Kahvihammasta pakottaa

Anonyymi-ap

Mies on saapunut naisen luo treffeille ja istutaan olohuoneessa nahkasohvalla ja nainen laittaa vhs videonauhuriin romanttisen rakkaus elokuvan pyörimään, jonka kesto on 5 tuntia.
Olohuneen pöydälle nainen on varanut viisi talouspaperirullaa kyyneleiden pyyhkimistä varten.
Yhtäkkiä mies alkaa ulisemaan "Kahvihammastani pakottaa!!!!!"
Miten nainen reagoi, meneekö keittämään kahvia, pöydälle korvapuusteja, croisantteja, mokkaruutuja, sokeririnkeleitä, kinkkujuusto sämpylöitä ja herrasväen pikkukakkuja vai miten?

17

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin vanhalta pariskunnalta. Onnea heille!

      • Anonyymi

        Just. VHS videonauhuri??!


    • Anonyymi

      VHS? Vuodelta 1985?

      • Anonyymi

        Ei kun Betamax ja vuosi taitaa olla seitenysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Betamax ja vuosi taitaa olla seitenysi.

        Mjoo

        Nää on niin näitä.

        Koska itse vetelen tyyliin blue ray, niin tuli mieleen eräs huippuleffa.

        Killer klowns.

        Sairaan siistii.

        (hirn)

        https://youtu.be/ETiSMS4i1as?si=SeHeOBotKDqlLIbf


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko elokuvahistorian paras klippi.

        (No ehkä Casablancan loppukohtaus on parempi, mutta näillä mennään)

        (hihitystä)

        https://youtu.be/sHaw-PAh-4E?si=g9ju79ujn0qm9npZ

        Toisiin ajatuksiin

        Tämä elokuva, tämä näyttelijä ja kaikki nämä elävät lavasteet, vaativat musiikin ympärilleen.

        Orlando

        (hihitystä)

        https://youtu.be/gJlT5j9SEeY?si=gzO0vVqmPfbYldmL


    • Anonyymi

      kipu loppuu kun ammut isolla revolv3rilla itse hamäaiasiin... coltilla.

    • Anonyymi

      kun elämä ja aivotoimintakin loppuu niin kipukin lppuu

    • Anonyymi

      ONKO ÄITISI KUMMllinqn, ou4o kuinpaholaqinen irselleswi

    • Anonyymi

      saatamam mulkunpekikoira isä jqa äiti pakottivat trähän elmämän helvettiiin

    • Mies saa keittää itse kahvit, jos hän sitä kahvia tahtoo. Miksi minun pitäisi keittää, jos mies ilmaisee, että hänellä sitä kahvia tekee mieli? sitäpaitsi minulla elokuvan katsominen kesken.

      • Anonyymi

        Naisen tehtävä on palvella miestä hymyillen, joten keitähän kahvia miehelle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tehtävä on palvella miestä hymyillen, joten keitähän kahvia miehelle...

        Eikä ole. Vai onko mies niin vieraskorea, että kun on minun kotiini tullut, niin ei kehtaa mennä keittiöön kahvinkeittoon? sitten rohkaisen, keitä vaan ja suodatinpussit sekä kahvi ovat keittimen yläpuolella olevassa kaapissa.


    • Anonyymi

      VHS nauhuri? Voi hyvänen aika sentään. Mikä on viiden tunnin elokuva? En kestäisi katsoa. Viisi talouspaperirullaa, en varaisi edes yhtä. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista naisista ollenkaan, vain ja ainoastaan unelmiesi mielikuvitus korvapuusti-croissantti - mokkaruutu- sokeririnkeli - kinkkujuusto sämpylä - herrasväen pikkukakku -naisista.

      Ensiksikin on virhe kutsua treffeille kotiin muita kuin tuttuja. Tuttujen kanssa taas kotitapaamista ei kutsuta treffeiksi vaan kyläilyksi. Kyläillessä puolestaan harvemmin tuijotetetaan leffaa, etenkään huippupitkiä pätkiä. Kyläillessä myös pitää muistaa käytöstavat, ei uikuteta kahvihampaan kolotuksesta eikä muustakaan.

      Nainen ei mene tuossa tapauksessa keittämään kahvia ym vaan näyttää miehelle ulko-ovea, menkööt muualle uikuttamaan.

    • Anonyymi

      kokeilen arvata jonkin aika hauskan tytönkin, niin no hauska nimeä voisi olla karoliina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe