta voitte oppia pukeutumaan!

Eli kukaan muu kun "Suomekielinen" ei osaa pukeutua. Elämä on kovaa.

• Amatööri-

...housut korvissa, todellinen tyylivalio.

• riku

toi nykänen on nmiin suomijuntin näkönen kun vaan voi olla eli ihan run.....

• en ymmärrä

Kuka oikeesti ottaisi mitään mallia Nykäsestä? Mies on säällittävä pelle, joka tekisi Suomelle ja itsellensä palveluksen kuolemalla mahdollisimman pian. Mies ei ole maailman paras mäkihyppääjä, se mies on naisia hakkaava juoppo. Hän ei ole idoli, eikä todellakaan sellainen henkilö, jonka näkemisestä minä maksaisin penniäkään. Enää puuttuu, että muiden juoppojen, narkkareiden ja rikollisten tapaan Matti tulisi uskoon. Kuka oikeasti jaksaa katsoa Matin ja Tony Halmeen tapaisten luusereitten elämää lööpeistä. Kyllä täytyy olla päässä jotain pahasti vialla. Saddam Hussein ja George Bushkin ovat hienoja miehiä tuolla periaatteella.

Matti, olisitko niin ystävällinen, että ampuisit itsesi. Kiitos.

• tyylitaituri

Tyypillisiä suomalaisia, täysin tyylittömiä esikuvia. Puuttuu enää valkoiset tennissukat! Itse en ikinä matkisi noita kärkipään tyyppejä. Pidän rennosta puketumisesta, siksi en halua näyttää tusinatavaralta. Oman tyylini salaisuus on se, että käytän sinisiä farkkuja, hieman tummempaa farkkutakkia, ruudullista kauluspaitaa ja mokanvärisiä kävelykenkiä. Naiset ainakin pitävät minusta ja omasta tyylistäni.

• hmm,,,,,,

jos tässä on miesten nykyinen hiusmuoti niin ei niillä kovin hyvin mene!
      minä ainakaan en taho et omalla ukolla on tuon malliset hiukset... luoja... yök...

• teuvo

Valitsetko miehen hiusten mukaan?

• Daniel

Hassu tulos... vai onko? Mielestäni suomalaiset miehet saisivat kyllä pukeutua kiinnostavammin ja mielikuvituksellisemmin kuin joku Matti Nykänen, Markku Uusipaavalniemi tai Sauli Niinistö... Matti Nykäsen tyyli on surkuhupaisuuden huippu: paita syvällä housuissa ja housut kainaloihin asti nostettu, yäk!
      Tosi tylsää mielestäni. Mikähän tuo erikoisliike oli ja miten kysely oli tehty... Olisi kiva tietää.

• -J-

yksi nappinen nahka asu on parasta mitä tiedän:)

• _Queer_

...tietysti. Mitään juntteja kattele.

• TuulessaKulkijat

Minä ole mikään ketään arvostelemaan, mutta ensin tuli mieleen: Olettekos ihan tosissanne?

Olipa asia nimeltä yksilöllisyys ja persoonallisuus.

Mitä pukeutuminen kuvaa? Jos ex-libris kuvaa kirjan omistajaa, tatuointi kantajansa sielua ( ? ) tulisi kai pukeutumisenkin olla jotain kuvaavaa ja kertovaa.

Kertooko pukeutuminen samaistumisesta, ihanteista, toteutuuko siinä yksilöllisyys vai onko se jengitunnus?

Synboliikkaa. Jokainen tietää mitä punainen tai punertava kravaatti kuvastaa, ja mitä vihreä tai anorakki...

Kuvaako siis pukeutuminen henkilöä vai henkilön aatetta/ihannetta?

Villapaita päällä eduskunnassa, on sekin nähty, omanlaisensa jengivaate... leimautua joksikin, kuulua johonkin ihanteeseen tai sen edustajaksi... mutta entä se yksilöllisyys?

En välttämättä kannata erityisen erikoista yksilöllisyyden korostamista, mutta koska tässä jostakin syystä olen viime kuukausina kiinnittänyt nimenpmaan huomiota ihmisten pukeutumiseen,asusteisiin, yksilöllisyyteen ja samalla omaan pukeutumiseeni, niin tämä asia kiinnostaa minua.

Kiinnostaa ja kiinnostaa kuulla myös muiden mielipiteitä, koska kiinnostaa myös tietää, ajattelevatko ihmiset viestittävänsä pukeutumisellaan jotakin tietyä ja miksi, vai onko pukeutuminen vain tapa apinoida ajattelematta jotakin, heijastaako se jotakin vai onko se vain muodin mukainen juttu...jokaisenhan on pakko jotenkin pukeutua, mutta pukeudutko sinä kuten pukeudut vain siksi, että joku muoti määrää asusteesi, vai korostuuko yksilöllisyytesi?

Vasta oli jossakin ilmaisjakelulehdessä juttua yksilöllisestä pukeutumisesta ja toivottiin sen esiintuloa ( en kirjoittanut artikkelia ) ja siinä nimenomaan haluttiin ihmisten tuovan jotakin yksilöllisyyttä esiin itsestään ( ei siis muodin luojien luomaa, vaan aitoa omaa itseään ).

Onko Suomessa liian kova paikka pukeutua yksilöllisesti, antaa itselleen lupa olla kuten tahtoo?

Naisillahan on käytössään hyväksyttä tapa korostaa ylsilöllisyyttään pukeutumisen ohella meikkaamalla ja koruillakin on merkityksensä...miehillä taasen meikkaus on lähinnä Mike Monroen juttua ja korutkin jäänevät miehillä perinteisiin kaulaketjuihin, mansettinappeihin, joskus korvakoruihin ja vastaaviin... Onko miesten yksilöllinen pukeutuminen sitten jotenkin jäänyt ei hyväksyttävien asioiden tasolle?

Suomessahan perinteisesti ei saisi olla muuta kuin tavallinen ja väritön, hajuton, mauton, muu on heti olevinaan merkki homoudesta, hulludesta, omituisuudesta tai vastaavaa.

Olen iloisena laittanut merkille katukauvassa näkyvät yksilöllisyydet, pukeutumisesta puhuttaessa. Usein näkee Suomalaisen päällä vaatteita, jollaisia saattaisi Afrikkalaisen kantavan, tai ns. rasta hiukset ovat yleistyneet ja muutenkin kuosit ovat muuttuneet perinteisistä.
      Makuasia ehkä, mutta minä tykkään , joku muu ehkä ei tykkää, mutta siitä tuskin kannattaa kinata.

Yksilöllisyys on muutakin kuin olla rohkea ja omaitsensä, sillä pukeutuminen kuvastaa jotakin joka on posiriivistä ja kannatan ilman muuta yksilöllisyyden esiin tuomista.

Määritteleekö tudella pukeutumista nyt vuonna 2006 joku muu kuin asusteen kantaja itse? Vaikuttaako muka todella Niinistön tapa pukeutua asusi valintaan, vai vaikuttaako siihen muotilehti, vai vaikutatko sinä itse?

Olen utelias kuulemaan vastauksia, ketään mollaamatta tai osiottamatta syyttävästi, vaikka itse puollankin yksilöllisyyden esiin tuovaa kantaa.

Aina on mielessä, vaatteet tekevät ihmisen, munat tekevät miehen ja miesten yksilöllisyyden esiintulon toivoisi lisääntyvän muutoinkin kuin siili/kalju tukka hiustyyleinä ja kovis lookkina, vai onko liian kova paikka heteromiehelle laittaa päälleen vaikkapa keltainen paita ja mustat suorat huosut jos vain sattuu pitämään keltaisesta paidasta.

• aika sentään

Jos tosiaan suomimihet mallinsa ottaa näistä herroista.

Tuulipuku vaan päälle ja suorat housut sen kanssa siinä on suomalainen tyyli.

Ei kai tässä voi kun vetää pussin pääsen ku ei muuten enää viitsi tunnustaa olevansa suomalainen.

• stylisti tommy

en matki muita.teen vaatteeni itse.kustomoin vanhasta uutta,uudesta vanhaa.tyylini on sekoitus hippi,grunge,punkkari,seilori ym.ym.mutta ei juntti pukeutuminen a la Matti Nykänen.

• mut noista ...

toivottavsti kukaa ei mallia ota!kun kattoo katukuvaa..näkee tyylikäitä miehiä aika paljon!oman tiensä kulkijoita.Ja tyylinsä löytäneitä.

• veke5

olen sitä mieltä että matti osaa pukeutua tyylikäästi ja nämät paavalit sekä oliko se niinistö joka on onneton ru... nämähän on vain jotkin hetken huumaa ja saulista ei kannata edes puhua.EIHÄN SUOMIA EDES TIEDETÄIS ILMAN MATTIA!

• mattionhelmijätkä

Vuoden läppä, ihan kun kukaan haluais seurata Matti Nykästä missään, saatika sitten pukeutumisessa. Kaikkee sitä kuulee!!! :D Kannattais Suomi24:n toimituksen varoo noita kommentteja kohta Matti lähtee malli-alalle. Sitähän se ei ookkaan viä kokeillu....

• Onnikkaliini

Matti on tyylikäs jannu. Toista mieltäkin saa olla jos haluaa olla väärässä; meitä kun on joka lähtöön. Lööppien mukaan Matti oli pannunna muijansa ojennukseen äitienpäivänä. Suomessa miehet on yleensä täysiä nynnyjä. Ottakaa mallia Matista pukeutumisessa ja elämänasenteessa.

• sua
        Onnikkaliini kirjoitti:

Matti on tyylikäs jannu. Toista mieltäkin saa olla jos haluaa olla väärässä; meitä kun on joka lähtöön. Lööppien mukaan Matti oli pannunna muijansa ojennukseen äitienpäivänä. Suomessa miehet on yleensä täysiä nynnyjä. Ottakaa mallia Matista pukeutumisessa ja elämänasenteessa.

vaivaa?Meinaat sä et kaikkien pitäis dokata, pilata uransa ja hakata muijaansa. On siinä kunnon elämänasenne. Matti oli stara, mut nyt se on pelkkä dena joka ei saa elämäänsä järjestykseen.

• Maikki

Voi herranpieksut, mikä varsinainen "idoli"....:)

Kun sen naaman on kerran nähnyt.... riittää jo, en ole pitkään aikaan huomannut ilmiötä kasvojen kulumisesta TV:ssä, mutta tämän herran kohdalla se toimii......:)

Tulee ihan mieleen tämä toinen esimerkki Risto Vahanen (synnynnäinen johtaja), entinen panttivanki...voi juma.... anna mun kaikki kestää..:)

• mies_1982

mulla ei oo koskaan ollu ketään pukeutumisen miesmallia, valitsen vaatteeni ja kampaukseni pääosin itse. en usko, että julkkisten tyyli vaikuttaa minuun mitenkään.

suomalaisista urheilijoista on vaikea sanoa, heitä kun harvoin näkee muissa kuin edustusasuissa. jos ei nyt sitten huomioi esim. markus pöyhöstä, jolla varmasti on vaikutusta.

missä paavo lipponen?

• Hevari
    • Ihmettelijäksi vainen

Kuka mäkihyppääjä Matti Nykänen? Milloin se on hypännyt? Ilmeisesti tarkoitatte Matti Hautamäkeä, vai? Ja Janne Ahonen on hyppääjä. Oletteko jotenkin erehtyneet suomi24?

• Juoppuhullu naisten hakkaaja

Mitä V*ttua toi nykäsen naama täälä tekee pilaamassa foorumin lopullisesti?

Foorumi antaa esikuvia nuorille linnankundeista!

• aaltoinen

ja parhaiten pukeutuva hewppu.

• Johtaja1

Itse en todellakaan seuraa ketään edellä mainittua henkilöä omassa pukeutumisessani. Ehkä jotain vaikutteita on pankinjohtaja Niinistöstä, mutta ei mitään vakavaa. Business-tyyliin, aina. Jos ei liituraitaa niin sitten Bossin farkut ja bleiseri. Baarissa yleensä aina liituraita päällä kultaketjut kaulassa ja ranteessa, kultainen kantasormus kädessä ja kultainen rannekello toisessa kädessä täydentää asukokonaisuuden erittäin mukavasti. Eikä sovi unohtaa Bossin desing-krakoja! Gant:ia ja Bossia suosin eniten vapaa-ajan pukeutumisessa, sitten pukupuoli on enemmän Armania.

• hohoh

joku haluu näyttää rikkaalta.Tai sit vaan esittää sitä.

• Johtaja1
        hohoh kirjoitti:

joku haluu näyttää rikkaalta.Tai sit vaan esittää sitä.

Sanotaanko näin että joku todella haluaa näyttää rikkaalta ja tuoda asemansa esille. Miksi tehdä töitä saavuttaakseen jotain ja olla sen jälkeen näyttämättä sitä muille? Ainut huono puoli tosin on se, että kateellisia kusipäitä löytyy todella paljon jotka eivät ole valmiita tekemään mitään saavuttaakseen saman. Rikasta ei onneksi tarvitse esittää. Jos jotain roolia haluaa välttämättä vetää niin epäilen että se rikkaan rooli saattaa olla yksi niistä vaikeimmista. Idea tässä vain on se, että itse henkilökohtaisesti satun pitämään laatutuotteista. Miksi pukeutua Adidaksen tuulipukuun kun kaapista voi ottaa Bossin täydellisen vapaa-ajan asusteen? Kumpi mielestäsi on tyylikkäämpi, Adidaksen tuulipuku vai Bossin farkut yhdistettynä bleiserillä? Hehee, taidan jo tietää vastauksen.

• Duubidaa
        Johtaja1 kirjoitti:

Sanotaanko näin että joku todella haluaa näyttää rikkaalta ja tuoda asemansa esille. Miksi tehdä töitä saavuttaakseen jotain ja olla sen jälkeen näyttämättä sitä muille? Ainut huono puoli tosin on se, että kateellisia kusipäitä löytyy todella paljon jotka eivät ole valmiita tekemään mitään saavuttaakseen saman. Rikasta ei onneksi tarvitse esittää. Jos jotain roolia haluaa välttämättä vetää niin epäilen että se rikkaan rooli saattaa olla yksi niistä vaikeimmista. Idea tässä vain on se, että itse henkilökohtaisesti satun pitämään laatutuotteista. Miksi pukeutua Adidaksen tuulipukuun kun kaapista voi ottaa Bossin täydellisen vapaa-ajan asusteen? Kumpi mielestäsi on tyylikkäämpi, Adidaksen tuulipuku vai Bossin farkut yhdistettynä bleiserillä? Hehee, taidan jo tietää vastauksen.

Jos joku on rikas ja haluaa tuoda se esiin, niin siitä vain minun puolestani. Ei se ole minulta mitenkään pois.

Tuosta vain sen verran, että noista vaihtoehdoista minä mikä päivä tahansa ennemmin ottaisin sen adidaksen tuulipuvun, kuin tuon Bossin farkku/bleiseri yhdistelmän.

Minulla kun on tapana käyttää urheiluasuja silloin, kun urheillaan/lenkkeillään/käydään salilla. Siihen tuo Bossin asu ei oikein sovellu. Esimerkkisi oli huono.

Muuten vapaa-ajalla en tietenkään pukeudu urheiluvaatteisiin, vaan johonkin muuhun tilanteeseen sopivaan. Bossin valmiita asukokonaisuuksia en ostaisi, koska minä ennemmin käytän rahani johonkin itselleni enemmän hyödylliseen, kuin sen näyttämiseen, että minulta sitä rahaa löytyy. Laadukkaita ja siistejä vaatteita löytää halvemmallakin, eikä minulla ole ollut tapana maksaa ylimääräistä ihan vain sen takia, että saan kantaa jonkin tietyn suunnittelijan tai firman tunnusta.

Laitan rahani ennemmin laatuun, kuin tuotemerkkiin. Tosin joskus harvoin on käynyt niinkin, että se haluamani laatu on käynyt yksiin jonkin tunnetun "kalliin" tuotemerkin kanssa. Silloin olen minäkin joutunut taipumaan.

Filosofianani on enemmänkin se, että teen töitä saavuuttaakseni jotain itseäni varten. Se että työstä tulee mukavasti rahaa on minulle vain bonusta. Jos en pitäisi työstäni, voisin aivan hyvin tehdä jotain mistä saisin vähemmän palkkaa, mutta jonka tekemisestä nauttisin enemmän. Raha tuo myös osaltaan vapautta tehdä muuta mitä minä haluan. Se mitä muut siitä ajattelevat on minulle aivan sama.

• Johtaja1
        Duubidaa kirjoitti:

Jos joku on rikas ja haluaa tuoda se esiin, niin siitä vain minun puolestani. Ei se ole minulta mitenkään pois.

Tuosta vain sen verran, että noista vaihtoehdoista minä mikä päivä tahansa ennemmin ottaisin sen adidaksen tuulipuvun, kuin tuon Bossin farkku/bleiseri yhdistelmän.

Minulla kun on tapana käyttää urheiluasuja silloin, kun urheillaan/lenkkeillään/käydään salilla. Siihen tuo Bossin asu ei oikein sovellu. Esimerkkisi oli huono.

Muuten vapaa-ajalla en tietenkään pukeudu urheiluvaatteisiin, vaan johonkin muuhun tilanteeseen sopivaan. Bossin valmiita asukokonaisuuksia en ostaisi, koska minä ennemmin käytän rahani johonkin itselleni enemmän hyödylliseen, kuin sen näyttämiseen, että minulta sitä rahaa löytyy. Laadukkaita ja siistejä vaatteita löytää halvemmallakin, eikä minulla ole ollut tapana maksaa ylimääräistä ihan vain sen takia, että saan kantaa jonkin tietyn suunnittelijan tai firman tunnusta.

Laitan rahani ennemmin laatuun, kuin tuotemerkkiin. Tosin joskus harvoin on käynyt niinkin, että se haluamani laatu on käynyt yksiin jonkin tunnetun "kalliin" tuotemerkin kanssa. Silloin olen minäkin joutunut taipumaan.

Filosofianani on enemmänkin se, että teen töitä saavuuttaakseni jotain itseäni varten. Se että työstä tulee mukavasti rahaa on minulle vain bonusta. Jos en pitäisi työstäni, voisin aivan hyvin tehdä jotain mistä saisin vähemmän palkkaa, mutta jonka tekemisestä nauttisin enemmän. Raha tuo myös osaltaan vapautta tehdä muuta mitä minä haluan. Se mitä muut siitä ajattelevat on minulle aivan sama.

En tarkoittanutkaan urheiluvaatteita vapaa-aikaan. Itsekin käytän kyllä salilla Puman tai Adidaksen valmistamia tuotteita. Mutta pointti oli se, että vapaa-aikaan aina tyylikkäästi. Ei tarkoita sitä että kauppareissulle pitäisi laittaa bleiseri päälle ja muuta, mutta siististi kuitenkin. Ja loppuviimein valmistajalla ei ole väliä, se voi minun puolestani ihan hyvin olla Boss, Calvin Klein, Armani tai Prada, kunhan vaate on tyylikäs.

Itse olen pyrkinyt hankkimaan edellä mainituilta vähintään yhdet desing-farkut, okei, ne maksavat mutta ovat tyylikkäät. Mielenkiintoinen yksityiskohta tässä on se, että viimeksi ostamani Bossin desing-farkut maksoivat 300 euroa. Sitten paljon vähemmän tunnettu Tiger of Sweden myy omaa desing-mallistoaan 255 euron hintaa....

Tykkään laadusta, en voi sille mitään - ja laadustahan joutuu aina maksamaan.

• jarno trolli
        Johtaja1 kirjoitti:

no farkut ja bleiseri yhdessä on kyllä niin junttia niin junttia. Ja Bossin farkut ovat vielä enemmän junttia.

• Johtaja1
        jarno trolli kirjoitti:

no farkut ja bleiseri yhdessä on kyllä niin junttia niin junttia. Ja Bossin farkut ovat vielä enemmän junttia.

Jolla ei ole joko tyylitajua tai itsellään varaa ostaa niitä...:) Hehee, ei se mitään, ei meillä kaikilla ole. Mutta ihan oikeesti, mitä sitten? Epäilen että ''Jarno Trolli'' nimimerkin takaa paljastuu joku peräkamarin poika jostai maalta, tai sitten joku elämäänsä kyllästynyt Keravalta. No, onhan se totta ettei maalla ja Keravalla ymmärretä muodin päälle. Ei voi mitään, jos osuin oikeaan niin suosittelen muuttoa nopeasti pois. Ja mielipiteitähän on monia, jokainen tykkää hieman erilaisesta.

• jarno trolli
        Johtaja1 kirjoitti:

Jolla ei ole joko tyylitajua tai itsellään varaa ostaa niitä...:) Hehee, ei se mitään, ei meillä kaikilla ole. Mutta ihan oikeesti, mitä sitten? Epäilen että ''Jarno Trolli'' nimimerkin takaa paljastuu joku peräkamarin poika jostai maalta, tai sitten joku elämäänsä kyllästynyt Keravalta. No, onhan se totta ettei maalla ja Keravalla ymmärretä muodin päälle. Ei voi mitään, jos osuin oikeaan niin suosittelen muuttoa nopeasti pois. Ja mielipiteitähän on monia, jokainen tykkää hieman erilaisesta.

noi bossin pappafarkut kultaketjut kantasormukset voi olla aika kuumaa kamaa ns. vanhemman lihan merellä, mutta nuoret naiset nauraa sun kamoilles

• Johtaja1
        jarno trolli kirjoitti:

noi bossin pappafarkut kultaketjut kantasormukset voi olla aika kuumaa kamaa ns. vanhemman lihan merellä, mutta nuoret naiset nauraa sun kamoilles

Sellaset 20 naiset on kyllä innostunut aika lailla. Juuri 18 vuotta täyttäneitä en olekaan pokaamassa baarissa enkä yleensäkään ketään sillä oma kulta löytyy jo. Avovaimoni on myös yhtä laatutietoinen kuin minä, aina Dioria tai Dolce&Gabbanaa. Mutta en voi suositella Jarno Trollillekaan että hän alkaa kopioimaan pukeutumistani baariin, sillä pitää muistaa se, että on syytä olla paksu setelitukko taskussa jos meinaa myös olla rikas. Baarissa voi aina päteä ja näyttää siltä että on paljon rahaa, toinen asia on se, pystyykö tarjoamaan pöydän täyteen viinaa....:) Heh, johtaja pystyy siihen ja tekeekin sen mielellään.

• en välitä muodista

mielestäni muoti on mautonta,miksi jotkut ovat niin riippuvaisia siitä mtä pitää päällensä laittaa?ajattelekoohan monikaan et sopiiko esim. joku lyhyt limetin vihreän värinen takki ollenkaan hänelle,väriltään,pituudeltaan omalle vartalolleen?muutama vuosi sitten katsoin kauhulla kenkiä joissa oli paksut korot ja korkeutta max 5cm...ehkä ne oli kivat jalassa ehkä ei,ainakin käveleminen näytti hankalalle ko.jalassa,polvet koukussa eteenpäin ja kannat olivat menneet jo taaksepäin,siis vääntyneet... en minä ainakaan laittaisi mitään tuollaisia asusteita päälleni koska tiedän etten tosiaankaan viihtyisi niissä,siis naisena.nykäsen muodista en tiedä,mutta luulempa et miehistä jotkut parikymppiset pukeutuvat samanlailla,uusipaavalniemen muoti sopii sit 35v. ylöspäin ja niinistön muoti yli viisikymppisille.eli suomalaisella on mielestäni(sekä miehellä että naisella) aina joku "ihanne"henkilö johon he yrittävät samaistua joko pukeutumalla, kampauksen avulla tai silmälasien avulla,eli miehen on helppo sanoa parturille hänen tiedustellessaan minkalainen kampaus/leikkaus-samanlainen kuin niinistöllä!!olihan niinistö vaalien aikaan naisten mielestä ihana ni miksei sit "tavallinen" suomalainen mies hae jollaki tapaa samankaltaista tyyliä et sais vähän osakseen huomiota!?itse olisin halunnut olla kahdeksankyt luvulla madonna niitti vöineen, mustissa rajatuissa silmissä ja hiukset sekaisin,mutta en vain koskaan saanut kasvatetuksi hiuksiani yhtä pitkiksi...:-(

• siinai

en välitä tippaakkaan muodista,koska en koe et minun pitäisi näyttää ikäistäni nuoremmalta tai samaistua johonkin henkilöön omalla pukeutumisellani,on toki ihmisiä joita ihailen,mutta ihailen heitä heidän sisäisellä kauneudellaan, ajtuksen juoksun ja käyttäytymisen perusteella,joukkoon mahtuu tavallisia suomalaisia kuin myös julkkiksia,esim.tanja karpela on yksi heistä,mutta jos näistä kolmesta herrasta pitäisi valita pukeutumisen perusteella,ni ehkä se olisi uusipaavalniemi,jos taas pitäisi valita seuralainen illaksi itselle,naisena valitsisin uusipaavalniemen.perusteluna:hän tuntuu olevan "tavallinen" immeinen jonka kans voisi varmaan puhua muustakin kun urheilusta,niinistö kans joutuisi kiistelemään politiikasta ja nykänen varmaan joko sammuis kesken illan tai joutusin pamauttamaan häntä naisena turpaan... (mervin puolesta)

• Peete

Nykänen on aina muotitietoinen ja viimeisen päälle huoliteltu.

• BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

Ei mitkään Sauli Niinistöt vaan
      VILLE VALOT JA JYRKI LINNANKIVET!!!

• suomipojalle

Juhla tai arki: tuulipuku ja siihen jotkut purjehduskengät tai ihan vaan lenkkarit. Tai jos joku tiukka juhla niin lakerilengät. Arkisin joku hankkija-tyylinen lippis kruunaa kokonaisuuden.

• kWzr´d

juupsista, varmaan aika moni ei pukeudu kuin mie, tai niin toisaalta toivon, siksi oonkin suunnitellu omia kuoseja,, ja toivon että muutkin ottaisivat mieluummin mallia itsetekemisestä, kuin ihannoisivat mitä sattuu barbin nykästä, hah. lisää omituisia ratkaisuja riepujen, rättien, kuosien vaatteiden yms. käyttöön !! ugh , peace

• Arska

Mulla on ihan oma tyylini jolla ei ole
      Nykäsen kanssa mitään tekemistä. Ja kotona
      pukeudun niin, ettei Saulikaan harrasta sel-
      laista tyyliä, eli jotain naisel...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe