Vapaa kuvaus

Sellaista se on.

Aloituksia

12

Kommenttia

8885

  1. Olen itsekin nainen ja olen samaa mieltä seikan esityksestä ja kappaleesta. Kappale on älyttömän huono ja esitys lähinnä herätti myötähäpeää. Olin ihan Ruotsin puolella viisuissa.

    Sen vaan sanon, että vaikka Suomen edustaja olisi ollut mies, olisin silti samaa mieltä.