Onko kehuttu koskaan kauniiksi tai komeaksi

Ei

Onko ulkonäköäsi koskaan kehuttu?

Muut kuin perhe, kaverit tai seurustelukumppani (tietysti jos ennen suhdetta kehui niin hyväksytään).

154

4770

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disgus

      No eipä sitä kenelläkään ole pokkaa ollut suoraan tulla sanomaan, joskus sivukorvalla jotain söpön tapaista muijien suusta kuullut mutta tuskin tarkoittivat meikäläistä.

      Siksipä vieläkin pätee jotkut yläasteaikaiset kiusaajien huutelut joiden perusteella näytän varmasti edelleenkin vastenmieliseltä kaikkien silmään.

    • kookoovee

      Jatkuvasti ja joka paikassa. Oikeastaan kaikkialla muualla kuin kotona miesystävältäni. Hän ei vain osaa sitä sanoa, vaikka tiedän hänen pitävän minua kauniina.

      Tiedän tosin, miltä tuntuu olla rumana pidetty peruskoulun ajoilta ja miten pojat reagoivat silloin. Siksi(kin) en koskaan lähde treffeille tai ala seurustella liian ulkonäkökeskeisen miehen kanssa. Kauneus on katoavaista, persoona ei niinkään.

      • wxg

        Tekstisi voisi olla minun kirjoittamaa.. olemmepa samanlaisia.


      • N

        Voisimpa sanoa jotain tuohonkin.


      • syvältä

        Pelimies kirjat sanoo et ei saa kehua naisen ulkonäköä, ettei ne ylpisty tai jotain


      • N
        N kirjoitti:

        Voisimpa sanoa jotain tuohonkin.

        Mitäpä tarkoittaa s_P_ 25_?


    • jestasjepuis

      On tietysti.

      • olet.

        nainen?

        kiva tietää millanen ero tässä on miesten ja naisten välil


      • luonnonkaunis n
        olet. kirjoitti:

        nainen?

        kiva tietää millanen ero tässä on miesten ja naisten välil

        Ei kun tässä tapauksessa ero on ns. rumien ja kauniiden/rumien ja komeiden välillä, ei sukupuolten välillä.


      • Epäilen
        luonnonkaunis n kirjoitti:

        Ei kun tässä tapauksessa ero on ns. rumien ja kauniiden/rumien ja komeiden välillä, ei sukupuolten välillä.

        Luulenpa että naisia kehutaan aika paljon enemmän...


      • luonnonkaunis n
        Epäilen kirjoitti:

        Luulenpa että naisia kehutaan aika paljon enemmän...

        No, eikö se ole ihan luonnollista?
        Mut kyllä mä oon aina kehunut varsinkin poikakavereitani, mutta muitakin.
        Kaikkien ois hyvä saada joskus positiivista palautetta.


      • pikkuinen tytteli

        On jo pienestä pitäen. Tympääntyneenä saanut kuulla missä sitten lienen asunutkaan.
        Turhamaisuus ei kuulu mun luonteelle. Olen ihan se mikä oon. Teenkentelyyn ei tarvii tukeutua.


      • N
        luonnonkaunis n kirjoitti:

        No, eikö se ole ihan luonnollista?
        Mut kyllä mä oon aina kehunut varsinkin poikakavereitani, mutta muitakin.
        Kaikkien ois hyvä saada joskus positiivista palautetta.

        Huomasin jotain.


    • amatööri

      On kehuttu monesti kasvoja, hampaita, hymyä, hiuksia mutta komeaksi ei ole sanottu.

      t. single m23

    • johnny handsome

      On sanottu hyvännäköiseksi. Olen mies.

      • 23

        itse käytän tuota "hyvännäköinen" kehuna kaikennäköisille, tai sit "kivannäköinen". Ei tarkoita samaa kuin komea...


    • vcxvcxvxcvcx

      Jotain yksittäisiä ominaisuuksia on kehuttu useampaankin otteeseen, mutta komeaksi muistaakseni vain kerran. Joku nuori tyttö ihastui minuun hetkessä totaalisesti ja piti hakea baarin henkilökuntaa heittämään tyttö pihalle. Ei tainnut olla edes ihan täysi-ikäinen.

    • ei harhakäsityksiä

      Sinkkuna ollessani tavan takaa, mikä mua katsomalla todistaa sen että kaikkia naisia kehutaan kauniiksi.

    • Hyvä ihminen

      On. Useampi tuttava ja kavereiden äipät muunmuassa. En vaan itse tahdo uskoa, että olisin mitenkään erityinen.

    • ...........

      Ei koskaan...

    • mustispeppers

      Never...

    • Naaraslaiskiainen

      On. Silti olen sinkku. Kaunis sinkku.

    • Kyllä on, mut aika harvon niitä kommentteja yleensä edes tulee kun en käy juuri missään.

    • Sellasta

      Oon sellasessa harrastuksessa jossa on aika suuret suhdanne erot naisten-miesten lukumäärissä, minulle miehenä eduksi.
      Varmaan johtunee siitä että välillä tulee naisilta kommentteja/kehuja siinä piirissä, kun ei ole oikeastaan vertauskohteita...

    • on kerran kehuttu

      Yhdesti eräs n. 70-v rouvashenkilö sanoi minua komeaksi, mutta tuo ei paljoa lohduta kun oman ikänluokan naisille (nyt 25-30v) olen aina ollut näkymätöntä ilmaa ja joskus suoraan sanottukin että olen ruma. Vissiin kasvot on mulla niin kamalat kun kehon rakenteelta olen kuitenkin hoikka ja urheilullinen.

    • lwg

      On. Kauniiksi tai hyvännäköiseksi on sanottu, ei nyt ehkä tuhansia mutta satoja kertoja- ikääkin on kyllä jo 37. Kehuja tulee miehiltä ja naisilta, nuorilta ja vanhoilta.

      Sydäntä kieltämättä lämmitti eniten kerran, kun olin kaupassa ja taisin kiittää kassaa jostain, niin joku mummeli tokaisi perässäni, että on se ihanata kun noin kauniilla "nuorella" (hah haa) naisella on vielä käytöstavatkin ;D.

    • Juu. 2009 mua sanottiin komeaksi ja 2011 & 2012 mulle on sanottu, että mulla on treenattu kroppa. Tosin tuo vuonna 2009 kehunut nainen on nykyään kaverini.

      • ei pahalla

        Anteeksi suoruuteni ja rehellisyyteni. En halua loukata, mutta et ole komea. Janalla komea-ruma olet lähellä keskitasoa, mutta kuitenkin sinne rumuus-suuntaan siitä keskikohdalta.


      • ei pahalla kirjoitti:

        Anteeksi suoruuteni ja rehellisyyteni. En halua loukata, mutta et ole komea. Janalla komea-ruma olet lähellä keskitasoa, mutta kuitenkin sinne rumuus-suuntaan siitä keskikohdalta.

        Eipä se haittaa. Eri ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Ei kai se kovin erikoista ole, jos kerran kolmessa vuodessa tapaan ihmisen, joka tykkää ulkonäöstä. Kuitenkin tapaan samassa ajassa todella monia, joiden mielestä en ole komea.


      • Toisilla vaan on
        ei pahalla kirjoitti:

        Anteeksi suoruuteni ja rehellisyyteni. En halua loukata, mutta et ole komea. Janalla komea-ruma olet lähellä keskitasoa, mutta kuitenkin sinne rumuus-suuntaan siitä keskikohdalta.

        sen verran elintä enemmän kuin teillä, että kestää kuvallakin esiintyä. Tuo suoruutenne ja rehellisyytenne lienee oma käsityksenne:).


      • saakutinkaunisnainen
        Toisilla vaan on kirjoitti:

        sen verran elintä enemmän kuin teillä, että kestää kuvallakin esiintyä. Tuo suoruutenne ja rehellisyytenne lienee oma käsityksenne:).

        Totinen tosi!!
        Ja mikä hemmetti on komea-ruma jana?
        Koskaan en ole sellasesta kuullut!!!!
        Ei todellakaan ollut totuus vaan mielipide!!!!!!!! Argh :/


      • N
        Rehellinen82 kirjoitti:

        Eipä se haittaa. Eri ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Ei kai se kovin erikoista ole, jos kerran kolmessa vuodessa tapaan ihmisen, joka tykkää ulkonäöstä. Kuitenkin tapaan samassa ajassa todella monia, joiden mielestä en ole komea.

        Tuli vaan miksi tuokin piti tulla mieleen.


      • Pienen kuvan
        Toisilla vaan on kirjoitti:

        sen verran elintä enemmän kuin teillä, että kestää kuvallakin esiintyä. Tuo suoruutenne ja rehellisyytenne lienee oma käsityksenne:).

        perusteella voisin sanoa komeaksi, varmasti puoleensavetävä mies ja valloittava hymy ! Olisin halunnut nähdä kuvan suurempana, mutta jonkun vitun idiootin takia(ko?) tätä profiilia ei ole enää olemassakaan !

        Tosi nastaa, että todellakin joku kuvan kanssa esiintyvä täytyy lytätä samantien. Mutta tämähän kertoo vain jotain arvostelijasta itsestään; ei taida peiliä kestää katsoa =)

        Rehellinen voi ihan aktivoida profiilinsa uudelleen - meidän muiden rehellisten iloksi =)


      • CP-futisfani
        Pienen kuvan kirjoitti:

        perusteella voisin sanoa komeaksi, varmasti puoleensavetävä mies ja valloittava hymy ! Olisin halunnut nähdä kuvan suurempana, mutta jonkun vitun idiootin takia(ko?) tätä profiilia ei ole enää olemassakaan !

        Tosi nastaa, että todellakin joku kuvan kanssa esiintyvä täytyy lytätä samantien. Mutta tämähän kertoo vain jotain arvostelijasta itsestään; ei taida peiliä kestää katsoa =)

        Rehellinen voi ihan aktivoida profiilinsa uudelleen - meidän muiden rehellisten iloksi =)

        Olen nähnyt kuvan muualla. Jos sulla on Facebook-profiili, niin voit ettiä CP-futiksen MM-kisojen Facebook-sivun CPISRA World Championships Football 7-a-side / WK CP-voetbal 2011. Selaa kuvia kansiosta Finland - Korea 30 June 2011.


      • Rehti82
        Pienen kuvan kirjoitti:

        perusteella voisin sanoa komeaksi, varmasti puoleensavetävä mies ja valloittava hymy ! Olisin halunnut nähdä kuvan suurempana, mutta jonkun vitun idiootin takia(ko?) tätä profiilia ei ole enää olemassakaan !

        Tosi nastaa, että todellakin joku kuvan kanssa esiintyvä täytyy lytätä samantien. Mutta tämähän kertoo vain jotain arvostelijasta itsestään; ei taida peiliä kestää katsoa =)

        Rehellinen voi ihan aktivoida profiilinsa uudelleen - meidän muiden rehellisten iloksi =)

        Kiitos kehuista! Mä koetin aktivoida profiilin, mutta mun sähköpostiin ei tullut aktivoimislinkkiä. Mut kuva löytyy tosiaan naamakirjasta. En koe itseäni erityisen puoleensavetäväksi, mutta toisaalta en käy monestikaan sellaisissa paikoissa, missä tutustuisin muihin ihmisiin.


    • Mies1985

      Kaksi juttua on jäänyt eniten mieleen.

      1. Istuin sedulassa tyhjällä sohvalla kun paikalle tuli aika iso joukko lähinnä vaaleita naisia. Kaksi näistä naisista (jotka olivat ihan nättejä ja istuivat lähimpänä) kehuivat miehekkyyttäni ja ulkonäköäni ja myös tarjosivat nuuskaa. Sillä hetkellä vain olin aika sulkeutunut ja aluksi melkein töykeä näitä naisia kohtaan. Lopulta jäin yksin yhden naisen kanssa joka vielä alkoi psykoanalysoimaan kuviteltua kovaa menneisyyttäni (sikäli tottakin) ja kehumaan komeaksi. Sitten nainen sanoi menevänsä tanssimaan ja kysyi odottaisinko. Tietysti kruunasin tilaisuuden sanomalla että menen katsomaan kaveriani joka oli keski-ikäinen minua nuorempien naisten metsästäjä ja oharien tekijä.

      2. Olin baarissa ja paikalle tuli sekalainen naisseurue. Yksi vanha koulututtu joka tunnisti minut ja väitti että puolet tytöistä olivat ihastuneita minuun yläasteella. Olin epäuskoinen. Hänen kaverinsa myös vihjaili että haluaisi antaa minulle seksiä ellei olisi varattu. Eihän tuossa mitään varsinaista ulkonäön kehumista ollut mutta silti.

      On sitten muitakin juttuja mutta nuo ovat lähinnä jääneet LIVE-elämästä mieleen.

      • apiåawpnb

        Sinullahan on kovasti menekkiä. Mikset ole koko ajan harrastamassa seksiä?


    • xxyy

      No eipä miehet mua juurikaan kauniiksi kehu. Mitä nyt joku rapajuoppo pultsari on joskus kommentoinut kaverilleen, että hyvännäkönen mimmi.

      • matu astadist

        No eihän tajuu hyvän päälle!


    • 4+5

      On kehuttu komeaksi. Ei nyt varmaan kahta sataa, mutta ainakin yli 100 kertaa. Myönnän näyttäväni joskus ihan komealta. Suurimman osan ajasta tunnen kuitenkin olevani melko ruma.

    • tosissasiko kehut?

      Aika useinkin kehutaan kauniiksi. Niin miehet kuin naisetkin. No,negatiivisiakin kommentteja toki kuulee myös, mutta enpä ole onneksi niin ulkonäkökekeinen että välittäisin.

      Toisinaan alkaa jo ärsyttää, kun kuulee jokaisen miehen suusta, kuinka kaunis olen. Jotenkin koko kehu kadottaa merkityksensä ja tuntuu, että miehet hokevat sitä monille monille naisille. Tekee mieli sanoa "no, etpä oo ensimmäinen joka kehuu, mutta empä nyt niin tiedä". Kuulostipas itserakkaalta:D. No, vastaus kysymykseen on kuitenkin: kyllä, kehutaan kauniiksi useinkin.

    • Satoja kertoja on sanottu komeaksi, aina on tuntunut hyvältä. Sekä naiset että miehet ovat kehuneet. Hetero olen ja niin kehujatkin ovat olleet, jostain syystä vaan miehetkin sanoo toisilleen tuollaista kun ne on tarpeeksi kännissä. Itsekin yritän kehua silloin kun siihen on hyvä tilaisuus. Joku aika sitten joku nainen baarissa kysyi että miltä tuntuu olla niin hyvän näköinen että saa kaikki naiset jotka haluaa :) Silmiä, katsetta ja itsevarmuutta on kehuttu. Itsevarma olen kyllä ollut lapsesta saakka. Parhaimmalta on tuntunut se kun aika monikin on sanonut mua vaikutusvaltaiseksi, sellaiseksi kun tulen huoneeseen niin kaikki huomaa sen vaikka en sanoisi tai tekisi mitään ihmeellistä. Tuon olen kuullut eri versioina kymmeniä kertoja, miehiltä sekä naisilta. Karismaattiseksi on sanottu usein.

      Mielestäni silloin kun tuntee itsensä komeaksi ja itsevarmaksi niin silloin on sitä. Jos taas olo on epävarma niin sitten ei näytä komealtakaan ja karisma on poissa.

      Ei ole sitten tarkoitus kehuskella noilla asioilla, kirjoitin vaan asioita joita on ollut mukava kuulla. On mua haukuttukin maasta taivaaseen ;D

    • Sinkkumies 44

      On. Mutta osaan toki erottaa kohteliaisuudet todeksi tarkoitetuista kommenteista.

    • ()()()()()()()

      On sanottu "kauniiksi",esim muutama päivä sitten mies piti kaupan ovea auki ja kehui "kauniiksi naiseksi".
      On myös tullut päinvastaista esim kerran humalainen mies kadulla tarttui kiinni ja kysyi:"kuvitteletko olevasi kaunis?" olin paniikissa kiinnitarttumisesta enkä saanut sanaa suustani. Mies kertoi, ettei "ulkonäköni titenkään ole oma syyni, vaan isäni kiveksistä löytyy syy". Ymmärsin, että hän tarkoitti mun olevan ruma. Olen aina pitänytkin itseäni keskimääräistä rumempana naisena, en ole koskaan kuvitellut olevani kaunis. Ymmärrän, että jotkut miehet käyttävät sitä kehumista "kohteliaisuuttaan" tai saadakseen piparia.

    • rumilusnörtti

      Ei ole kehuttu koskaan, mutta toisaalta rumaksikaan ei varsinaisesti ole haukuttu, jos nyt jotakin positiivista haluaa hakea.

    • ,.....,

      Ei kauniiksi, koska sitä en ole..Mutta kyl tässä vuoden aikana on sanottu söpöksi ja nätiksi..Mainittakoon, että olen jo ylittänyt 40 v. rajapyykin eli olen kurppa.

    • Mies. Ei,

      Mut joskus olen kyl huomannut katseesta et ehkä tuo ajattelee niin...

    • ruma ämmä

      Eipä ole, ainoa kuka koskaan on kehunut, on äitini. :D Se on jo aika surkuhupaisaa!

      Rumaksi sen sijaan on haukuttu useinkin, varsinkin silloin joskus nuorena. Nykyäänkin joskus joku jotain sanoo.

      Tottahan se on, ei minua ole kauneudella siunattu. En silti ymmärrä miesten halua loukata, antaisivat minun olla.

      • elämä on epäreilua

        no minä olen ruma mies, siinä määrin jopa ettei äitinikään ole koskaan edes kommentoinut ulkonäköäni :D
        sen verran olen peilistä ja valokuvista itseäni tarkkaillut että olen havainnut itsessäni lähestulkoon kaikki ulkonäkövirheet mitä miehellä/ihmisellä voi olla.
        Tuntuisi mahtavalta jos joku edes joskus kutsuisi minua tavallisen näköiseksi, mutta sekin taitaa olla aika ylimitoitettu toive.
        Nuorena se satutti paljon enemmän, nyt nelikymppisenä tähän on jo tottunut, ja kun ikää tulee lisää niin varmaankin rypyt peittävät pahimmat viat alleen tai vievät huomion toisaalle vioista.


    • mies32

      Satoja kertoja, mutta tuskin tuhatta tietooni tullutta. En ole niin laskenut.
      En äkkiseltään keksi sellaista ruumiinosaa, joka olisi jäänyt paitsi. No ehkä varpaat.

    • miehenkuvotus

      Eipä ole ei. Ainoastaan jotkut naispuoleiset kaverit ja vanhemmat naiset ovat komeaksi kehuneet. Oman ikäiset sinkkunaiset ovat ainoastaan haukkuneet rumaksi läskiksi.

    • en muista kertaakaan

      mummo sanoi joskus kuusivuotiaana, että tytöllä on paksu letti, mikä ei sekään nyt enää ole tavallista paksumpi. Toinen mummo sanoi joskus, et on komee nainen. mitä lie sekin tarkotti. Varmaan kokoa.
      Että onhan mua kehuttukin joskus.
      Kerran joku kehui peppua, mut se luultavasti oli tarkotus loukata huumorin varjolla.
      Mut oikeasti jos joku kehuis joskus kauniiksi, mä olisin varma, et se on jotakin kohta vailla, koska en ole kaunis.
      Korkeintaan kauniisti sanottuna aivan perustavallinen ja jos perustavallinen on nätti, niin sanotaanko, että korkeintaan sitten sukupuolen erottaa.
      Sellaset kolkytä vuotta vanhemmat miehet kehuu nätiksi tytöksi. Mut ei koskaan kukaan vastakkainen sukupuoli ole kehunut ja parempi niin, mä olisin kyllä karvat pystyssä, että mitä nyt, jos joku sellasen räikeyden tekis joskus. Se on niin selkeen provosoivaa tai tarkotushakusta huomioiden mun ulkonäön.

      Huikein juttu olis, jos joku kehuis luonnetta tai jos kehuis vaikka mukavaksi ihmiseksi tai jotakin vastaavaa, mikä oikeasti lämmittäisi mieltä.

      • :|

        olen huomannut että jos nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa, hän voi käyttäytyä tavalla joka muistuttaa koppavuutta ja halveksuntaa.
        Itse olen tällä hetkellä ihastunut naiseen jolla on hyvin kylmä ja koppava katse, mutta toivoisin sen olevan vain suojakuori. Jos vain saisin sanottua hänelle jotain kun aina joskus harvoin kohtaamme ....


      • N
        :| kirjoitti:

        olen huomannut että jos nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa, hän voi käyttäytyä tavalla joka muistuttaa koppavuutta ja halveksuntaa.
        Itse olen tällä hetkellä ihastunut naiseen jolla on hyvin kylmä ja koppava katse, mutta toivoisin sen olevan vain suojakuori. Jos vain saisin sanottua hänelle jotain kun aina joskus harvoin kohtaamme ....

        Tuostakin tuli..


    • UCanDriveMyBMW

      anytime, anywhere

      • kankimatu

        Kyt tojolki pärjää. ei tawii jatketta


    • m26.

      Kroppaa monesti, naamaa ei ikinä kukaan, pari kertaa kuullut kyllä sanottavan rumaksi. Kateeksi käy kyllä niitä joita kehutaan komeaksi, nostaa varmaan mukavasti itsetuntoa/varmuutta. Jos ei saa ikinä hyvää palautetta niin on vähän eri juttu.

    • 'Söpöläinen'

      Yeap, niiin usein, että jos en olisi kasvatettu näin p-n vaatimattomaksi, niin pissi olisi kiehunut päässä jo pitkään.

    • ..M26..

      Kroppaa ja naamaa on kaikki kehunut kenen kanssa olen tapaillut/seurustellut useasti siis. Sama juttu yhdenillan-jutuissa (tyyliin aamulla jne)

    • Alepan kassalta

      Juuri muutama kymmenen minuuttia sitten olin lähikaupan kassajonossa, jossa edelläni oleva kundi kehui kassatyttöä silmäniloksi. Tyttö punastui somasti, mutta sai kysyttyä napakasti 'Miten niin?' Kundi totesi ykskantaan tytön olevan aito eli maalaamaton ja rei'ittämätön. Voisin miltei odottaa tapahtumalle jatkoa!

    • Totta Mooses on

      Yks tytöntyllerö sano tälle pojanpallerolle baariehtoon tiimoilta, jotta soot niin ristuksen ruma että vaikutat suorastaan komeelta. Sama ihminen on ollu kiinteistössä sen lausahduksen tiimoilta 22 vuotta. Kaikenmoista:)

      • mies32

        Mulle sanottiin tasan päinvastoin, saatanan komiaksi eilen. Nainen ei jäänyt näköpiirin pikaisen kiitokseni jälkeen, eikä todennäköisesti ilmaannu huusholliini. Päinvastaisilla sanoilla päinvastainen vaikutus.


      • N
        mies32 kirjoitti:

        Mulle sanottiin tasan päinvastoin, saatanan komiaksi eilen. Nainen ei jäänyt näköpiirin pikaisen kiitokseni jälkeen, eikä todennäköisesti ilmaannu huusholliini. Päinvastaisilla sanoilla päinvastainen vaikutus.

        Miksi tuokin tuli mieleen.


    • P

      Entisessä suhteessa narsistinen ex laittoi mut niin maanrakoon että nyt kun mua kehutaan söpöksi, tähtisilmäksi , hymyhuuleksi mahtavan mukavaksi ihmiseksi ym .. NIin itse kritiikki niin kova että en meinaa uskoo näitä kommentteita, kyseenalastan ne omassa mielessäni.. Jo kans 40 ....

      • 15+7

        Vastaava kokemus; ex-mieheni, jonka kanssa seurustelin koko nuoruusikäni, lyttäsi minut perusteellisesti. Nyt tuntuu uskomattomalta, kun vieraatkin miehet kehuvat ulkonäköäni. Tosin nykyisin saan liikkua myös kotipihan ulkopuolella, pukeutua, miten haluan. Ex-mieheni olisi halunnut varmaan hunnuttaa minut...


    • opiskelijatytsyhki

      Olen saanut ulkonäöstäni kehuja jopa tuntemattomilta suomalaisilta miehiltä keskellä katua - suomimiehet kun harvoin kehtaavat sellaista sanoa noin vain. Parhaiten on jäänyt mieleen eräs mies, joka huudahti ohitseen kävellessäni että "jumalauta kun on kaunis nainen" :D En itse ole erityisen tyytyväinen ulkonäkööni mutta toki kehut piristävät. Kaikkein eniten miellyttävät tämmöiset spontaanit kehut tuntemattomilta, on paljon hauskempaa kuulla kehu esimerkiksi kaupungilla kävellessä kuin vaikkapa baarissa, jossa miehet varmaan kehuvat jokaista naista. Oma poikaystäväni myös pitää minua oikein kauniina ja onneksi myös sanoo sen.

      • time is now

        kauniilla on kuitenkin se rasite että he putoavat korkeammalta kuin tavallisen näköiset kun ikä alkaa jauhaa ikävää peliään. Ruma voi jopa kaunistua vanhetessaan.


    • On.

    • Nätti blondi

      on kehuttu, oikeasti kauniiksi, omaan kuulemma ihanan hymyn
      ja uskomattoman hyvän vartalon. Kehut ovat tulleet molemmilta
      sekä miehiltä ja naisilta. Ja tälläinen pakkaus on edelleen
      sinkkuna...???

      • :)

        et varmaan kelpuuta rumaa miestä rinnallesi? Sehän selittää jo 95% sinkkuudestasi.


      • Nätti blondi
        :) kirjoitti:

        et varmaan kelpuuta rumaa miestä rinnallesi? Sehän selittää jo 95% sinkkuudestasi.

        ei taida olla syynä, tuo mitä ehdotit, vaan suurin syy taitaa
        olla epätyypillinen työaika. Toisekseen en halua viettää
        vähäisiä viikonloppuvapaita baareissa.


      • Ei kuka vaan
        :) kirjoitti:

        et varmaan kelpuuta rumaa miestä rinnallesi? Sehän selittää jo 95% sinkkuudestasi.

        Ei kaikki miehet ole rumia. Ei kauniin naisen tarvitse ottaa rumaa miestä, käyks kateeks? :D


      • minä täällä taas
        Ei kuka vaan kirjoitti:

        Ei kaikki miehet ole rumia. Ei kauniin naisen tarvitse ottaa rumaa miestä, käyks kateeks? :D

        ei käy, mutta ei toisaalta tarvi valittaa sinkkuutta tai että kukaan ei ole kiinnostunut, jos oikeasti tarkoittaa että kukaan riittävän komea ei ole kiinnostunut.


      • N
        Ei kuka vaan kirjoitti:

        Ei kaikki miehet ole rumia. Ei kauniin naisen tarvitse ottaa rumaa miestä, käyks kateeks? :D

        Tuohokin voisin sanoa jotain.


      • ÄHYMM...

        "Tällainen pakkaus"............. lol. Kyllä minäkin kuulen paljon kehua pärstästä mutta luonne on perseestä joten olen sinkku, OOÄMGEE!

        ...No kyllä naamallakin on varmaan osuutta asiaan. En tiedä miksi saan kehuja. XD Ehkä he haluavat osansa rahoistani? :O


    • JuOulu

      On kehuttu komeaksi useaan kertaan jopa ärsyttävyyteen asti. Itseni mielestä olen ihan tavallisen näköinen ja muutenkin aivan tavallinen tallukka. En tiedä mitä muut sitten meikäläisessä näkevät.

    • tosi on

      Naisilta tulleista kehuista mainittakoon: voiko joku olla noin kaunis, luulin että jumala astui sisään, mikset mene mister finland kisaan, bvoisit olla ammattilainen,......mutta homoilta ne vasta kovimmat kehut ovat tulleet. Naiset eivät ole samalla tavoin käyneet käsiksi kuin homomiehet. Kehut 20 - 30 vuotta sitten, nykyisin saa olla rauhassa. Painovoima on tehnyt tehtävänsä.

    • Mr Groove

      On kehuttu, en musta että komeaksi, mutta ainakin ihanaksi, soöpksi hottikseksi ;) Onkohan se nyt miehelle meriitti?

      • Hmmmm!

        Homo


    • Usein.

      Naiset ovat kehuneet ulkonäköäni, vaikka pidän itseäni aivan tavallisen näköisenä. Jos menen jonnekin, niin hetken päästä vedän puoleeni naisia kuin kärpäspaperi.

    • YESS!

      Italialainen naisystäväni kehuu minua jatkuvasti, joka päivä. En ole mielestäni "bellissima" mutta kieltämättä on mukava kuulla kehuja. Ja tottakai kerron hänelle joka päivä kuinka kaunis hän on ja kuinka nautin hänen seurastaan. En kertoisi jos en tarkoittaisi... Hän on ihana!!!

    • kaunis_2013

      On ja jatkuvasti kehutaan enne suhdetta ja suhteessa niin että kukka nousee hattuun :))DD

      • sarkasmi

        suhteen jälkeen voi sitten olla toisin.


    • *****

      On kehuttu kasvoja, vartaloa ja hiuksia- so what?

      Miehet, jotka ensimmäisenä ovat kehumassa ulkonäköä eivät ole tyyppiäni.

    • -tarjoilija87

      Työn puolesta kehuja kuulee tämän tästä, ei siviilissä ;(

    • pimahtaa

      siis kuka??? tuossahan on kaikki jotka voi kehua da daaaa

    • tjaa-

      Me ihmiset olemme vielä niin hirveän pinnallisia. Ehkä vielä joskus ihmiskunta painottaa muitakin arvoja kuin ulkonäköä. Siihen on vielä matkaa, kuitenkin.

    • kariitta

      Yksi juttu jää huomioimatta.Kauneus ja "rumuus" on katsojan silmissä!Vanha sanonta toinen tykkää äitistä toinen tyttärestä.Olemmehan yksilöitä edelleen.

    • .....

      Ei. Lähinnä päinvastoin.

    • ...

      Ketäpä ei olisi joskus kehuttu.

      Huomattavasti vanhempien ihmisten kehut kannattaa jättää omaan arvoonsa eli huomiotta - ne eivät yleensä ole realistisia.

    • Nainen20vee

      Koko ala-aste ja yläaste kiusattiin, sitten jotain tapahtui ja nykyisin kuulee niitä kehujakin. On se mukava kuulla että on kaunis, jos on vaikka laittautunut jonnekin lähtöä varten.

    • Kyllä, sellaisten

      naisten toimesta, joita pidän tyhminä : (

    • Söpö, ei kaunis

      Sinkkuna ollessa ei ole kehuttu mutta parisuhteessa ollessa on kehuttu, sekä oma mies että vieraat miehet - mutta vain muutaman kerran ja toinen oli kännissä (kaikki näyttää hyvälle kännissä). :( On mua kehuttu nuoren näköiseksi ja lapsen kasvoiseksi joten kaipa ne voisi ottaa kehuina myös? :D

      • mies32

        Ainakin jos kehuja oli pedofiili.


      • Söpö, ei kaunis
        mies32 kirjoitti:

        Ainakin jos kehuja oli pedofiili.

        Onpa viisasta kommenttia 32-vuotiaalta mieheltä. :)


      • mies32
        Söpö, ei kaunis kirjoitti:

        Onpa viisasta kommenttia 32-vuotiaalta mieheltä. :)

        Missä asut? Haluatko tavata?


      • Söpö, ei kaunis
        mies32 kirjoitti:

        Missä asut? Haluatko tavata?

        Asun Etelä-Suomessa ja ei, en halua tavata. (: Seurustelen.


      • mies32
        Söpö, ei kaunis kirjoitti:

        Asun Etelä-Suomessa ja ei, en halua tavata. (: Seurustelen.

        Älä sitten lirkuttele vieraille miehille. Ukkosi suuttuu ja vieraiden miesten sydämet menevät rikki.


      • Sivustakatsoja
        mies32 kirjoitti:

        Älä sitten lirkuttele vieraille miehille. Ukkosi suuttuu ja vieraiden miesten sydämet menevät rikki.

        Ei tämä nainen ole mitään lirkutellut? Mitäs helvettiä sinäkin sekoilet. :---D
        Lueppas uudestaan kaikki tekstit.


      • mies32
        Sivustakatsoja kirjoitti:

        Ei tämä nainen ole mitään lirkutellut? Mitäs helvettiä sinäkin sekoilet. :---D
        Lueppas uudestaan kaikki tekstit.

        Käypä kysymässä ukoltaan, onko ok, että tyttönsä netissä keimaillen imartelee YTM:ää?


      • AHAHAH
        Sivustakatsoja kirjoitti:

        Ei tämä nainen ole mitään lirkutellut? Mitäs helvettiä sinäkin sekoilet. :---D
        Lueppas uudestaan kaikki tekstit.

        LOOOOOOOOOOLLLLLL MISSÄ IHMISTEN HUUMORINTAJU :DDDDDD TYHMÄT.


    • tyttönen

      On kehuttu. Se on silti jännä. Tiedän olevani siis oikeasti kaunis, silti silloin tällöin tulee vastaan niitä ihmisiä, jotka kehuvat ulkonäköä vain saadakseen jotain. Toki ulkonäkökin on usein myös mausta kiinni. Kyllä sen erottaa, kun toinen oikeasti tarkoittaa sanomisiaan, eikä vain puhu lämpimikseen tai sinua lämmitelläkseen. Eikä kyllä minuun ole tuo ulkonäön imartelu ole koskaan lämmittänyt. Jos toinen sanoo hauskaksi, älykkääksi, mukavaksi jne, se iskee huomattavasti paremmin (olettaen, että toinen on tosissaan ja on kyennyt asian jostain toteamaan). Ja tietty on eri asia, että kuka kehuu. On ihan sama, jos joku ventovieras ihminen pitää minua kauniina ja sanoo sen. Toisaalta jos tapailemani mies sanoo minua kauniiksi, niin siitä sitten saattaa jopa punastua..

    • Välillä

      Jossain vaiheessa aika useastikin, nyt harvemmin. Oisko iän tullessa rupsahtanut ;-). Vanhemmilta miehiltä kuulee enemmän kehuja.
      Ala ja yläasteella pojat haukkuin rumaksi ja siitä jäi huono itsetunto. Joka on kyllä noussut niistä ajoista, mutta on vieläkin aika huono. Kehut on ihan kivoja, mutta toistaalta niistä tulee vaivaantuneeksi.

      Oma mies on kehunut valitettavasti aika harvoin. En itsekään kyllä huomaa kehua kumppaniani tarpeeksi usein.

      Ärsyttävintä on ollut kun eräs ex-kehui paria ystävääni kauniiksi. Jotka kyllä ovatkin tosi kauniita. Ja ylisti myös ex-tyttöystävään "Miss Maailmaksi" ja näytti kuvaa. Eron jälkeen soittelikin tälle toiselle kaverilleni! Pässi...

    • 123456787

      On kehuttu nätiksi, kauniiksi, jopa hotiksi. Ihan kiva jos tykkäävät, mutta itse en anna juuri arvoa ulkoiselle kauneudelle. Sisäinen kauneus on se jolla on merkitystä. En ihastu ulkonäköön, olen tavannut monia komeita miehiä mutta en ole tuntenut vetoa yhteenkään. Sen sijaan olen ihastunut pariin mieheen, jotka eivät ole mitään mr. maailmoja. On ihan sama vaikka olisit Brad Pitt, jos väliltä ei löydy kemiaa.
      Jos ihminen on kaunis/komea mutta sisältä löytyy pelkkää kuraa, alkaa ulkokuorikin näyttää rumalta.

      • Todella fiksusti sanottu!


      • Hyi yööök!

        Minä annan arvoa ulkoiselle kauneudelle, se kertoo ihmisestä.
        Jos ihminen on esimerkiksi läski ja huonoihoinen se kertoo siitä että tältä ihmiseltä puuttuu itsekuria ja joka ei välitä vittuakaan muutenkaan terveydestään (tappaa itseään). xD Ei löydy rispektii tuollasille.


      • 123456787
        Hyi yööök! kirjoitti:

        Minä annan arvoa ulkoiselle kauneudelle, se kertoo ihmisestä.
        Jos ihminen on esimerkiksi läski ja huonoihoinen se kertoo siitä että tältä ihmiseltä puuttuu itsekuria ja joka ei välitä vittuakaan muutenkaan terveydestään (tappaa itseään). xD Ei löydy rispektii tuollasille.

        Mielestäni ihmisen koko ja ulkonäkö on kaksi eri asiaa... Puhuin enemmänkin ulkonäöstä, asiasta jolle ihminen ei voi mitään. Jokainen voi sen sijaan olla normaalipainoinen. Jos ihminen on lihava, se todellakin useimmiten kertoo huonosta itsekurista ja siitä että henkilö ei välitä terveydestään. En usko että voisin ihastua/rakastua reilusti ylipainoiseen henkilöön, koska olisimme monella tasolla varmasti niin erilaisia ettei jutusta voisi tulla mitään. Itselleni terveys on äärimmäisen tärkeä asia, en todellakaan haluaisi katsoa vieressä kun toinen tappaa itseään hitaasti mutta varmasti. Se että syö enemmän kuin tarvitsee, kertoo ahneudesta ja välinpitämättömyydestä. Moni ei varmaan ymmärrä katsoa asiaa tältä kantilta, mutta fakta on että liikalihavuus on jopa tuhoisampaa tälle planeetalle kuin liikakansoitus. Itse olen henkeen ja vereen luonnon- ja eläintensuojelija, enkä jaksaisi jankuttaa koko ajan jollekulle näistä asioista. En kuitenkaan mene ja möläytä näitä asioita jokaiselle lihavalle vastaantulijalle, koska suurin osa heistä tuskin edes tajuaa miten tuhoisasti heidän elämäntapansa vaikuttaa planeettaamme. Toivoisin vain että ihmiset heräisivät todellisuuteen ja alkaisivat välittää. En puhu nyt ainoastaan lihavista, vaan kaikista ihmisistä jotka osallistuvat planeettamme tuhoamiseen.

        Meillä on vain tämä yksi maapallo, ja meidän velvollisuutemme on pitää siitä huolta.


      • Älä tuomitse
        Hyi yööök! kirjoitti:

        Minä annan arvoa ulkoiselle kauneudelle, se kertoo ihmisestä.
        Jos ihminen on esimerkiksi läski ja huonoihoinen se kertoo siitä että tältä ihmiseltä puuttuu itsekuria ja joka ei välitä vittuakaan muutenkaan terveydestään (tappaa itseään). xD Ei löydy rispektii tuollasille.

        Mutta nimimerkki123456787 tarkoitti varmaankin kasvoja, ulkonäköä noin kokonaisuudessaan. Ulkonäölleen kun ei mitään voi, en väitä että ulkonäöllä ei ole mitään väliä mutta kyllä ihmisen luonnekin ratkaisee. Välinpitämättömyys omaa ulkonäköään kohtaan saattaa johtua myös mielenterveysongelmista, esim. masennuksesta.


      • ....................

        Onko EDES kulunut fraasi -__________________________________- tapu tapu hieno loru.


    • kaunistunu

      Yläasteella en ollut niitä luokan näteimpiä tyttöjä, mutta pikkuhiljaa olen alkanut kaunistumaan. Olen melko persoonallisen näköinen, mutta on minua kehuttu monesti kauniiksi, etenkin baarissa. Tosin niistä kehuista en niinkään ota tosissani. Jos laitan itseni kuntoon (meikkaan, laitan hiukset ja kivat vaatteet) pidän itseäni jopa kauniina. Normaalisti ilman meikkiä kotona laittamattomana on kuitenkin ruma olo.

    • On kehuttu. Fyysinen habitukseni ei ole kaikkien makuun, mutta ihan tarpeeksi saan positiivistakin palautetta. Onhan se kieltämättä mukavaa. Omasta mielestäni olen paljon miehekkäämpi nyt päälle kolmekymppisenä kuin 20-v jolppina. Raamejakin kun on tullut lisää niistä ajoista.

    • Komeaksi.

      Kehutaan usein ja naiset pörrää ympärillä jatkuvasti. Saan myös parempaa palvelua liikkeissä ym. On hyödyllistä olla komea.

    • m34

      On joitakin kertoja kehuttua silmiä ja hymyä. Ne taitavatkin olla parhaat osa-alueeni, muuten ei paljon kehuttavaa ole.

      • mies32

        Ne ovat kaksi tärkeintä. Ja niiden kehuja saattaa kyllä tykätä muutenkin ulkonäöstäsi, mutta nuo ovat sellaisia korrekteja kehuja ilman, että vaikuttaisi nymfolta tai alatyyliseltä tai tungettelevalta.


    • ...

      On kehuttu useasti kauniiksi, olen siis nainen.

    • 125234

      Monta kertaa.. :)

      Mutta joskus kehuminen tuo paineita näyttää aina hyvältä.

    • Tapsae1

      Kyllä on kapakassa, ja hetken-kulutta on pyydetty tarjoamaan juotavaa.

    • Hyvä ihminen

      On, itseassiassa harvinaisenkin usein. Silti en pidä itseäni mitenkään ainutlatuisena, vaikka omasta mielestäni kauniilta naisiilta niitä ns. palaviilta tuntuvia katseita sillontällöin saankin. Se on kyllä ihana tunne, mutta siihen se tyssääkin.

      Oma tunto ei vain salli astua pidemmälle.
      Jokin lääke tähänkin voisi olla, mutta tuskin tässä mitkään rohdot, tahi edes pelastusarmeijjakaan lopulta auttaisi. Se on ilmeisesti vain niin syvällä.

      Ehkä kaiken takana on vain tämä pitkään kestänyt kokemattomuus ja samalla korostunut tunne siitä, ettei kukaan enää voisi huolia? Kamala yhtälö, ja saa tuntumaan kaiken niin lopulliselta. Sama se toisaalta.
      On tässä ennenkin yksin pärjätty.

      Ihmeitä siis todella pitäisi tapahtua, että tämä muuri murtuisi ja muuttuisin ujosta rohkeammaksi.

      Ehkä seurustelu ei vain ole juttuni? Mene, tiedä, mutta vaikealta se tuntuu, mutta samalla niin haluttavalta. Omituista taas.

    • On helvetin rumaksi :D Mut iha sama mulle, mää tiedostan asian niin asia on mun kohdalta käsitelty, jos jollekkin tulee parempi mieli siitä et saa haukkua minua rumaksi niin siitä vaan sitten :D Vanhuus ei tule yksin, rumuus senkun lisääntyy, rumasta tulee entistä rumempi ym ym.

      • ansku-9

        Olet komea mielestäni Delain :D. Ja tämä ei ole mitään vittuilua, ettet sitten jää sitä miettimään. Sulla on jotenkin "esteettisesti kauniit" kasvot. Pitäisin niitä miellyttävinä vaikka olisin lesbo, mutta olet myös vetoavan näköinen.
        Muistutat aika paljon yhtä komeaa bussikuskia, jonka perään aina kuolaan kun satun sen ajamalle vuorolle xD.

        ...Olettaen siis että itse esiinnyt profiilikuvassasi.


    • Många gånger. "Sitähän ollaan ihan ihmisen näköisiä ajankohtaan nähden"

    • Suunnillee jatkuvasti ku tuol kaupungilla menee, joku mies tulee kehuu kuinka upee ja kaunis mä olen. Ihan mukavaahan se on ku joskushan sitä vanhuus ja rumuus kuitenki tulee ni sit voi muistella sitä ku oli vielä nuori kaunis ja hyvännäköinen

    • Roikka

      Ikinä sanottu komeaksi. Vituttaa...

      • Säälittävää...

        Teeppäs asialle jotain, muuta elämäntavat läski! :D Kuka haluaa ruman naisen/miehen joka ei pidä itsestään huolta henkisesti eikä fyysisesti.


    • trololollpop

      Viimeksi komeaksi sanottu 8 vuotta sitten kun olin 16 vuotias. Tyttö oli kännissä.

    • ihanoktaisittenei

      Mieleen on jäänyt koulussa tapaus, kun kaksi poikaa katseli minua. Toinen kysyi toiselta ulkonäöstäni ja vastaus oli, että olen kuulemma ihan ok, mutta liian hiljainen. Toisaalta olin tyytyväinen tuohon vastaukseen, mutta siinä myöskin korostuí taas hiljaisuuteni. Silloin teki kyllä mieli juosta huutaen portaita alas ja näyttää, että kyllä minustakin ääntä lähtee :) Olen vaan ollut väärässä koulussa ja olen edelleen. Täällä ei oikein ole "sopivaa" seuraa ja en pysty olemaan oma itseni. Harmi, että ne vähäisetkin koulukaverit ovat vaihtaneet muuhun kouluun :( Silloin, kun olin vielä sosiaalisempi koulussa monet pojat katselivat minua kiinnostuneena. Sitä mukaa, kun kaverit lähtivät ja jäin aika yksin, heidänkin mielenkiintonsa hupeni. Ärsyttävää, aina toivoisi, että vieressä olisi joku jonka kanssa voisi nauraa, samalla sitä antaisi itsestään paremman kuvan, eikä näyttäisi tylsältä. Ja minulla ei ole mitään hiljaisia ja ujoja vastaan, itsekin kuulun paremminkin siihen ryhmään, asiat vaan tuppaavat vaan olemaan niin, että hiljaiset ihmiset eivät herätä kiinnostusta, eikä siinä sitten ulkonäkö auta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että minusta hiljaiset ja ujot ovat monesti tosi hyviä kavereita, kun ensin vähän tutustutaan :)

    • jp22222

      on kehuttu mut sehän on katsojan silmässä. ite oon omaa namaani kyllästyny kauan sitten..näytän miltä näytän, kukaa ei kuitenka kelpuuta.

    • slimslam

      Kyllä vain. Minulla on suomalaiseksi naiseksi tosi kaunis vartalo, sellainen pitkänhuiskea tiimalasi ja kasvotkin aika kivat, tosin nyt alkavat jo vuodet painaa ;)

    • .----------

      Olen liian komea, tytöt eivät uskalla puhua minulle. Muuten olisi kyllä varmasti kehuttu. Baarissa en käy, siellä olisi tullut varmasti satoja kännikehuja.

    • gsiudslghbiuabhui

      Kyllä on. Olen 25-vuotias mies, ja kroppakin on kuosissa usean vuoden kamppailu- ja punttiharrastuksen takia ja olen saanut lahjaksi komeat kasvot. Harmi vaan että kiusaannun todella paljon enkä välittäisi kuulla näitä kehuja. Vietän aikaa mieluiten yksin ja menen usein bissellekkin yksin, ja se on todella ikävää kun ei saa rauhassa olla, heti tulee joku (usein vielä humalainen) tyttö/nainen iskemään. Haluaisin olla kiltti, mutta välillä on pakko olla töykeä. En vaan jaksa jutella ihmisille.

      Toinen juttu on se että olen myös homojen mieleen ja niiltä saa kuulla kommentteja ja iskuyrityksiä todella usein :/ ja monet miespuoliset kaverini usein kännissä alkavat selittämään että "helvetti mä oon kateellinen sulle, sä saisit kenet tahansa".

      Ei se oo siitä seksistä kiinni, ainakaan mun onnellisuutta ei määrittele yhden illan jutut, joita en edes harrasta. Löytäis vaan sen sielunkumppanin...

      Kuitenkin, en vaihtaisi kasvojanipoiskaan.

      Huoh. Anteeksi avautumiseni.

    • Ei moista ihmettä

      Siis jos ei perhettä jne lasketa, en muista moista ihmettä tapahtuneen kertaakaan. Sen sijaan painosta saa kyllä kuulla sieltä sun täältä jne.

      Kerran tullut kommenttia ulkonäöstä, jonka otin kehuna, muttei sanottu komeaksi tmv.

    • Kerran baarissa homo yritti iskeä ja sanoi mun olevan aivan nuoren William Hurtin näköinen. Vai oliko se sittenkbään kehu, kele!

    • 665444433

      Useasti ihmiset ovat sanoneet komeaksi, miellan itseni enemman varmaan sinne kauniin/sopon miehen/pojan puolelle, omaan babyfacen, mut lienee komeus parahtaa kayntiin tossa 40-v kieppeilla jolloin....nyt saan teinia helposti, mut tos 40-v 20-30 jne...tulee ovista ja ikkunoista. Jos siis olisin sinkku tuolloin mita tosin epailen. Jooh...mut sanoisin itseni olevan kylla tyttojen mieleen, kokemusta on. Mut sanoisin kylla etta kylla mun larvissa jotakin rumaakin varmasti loytyy, riippuu niin paljon ihmisesta, subjektiivista.

      Teinina pojat/kaverit kutsuivat homonaamaksi jne...mut otin sen vain kehuna, tiesin etta ovat vaan kateellisia, noh..toki tyttoja oli, ei mee napit tasan tassa maailmassa, olen onnekas.Mun vanhemmat on aika hyvannakoisia,nuorekkaita, geenit on hyvat, ainakin ulkoisesti :) Mut kaikille luusereille ja rumille ni koittakaa parjaa ja tehkaa parjaanne ni loydatte tosi rakkauden, sillon sen taytyy olla sita jos teidan kans rupee olee, itsekin toivoisin loytavani sen joku paiva eika vaan tata seilailemista ja naiivia palloilemista. Pitas varmaa aikuistuu ensin, mut sita odotellen...parjaillaan

      • On kehuttu

        Sanot ihmisiä rumiksi ja luusereiksi, oletko itse muka niin täydellinen? Mielestäni harvat ovat kasvoiltaan rumia, myöskin ne todella kauniit/komeat. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia.


    • No ei komea -sanaa ole käyttänyt kukaan paitsi yksi tyttöystävä, niitähän ei laskettu... söpöksi ehkä pari kertaa, mutta se alle kolmekymppisenä. Parhaat spontaanit kommentit tuntemattomilta mitä itsestäni kuullut on "sä et ole varmaan koskaan tehnyt oikeita töitä" (keski-ikäinen mies ruotsinlaivalla), "sä olet varmaan joku elokuvaohjaaja" (nainen baarissa) ja "toi on varmaan joku rikas" (pari nuorta tyttöä joiden ohi kävelin).

      Mikään noista ei tietenkään pitänyt paikkaansa, joten olisi nyt edes kehuttu komeaksi tai jotain :D

    • joku_vaa_

      Oon saanu silloin tällöin kehuja, ja sellaisia tekstejä että olis ihastunu tost vaan meikäläiseen. Silmät alkanu pyörii päässä että onko jotain taka-ajatuksii esittävällä henkilöllä joka sanoo sellaista mulle päin näköö... Sinkku että avioliittoni aikana kyseisiä miehiä löytyny...

    • Petu...

      On kehuttu.

      On sanottu komeaksi, söpöksi, mukavaksi, kivaksi, fiksuksi jne.

      Olen 45v. mies :)

    • nuppu sika

      Minun näkköö on kehuttu aina, ainakkii tukkoo. (Onko sijala tukka?)

    • nöösi_poika

      "Onko ulkonäköäsi koskaan kehuttu?"

      Ei ole. Mutta rumaksi on sanottu.

    • Citynainen

      Ulkonäköäni on kehuttu. Kyllä. Muut kuin edellämainitut. Katsojan silmässä on kauneus.

    • Chatwin

      Ei kai aikohin. Joku nainen luuli kuulemma noin 4-kymppiseksi, vaikka olen 52v. Otin sen kohteliaisuutena.

      Mitä väliä sillä oikeastaan, jos on tai ei. Oikeimman vastauksen saa, kun menee peilistä katsomaan. Makujakin on niin erilaisia.

      • Syitä on monia

        Ei välttämättä saa, ainakaan objektiivista mielipidettä, ihmiset kun eivät osaa realistisesti arvioida ulkonäköään, juuri tästä syystä muiden ihmisten positiivinen palaute on tärkeä jo itsetunnonkin kannalta. Myös huono itsetunto voi olla syynä ettei osaa nähdä omaa ulkonäköään realistisesti.


    • Vastattu

      Mikä tää aloittajan pointti on?
      Jokainen vastaa on tai ei - vai?
      Joo, on kehuttu.

    • rumarätti.

      Ei ole.
      Ei edes ne vanhemmat, sisarukset, isovanhemmat eikä poikaystävistä yksikään ei koskaan. Siksipä itsetuntoa ei ole tässä asiassa ja pidän itseäni rumana naisena.

    • ugly but still not

      Kerron hieman 'ulkonäköongelmasta.' Minua on nuorempana ehkä kehuttu. Muistan useasti eri ihmisten, naisten tai miestenkin sanoneen kauniita ja positiivisia kommentteja ulkonäöstäni. Jopa sukulaisteni, jotka ei kehu yleensä tällaisia turhia juttuja. Sitten tapahtui monia asioita. Itsetuntoni oli täysin nolla. Syitä oli monia, pääosin psyykkisiä. Näin itsessäni pelkkiä virheitä. Vastapäätä istuvalla hlöllä oli tusina kauniimpaa luonteenpiirrettä ja kaikkea muutakin mitä ei ollut minulla. Sulkeuduin itseeni. Sen jälkeen vaikeudet olivatkin kasvava jokaipäiväinen vyyhti, Aloin vaivihkaa ulkoistamaan kaiken sisäisen tuskan eli minun kohdalla siirsin sen ulkonäkökielteisyydeksi itsessäni. Urheilin ja vieläkin teen sitä. Laihduin ja huomasin kasvoni! Joissa ei ollut mitään vikaa. Minä siitä huolimatta kävin plastiikkakirurgilla konsultaatioissa. Olen teettänyt oikeasti pieniä 'korjauksia.' Tilanne oli n. 7 vuotta sellainen etten voinut tavata miestäni kuin pimeällä. Tuska sisälläni oli kammottava. Mies on melko komea. mutta sekään ei auttanut minua tajuamaan tilaani. Nyt olen keski-iässä ja näytän aivan kekiveroihmiseltä, ehkä paremmaltakin. Nyt olen rennompi. mutten ole sinut ulkonäön kanssa siltikään. Minulle kehittyi pakonomainen tarve nähdä peilissä jotai muuta kuin olin. Se oli harhaista ja vaikeaa tajuta. Kun uskalsin sanoa sanan ruma, tarkoitin itseäni, ihmiset katsoivat ymmällään, mitä tuo nainen hourailee. Psykiatri totesi minulle, että olen paremman näköinen kuin useimmat kadulla kävelevät ihmiset. Se lämmitti ja lohdutti hetken. Miksi kerroin tästä on siksi, koska ihmiset eivät ajattele kuinka puhuvat ja haukkuvat suoraan muiden ulkonäköä. Ihmiset myös vaativat omalta itseltä sairastuttavan paljon ulkonäön osalta. Haluiaisin itse kehittyä niin paljon, että välttäisin takertumasta omiin ulkonäöllisiin seikkoihin enää, koska minut se on vienyt itseinhon ja lähes tuhon pisteeseen. Kauneus ei ole ulkopuolella ihmisessä. Sen tahdon opetella hyväksymään ja tajuamaan. Se ei ole keinotekoisesti leikattu tms, ei hyvien geenien tulos. Joku voi pitää kirjoitustani naiivina tai höpöjuttuna. Se voi olla helvetillinen piina, kun ei ole tasapainoa ja vajoaa omaan tuskaiseen negatiiviseen kuvaan itsestä. Ulkonäkö on jokaisen oma asia, kun puhutaan siitä kuka on kaunis tai ruma. Itse en ole ikinä arvioinut ihmistä ulkonäön perusteella. Olen ollut kohtuuton ja julma itseäni kohtaan. Vieläkin itse olen epävarma oman ulkonäön suhteen. Minua liikunta ja urheilu on auttanut valtavasti. Monissa asioissa. Säälin nuoria ihmisiä, jotka koettavat paikata puuttuvaa itsetuntoa vaatteilla, ylenmääräisellä huoltamisella. Se tuottaa kilpailutilanteen nuorten välille, joka luo pelkkää pahaa oloa. Itse sen olen kokenut. Suvaitsevuus on hieno sana. Se on niin vaikeaa toteuttaa. Tervettä elämää jokaiselle. joka tuntee pahaa mieltä ulkonäön kanssa.

    • On kehuttu kauniiksi ja mm. söpöksi,vaikka en omasta mielestäni kaunis tai söpö olekaan.

    • ....................

      Yläasteella olin ruma ankanpoikanen. 21-vuotiaana minusta tuli suuren luokan kaunotar. Nyt lähempänä 30. ikävuotta elopainoa on tullut lisää ja olen taas tavis. Näin se on mennyt.

    • N43.

      Hyvin usein.

    • NNNAinen40v

      Helvetin usein! Baarissa klo 03.00 ja sitten taksijonossa kanssa. :(

    • Läpinäkyvää

      Baarissa nyt kehutaan melkeinpä ketä tahansa, ellei muistuta quasimodoa. Humalassa ihmiset näyttävät kauniimmalta kuin mitä ovatkaan, tämä on muuten tieteellisesti todistettu. Baareissa myöskin on plajon pillun vonkaajia. Lähes minkätahansa näköistä naista ylistettään milloin, jumalattareksi, kaunottareksi, hottikseksi jne. Tätä ovelaa kikkaa moni mies käyttää saadakseen seksiä. Ei suinkaan välttämättä kehu siksi että tarkoittaisi mitä sanoo. Siksi on vaikea tietää mitkä baarissa saadut kehut onvipittömiä ja mitkä ei.

    • Nuorimies21

      Kaverini tyttöystävä kerran kehui minun ja veljeni silmiä (ollaan kaksosia, ei kuitenkaan identtisiä) :D Minun turpavärkkiä ja kroppaa (177cm 65kg) on haukuttu tyyliin: "ei tolla naamalla", ja "kasvata lihaa luitten ympärille ja mene salille". Harvoin kuulen komeuden ylistyksiä.
      Ala-asteella vaihdoin koulua ja yllätyksekseni kaikki ikäluokkani tytöt olivat minusta kiinnostuneita. Tosin kehuja ei tullut silloinkaan. Tämä kiinnostus heidän keskuudessaan loppui kuitenkin minun aikaiseen murrosikään, jonka vuoksi ajelin naamaani jo 12 vuotiaana ja babyface oli historiaa.
      Ulkonäöstäni en siis osaa sanoa mitään (en tiedä olenko komea/hyvännäköinen), minkä huomaan epävarmuudessani.
      Ihmettelen kuitenkin suuresti suosiotani vanhempien naisten seurassa (28-40v)
      Oma ikäluokkani harvoin katsookaan minuun päin. Feedbäkkiä on tosin tullut ainakin äänestäni, jota on kehuttu seksikkääksi, mutta se nyt ei liity ulkonäköön mitenkään.

    • ikisinkkumies.

      On monesti kehuttu söpöksi, suloiseksi, komeaksi ja kauniskasvoiseksi.
      Harmi vaan, että naiset tuntuu arvostavan enemmän miehekkyyttä ulkonäössä. :(

    • Aikuinen nainen

      On kehuttu ja hyvin, hyvin usein. Missä sitten liikunkin, joku lähestyy minua ja kertoo minulle kuinka kaunis olen. Täytyy vain myöntää, että olen niin tottunut siihen, etten oikein noteeraa asia sen kummemmin, kiitän vain ohimennen kohteliaisuudesta. Joskus saa kuulla todella hulluja ehdotuksia, yksi mies lähestyi minua tanssiravintolassa kerta toisensa jälkeen, ja ehdotti, että meistä pitäisi tulla pari, koska minä olen niin kaunis ja hän niin hyvännäköinen. Yes, niinhän se menee.
      Ei meinannut millään uskoa, että sai pakit.
      Myös täysin vieraan naiset ovat sanonut minua kauniiksi, vaatekaupan myyjät ym

    • r8w

      up

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1494
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1258
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1189
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1105
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1048
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1006
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      90
      965
    Aihe