Remonttimies porukka naisen pöydässä

Anonyymi-ap

Nainen on tilanut remonttimiehiä remontoimaan naisen olohuoneen.
Kahvitauko lähestyy ja miehet istuuntuvat keittiöön ja toteavat, että emäntä keittää sitten kahvit ja jotain ruokaa sitten emäntä kokkaa, kun tulee ruokatunti!

Miten nainen reagoi, kyllähän aina remonttimiehille nainen laittaa kahvit ja pöperöt.

32

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kokkaa sellaisille, jotka saavat työstään palkankin. Töihin tuodaan omat eväät tai menevät muualle syömään.

• Näin juuri. Kahvinkeitto nyt on pikkujuttu ja sen kanssa jotain. Kokkaamaan en ala, menkööt ruokatauolle muualle.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Näin juuri. Kahvinkeitto nyt on pikkujuttu ja sen kanssa jotain. Kokkaamaan en ala, menkööt ruokatauolle muualle.

No nykyisillä kahvin hinnoilla ei voi aina sanoa kahvin keittämisenkään olevan ihan pikkujuttu. Riippuu montako niitä kahvinjuojia on. 🤣

• Minusta ihan kohteliasta tarjota jotain. Eihän sitä edes tiedä maistuuko kaikille kahvi, mutta kysyisin tykkääkö suolaisesta vai makeasta ja tarjoaisin palan painiketta sen mukaan. Ruokaa en alkaisi laittamaan.

• Anonyymi

Avaan kaksi Kivikylän hernaripurkkia. Savunmakuista. Tyhjennän kattilaan ja lämmitän.
      Lennätän lautaset ja lasit pöytään ja Leksandin näkkärit, päälliset ja piimät.
      Vilma

• Anonyymi

Talkoot on eri juttu. Talkoolaisille tietenkin tarjotaan syötävää. Jos ole palkattuna johinkin remppaamaan, niin on kyllä melko asiatonta odottaa mitään ruokatarjoilua, kahvikin on siinä ja siinä. Asiakas maksaa sen työn jo ja remppamiehet saavat palkan. Pyytäköön pomoltaan lounaskuponkeja, jos sellaisille on tarvetta.

• Anonyymi

Jos minä olisin nainen, niin mulkaisisin kulmien alta ja lähtisin asioilleni.

• Anonyymi

Ai vessaan vai?

• Anonyymi

En taatusti kokkaa maksetuille remonttimiehille.

• Anonyymi

Reissumiehenä toimineena voin sanoa ettei sinne pöytään ilman kutsua ole kyllä mitään asiaa ainakaan tuolla tosielämän puolella, täällä sallittakoon erivapaus sen suhteen että bon appetit vaan 🙂

• Toi oli aika jännä juttu, että sillon korona aikoihin saatiin monessakin paikassa kahvit. Ja joka päivä. Muutenkin ihmiset oli erityisen ystävällisiä.

• Anonyymi

Mä ajattelen asian näin.
        Kun ruokailu tapahtuu kuin työmaalla, niin nopeutuu remontti.
        Time is money too. Molemmille osapuolille.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelen asian näin.
        Kun ruokailu tapahtuu kuin työmaalla, niin nopeutuu remontti.
        Time is money too. Molemmille osapuolille.
        Vilma

No näin juuri.
        Putkarihan laskuttaa ruokatunninkin.
        Jos syö paikan päällä, niin laskuttaa syömisestään vain puoli tuntia, mutta jos käy kylillä syömässä, niin puoltoista tuntia menee sitten laskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin juuri.
        Putkarihan laskuttaa ruokatunninkin.
        Jos syö paikan päällä, niin laskuttaa syömisestään vain puoli tuntia, mutta jos käy kylillä syömässä, niin puoltoista tuntia menee sitten laskuun.

Kuka palkkaa ketään remontoimaan tuntitaksalla? Putkimiehet jne. ymmärrän, jos on hätätilanne, mutta itse en kyllä ikinä palkkaisi yhtään remonttimiestä tuntitaksalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka palkkaa ketään remontoimaan tuntitaksalla? Putkimiehet jne. ymmärrän, jos on hätätilanne, mutta itse en kyllä ikinä palkkaisi yhtään remonttimiestä tuntitaksalla.

Peltiseppäkin sano, että jos joku kysyy urakkaa, niin se laittaa aina siihen lisää, kun ei voi koskaan etukäteen mitä sieltä löytyy. ja sano että usein miten tuntihomma tulee halvemmaksi. Samaten ite aion, jos en saa kämppää myydyksi. Niin kylppäriremontti. Teen siis pohjat ite ja annan vesierityksen ja laatotuksen tuntityöksi. Eri asia tietenkin sitten jos antaa koko kylppärin kokonaisurakkana, mutta siitä tulee jo ongelmaa ihan verokiilankin takia.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Peltiseppäkin sano, että jos joku kysyy urakkaa, niin se laittaa aina siihen lisää, kun ei voi koskaan etukäteen mitä sieltä löytyy. ja sano että usein miten tuntihomma tulee halvemmaksi. Samaten ite aion, jos en saa kämppää myydyksi. Niin kylppäriremontti. Teen siis pohjat ite ja annan vesierityksen ja laatotuksen tuntityöksi. Eri asia tietenkin sitten jos antaa koko kylppärin kokonaisurakkana, mutta siitä tulee jo ongelmaa ihan verokiilankin takia.

Kannattaa itsekin laskea, eikä vsin suostua tuntitaksoilla kusetettavaksi. Tuntitaksa on käytännössä aina helvetin hitaasti tehty työ.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ja siis jos vähän käytät aivojasi, niin se sun peltiseppäsi kertoi tuon sanan kommentillaan. Kyllähän sitä aina keksii jotakin "löytää". Hän tekee aina kalliimmalla kuin mitä homma oikeasti maksaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa itsekin laskea, eikä vsin suostua tuntitaksoilla kusetettavaksi. Tuntitaksa on käytännössä aina helvetin hitaasti tehty työ.

Totta. Tuntitaksa = tyhjän lonnimista.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Tuntitaksa = tyhjän lonnimista.

Laskin just, ton vessan laatoituksen, pari tonnii tuntityönä. Ei kukaan noin halpaa urakkaa tee. Ja taidan myös oikoo noi ite, niin saa tosta parista tonnistakin nipistettyä. Harmi vaan kun ei suomesta enää laattoja saa. Pistivät ton pukkilankin kiinni. Tai Pukkila merkillä kyllä myydään, mutta halpatuotantoo suomalaiseen hintaan.

• Anonyymi

Ehdin remontoin itse remonttimiehiä odotellessa. Vaadin päästä syömään.

• Anonyymi

joa niin joku työnhakuveiteo on nolla, kiva olla.... mutta niin tteen kyllä

• Anonyymi

Miehetkin tilaavat remonttimiehiä remppaamaan kotiaan. Toteavatko remppamiehet silloinkin, että isäntä keittää sitten kahvit ja jotain ruokaa sitten isäntä kokkaa, kun tulee ruokatunti. Veikkaan, ettei. Ja jos näin tapahtuisi niin jokainen sukupuoli kuittaisi toteamuksen huonona vitsinä.

• Anonyymi

remontti-ressukka, Reiska pankkiirirn pöydässä

• Anonyymi

Remonttimies eli ResuPekka ilmestyy paikalle

• Anonyymi

mikähän oikeinjoku Browning pistoolein numerot FM-jogtain en muista ulkoa

• Anonyymi

pankkiiri eli redupekka-kukko

• Anonyymi

tyhmä mies kuin Yeemu-Inkeri Viinamies.

• Anonyymi

olen hullu white supwermacist.... mutta niin pelijuttuja tyttöjern kanssa hassua

• Kun kolme remonttimiestä saapui taloon, vaimo innostui emännöimään ja kattoi kahvipullat kaikille..

Miehiä kestitettiin puolituntia ja he juttelivat mukavia emännän kanssa.

Myöhemmin remonttimiehiltä tuli lasku.

Työtunteihin oli lisätty pullakahviin kuluva aika
      Ja taisi olla vielä alkavan tunnin mukaan.

• Se kannattaa muistaa. Rakennusalalla, mukaan lukien putkarit, kahvitauot 12 min on työaikaa. Ruokatauot on taas omaa aikaa. Sähkäreillä on sitten ihan omat ehtonsa. Ja useimmiten paremmat ja palkatkin ihan omissa svääreissä. Dissehän oli sähkäri, sais joskus vilkasta tännekin päin.

• Anonyymi

minä tipautinjonkinnokislsidrn puhe-elimen,.. siitä irtosi kansikin kokonaan ja nooh toimii der

• Anonyymi

Kyllähän jos ammattimiehiä kylässä remppaa tekemässä, pienet kahvit ja pullat on paikallaan. Tippiä voi antaa makkarissa, pitää vaan sopia miten aika siellä laskutetaan, tämähän mitä olen kuullostellut ei ole mitenkään poikkeus, fiksu remppamies kyllä tunnistaa signaalit, yks signaali on nopeasti ylöspäin vedettävä mekko tai hame.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5324
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3885
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2810
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      214
      1091
    Aihe