Hollannissa naiset flirttailee ja pyytää treffeille ravintolassa. Olen siis ollut täällä neljä päivää ja naiset tosi kivoja. Tulin just hotelliin niin tuossa viereisessä ravintolassa nainen kysyi että lähdenkö drinkille huomenna. Olin syömässä siinä ravintolassa ja tarjoilija nainen jutteli pitkään ja kyseli mistä olen kotoisin ja miksi olen täällä. Eihän suomessa kukaan edes juttele ravintolassa muuta kuin ruokatilauksen verran.
Mitä ihmettä kun täällä
8
228
Vastaukset
- Anonyymi
voivat olla ammattilaisia ja tarjoavatr kondominkin kUPn päällqw pippwliin
- Anonyymi
Varo aidsia.
- Anonyymi
Hollannissa coffeeshop tarjoaa kahvin lisäksi myös hallusinogeeniä sisältävää pullaa.
Joa nämä oudot näyt naisista ei lopu vuorokauden sisällä, hakeudu lääkäriin. - Anonyymi
Täällä taas chopperit, Dennis Hopperit heränneet: Panhead harrikan tai jonkin ääniä alkaa kuuluulumaan kun heillä joku paikka ajavat tätä katua lpi aina ;D
Suomalaiset on sen luonteisia. Ei haluta tungetella tai häiritä ketään. Täällä ihmiset keskittyvät omiin asioihinsa, ja minusta se on tavallaan mahtavaa.
En itse yhtään pitäisi siitä, jos olisin ravintolassa ja joku tulisi utelemaan kuka olen ja mistä kotoisin. Voisin todeta vaan, että en halua seuraa.- Anonyymi
Suomessa kun menee töihin niin työpaikan naiset alkavat heti piirittämään kysellen onko sulla morsmaikkua. Suomi on taivas kun ei tartte mennä baariin juomaan viinaa vaan riittää kun menee töihin niin heti ovat naiset kimpussa.
- Anonyymi
Ammattilaisia, jotka tarjoavat itseään eli haluavat rahasi, varo.
Kyllä nyt kelpaa kun on tulppaanit levällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792