Vapaa kuvaus

Sellaista se on.

Aloituksia

12

Kommenttia

8885

  1. Ei pärise.
  2. Hyvin harvoin muistan nähneeni mitään unta. Jotkut unet ovat niin mieleenpainuvia, että muistan kyllä. Tai jos herään kesken unen, niin muistan sen paremmin.
    Tässä yhtenä yönä näin sellaista unta, että ovikello soi ja joku sanoi mulle että sun pitää mennä avaamaan ovi. No mikä tässä oli mieleenpainuvaa niin se, että ihan kuin kuulin sen äänen oikeasti. Siis sen ovikellon. Kuin ovikelloni olisi pirissyt kovaa ja säpsähdin hereille. Säikähdettyäni jäin kuuntelemaan, onko oveni takana joku. Ei ollut.
  3. 25v
  4. Tukistaisi siis.
  5. Ei ole mitään ideoita.
  6. Joo se käy😊