arvo-poika
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
857
- 0118
Asiantuntijoita?
Täältä ei kannata hakea mitään tietoa lv asioista. 99% on tietämättömiä typeryksiä. Tietenki jos haluut vesi vahingon ni173- 0161
Johan Bäckman
Nyt kun tapahtui Oslossa tämä pommiteko ja murhat saarella niin kinnitetään äärioikeistoon huomio,mutta entäs ääri vasem285koronkiskontaa?
Kertokaa missä menee koronkiskonnan raja? Eikö pikavipeissä vuotunen korko ole satoja prosentteja?7431ESTA
Tein eilen koko perheelle esta luvat,tosi vaivaton tapa ja nopea!Minä olen tyytyväinen uuteen systeemiin.71152kukakohan...
poisti viestini jossa kirjoitin venäläisten itsetunnosta ja luovutetulle alueelle jääneistä haudoista ja hautakivien koh1504KAYCAN
Miten puuverhoilu reagoi ajan kanssa tämmöisen muovin alla?Mätäneekö lopullisesti,vai pysyykö kuivana? Onko kelään kokem1371IHMETTELEN
Eikö suomen rajavartijat saa mitään vastaiskua,joka hidastaisi venäläisten läpi pääsyä suomen rajatarkastuspisteessä?Ven61149Puolaan
elokuun loppupuolella keskitysleiri kierros omalla autolla,yksi mahtuu kyytiin kiinnostaako?minä poika lähdetään,poika 20321- 1402
Finnair
OLen tyytyväinen finnairiin,lentänyt muilla yhtiöillä myös,mutta en todellakaan keksi mitään syytä haukkua yhtiötä koko41156bayliner 2155
Tervehdys! Minkä kokoisella potkurilla olette saaneet parhaat nopeudet kyseisellä veneellä? Kone on 5.0 l.5750Sotavangit!
Onko kellään tietoa neuvostoliittoon sodan jälkeen jääneista suomen sotavangeista!Heidän kohtaloistaan!3908